Mitä tarkoittaa naisten maailmassa kun nainen samasta kaveri porukasta lupautuu lähteä treffeille?
Onko minut siirretty jo silloin listalle "potentiaaliset kandidaatit"?
Onko outo käytätyminen sallittu jos esim. vahingossa tapaamme ennen sovittuja treffejä esim
baarissa, nainen alkaa yliinnokkaasti flirttailla muiden kanssa tuntemattomien miesten kanssa.
Ymmärrän että naisella oma elämä ja mulla mun mutta ihmetyttää että hieno mukava nainen muuttuu illan aikana polkupyöräksi.
Ny alkaa pelottaa että muija ei ole ollenkaan vaivan arvoinen.
Mitä tarkoittaa sana Treffit naisille?
5
526
Vastaukset
- oikeassa...
ko nainen ei ole vaivan arvoinen!!!
- ehkä pä
ehkä yrittää saada sinut kiinnostumaan itsestänsä, mutta tyhmiä kun ovat eivät tajua, että ei kukaan mies tuollaista naista halua. Anna olla löydät kyllä älykkäämmänkin ihmisen.
- Tristar
...nuoresta naisesta. Oma tulkintani on että hän yrittää muille flirttaamalla osoittaa sinulle "vaivihkaa" sen että hän on haluttua tavaraa ja juuri sen vaivan arvoinen. Keino tuohon osoittamiseen on ehdottomasti väärä, kenties hän ei halua näyttää panostavansa sinuun koska kuvittelee sen heikentävän mahdollisuuksiaan sinun suhteesi.
Tiedän. Naiset on toisinaan täysin käsittämättömiä.
*** Mä luulen että kyseinen nainen nimenomaan on kiinnostunut sinusta ja siksi käyttäytyy noin kummallisesti. Siis me naiset ollaan joskus vähän ehkä sekavia tapauksia, ja tässä voi olla takana sen naisen oma epävarmuus. Se ei ole varma tykkäätkö sä, joten se näyttää sulle että vientiä olisi. Jos itselläsi kiinnostusta on kyseiseen neitiin, sinuna menisin kumminkin treffeille. Aika nopeasti siellä kahden kesken varmasti selviää mikä se on naisiaan... En usko että olisi lupautunut sun kanssa treffeille jos ei ole susta kiinnostunut.
- kopu
Lunttu mikä lunttu. Sano vain ettei jakorasiat kiinnosta ja etsi parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009