Juup eli nyt viime baarireissulla tutustuin kahteen mieheen. Toisen kanssa juteltiin ja pussailtiin alkuillasta vessassa. Tämä olisi halunnut minut kanssani heille (selkeästi vain yhden asian perässä) ja väitti kaverillenikin, että on tosissaan kiinnostunut eikä ole panon perässä. Minullekin hän väitti useampaan otteeseen, että olisi kiinnostunut ja sanoin vain etten usko. Pakenin paikalta ja tapasin toisen miehen, jonka kanssa juteltiin ja pussailtiin myöskin ja tuntui, että hänen kanssaan tulimme paremmin juttuun.
Kuitenkin loppuillasta päädyin taas tämän ensimmäisen miehen seuraan ja hän halusi kuulemma jutella kanssani vessassa taaskin ja menimme sinne ja asiat johtivat toiseen. Kuitenkaan seksiä emme harrastaneet.
Pilkun tullessa poke tuli oven taakse huutelemaan vihaisesti, ja kun astuimme ulos hän katsoi minua ja totesi: "Ja ei helvetti taas sama ämmä." Ja jatkoi: "Mä oon nähny sut täällä vaikka kuinka monen eri jätkän kanssa."
Ja sitten totesin, että: "Mistä sä voit tietää kenen kanssa mä oon ollu?"
Ja kävellessämme vessasta kohti narikoita tämä vielä sanoi seuralaiselleni: "Ja kantsis sunki jätkä kyl vähän kattoo, että mihin sitä kikkeliäs oikeen tunget."
Ja sitten seuralaiseni sanoi, että ei noin saa puhua naisille. Ja itsekin käännyin pokeen päin ja totesin, että: "Joo aika helvetin reilu säki kyllä oot."
Ja tässä vaiheessa poke hiljeni.
Sitten kävellessämme seuralaiseni vielä rupesi kyselemään, että harrastanko siis useinkin tällaista? Ja sanoin vain, että en tosiaan ja se on totuus.
Mies pyysi vielä numeroani ja oli soittanut joskus aamuyöstä (puoli kuuden aikoihin), mutta enää en hänestä ole kuullut.
Pääpointti jutussa kuitenkin oli se, että onko teidän mielestänne pokeilla oikeus heittää tuollaista kommenttia?
Olen käynyt samassa paikassa useana vkl:na ja joka kerta seuraa olen saanut jos olen halunnut, mutta seksiä en ole harrastanut kertaakaan aiemmin noissa tiloissa. Tuli vain jotenkin paha mieli tuosta kommentista.
Baari-iskemisestä ja pokesta.
19
3474
Vastaukset
- kansanrintamaan:
Kansanrintama on päättänyt tehdä lopun tuosta kunniattomasta lutkailusta!
- kerrohan
Missä kyseinen poke on töissä? Haluan välttää semmoista paikkaa.
- se semmonen
huuliherpeskin tollasessa touhussa kätevästi, kun pitää olla nuolemassa jokaista jolle puhuu. Päähäni tulee sellasista ihmisistä tietty "kuva", ihan sama miten väittäsivät olevansa siveyden sipuleita.
- totta kyllä
No Helsingin baarista on kyse, että jos tässä kaupungissa joskus baareilet, niin ole tarkkana :D
Juu ja tottakai periaatteessa ihan oikeassakin poke voi olla sanoissaan, mutta pointtina oli enemmänkin se, että eikai ravintolahenkilökunnan pitäisi ruveta mollaamaan ihmisiä vaikka heillä olisi millainen kuva kyseisestä henkilöstä?
Samassa paikassa toinen poke ehdotti suihinottoa mutten lämmennyt ja nykyisin tyyppi katsoo lähinnä pahasti. Luuli vissiin vielä helpommaksi. - turha sanoa
totta kyllä kirjoitti:
No Helsingin baarista on kyse, että jos tässä kaupungissa joskus baareilet, niin ole tarkkana :D
Juu ja tottakai periaatteessa ihan oikeassakin poke voi olla sanoissaan, mutta pointtina oli enemmänkin se, että eikai ravintolahenkilökunnan pitäisi ruveta mollaamaan ihmisiä vaikka heillä olisi millainen kuva kyseisestä henkilöstä?
Samassa paikassa toinen poke ehdotti suihinottoa mutten lämmennyt ja nykyisin tyyppi katsoo lähinnä pahasti. Luuli vissiin vielä helpommaksi.pahalla, mutta aika lutka olet..
Luulis olevan edes vähän itsekunnioitusta sulla? - Annat sellaisen kuvan
totta kyllä kirjoitti:
Samassa paikassa toinen poke ehdotti suihinottoa mutten lämmennyt ja nykyisin tyyppi katsoo lähinnä pahasti. Luuli vissiin vielä helpommaksi."Luuli vissiin vielä helpommaksi."
Mikä ihme se on? Jos kerran roudaat äijiä mukanasi vessaan, niin
totta kai muut saavat sen kuvan, että tuo nainen antaa kaikille
ja joka paikassa. Silti se kuva tulee, vaikka et niille miehille
antaisikaan.
Mikä ihmeen logiikka siinä on, että sinun täytyy niitä äijiä sinne
vessaan viedä? Jutella ja suudella voi muuallakin, eikä naisten
wc ole miesten paikka, vaikka sinä heitä haluaisit sinne roudata.
Jos taas haluaa muuta puuhailla, niin ravintola ei ole sille
oikea paikka.
Portsari oli siinä oikeassa, että teit väärin. Sinun täytyy ajatella
sitäkin, että muut naiset eivät välttämättä halua, että naisten
wc:ssä pyörii vieras (tai edes tuttu) mies. Ei ole tietysti portsarin
tehtävä haukkua asiakasta, mutta kai heilläkin joskus käämi
palaa, jos sama asiakas jatkuvasti sekoilee?
Jospa jatkossa "puhuisit" niiden miesten kanssa muualla kuin naisten
wc:ssä, niin ei sinulle tarvitsisi siitä jatkuvasti huomauttaa?
Jatkossakin kyllä varmaan tullaan ehdottamaan, jos olet sitä useinkin
muiden nähden tehnyt. - olla kuitenkin
totta kyllä kirjoitti:
Samassa paikassa toinen poke ehdotti suihinottoa mutten lämmennyt ja nykyisin tyyppi katsoo lähinnä pahasti. Luuli vissiin vielä helpommaksi.melkonen vosu,jos jätkien kanssa baarin vessassa nuoleskelet.Eiköhän poke oo tavannut sut useaan otteeseen samasta touhusta,tuskin muuten tommosta heittelis.Kato ämmä peiliin ja mieti ens kerran, HUORAN MAINE EI OO MUKAVA!
- miksi???
totta kyllä kirjoitti:
Samassa paikassa toinen poke ehdotti suihinottoa mutten lämmennyt ja nykyisin tyyppi katsoo lähinnä pahasti. Luuli vissiin vielä helpommaksi.Jotenkin kummallista, että suurin osa vastaajista haukkuvat aloittajan huoraksi, mutta poke, joka ehdottaa suihinottoa ei saa minkäännäköistä negatiivista palautetta? Mikä hemmetin oikeus tuommoisilla huorapersepokeilla on sanoa yhtikäs mitään kellekään?
- sp86
hyvä poke, eikä mikään pelle naisten mielistelijä, niin kuin he usein ovat. Katsos kun harvoin pokeilla on munaa heittää naista ulos, vaikka tämä olisi tehnyt ties mitä paskaa. Mutta vaikka mies tekisi pienenkin mokan, niin heti ollaan murisemassa. Mutta kyllä, poke puhui ihan asiaa. Aika likaista tuollainen jatkuva vessassa ravaaminen vastakkaisen sukupuolen kanssa on. Oikeasti.
usein olet lähtenyt kyseisestä ravintolasa eri miehen kanssa?
Voi myöskin olla, että nähnyt sinut keskustelevan eei miesten kanssa?
Käytkö aina vessassa keskustelemassa?
Porsarin muisti välillä hyvä, itse en yleensä ole antanut tippiä johtuen siitä, että olen toiminut kuskina ja kolmannella kerralla portsari on todennut "Olette liian juovuksissa, ensi kerralla sitten", kaltaisen estolauseen.tuota...ei ehkä asiallista sen poken kommentointi, mutta luulenpa että aamuyöstä viimeisiä humalaisia ulos heittäessään kaveri ei ole ihan parhaalla mahdollisella tuulella, aika inhimillistä että joku V-mäinen kommetti voi siinä vaiheessa tulla.
Sitten toinen asia: mä en kyllä nyt halua mitenkään loukata, mutta kyllä mustakin tollasta peliä vetävä nainen vaikuttaa melko hutsulta. Ikävä kyllä, sisko hyvä, tämä maailma kuitenkin toimii aika pitkälti niin että jos antaa itsestään tiettyä vaikutelmaa niin kanssaeläjät sitten pitää sua sellaisena. Totuus voi olla mitä vaan! Siitä voi sitten vääntää maailman tappiin asti, onko se oikein, mutta kehoittaisin miettimään sitä millaisen ensivaikutelman annat toiminnallasi, jos kerran et halua vaikuttaa joltain panopuulta ja haluat jotain pysyvämpääkin suhdetta kuin yhden illan iloja. Tee omat valintasi, en siihen puutu, ehdotanpa vaan :)- pokenvihaaja
Tee valitus pokesta ravintolan esimiehelle. Ei tuommoisia ihmisiä saa olla töissä asiakaspalvelussa. Ovimiesten tehtävä on järjestyksen säilyttäminen ravintolassa, ei asiakkaille vittuilu. Vaikka oisit nuollu sadan eri jätkän kanssa siellä ravintolassa, sen ovimiehen pitäisi pitää turpansa kiinni, asiahan ei kuulu sille.
- Liikaa vittuili silti
No kyllä se sen verran kuuluu, että miesten paikka EI ole naisten
wc:ssä. Ei vaikka joku nainen itse miehen sinne kutsuisi. Naisilla
on oikeus käydä wc:ssä ihan ilman että siellä on joku vieras äijä.
Olis se poke tiestysti voinut vähän vähemmän vittuilla, mutta silti. - justjoo..
Liikaa vittuili silti kirjoitti:
No kyllä se sen verran kuuluu, että miesten paikka EI ole naisten
wc:ssä. Ei vaikka joku nainen itse miehen sinne kutsuisi. Naisilla
on oikeus käydä wc:ssä ihan ilman että siellä on joku vieras äijä.
Olis se poke tiestysti voinut vähän vähemmän vittuilla, mutta silti.Jos poke näkee miehen menevän naisten vessaan, niin poistakoon sen miehen sieltä. Vittuilu ei kuulu asiaan.
- -S-
justjoo.. kirjoitti:
Jos poke näkee miehen menevän naisten vessaan, niin poistakoon sen miehen sieltä. Vittuilu ei kuulu asiaan.
Jos henkilö menee vastakkaisen sukupuolen vessaan poistettaisiin niin puolet naisista lähtis pois..
Joka ikinen kerta kun olen mennyt "heittämään" kepillisen niin AINA vessassa on ollut vähintään kaksi naista joskus pelkästään naisia.. Ja sitä ei pidetä minään ihmeenä. Mutta jos mies eksyy naistenpuolelle niin eiku jalkapenkkiin kiinni ja kivitettäväksi siveysvirheestä..
Joten lopetetaan nyt puheet siitä toisten vessassa käymisestä jookos, mulle ja monelle muulle miehelle on aivan sama jos naisen tarvii tulla miesten vessaan tarpeille..
Vessakeskustelu tai imuttelu vessassa on sitten taas ihan eriasia.. Miks siellä yleensäkkään tarvii imutella..? klubit on yleensä täynnä nojattavia paikkoja joten eiku joukkoon tummaan imuttamaan vaan, ei siitä kukaan ole sinänsä kiinnostuneita. Mitä nyt poket jos kerran vessassa imutat.
Poke on ihminen, joskus vittumainen ja joskus kaveri, ja nyt vaan sattui se poken paksahetki ja sä olit kärsimässä sen kommentin..
Se on elämää ei sen enempää..
Voishan sitä tänään vaikka pokelta kysyä että mikä fiilis, vituttaako vai ootko saanut viime yönä, sittenhän tiedät menetkö imuttaan vessaan sen satunnaisen matkaajan kanssa..
Josko lähtis tästä itse baariin ja siitä sitten klubille.. Heips..
- juuup
Tairat olla melkonen baarihuuhkaja en koskisi pitkällä tikullakaan.
- WITUN PIZZIS!!
MUNAHAUKKA!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039