jos galleriasivullani käy pääsääntöisesti paljon vanhempia miehiä, niin eikö se silloin tarkoita, että näyttää pirun vanhalta kuvassa?
Tätä ei voi kysyä nimimerkillä
9
549
Vastaukset
- kelpaa minkänäköinen
vaan kunhan näyttää hyväuskoiselta hieman yksinkertaiselta landetypyltä, jolta on suht helppo heruttaa ja saada se uskomaan omiin tarinoihin. Noita miehiä pyörii tälläkin palstalla antaen itsestään hyvin vääristetyn kuvan...nuoria palstan tyttöjä viedään kuin pässiä narussa.
- joten nimettömän
yksinkertaiselta? Kivat sulle...lol
- lukutaitosi
joten nimettömän kirjoitti:
yksinkertaiselta? Kivat sulle...lol
ja luetunymmärtämisesi perusteella voisin epäillä, että kyllä. Menikö oikein? Niin epäilinkin. Syytön minä siihen olen.
- vanhalta
tai rumalta.
- sadasdsda
sun juttusi kuulostavat "vanhoilta". Niiden perusteellahan sitä kuvaa tullaan kurkkaamaan.
vastata nimimerkillä:
V: Ei tarkoita- rusalkaa
...mies tavoittelee AINA itseään nuorempaa naarasta.
- scale
itseä kolme vuotta vanhempi nainen, joten eipäs puhuta AINA.
Ai nii, enkä mä tavoittele ketään muuta.
Kokemukseni mukaan (jotkut!!!) keski-ikäiset miehet on kovia vokottelemaan nuoria naisia. Ikäkriisi varmaankin.Tarve olla nuorekas, ja ajatellaan että jos on nuori söpöliini kainalossa niin näyttää itse nuoremmalta ;) Joten en mä tuosta itseeni ottaisi, ethän sä voi olla vastuussa siitä kuka susta kiinnostuu! Anna niiden pällistellä, mitä se sulta on pois.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039