Hei palstalaiset!
Nyt tarvittaisiin vinkkejä kastelahjaan. Poikavauva tuli ja ristiäiset ovat kohtapuoliin. Olen täysin pudonnut kärryiltä, minkälaisen lahjan isovanhempi voi ensimmäiselle lapsenlapselle nykyisin viedä. Jos olet kuullut kivasta/järkevästä/hauskasta lahjasta tai jopa itse keksinyt moisen, olisin ikikiitollinen pienestä vinkistä!
Kastelahjaan ideoita
8
531
Vastaukset
- mikhaildenisov
tekemään pikkusiskon pojalle!Ja sitt myöhemmin
voit vaikka puusepän verstaan tehä hälleO))))- vauvalle
osaa arvostaa sitä ehkä myohemmin.
- uusi ukki
Eipä ole liiemmälti itsellä noita nikkarinlahjoja, mutta kalastamaan pojan opetan! Ja se lastenteko sujuu varmaan ilman ukin ohjeitakin, osasivathan nuo tuon ensimmäisenkin!
on paras lahja jolla vanhemmat voivat ostaa lapselle, mitä hän tarvitsee. Kultasepänliikkeestä löytyy muutamalla kympillä tinaisia ihania koriste-esineitä. Valokuvakehyksiä, vauvasormuksia, purkki ekalle hiuskiehkuralle jne. jne.
- mikhaildenisov
100 000 euroo tilille vain eikä muut ku poika
saa käyttää ja hänkin vasta aikuisena,hyvä
korko vain niin pojasta tulee miljonääri kerralla
- Pirre*
On se hienoo...:)
Josko virveli :))- uusi ukki
Kiitos onnitteluista! Enpä olisi uskonut, mitä kaikkea vielä tälleenkin kokea saa. Sydän on nyrjähtänyt hurlumhei-asentoon.
Ja sen virvelin aika koittaa kyllä aika nopeasti!
Onnea uudelle ukille ja uudelle pienelle ihmiselle!
Tavaroista en tiedä, kun niitä en pidä tärkeänä.
Jospa antaisit kauniin kortin ja kirjoittaisit sen väliin lapselle kirjeen, jossa kertoisit millaisia ajatuksia ja toiveita hänen syntymänsä sinussa herättää sekä lupaisit antaa hänelle rakkautta ja aikaa. Se voisi olla kiva muisto lapselle vuosien varrella luettavaksi ja vanhemmillekin.
Onnittelukorttiin olen uusille vanhemmille yleensä kirjoittanut mielestäni tärkeän muistutuksen: "Vanhemmat antavat parhaan lahjan lapselleen - rakastamalla toisiaan."
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009