Tapahtui tänään helsingin ydinkeskustassa klo 15.30:
Istuin macho-autossani (Volvo S80) ja odottelin liikennevalojen vaihtumista. Oikean puoleisella jalankulkukäytävällä kaksi puliukkoa tappeli kännipäissään. Onneksi heidän humalatilansa esti
kunnon mäiskimisen ja tappelus keskittyi lähinnä tönimiseen. Toinen näistä yhteiskunnan vähäosaisista kaatui ja jäi köllöttämään maahan. Hänen "kaverinsa"
ei enää mäiskinyt maassa makaavaa, vaan avasi sepaluksensa, kaivoi rambonsa esiin, pissasi toverinsa päälle ja häipyi tihutyönsä jälkeen paikalta. TÄLLÄISTÄ VOI SATTUA SIVISTYSVALTIOSSA KESKELLÄ PÄIVÄÄ!!!
"Mitä tästäkin opimme"
MarttyyriMallari-TTt
KAKSI MIESTÄ TAPPELI KESKUSTASSA
8
399
Vastaukset
- siinä...
Roskapankin kulmilla.
- fgdfgfdgdfg
korvat heiluu niin että täällä asti tuulee.
Volvon tummennetut lasit eivät estä todellisuutta näkymästä.
- tapaus!!!
Setämies sai kulkea vapaasti yleisessä tieliikenteessä setämies volvollaan pikkulapsia kyyläämässä
- en ymmärtänyt
ensin kerroit että olit jossain macho-autossa ja yhtäkkiä olitkin volvossa:O
Ja oleellinen kysymys: mitä SINÄ teit asialle, muuta kuin kauhistelit? Väänsitkö musiikin kovemmalle ja kurvasit paikalta? Jotenkin mä arvasin...:(pitänyt tehdä? Syöksyä tämän maassa makaavan ihmisraunion avuksi ja saada puukosta kylkeen, tai mikä pahempaa kuset päälleni.
"Millä itse ajat"
MarttyyriMallari-TTt- Nainen 30+
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
pitänyt tehdä? Syöksyä tämän maassa makaavan ihmisraunion avuksi ja saada puukosta kylkeen, tai mikä pahempaa kuset päälleni.
"Millä itse ajat"
MarttyyriMallari-TTtkortti on, mutta ajan siis fillarilla ekologisista syistä. Mulla ei ole tarvetta myöskään olla macho:D
- Ja lujasti
Musta tuntuu, että sä oot nyt ytimessä, mallari. Volvon penkiltä todellisuus voikin näyttää "sivistymättömältä".
Wau, mikä aitiopaikka sulla onkaan, ootko ajatellu oikein syväluotaavaa yhteiskunnallista tarkkailua vastedeskin suorittaa?
"Bensaa tankkiin ja kansan pariin"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1612810
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262460Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352220
- 631905
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2481734- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311222Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215