Oisko ideoita, kun huomenna pitäis jo juhliin mennä? Ennenhän vielä 70-luvulla lahjoteltiin keinutuoleja, mutta jotenkin se ei enää istu kuvioon. Tämäkin just kohta 50-v nainen on reipas ja rempseä nuorentyyppinen eikä kyllä vielä suostu siirtymään mihinkään humppagenreen. Ajattelin jotain kirjaa, mutta oisko joku uutuus just luettuna siellä päässä, että voisit kehua?
Muita ideoita?
50- v lahja naiselle
31
2973
Vastaukset
johonkin kauneushoitolaan..Nehän on aina sellaisia mukavia..:)
- naurattaa vieläkin
autokuormallisen multaa pihalle, koska olin liikunnan tarpeessa ja sain kylläkin sitte lahjakortin kauneushoitolaan. Mutta multa tuli kyllä leviteltyä ensin, se oli hauskaa, ja piha kukoisti sen jälkeen istutuksineen. :))
naurattaa vieläkin kirjoitti:
autokuormallisen multaa pihalle, koska olin liikunnan tarpeessa ja sain kylläkin sitte lahjakortin kauneushoitolaan. Mutta multa tuli kyllä leviteltyä ensin, se oli hauskaa, ja piha kukoisti sen jälkeen istutuksineen. :))
Vai multaa..No siinä kyllä riitti varmaan puuhaa..:))
Muistuu katos mieleen,kun viime keväänä tehtiin meidän pihalle tuo multaurakka..
- BellaMia
lahjakortin Instrumentariumiin ja oli tosi lystiä käydä itse valitsemassa kaikenlaista mukavaa..
- kiikkustuoliin
vielä suostu, osta lenkkarit :) Kirja on aina pätevä, mutta älä enää niitä, mitä pitäisi värittää eikä ihan Aku Ankan vuosikirjojakaan :)) Lahjakortti vaikka tavarataloonkin on aina pätevä. Valitkoon itse mieleistä, jos Sinulla ei ideoita. Ei tuo ongelma ole.
- Hankit vaan jotain.
hmmm.. aikanaan kun porukat täyttelivät kolmiakymppejä laittelin kaikille järjestään neuvostoliittolaiset verenpainemittarit (sain halvalla laatikollisen).
Nelikymppisiin sitten laittelin vessapaperipaaleja ja venäläisiä jakoavaimia (sain nekin halvalla).
Vielä ei kovin monia viiskympppisiä ole ollut. Yhdelle annoin venäläisen käsihöylän ( sain siis halvalla), toiselle sen syntymävuoden Mitä Missä Milloin kirjan. jne. Noita kirjoja olen ajatellut laitella enenpikin, niitä saa divareista (siis halvalla). Yhdelle kamulle on jemmattuna valokuva missä se hommailee nuorempana jonkun naisen kanssa lattialla naama punaisena. Siitä toki kehystetty suurennos!
Nuo lahja asiat on vähän vaikeita jos liikaa miettii lahjan vastaanottajaa. Lahja voi olla halpa ja ihan hyödytönkin, pääasia että se jotenkin ilahduttaa saajaansa. Sekä antaa antajalle hyvän mielen.
Kiikkustuolit ja Aalto vaasit ovat aika tylsiä lahjoja nykyaikana. Monella kuitenkin hyvä elintaso ja tavaraa nurkat pullollansa. pah itellä jostain syystä neljä Aalto vaasia. Haloo oon muuten mies!!!!!!!!!!
Tupareihin ollaan aina viety rieska ja Jozo paketti. Niille on käyttöä kuitenkin. Häälahjat on helppoja, yleensä nykyään amerikkalaisittain lahjatoive listat. Jos ei ole niin sitten jotain käyttötavaraa, siis hyvää, ei rihkamaa. Kaiken maailman nimpparit ja sen sellaiset olen aina jättänyt väliin. Kummilapsille tosin Aku Ankka Aiheiset kortit aina. Ostettiin akuja kasa ja on laitettu menemään muutama ruutu kerrallaan jokin kertomus.
Osta dildo. Siitä on iloa ja sille on aina käyttöä. Itse olen kahdelle naiselle sellaisen antanut (en tosin synttäreihin vaan jouluksi) Jos ujostuttaa niin ostokortti HotLipsiin: http://www.hotlips.fi/
Ja jos tuokin tuntuu nololta niin osta peskules sille se Aalto vaasi tai joku typerä Helstenin kirja........- NaVaN
kyllä minä ainakin olisin ilosta hihkunt monet kerrat jos olisin saanut 50v täyttäessäni erilaisia kaukosääteisiä klitoriskiihottimia; perhosia jne. ja monituoksuisia nänninöpötysvoiteita, ja kaikkea pientä hehkutusta joka stimuloisi sisälläniasuvan, ruususen uneen uinahtaneen naiseuteni varpailleen. Vielä hankinkin kunhan ensin...
Osta *Pellavainen kylpytakki ja pussukka pväriseviä perhosia ;) - kuhiseepi....
satumaa kirjoitti:
sinulla ei taida olla vaimoa suodattamassa kaikkein hurjimpia ideoita.
Eikun oon naimisissa, ollut vissiin neljännesvuosisadan. Ja saman emännän kanssa.
Idea on kaiken A&O.
Tuli mieleen että kaikki hyvät ideat on toki jo keksitty aiemminkin. Tuon jakoavain idean sain siskonkieheltä. Se oli aikanaan joskut kuuskytluvun alussa koittanut mankua mopedia kun täytti viistoista. Ei saanut. Mutta faijansa sai suurimman Yliviekassa myynnissä olleen jakarin siten joululahjaksi. Faijalla nääs joku ruuvi löysällä...
Lahjassa ei ole tärkeä se hinta, ajatus on asian ydin. Turhaa romua kaikilla paikat pullollansa, ostokortit asiallisempia, mutta niissä ei ole ajatusta. Kaikenmaailman kasvohoidot on hetken hömppää... Koitas muuten hävittää muisto siitä kun sait rippilahjaksi puhallettavan muoviankan? No mä sain siskolta sellaen vaikka olin toivonut sveitsiläistä kelloa. kumi ankka ollut muusina vuoskymmenet, kello ite ostettuna ranteeseen.. mutta muistiin se lahja jäi. Ja ihan posetiivisesti siis!
Lahjat muuten ei oo pakollisia mitenkään. Sen oon ikäväkseni hokannut että hautajaisia on nykyisin paljon. Ennen oli siis häitä ja ristiäisiä, nyt vaan hautajaisia. No soitto omaisille, kukkalaite tahi adressi jne.. Mutta niitten tekstien kirjoittaminen on syvältä. Kun itse on uskonnoton ja kuitenkin ne valmiit värssyt on vaan uskonnollisia... Noh rutiiniksi on muodostunut: " Osanottoni".
Lahjojen ptää olla kivoja, ei mitään pullistelua siitä kellä kallein, eikä sitä saa laskea kuka on niitä euroja laittanut eniten lahjaansa.
Tärkeintä on että jos joku haluaa muistaa jonkun niin sitten muistaa kans. Ja jos se muistettava haluaa juhlia niin sitten juhlitaan. Mutta tollanen protokollan mukainen lahjojen jakaminen on aika syvältä.
elokuun viides päivä oli lahjakortti kasvohoitoon. Käytin sen jo ja se oli todellista luxusta kun oli vallan eka kerta!!!!!!!Jos et varmasti tiedä mitä sankari arvostaa, anna rahaa.. minäkin sain lahjakortin vaateliikkeeseen,jossa en yleensä käy. Käytin sen lahjakortin syntymäpäivälahjan hankintaan läheiselleni.... eli kyllä sekin tuli käytettyä, vaikkei ehkä niin, kuin oli ollut tarkoitus. En sitä kyllä ikinä tule myöntämään. Lahjarahoilla sitten taas menin kultasepänliikkeeseen.
- ibiza
asuin eräässä perhessä alivuokralaisena eteläisessä Suomessa.
Talon emännän viisikymmenvuotispäivät lähestyivät ja hän sanoi miehelleen: "Osta kerrankin sellainen lahja jonka saan pitää itse".
Synttäripäivänä ilmestyi eteiseen lumikola saatteella: "Saat pitää aivan itse"- :))))))))))
Tuota just koitin selittää tossa ylempänä, hyvän lahjan ei tarvi olla kallis, pääasia että se on hyvä :))))))))
- ibiza
:)))))))))) kirjoitti:
Tuota just koitin selittää tossa ylempänä, hyvän lahjan ei tarvi olla kallis, pääasia että se on hyvä :))))))))
"synttäreillä" oli se, että juhlapuheet pitää yleensä vieraat.
Päivien "juhlakalu" oli kuitenkin koko ajan pitämässä puhetta!!!
Kuulosti, että lahja ei ollut mieleinen...
- muhkea
dildo.
- haluun
täytän ensi keväänä ja haluaisin lahjakortin kultasepänliikkeeseen tai kauneushoitolaan.
- turha lahja
ei auta enää.
- eikös vaan
kävelykeppi.
- ihanan
turhaa.
Viimetinkaanpa hankinnan ajoitit. - 57 v mies
Timanttisormus kuvaa Rakkautta,tunnetta,
ikuisuutta,on ajaton,on aina lähellä muistuttaen.
Ja kun ollaan käsikkäin,se on yhteinen.
Mies joka ymmärtää ostaa naiselleen lahjaksitimanttisormuksen,on juonut viiniä Jumalan
kanssa! - RosaLiiin
...onkos kukaan vielä maininnut lahjakorttia kulttuuririentoihin
...teatteriin
...konserttiin
...oopperaan
...elokuviin
keski-ikäiset naiset ovat kulttuurin suurkuluttajia
kaksi lippua niin kaverikin pääsee mukaan
(voit vaikka itse päästä mukaan, jos hyvä tsäkä käy)
onnea vaan!!! - kylpylään
octoberfestiin, onhan noita valinnan mahdollisuuksia.
- 50+
CD-levy, jos tiedät musiikkimaun. Vaikkapa Richard Clayderman pianomusiikkia. On aivan mahtavaa :). Myös erilaiset pikkukirjat joissa on hauskoja- tai muuten mukavia juttuja.
- NaVaN
tää uusi poikaystävä, mutta jouluksi ;)
http://www.mulletoi.com/PublishedService?pageID=9&itemcode=5350- Vanhapoikamies, sivullinen
on tietysti geishapallot!
Niistä on iloa lahjan antajallekin (jos on läheinen ja koiraspuolinen), kun seurustelulihakset kuntoutuvat.
Suosittelen! - NaVaN
Vanhapoikamies, sivullinen kirjoitti:
on tietysti geishapallot!
Niistä on iloa lahjan antajallekin (jos on läheinen ja koiraspuolinen), kun seurustelulihakset kuntoutuvat.
Suosittelen!saa vehkeet timmeiksi ja imukkaiksi ;)
mielumin näitä syötäviä herrkuvaatteita ja tuoksukynttilöitä pitkään viikonloppuun ja jotain sellaista mikä saa naisen nökemään itsensä kauniina mihen katseesta ... kosiskeleva lahja, ei vihjailuja löysyydestä :( - en yhtään mitään
NaVaN kirjoitti:
saa vehkeet timmeiksi ja imukkaiksi ;)
mielumin näitä syötäviä herrkuvaatteita ja tuoksukynttilöitä pitkään viikonloppuun ja jotain sellaista mikä saa naisen nökemään itsensä kauniina mihen katseesta ... kosiskeleva lahja, ei vihjailuja löysyydestä :(aaltovaasinkin jätin pomon pöydälle,on niin kaamea kapistus
- Simo Sivullinen
NaVaN kirjoitti:
saa vehkeet timmeiksi ja imukkaiksi ;)
mielumin näitä syötäviä herrkuvaatteita ja tuoksukynttilöitä pitkään viikonloppuun ja jotain sellaista mikä saa naisen nökemään itsensä kauniina mihen katseesta ... kosiskeleva lahja, ei vihjailuja löysyydestä :(seurustelulihakset kuntoon ja muutkin osat imukkaiksi ilman pallojakin, mutta kun monetkaan eivät viitsi edes sen vertaa. Palloilla se kunnostus tapahtuisi miellyttävästi ja kaiken muun ohessa, lähes huomaamatta. Mikäs sen mukavampaa ;)
- Maalaisrouva
hyviä lahjavihjeitä ovat:
- naisten moottorisaha ("yksikätinen")
- kompostori
- isot Masi-merkkiset lehtikärryt
...
tällaisia olen itse saanut ja iloni on ollut rajaton. - Wille-Repo
ja mikä oli vastaanotto. Kykenetkö kirjuuttamaan?
Eeva Kilpi - Ellen Thessleff: Laulu rakkaudesta, joka sisältää Kilven runoja ja Thessleffin maalauksia voisi olla 5-kymppiselle naiselle mieleinen lahja. Kirja on ilmestynyt jo kauan sitten, mutta uutuuksienkin joukossa on varmaan monia upeita teoksia. Ainakin minulle tulisi kirjakaupassa runsauden pula.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979