Paha maku

Xinorina

Paha maku vain jäi suuhun koko yrityksestä. Ikinä en enää tätä kautta yritä ihmisiin tutustua.
Onko meissä kaikissa tänne tunkeneissa jotain perustavanlaatuista vikaa?

6

862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapistelija

ajatella, että ei. Vaan, mistäpä sitä tietää, ehkä olen oikeasti hyvin häiriintynyt yksilö.

• kapistelija

..voisin lisätä pari kommenttia.

Luulen, että jopa normaaleissa ihmisissä tulee sellainen kauppa-fiilis, kun potentiaaliset kumppanit on listattuna nenän edessä ja niitä voi hakea mieluisten kriteerien perusteella. Ehkä meitä ei vain ole johdotettu hakemaan kumppania netin kautta, koska automaattisesti vain haluamme aina parempaa ja parempaa.

Se ajatus siitä, että ehkä nurkan takana on vielä parempi tuntuu olevan olennainen ongelma hyvin monella ihmisellä. Ajatuksena netin kautta tutustuminen on kuitenkin hyvä. Toisaalta, ajatuksena kommunismikin on hyvä.

• kapistelija kirjoitti:

..voisin lisätä pari kommenttia.

Luulen, että jopa normaaleissa ihmisissä tulee sellainen kauppa-fiilis, kun potentiaaliset kumppanit on listattuna nenän edessä ja niitä voi hakea mieluisten kriteerien perusteella. Ehkä meitä ei vain ole johdotettu hakemaan kumppania netin kautta, koska automaattisesti vain haluamme aina parempaa ja parempaa.

Se ajatus siitä, että ehkä nurkan takana on vielä parempi tuntuu olevan olennainen ongelma hyvin monella ihmisellä. Ajatuksena netin kautta tutustuminen on kuitenkin hyvä. Toisaalta, ajatuksena kommunismikin on hyvä.

..että nämä jotka jäävät kiinni tai hullaantuvat tähän nettihommaan tulevat järkiinsä joskus. Sitä voi addiktoitua monesta asiasta,jopa deittailusta, mutta todellisuus yleensä jossain vaiheessa herättää melko julmasti. Onhan sitä oikeassakin elämässä se mahdollisuus että baarissa tulee vastaan joku vähän hehkeämpi tapaus... surullista jos ei osaa lopettaa etsimistä edes silloin kun joku mukava ihminen on rinnalle löytynyt.

• kapistelija
        Mielikki77 kirjoitti:

..että nämä jotka jäävät kiinni tai hullaantuvat tähän nettihommaan tulevat järkiinsä joskus. Sitä voi addiktoitua monesta asiasta,jopa deittailusta, mutta todellisuus yleensä jossain vaiheessa herättää melko julmasti. Onhan sitä oikeassakin elämässä se mahdollisuus että baarissa tulee vastaan joku vähän hehkeämpi tapaus... surullista jos ei osaa lopettaa etsimistä edes silloin kun joku mukava ihminen on rinnalle löytynyt.

hyvin sanottu.

• frage

no kyllä sanoisin et olet tosiaankin väärässä,et ole vielä tutustunut minuun

• Xinorina

en varmaan tutustukaan sinuun, frage. En nimittäin enää ole kaupan... Alkoi ahdistaa.

Kiitos kommenteista. Kyllä täällä ehkä muuttuu vähän kummalliseksi ja epäinhimilliseksi. Aika töykeää käytöstä olen kohdannut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      72
      2467
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      109
      1166
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe