Onko täällä paljon sellaisia, joilla on useita nickejä. Itse käytän vain tuota omaani, enkä tiedä miksi pitäisi käyttää useita.
Sinä NaVan omaat ainakin 3 nikkiä, miksi ?
En ymmärrä
Kuinka monta nickiä
75
4323
Vastaukset
- Heikunkeikku
...käyttää monia nickejä. Minä naputtelen mielipiteeni ainoastaan Heikunkeikkuna vaikka suoraan sanoen ottaa vähä kaaliin, kun alkujaan "valitsin" ton Heikunkeikun. Kuulostaa niin ei-uskottavalta nimeltä, että vallan naurattaa itteänikin :)
Mutta sillä nimellä oon kuitenkin sinnikkäästi jatkanut. En IKINÄ, koskaan, kuunaan kirjota puskasta yhtikäs mitään.
On jotenkin reilua olla yks ja sama koko ajan. - Laivat
sitten 50 palstalle kirjoitan yleensä Puidenhalaajana. En vaan jotenkin saanut täällä vastakaikua tuolla virallisella. Kukin tyylillään...
- Pirre*
Saipa minut hyvälle tuulelle tuolla profiilisi runolla, klipsasin sen tähän toistenkn iloksi.
"Heli Laaksosen
Vinkei yksinäisil naisil 2:
Jumankek,
meinasi oja aja.
Nii hyvänäköne mänty
ja iha yksi."
:)) kiitos, ja taitaapi pitää ostaa Laaksosen runokirja.. - Puidenhalaaja
Pirre* kirjoitti:
Saipa minut hyvälle tuulelle tuolla profiilisi runolla, klipsasin sen tähän toistenkn iloksi.
"Heli Laaksosen
Vinkei yksinäisil naisil 2:
Jumankek,
meinasi oja aja.
Nii hyvänäköne mänty
ja iha yksi."
:)) kiitos, ja taitaapi pitää ostaa Laaksosen runokirja..mukava kun tulit hyvälle tuulelle (vai oletko joskus pahalla päällä?). Laaksonen osaa tehdä pienistä arjen asioista taidetta. Ja aika harva runoilija on samalla hauska ja syvällinen.
Mukavaa päivänjatkoa:D - ehkä useampiakin
Puidenhalaaja kirjoitti:
mukava kun tulit hyvälle tuulelle (vai oletko joskus pahalla päällä?). Laaksonen osaa tehdä pienistä arjen asioista taidetta. Ja aika harva runoilija on samalla hauska ja syvällinen.
Mukavaa päivänjatkoa:DOlet maininnut olevasi myös Miehetön nainen!
- Puidenhalaaja
ehkä useampiakin kirjoitti:
Olet maininnut olevasi myös Miehetön nainen!
...mutta nyt, sydämein lienee kylmennyt. Joo, olinhan minä keväällä Miehetön nainen, matkittu Akattomasta miehestä. Mutta kun lopetin miehen etsinnän, nikki ei enää vastannut sisäistä minua. Vaikka nyt olen kyllä taas alkanut katsella miehiä sillä silmällä...
- en muista nikkiäni;(
Puidenhalaaja kirjoitti:
...mutta nyt, sydämein lienee kylmennyt. Joo, olinhan minä keväällä Miehetön nainen, matkittu Akattomasta miehestä. Mutta kun lopetin miehen etsinnän, nikki ei enää vastannut sisäistä minua. Vaikka nyt olen kyllä taas alkanut katsella miehiä sillä silmällä...
Muistan kivan viestisi ja minä vastasin useasti koko ketjun ajan, se oli mukava ketju. Otettiin miehistä mittaa ;-)))
En piruillakseni äsken kirjoittanut vaan siitä mielihyvästä, jonka se ketju sai mieleeni.
Opin palstamiehistä paljon (p*kaa enimmäkseen).
Opin myös sen, että läheisempi tuttavuus p-miehiin riitti!!! (Tapasin neljää vuosien mittaan, enkä täällä repostellut vaan sydämessäni).
En ole enää aktiivisesti mukana, menee viikkoja etten edes aloituksia katso.
- NaVaN
tulin tänne keskikesällä ekakerran **aavetunturina, mutta säikähdin vastaanoton hurjuutta ja pakenin kauhuissani tyhjentäen kaiken kirjoittamani, pelkäsin. Tulin takaisin koska sisuunnuin ja päätin että voin olla ihan kuin muutkin, mutta nikillä.
Navan ja Bellamian otin koska nikillä *navan elän tavallaan nykyhetkessä omaa elämäni todellisuutta ja tärkeimpänä on että saan tehdä sen enemmän noiden profiilissa olevien linkkien kautta ...
Bella mia on naisena kasvuni symboli ja sinäkin tuo linkkien tärkeys on ykkösenä.
Se kumpana täällä kirjoitan on kiinni siitä kumman linkeillä olen kuuntelemassa ja haluanko keskustella jostakin. Tuo keskustella on osoittautunut vitsiksi, ei minulle kukaan, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta vastaa.
Aavetunturilla on hyvät linkit mutta nikkinä en sitä käytä koskaan enää, koska :(
**** Huom! Otin kaksi nikkiä koska täällähän kaikilla aktiivisimmilla on monta virtuaali persoonallisuutta. Monipuolisimmat keskustelevat itsensä kanssa pitkiä monipolvisia juttuja melko tyhjästä. Miten voin väittää näin? Kirjoittaja ei muuta *käsialaansa* yhtään. Sama teksti jatkuu pätkittynä keskusteluksi.
*** Voin tietysti olla väärässä, mutta epäilen...
Joka tapauksessa, aioin olla näillä sivuilla vain tämän vuodenloppuun ja sitten siirryn muualle kirjoittamaan plogia.
Täällä halusin tutustua täysijärkisten ihmisten keskusteluihin.- a.mazon
Missä ovat he toiset? Vähäjärkiset.
- NaVaN
a.mazon kirjoitti:
Missä ovat he toiset? Vähäjärkiset.
"Täysjärkinen ihminen" ihmisestä joka pystyy ottamaan vastuun sanoistaan ja tekemisistään silloinkin kun on 'töpännyt' ... sitä voi itsekukin miettiä tykönään millä nimelle katgorisoi ihmistä joka näin ei tee. Sinä lousit tuon mainitsemasi nimityksen. Ehkä yksi voisi olla *ajattelematon* .. :)
- Pirre*
"Tuo keskustella on osoittautunut vitsiksi, ei minulle kukaan, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta vastaa."
Älä ota henkilökohtaisena tuota vastaamattomuutta, ei se johdu sinusta..tämä palsta vaan on tällainen; harvoin täällä oikeaa keskustelua syntyykään, eli ei syy ole S i n u n persoonassasi hyvä NaVan alias Bella ja mikälie..:)
Ja voin tunnustaa etten minäkään osaa keskustella oikein mistään, viskelen vain kuhan jottain sekaan.
Olen huomannut että lapsikin jota ei huomioida tarpeeksi, tai on muuten laiminlyöty, - rupeaa häiriköimään, eli huomio on saatava pahalla jos ei kerran hyvällä. Semmoinen se on, ihminen..ja monet eläimetkin..
Toivon sinulle kaikkea hyvää..elä muistele pahalla. - nyt on kaikki olin
Pirre* kirjoitti:
"Tuo keskustella on osoittautunut vitsiksi, ei minulle kukaan, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta vastaa."
Älä ota henkilökohtaisena tuota vastaamattomuutta, ei se johdu sinusta..tämä palsta vaan on tällainen; harvoin täällä oikeaa keskustelua syntyykään, eli ei syy ole S i n u n persoonassasi hyvä NaVan alias Bella ja mikälie..:)
Ja voin tunnustaa etten minäkään osaa keskustella oikein mistään, viskelen vain kuhan jottain sekaan.
Olen huomannut että lapsikin jota ei huomioida tarpeeksi, tai on muuten laiminlyöty, - rupeaa häiriköimään, eli huomio on saatava pahalla jos ei kerran hyvällä. Semmoinen se on, ihminen..ja monet eläimetkin..
Toivon sinulle kaikkea hyvää..elä muistele pahalla.napa aavetunturi ja bella kissanainen kainalossaan ovat historiaa ja nikkeineen hajotettu bittien taivaaseen. eli nokkejä zero
- a.mazon
Käytän vain kahta nikkiä: A.mazon ja Suttura...
Enkä huutele koskaan nimettömänä puskista. Se ei ole reilua.
Sutturan voisin rekatakin, mutta luulen että se on varattu. - 57 v mies
Siinä vaiheessa kun rupeaa tulemaan tärkyä niskaan,on ihan perusteltua ottaa itselleen
pari nickiä lisää.Lopulta pitää muistaa,että
syyllisiä on puskahuutelijat.Eivät ne,jotka
haluavat suojautua loan heitolta.Minä mietin,
että vaihdanko nimeä vai valitsenko toisen
taktiikan.Päädyin pysyttäytyä tässä ja kestää miehenä ysksilökohtaiset turhautumiset ja
depressiiviset riman alitukset.Puskassa saattaa lynytä hyvinkin henkisesti harhautunut yksilö itseinhon vallassa.BellaMia on on hienoimpia ihmsiä mitä tunnen,joten jättäkää hänet
rauhaan ja ei kun tänne lokaa!- Angel of The Morning
Siinä mies isolla M-kirjaimella. Tottakai, ei siitä ole kysymys. En minä ole ainakaan osallistunut mihinkään törkyilyihin. Ihmettelin vaa, miksi joillakinon useita nickejä.
- ihan vilpittömästi
kysyn, huomaatko sen loan määrää, mitä tässäkin heittelet sokeasti, ihan meidän kilttienkin päälle? Eivät kaikki huutele puskasta yhtään mitään, monelle meille inhimilliselle se on ihan tietoinen valinta, ei mikään loanheittelyn varmistuspaikka.
- 57 v mies
Angel of The Morning kirjoitti:
Siinä mies isolla M-kirjaimella. Tottakai, ei siitä ole kysymys. En minä ole ainakaan osallistunut mihinkään törkyilyihin. Ihmettelin vaa, miksi joillakinon useita nickejä.
Olet viimeinen jota epäilisin tuollaisesta,se on aivan varma.Kerroin vain sen syyn,miksi useita
nickejä on.Kylklä se on suojautumista tuota
puska puuhastelua vastaan.Me kaikki ollaan sitä vastaan että puskista huudetaan ja siinä voi leimnautua aivan syytön kirjoittelija.
Meidän tätytyy vaan pitää yhtä tiukasti ja
välttää keskinäistä leimaamista.Sinua en ikinä leimaa.!
Mukavaa päivää sinulle! - 57 v mies
ihan vilpittömästi kirjoitti:
kysyn, huomaatko sen loan määrää, mitä tässäkin heittelet sokeasti, ihan meidän kilttienkin päälle? Eivät kaikki huutele puskasta yhtään mitään, monelle meille inhimilliselle se on ihan tietoinen valinta, ei mikään loanheittelyn varmistuspaikka.
Kirjoitin eilen tai toistapäivänä,että puskasta voi huutaa ihan viisaita ja osuvia.Ketään kilttiä ei saa leimata.Kyse oli nyt näistä selkeistä provo
huudoista,joita tulee päivittäin.Siis,kyllä tämä
arvostelu kohdistuu nimen omaa tuohon provosointiin ei puskahuuteluun sinällään.Ja pitää nyt vielä todeta,että Bellalla ja Navalla on ihan kylliksi
murheita muutenkin.Tuollainen täysin turha
huutelu siis minun suuntaan vaan.Minä poika otan
kainaloon ja puhutaan asiat selviksi kerta
rysäyksellä.Se on moni yöllinen huutaja phutteluni jälkeen nukkunut peukalo suussa syvää unta.
Eli siis sellaista monikerroksista kokemusta on
ja helläkätistä rutiinia. - mammamia??
voihan nunnan..............jne??
- 57 v mies
mammamia?? kirjoitti:
voihan nunnan..............jne??
Tiedän aivan tarkkaan kuka olet.Aikuinen nainen
ei saa olla noin tolvana.Lopeta tällainen,
muuten joudut häpeämään silmät päästäsi.Jos et viihdy täällä,niin miksi täällä muita kiusaat? - puss ja kiss
57 v mies kirjoitti:
Olet viimeinen jota epäilisin tuollaisesta,se on aivan varma.Kerroin vain sen syyn,miksi useita
nickejä on.Kylklä se on suojautumista tuota
puska puuhastelua vastaan.Me kaikki ollaan sitä vastaan että puskista huudetaan ja siinä voi leimnautua aivan syytön kirjoittelija.
Meidän tätytyy vaan pitää yhtä tiukasti ja
välttää keskinäistä leimaamista.Sinua en ikinä leimaa.!
Mukavaa päivää sinulle!KAIKKI ihan jokainen rekkaamaton on puskasta huutelija joten lopeta elvistelysi.
t. puss ja kiss
minäkin, ettei tarvitse enempää taivastella. - 57 v mies
puss ja kiss kirjoitti:
KAIKKI ihan jokainen rekkaamaton on puskasta huutelija joten lopeta elvistelysi.
t. puss ja kiss
minäkin, ettei tarvitse enempää taivastella.Toten nyt vielä kerran,että puskasta voi ja huudellaan ihan viisaita ja osuvia.Minä vastustan
satuttavia,kipeiltä tumtuvia provo huutoja,
joilla on tarkoitus satuttaa ja loukata aivan
tietoisesti.Tai tarkoitus rajat mitä täällä
kukin samoo ja miten.Itseni olen siten sulkenut
pois,että minun suuntaan voi huudella ihan
sielunsa kyylyydestä,pelkäämättä
negatiivista reaktiota.Että tiedoksi tämä.Jos siten joku säästyy turhalta provolta,niin aina
parempi.
Mukavaa lauantaita sinulle!
Elvis on suosikkini,mutta en minä nyt ihan
niin komea ole...vaikka aika komea olenkin!!! - Wille-Repo
57 v mies kirjoitti:
Toten nyt vielä kerran,että puskasta voi ja huudellaan ihan viisaita ja osuvia.Minä vastustan
satuttavia,kipeiltä tumtuvia provo huutoja,
joilla on tarkoitus satuttaa ja loukata aivan
tietoisesti.Tai tarkoitus rajat mitä täällä
kukin samoo ja miten.Itseni olen siten sulkenut
pois,että minun suuntaan voi huudella ihan
sielunsa kyylyydestä,pelkäämättä
negatiivista reaktiota.Että tiedoksi tämä.Jos siten joku säästyy turhalta provolta,niin aina
parempi.
Mukavaa lauantaita sinulle!
Elvis on suosikkini,mutta en minä nyt ihan
niin komea ole...vaikka aika komea olenkin!!!ja tuon enkelin väliin jonkun riian tauolla ja nyt janottaa vanhasuola? Oot sie epeli, pthyi.
- 57 v mies
Wille-Repo kirjoitti:
ja tuon enkelin väliin jonkun riian tauolla ja nyt janottaa vanhasuola? Oot sie epeli, pthyi.
Olen aina kunnioittanut Enkelin ajatuksia ja
kirjoituksia ja varmasti ihailen vastaisuudessakin.
Pidän hänestä myös ihmisenä,arvostan suuresti.
Mutta eikös me aikuiset voida kunnioittaa ja pitää
toisistamme ilman,että siitä heti ajatellaan
jotain läheisempää tuttavuutta?Tai pyrkimystä
läheisempään tuttavuuteen?Minä olen ihan
luonnostaan positiivinen ja ystävällinen ihminen,
jolle jo lapsuuden kodissa opastettiin hyvät
tavat.Se että olemme Enkelin kanssa hyvissä
väeissä on vain esimekki yleensä,että täällä
voi tykätä toisesta ihmisestä.Tulkinnoille minä en voi mitään,mutta miten sitä luonnettaan muutat?
Tavat kun on opittu jo lapsena.
Bella Mia on minulle Rakas viisas nainen ja varmaan ymmärtää.
satumaa ja satumaana uskallan laittaa mielipiteitäni esille. Kannatan yhtä nickiä sen vuoksi että se tavallaan saa oman persoonan kun luetaan näitä aloituksia ja vastauksia. On muutama nimimerkki joiden ohi yleensä menen..taitaa olla tyhmää ja sitten taas muutama joiden vastauksia kaipaan ja haen. Kaikkia meitä tarvitaan, eikös juu
- Sinimarjanen
omalla nimimerkilläni. Harvemmin puskasta.
Mieluimmin kirjoittaisinkin rekisteröityneelle,
henkilölle, kuin puskaihmiselle, jos nyt ei
ole kyseessä ns. tuttu puskis.
Näin välttyisi mahdollisilta virheiltä.
Kirjoitteluni on vasta alkutaipaleella,
mutta ehkä tästä pitemmän päälle jotain
vielä opitaan. Runoja en kirjoittele.
"joka päivä oppii jotakin uutta,
viisaaksi emme tule koskaan".
Mukavaa lokakuista perjantaita kaikille!- 57 v mies
Jos saisin sinun viisausesta edes promillen,
niin leijuisin onnesta mykkyrässä katon rajassa!!!
ainut ollut ihan alusta asti.Minulla on kyllä väitetty olevan montakin nikkiä,mutta sehän on heidän luulonsa..:)
- NaVaN
minulla on myös se, että olen selättämässä kliinisen masennuksen ja sain jättää masennuslääkkenikin pois ja nyt olen avartumassa uudelleen elämään ja ihmisyyteen. Elämän ja asioiden mielenkiinto on kuin neitseellinen (anteeksi siveyden sipulini siellä p..sikossa) kukkaniitty ja kiinnostus herännyt moniin mielenkiintoisiin asioihin yhtäaikaa ja tämä elämään uudelleenpäivitys on niin ihanaa. Vaikka sieluni on ihan vereslihalla .. siksi reagoin niin vahvasti .... niin haluan jatkaa kasvuani... vaikka sattuukin ... sitkistyn ja kohta voin olla yhtä vakaa ja analyyttinen kuin herra Kataja, sivuston kaunosieluinen herrasmies. M.57 kiitos sinulle kun taitat piikeiltä pahimman terän.
Eli kumpi pois vai molemmat nyt tällä kertaa? - Pirre*
allekirjuittanut.
Yst. terv. Pirre*- henrii
Pille Juupeli
- Pirre*
henrii kirjoitti:
Pille Juupeli
ällävika? :)
- henrii
Pirre* kirjoitti:
ällävika? :)
tämmösekin, ei ollut tarkoitus loukata.
- ibiza
"alokas" täällä... Aluksi käytin "Soppana" nikkiä kunnes tuli rekkauksen aika... Ekana tuli mieleen "ibiza", joka oli vapaana ja rekkasin sen... Puskista en huutele vaan käytän rekattua tai "ibiza*" nikkiä joskus ehkä "Soppana"...
Kun aikaa on, yleensä seurailen keskustelua ja mikäli täällä ei ole mielestäni mielenkiintoista tai meilipuolella ei ole ystäväni, siirryn radioamatööribandille keskustelemaan kenen kanssa sattuu... Siellä on jokaisella määrätty kutsu joka aina ilmoitetaan vasta-asemalle ja nimi sekä osoite näkyy kutsuluettelosta... Bandilla on aina keskustelukaveri vuorokaudenajasta riippumatta ympäri maapallon... Siellä ei ole sheriffejä... Porukka on yleensä niin fiksua ettei tarvitakaan... ehkä mielikuvituksen puutetta, mutta en todellakaan tunne mitään tarvetta kirjoitella useampana henkilönä koska Paloma(inen) on kokonainen ihminen. Omia ajatuksia, omalla rekatulla nikillä joka yhtä hyvin voisi olla vaikka oma nimeni, koska kaikki mitä tähgän pränttään on minua itseäni, aitoa ja omaa tavaraa. Mutta jokainen tyylillään....
T. Paloma- Suttura
Samoin täällä!
Pidän rehellisistä ihmisistä, jotka puhuvat silmästä silmään. En selän takana paskanpuhujista.
On aina kivempi vastata ja kommentoida kun "tuntee ennestään" virtuaalituttunsa. - millionnick
Suttura kirjoitti:
Samoin täällä!
Pidän rehellisistä ihmisistä, jotka puhuvat silmästä silmään. En selän takana paskanpuhujista.
On aina kivempi vastata ja kommentoida kun "tuntee ennestään" virtuaalituttunsa.Multa löytyy joka kirjaimelle pitkärivi nimimerkkejä.
Vaikka rekisteröitykin on, en silti ketään loukkaa puskahuutelulla.
Pelataan puhtaalla paidalla nettisääntöjen mukaan. Rekkaamattomuus ei oo väärin. Suttura kirjoitti:
Samoin täällä!
On aina kivempi vastata ja kommentoida kun "tuntee ennestään" virtuaalituttunsa.Eipä ole kuin yksi nikki ja ei ole tarvetta moninikkisyyteen tai puskista huutaa.
En tajua muutenkaan sitä, että miksi pitää moninikki olla tai vetää jotain kaksoispersoonaa, koska hyvin helposti tunnistaa kirjoitustyylistä kuka alkuperäishahmo on kyseessä.- Suttura
millionnick kirjoitti:
Multa löytyy joka kirjaimelle pitkärivi nimimerkkejä.
Vaikka rekisteröitykin on, en silti ketään loukkaa puskahuutelulla.
Pelataan puhtaalla paidalla nettisääntöjen mukaan. Rekkaamattomuus ei oo väärin.Et varmaan loukkaakaan...en uitenkaan tiedä mitä
mieltä olet ollut asioista, kun en tiedä kuka olet...siksi sinulla ei ole historiaa... - Suttura
Mettäläinen kirjoitti:
Eipä ole kuin yksi nikki ja ei ole tarvetta moninikkisyyteen tai puskista huutaa.
En tajua muutenkaan sitä, että miksi pitää moninikki olla tai vetää jotain kaksoispersoonaa, koska hyvin helposti tunnistaa kirjoitustyylistä kuka alkuperäishahmo on kyseessä.Jos yht'äkkiä tulee tarve kommenttiin enkä ehdi siihen hätään kirjautua sisään, käytän Suttura nikkiäni. Muuten A.mazonia.
Vaihtaisin kyllä Sutturaan mutta taitaa olla varattu! Suttura kirjoitti:
Jos yht'äkkiä tulee tarve kommenttiin enkä ehdi siihen hätään kirjautua sisään, käytän Suttura nikkiäni. Muuten A.mazonia.
Vaihtaisin kyllä Sutturaan mutta taitaa olla varattu!olit se sama Suttura joka chattaili joskus Sonerassa...
- Suttura
Paloma.se.co kirjoitti:
olit se sama Suttura joka chattaili joskus Sonerassa...
En ole koskaan ollut muualla kuin täällä 24:llä... toivottavasti ei kaimani nolannut nimimerkkiä :)
Suttura kirjoitti:
En ole koskaan ollut muualla kuin täällä 24:llä... toivottavasti ei kaimani nolannut nimimerkkiä :)
kellohame. Et siis ollut sinä?
- Suttura
Paloma.se.co kirjoitti:
kellohame. Et siis ollut sinä?
Kellohame?!!
Jos sen nimmarin valitsisin, en itseäni omakseni enää tuntisi! :)))
Voi luoja! oletko minua joksikin toiseksi luullut koko ajan? Sekö on värittänyt käsitystäsi minusta?
Nyt tosissani kiinnostuin kaimoistani! Suttura kirjoitti:
Kellohame?!!
Jos sen nimmarin valitsisin, en itseäni omakseni enää tuntisi! :)))
Voi luoja! oletko minua joksikin toiseksi luullut koko ajan? Sekö on värittänyt käsitystäsi minusta?
Nyt tosissani kiinnostuin kaimoistani!että olit suttura/kellohame mutta huomasin aika nopeasti että olet aivan eri henkilö. Onneksi:)))
- minusta
Paloma.se.co kirjoitti:
että olit suttura/kellohame mutta huomasin aika nopeasti että olet aivan eri henkilö. Onneksi:)))
Suttura/kellohame on mukava henkilö, tuolla Atlantin takana asuva.
Olen "tuntenut" hänet jo monta vuotta Suomi24.fi:n chatista.
Ei täällä ole asiallista mollata chattihenkilöitä, arvoisat ladyt.
P.S. Kellohame hän on aina ollut vain kesäaikaan, joskus sanoi, että vaihtaa nikin toukokuussa ja palaa Sutturaksi syksyllä. Fiksu nainen! - Suttura
minusta kirjoitti:
P.S. Kellohame hän on aina ollut vain kesäaikaan, joskus sanoi, että vaihtaa nikin toukokuussa ja palaa Sutturaksi syksyllä. Fiksu nainen!Pyydän anteeksi jos olen ystävääsi loukannut!
Puolustaudun sillä että en tiennyt hänen olemassaolostaan!
Hame on OK! jos siinä viihtyy. Minä en...! - millionnick
Suttura kirjoitti:
Et varmaan loukkaakaan...en uitenkaan tiedä mitä
mieltä olet ollut asioista, kun en tiedä kuka olet...siksi sinulla ei ole historiaa...Olen sos.alan kenttämiehiä. Viestihistoria minulta puuttuu.
Edelleen. Mieluummin lääkäri kuin tuomari. minusta kirjoitti:
P.S. Kellohame hän on aina ollut vain kesäaikaan, joskus sanoi, että vaihtaa nikin toukokuussa ja palaa Sutturaksi syksyllä. Fiksu nainen!että kysymys oli aivan eri ihmisistä. Muuten olisin voinut sanoa jotain ihan tyhmää ja nolata täysin itseni, koska minä myös "tunnen" tämän rouvan chateista jo vuosien takaa. Mutta A.mazon/Suttura "puhuu" aivan eri äänellä ja kuka tahansa joka on ollut tekemisissä kummankin kanssa huomaa heti että kysymys on eri ihmisistä.
T.
Paloma- nolata
Paloma.se.co kirjoitti:
että kysymys oli aivan eri ihmisistä. Muuten olisin voinut sanoa jotain ihan tyhmää ja nolata täysin itseni, koska minä myös "tunnen" tämän rouvan chateista jo vuosien takaa. Mutta A.mazon/Suttura "puhuu" aivan eri äänellä ja kuka tahansa joka on ollut tekemisissä kummankin kanssa huomaa heti että kysymys on eri ihmisistä.
T.
Palomachat Sutturan, turha pyristellä kun on p***** jos ees suomen kieltä osaat.
Et osaa edes hävetä käyttäytymistäsi vaan kaikki on seliseli...
- Otto-Vaan
Tätähän ei sitten ole ennen kysyttykään,
montako ja kuka kukin on kyssäriä.:)
Nythän on niin,että täällä nurkan takana on myös
Kutv M.
Kutvonen sai viimmenkin sorvin käyntiin ja sorvattua
Otto-Vaan nimmarin,joten ehkä jatkossakin molemmat
täällä kuikuilee.
Kutvonen M ei ole oikea nimeni joka tässä nyt
sivuttain ohi mennen sanottakoon.- Puidenhalaaja
...eppäilinkin kun kerroit rekkaamisen vaikeudesta. Vaan olinpa jo unohtanut koko jutun. Meillä on muuten aika samanlaiset systeemit...
- Otto-Vaan
Puidenhalaaja kirjoitti:
...eppäilinkin kun kerroit rekkaamisen vaikeudesta. Vaan olinpa jo unohtanut koko jutun. Meillä on muuten aika samanlaiset systeemit...
Jotta osaa odotella voittoja.:)
- Suttura
Ottovaan, ottovaan... voiko sen paremmalta kuulostaa? Voi autuus! Minkä vaikutuksen nimmari voi tehdäkään...
- Otto-Vaan
Suttura kirjoitti:
Ottovaan, ottovaan... voiko sen paremmalta kuulostaa? Voi autuus! Minkä vaikutuksen nimmari voi tehdäkään...
Sama autuus varmaan kun kalkki tapletilla.:)
- Suttura
Otto-Vaan kirjoitti:
Sama autuus varmaan kun kalkki tapletilla.:)
Et takuulla ole kalkkis!
Minä vain pidän sanojen rytmistä ja jälkisoinnista! Jos kutvosen kommentit oikein muistan, olet mies minun makuuni. :) - Puidenhalaaja
Otto-Vaan kirjoitti:
Jotta osaa odotella voittoja.:)
Nikkisi rimmaa sopivasti... en ole koskaan lotonnut systeemillä, siksi kai olen edelleen köyhä:( Toisaalta pitäisi kai lotota edes yksinkertaisella rivillä jos aikoo voitonjaolle. Olisinko kerran tänä vuonna laittanut hakemuksen sisään.
- Angel of The Morning
Sinäkään et sitten ole enää seropi. Kiitos kalastusneuvoista. Jatkossa tiedän, että kysyn niitä vaan Otolta.
- Otto-Vaan
Angel of The Morning kirjoitti:
Sinäkään et sitten ole enää seropi. Kiitos kalastusneuvoista. Jatkossa tiedän, että kysyn niitä vaan Otolta.
Vähäiset tietoni on jaettavissa.
Kaiken kattavia "kalastus"neuvoja ei minullakaan
ole, kokemuksen puuttuessa.
Muuten asiaan,oletko tuulastanut siellä merellä koskaan? - Otto-Vaan
Suttura kirjoitti:
Et takuulla ole kalkkis!
Minä vain pidän sanojen rytmistä ja jälkisoinnista! Jos kutvosen kommentit oikein muistan, olet mies minun makuuni. :)Pitääpäs vähän kohennella tota päivänkakkaraa hatussa.:)
- Angel of The Morning
Otto-Vaan kirjoitti:
Vähäiset tietoni on jaettavissa.
Kaiken kattavia "kalastus"neuvoja ei minullakaan
ole, kokemuksen puuttuessa.
Muuten asiaan,oletko tuulastanut siellä merellä koskaan?Mökillä on järvi. En ole tuulastanut jos tarkoittaa rannasta keihästämistä. Olen vielä juniori näissä kalastusasioissa. Talvella pitäisi kokeilla pilkkimistä
harvoin tulee käytettyä. henrii
- tiltamari
.........meine liebe kleine herre,du bist doch so gevönlich; du kann doch etwas sehen.
Aber was verstehst du??
Verdst du etwas machen mit henriimari?
Kauhea kieliponnistus, en ymmärrä miten kolmen vuoden hatarilla opinnoilla pystyy tähän vielä 30 vuoden jälkeen.
No, sinullakin on omat kykysi,jotka molemmat tiedämme - mutta minulla on hauskaa, entä sinulla? - hauskanpidon
tiltamari kirjoitti:
.........meine liebe kleine herre,du bist doch so gevönlich; du kann doch etwas sehen.
Aber was verstehst du??
Verdst du etwas machen mit henriimari?
Kauhea kieliponnistus, en ymmärrä miten kolmen vuoden hatarilla opinnoilla pystyy tähän vielä 30 vuoden jälkeen.
No, sinullakin on omat kykysi,jotka molemmat tiedämme - mutta minulla on hauskaa, entä sinulla?ilmeisesti koulukiusaajina c-h, t, h ..... miksette ruvenneet politiikoksi?
- henrii
hauskanpidon kirjoitti:
ilmeisesti koulukiusaajina c-h, t, h ..... miksette ruvenneet politiikoksi?
en kiusaa ketään koskaan. Ymmärtää ei nää tiltta henriikään. Mää kyllä oon hetero?
- ei-.¨¨
taida nickillä lääkitys olla kohdallaan."sinä
NaVan omaat ainakin 3 nikkiä,miksi" ? En ymmärrä.
Lieneekö tämä teksti pönttöviinin tuotetta.ei mitään järkeä.? - Annaliisa
Kahlasin tämän ketjun läpi. Mielenkiintoista ja taas mielipiteet jakaantuvat.
Täällä jututkin jakaantuvat erilaisiin. On ns vakavia asioita, tärkeitä mietteitä, joista kirjoittajat haluavat sanoa vilpittömän ja oman mielipiteensä. On ihan kiva, ttä silloin on se vakionikki. Kuuntelen ja seuraan tällaista pohtien sitä asiaa. Se herättää ajatuksia ja aina voi oppia toisista, ettei jämähdä liikaa itseensä.
Sitten on hauskuttelut. Annetaan mielikuvituksen lentää ja keksitään vastauksia ja henkilöhahmoja. Se on mukavaa seurata ja virkistää monta kertaa, jos "oikeat" asiat painavat. Ehkä se virallinen nikki ei ole paras tällaiseen. En käsitä miksi tätä kutsutaan puskista huuteluksi ikävässä mielessä.
Niitä ikävyyksiä voivat ladella kaikki, jos haluavat. En keksi miten nikki suojaa ketään tältä, eihän siellä tarvitse olla mitään oikeita tietoja. Eikös firma edellytä vain ikää ja sukupuolta. Vai miten on? - 57 v mies
Se mitä Optimistisen miehen positiivisuus on etsinyt,on toteutumassa.Olet mies makuuni, ym lauseet ovat alkaneet yleistyä.Unohdetaan siis riitely ja aletaan lähestyä toisia mukavalla
tavalla.Olen alun perinkin uskonut,että lämmin
positiivisuus kantaa lopulta hedelmää ja olen ollut oikeassa.En voi kuin olla iloinen.On saanut
aikaan positiivisen trendin.Uskalletaan
lausua avoimesti kiintymys toiseen ihmiseen.
Vaikka tämän johdosta on huutoja saannut osakseen
ja saan,niin on tämä sen arvoista. - RosaLiiin
Hei ja sumuista lauantaipäivä
Haluanpa sanoa omista nimimerkeistäni sen verran, että olen rekattu nainen ja sitten tämä kolmen iiin RosaLiiin. Tätä käytän täällä viis- kuuskymppisissä ja sättäillessäni. En kyllä koe mitenkään olevani puskasta huutelija jos tätä käytän. Koska sillä rekatullani esiinnyn harvoin ja tuskin koskaan täällä. Tosin sekin on helppo tunnistaa, koska en ole mikään verbaalilahjakkuus ja sanavarastoni on aika suppea. Mutta olen vain ajatellut toimivani näin ja se on toiminut ihan hyvin. Olenhan se sama hoopo nainen kirjoitan sitten RosaLiiin tai sen toisen alla.
Ihmettelen, miksi se on muka parempaa kirjoittaa rekatun alla kuin ihan vain tutun nimimerkin alla. Kun olen katsellut noita rekattuja, niin niissähän saattaa lukea, että ” mies 55 vuotta ja esim pirttikorpi ja siinä mitä hän sanoo” siinä ei ole mitään, hän ei sano mitään.
Kuitenkin monta nimimerkkiä, jopa pikkuisen ihmistä sen merkin takanakin olen jo lyhyessä ajassa oppinut hieman tuntemaan kirjoitusten ja mielipiteiden perusteella. Tuttua porukkaa!!!! Jokainenhan kirjoittaa omia ajatuksiaan, usein omasta ja lähipiirinsä elämästä, tai sitten, se onkin hauskinta kun täällä voi kirjoitella ihan mistä vain maan ja taivaan väliltä ja kauempaakin.
Se tosin tuntuu täällä joskus ikävältä, kun joku kertoo omasta elämästään ja persoonastaan, niin sitten puututaan johonkin pieneen yksityiskohtaan loukkaavasti.
Kun silloinhan pitäisi suhtautua juuri päinvastoin kunnioittavasti ja arvostavasti kun hän on halunnut kertoa ehkä herkkiäkin asioita. Silloin ei voi kun loukkaaantua toisen puolesta ja toivoa näin kaikkille loukatuille voimia.
Erimieltähän voi aina olla ja saakin olla ja saa jopa ilkeillä kunhan ei kohdista persoonaan. Näin ajattelen ja ihan yleisellä tasolla, en tarkoita tässä jutussa ketään , sen enempää rekattua kuin nimimerkkiäkään.
On teidän mukana niin mukavaa kuitenkin olla. Ja mukavaa kun olette kaikki mukana. Voikaahan hyvin!!!!!!!! ollut monta vuotta ;D
Kirjoittelen välillä ärsyttäviäkin kommentteja, joiden ansiosta sitten esim. nelikymppisten palstalla puskajussit haukkuvat minut ihmisenä maan rakoon ;))))Käytän vain yhtä nikkiä. Kirjoittelen harvakseen, enimmäkseen lueskelen, mutta joskus kommentoin.
Ja en huutele puskista. Joskus olen kokeillut, mutta en tykännyt.- jartsev
Minäkin käytän vain tätä samaa, en ole sen enempää ajatellut nimmarien merkitystä tai muutakaan siihen liittyvää.
- Angel of The Morning
Anteeksi, ei ollut todellakaan tarkoitus loukata sinua. Luin kaikki mies 57 kirjoitukset, ja toivotan teille kahdelle Onnea elämään. En ole aikaisemmin edes huomannut em. miestä täällä.
- toista
toistaiseksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019