Kirjoitat toosi hyvää runoo ja muuta stooria ja ollaan tuolla nuorten jengissä ihmetelty,et
miks mudet täällä sua potkii kaaliin ja äijät
muuten vaan V maisia.Skidet tuol sanoo et
oot kivan näkönen ja toosi fiksu.Ei täs
muuta.Tsemppiä sulle ja pidä toi positiivinen
ilmees.
Tsemppiä mies 57
14
1004
Vastaukset
- kirjottaa
kun ei kerro ketä lainaa.
- mies-v57
Lainassa olemme elämälle
me jokjokainen.
Vain tämän kerran ja täällä,
me joakinen.
Rakastat tai vihaat,poistut täältä,
niin kuin me jokainen.
Rakastelu tai sellibaatti,
olet kuin me jokainen.
Epäluulo,epäusko,epätoivo,
niin kuin me jokainen.
Syöt,juot ja mukut,lähdet
kun aika on.
Niin kuin me jokainen.
Lainassa maasta ja maahan palaamme.
Lainassa me jokainen.
- mies-v57
Kiitos vain!
Aika yllättävältä taholta tuli minulle tuki!
Tällä sivulla on tosiaan lähinnä päähän
potkittu ym.Syytä en tosiaan osaa sanoa.Kunnollinen
ja ajatteleva mies ei ole nyt varmaankaan muodissa.Mutta pitää vain tämä kestää.Toivon että
sinun ikäryhmäsi naisilla ja kavereilla on
toisenlainen linja.Ei minulla positiivisuus
minnekkään katsoa.Kiitos kovasti tsempistänne
ja oikeen kivaa päivää.Itse juuri tulin töistä ja aloitan koti puuhat.- tanssiva_tamma
potki sua päähän tai väärinymmärrä. Monet meistä lukee mielellään sun kommenttejas ja runojas. Joskus oon kyllä ajatellut, et miten sä pärjäät ku oot noin pehmo :)). Vai ootko sä pehmo vaan täällä, missä sä syötät tajunnanvirtas näppäimistölle, ehkä se ei livessä niin näykään. Niin tai näin, älä lopeta!
tanssiva_tamma kirjoitti:
potki sua päähän tai väärinymmärrä. Monet meistä lukee mielellään sun kommenttejas ja runojas. Joskus oon kyllä ajatellut, et miten sä pärjäät ku oot noin pehmo :)). Vai ootko sä pehmo vaan täällä, missä sä syötät tajunnanvirtas näppäimistölle, ehkä se ei livessä niin näykään. Niin tai näin, älä lopeta!
Minustakin tuntuu, että täällä on tosi paljon niitä jotka ajattelevät hänestä myönteisesti. Itse en ymmärrä, mistä tuo negatiivinen ajatus on tullut.
Ehkä minä en vaivaidu lukemaan niitä kenkkuja juttuja, tai sitten ne unohtuvat minulta saman tien kun olen ne selannut. Tiedä häntä, jokatapauksessa muistan vaan myönteiset palautteet hänestä.- mies-v57
tanssiva_tamma kirjoitti:
Tuossa me tunteelliset miehet kai ollaan väärin ymmärrettyjä,että kun ilmaistaan avoimesti tunteet,niin meitä pidetään jotenkin aivan erityisen pehmeinä.Kyllä minussakin se
oma särmä on ja mies,kun tilanne sitä vaatii.
Mutta mitä sitä näin kirjoitellen turhaan ärhentelyyn energiaa tuhlaa?Minä luulen että ruolla chatissa miehet sikailee niillä tietyillä asioilla ihan kylliksi.Uskon että terveellistä naisille saada miehistä myös tällaista kokemusta.Kaikki ei sentään sikoja ole.Vaikka chatin kautta kai se kuva tulee.
En minä tietenkään voikkaan lopettaa kun
tällainen olen.Ja tuo nuorimies on varmaan kiinnittänyt huomiota niihin ikäviin
kommentteihin.On toki tullut paljon hyvää palautetta.Eli sinulle,en tosiaan ihan näin pehmo ole oikeassa elämässä,mutta näin kirjoitellen katson,että turha tuhlata energiaa ärhentelyyn tai koittaa luoda kuvaa jostain kovasta miehestä.
Kiitos vain kirjoituksestasi ja mukavaa iltaa sinulle! - mies-v57
miljoona kirjoitti:
Minustakin tuntuu, että täällä on tosi paljon niitä jotka ajattelevät hänestä myönteisesti. Itse en ymmärrä, mistä tuo negatiivinen ajatus on tullut.
Ehkä minä en vaivaidu lukemaan niitä kenkkuja juttuja, tai sitten ne unohtuvat minulta saman tien kun olen ne selannut. Tiedä häntä, jokatapauksessa muistan vaan myönteiset palautteet hänestä.Varmaankin tuo nuori kaveri on osunut paikalle kun on ollut niitä puska huutoja ja saanut osin väärän kuvan.Kyllä on paljon tullut mukavaa palautetta.
Jotenkin tuon chatin miesten sikailun vastapainona tahdon omalta osaltani vain osoittaa,että miehissä
on kunnollisiakin ja ajatteleviakin.
Tietenkin se vaatii rohkeutta kirjoittaa runoja ja tunteitaan.Mutta minulle on tärkeää miehestä sekin puoli osoittaa.
Kiitos vain kirjoituksestasi ja mukavaa iltaa sinulle!
- viivi-karoliina
Älä vain lopeta juttujasi täällä,tosi mukava niitä on lukea ja huomata että on olemassa miehiä jotka uskaltaa kertoa tunteista.Aina meissä löytyy niitä jotka piikittelee mistä milloinkin,jätetään ne omaan arvoonsa.
Kirjoitahan vain juttujasi. Niitä on kiva lukea. Ilkeitä kommentteja tulee kaikille, kirjoitetaan mitä vain. Siitä tulee paha mieli mutta hetkeksi vain. Sitten sitä jo osaa ajatella, että kyllä on pikkusieluista porukkaa kun pitää torpedoida heti jos joku erottuu edukseen.
- Akaton mies
Joo justihin, soon aina harmi jos joku lopettaa kirijoottelun. Jokaasen mielipire on tervetullut ja yhtä tärkiä. Sun runoosi on hyviä ja muutoonkin oot sellaanen kiltin luontoonen mies. Et sä palstoja sotke jatka vaan.
Ittekki sanoon välihin liikaki suarahan ja sitten karuttaa.
Kyllä täällä saa varmahan jokaanen joskuus kiviä niskaansa. Itte oon sen verran paksunahkaanen notta näistä en säikährä. Kirijootellahan vaan jatkooski, mitä ny tuloo mielehen ja saa sanootuksi. terv. pohojanmaan seppä ja Tiitu pikkuunen.
- kaikki kehut
menisi samaan osoitteeseen.
"Mies tunteella" hallitsee mielestäni
parhaiten tuon runopuolen.
Kaikella positiivisuudella.) - Aamun valo
tälläinen on mies -57v. Ihminen, lämmin ja sisäisesti vahva. ;))
- mies-v57
Kovasti todella kiitos kannustujsesta ja tuesta.Voin todella vakuuttaa,ettei miehelle ole helppo juttu avautuaihan omana itsenään ja vielä runojen muodossa.Miksi sen teen? Kyllä se on minulle
aivan luontainen juttu,mutta minusta on tärkeää naisten huomaavan ja ymmärtävän mihissä olevan myös aitoa herkkyyttä,kunnon ajatuksia ja asiaa.Ei
vain niitä rumia kirosanoja tai vastaavia.Ja
minusta miesten on hyvä huomata,ettei naiset halveksi miestä,joka tulee ulos kuoresta aivan
omana itsenään.Toivon rohkaisevani muitakin miehiä
olemaan oma itsensä.Ei se naisten silmissä ole
naurettavaa vaan rohkeaa!Ihmisillä voi olla kotona monenlaisia ongelmia.Minusta olisi hyvä jos
tänne sivulle voi tulla avoimin mielin.Itse
ainakin koitan olla tukena ,ymmärtäjänä.
Minusta tämä sivu on siistiytynyt paljon ja
täällä nyt käydään asiallisella tasolla keskustelua ja niin hyvä.
Mukavaa päivää kaikille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019