Ongelma se tämäkin... melkein ei kehtaa edes kysyä ettei luulla ihan itseään täynnä olevaksi... kysynpäs silti!
Siis mulla on tälläinen ongelma, että ystävieni miehet tykästyvät minuun kovasti. Pitävät tosi mukavana, hauskana jne. Aiemmin olin asiasta vaan iloinen, kun tultiin toimeen heti ensi tapaamisesta hyvin ja minusta oli mukavaa kun sai uusia ystäviä. Nyt sitten tullut uutta näkökulmaa tähän:
Tässä jokin aika sitten kaverini nauraen kertoi, että hänen miehensä oli sanonut, että ainut nainen jonka kanssa voisi pettää kaveriani olen mä. Ja että jos ei olisi kaverini kanssa, "ottaisi" mut. Olin pikkusen hämmentynyt, ja sitten toisen tuttavapariskunnan luona vieraillessani kerroin tästä, ja yllätyksekseni he saivat ison naurukohtauksen, ja tunnustivat että heilläkin asiasta on puhuttu. Siis mitä helv..???? Onko tää nyt ihan normaalia häh??? Oikeesti???
Itse jos olen ihastunut niin olen ihan sokea muille miehille, ja kavereiden miehet on mulle jotenkin sukupuolettomia otuksia ja suhtaudun niihin ihan vaan ystävinä. Olenko mä nyt jotenkin tietämättäni aiheuttanut tämän käytökselläni, vai katteleeko miehet oikeesti tyttöystävän kavereita sillä silmällä?
Ja miten tähän nyt pitäis suhtautua??
ihmetys
6
433
Vastaukset
Kaunis nainen on kaunis, vaikka olisin miten rakastunut. Ei mikään onnenhuuma minusta sokeaa tee. Tosin se pitää käytökseni kurissa, etten menisi tuollaisia asioita edes leikilläni heittämään.
Noin muuten, kaveripiirini koostuu pääosin samanhenkisistä miehistä. Onko sitten ihme, että pidämme myös samantyyppisistä naisista? Näin ollen minustakin useammallakin kaverillani on perin viehättävä vaimo. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kinkereissämme olisi mitään värinöitä.
Mutta jos olisi sinkku, samoin kuin jonkun kaverini heila, saattasimme toisissa yhteyksissä tunteakin vetoa toisiamme kohtaan. Se lienee perin luonnollista.
Ai niin, tarvitseeko tuohon suhtautua mitenkään. Anti olla vaan, jos tilanne ei ala muuksi realisoitumaan.Olet aivan samassa jamassa, kuin minäkin.
Olen aina ollut, mutta sen kanssa on joutunut vain sopeutumaan normaaliin elämään.
Niin paskamaista kuin se onkin, niin tämä asia ei jätä rauhaan. Olet syntynyt sen näköiseksi, kuin olet. Se tulee vainoamaan sinua niin kauan, kuin ulkonäkösi säilyy. Miehet osaavat ajatella kalullaan, ja sen he totisesti tekevät tilanteesta riippumatta.
Jopa minun omien siskojeni poikaystävät tykästyivät minuun ja siskoni suuttuivat minulle tästä! Ymmärrän hyvin heidän ensireaktionsa, mutta vannon, että en minäkään tehnyt mitään sen eteen että miehet rakastuivat minuun.
Muistan tapauksen kun olin vasta 16 vuotias. Isosiskoni (silloin 20 vuotias) ei harrastanut hirveästi pitkiä suhteita, mutta hän toi yksi kesä kotiimme miehen, jonka kanssa hän oli "salaa" seurustellut jo puoli vuotta. Mies oli kolmekymppinen, norjassa kasvanut ja kerran naimisissa ollut. Hän oli eronnut noin kuukausi ennenkuin hän alkoi seurustelemaan siskoni kanssa.
Ensimmäisellä kerralla huomasin miehen katselevan minua melko tiheään. Hän oli sosiaalinen ja puhui minulle paljon. Hän oli fiksu ja ihmiset olivat minulle jankuttaneet, kuinka aikuismainen olin ikäisekseni. Pidin miehen kanssa jutustelusta enkä ikinä ajatellut miehen ajattelevan minusta mitään muuta, kuin 'tyttöystävän pikkusisko'. Mutta näin ei valitettavasti ollut.
Kävin myös heidän yhteisessä asunnossaan melko usein käymässä. Olin välillä tietokoneella ja kerran mies huomasi minun olevan Irc-Galleriassa. Hän kysyi nimimerkkiäni ja näin keskustelut jatkuivat (siskoni oli tietoinen tästä) koneen välityksellä silloin, kun olimme molemmat (harvoin) paikalla.
Eräänä iltana satuimme olemaan taas samaan aikaan paikalla. Hämmästys oli VALTAVA, kun mies vähän ajan kuluttua kysyi, haluaisinko harrastaa seksiä hänen kanssaan joku päivä.
Seuraavana päivänä koko suku tiesi tästä (kerroin itse VAIN siskolleni).
Mies hätistettiin perheestä ja nykyään vältän kulkemista ystävieni, tuttavieni tai siskojeni kanssa, jos miesystävät ovat mukana.
Sinun täytyy olla vahva tässä miesvaltaisessa maailmassa. Miehet luulevat saavansa naisen kuin naisen ikään tai siviilisäätyyn (heidän tai naisen) katsomatta.
Ihastuttavaa ja mukavaa
syksyn jatkoa.
Koita jaksella! :)
-AngeLightmä en itseasiassa usko että mun ulkonäkö vaikuttaa tähän, mä en ole NIIN nätti! Epäilen itse että kyseessä joku sellanen juttu, että näillä miehillä ei ole kokemusta naispuolisista ystävistä ja tulkitsevat ystävällisyyteni kiinnostukseksi. Itselläni on miehiä myös ystävinä, joten joskus unohdan ettei kaikki usko että voi olla vaan ystävä... Mutta en mielestäni ole antanut ymmärtää mitään muuta kuin ystävyyttä. Taidan vaan vähän opetella pitämään etäisyyttä näihin kyseisiin miekkosiin...
Kiitän kuitenkin kannustuksesta asian tiimoilta! :)- Liisi7
Mielikki77 kirjoitti:
mä en itseasiassa usko että mun ulkonäkö vaikuttaa tähän, mä en ole NIIN nätti! Epäilen itse että kyseessä joku sellanen juttu, että näillä miehillä ei ole kokemusta naispuolisista ystävistä ja tulkitsevat ystävällisyyteni kiinnostukseksi. Itselläni on miehiä myös ystävinä, joten joskus unohdan ettei kaikki usko että voi olla vaan ystävä... Mutta en mielestäni ole antanut ymmärtää mitään muuta kuin ystävyyttä. Taidan vaan vähän opetella pitämään etäisyyttä näihin kyseisiin miekkosiin...
Kiitän kuitenkin kannustuksesta asian tiimoilta! :)Pysy vaan ukkosi kainalossa jos oot hyvän miehen löytänyt ,ei kannata lutkailusta edes haaveilla ,vaikka kiinostuksen merkkejä ymäristöstä näkyykin,niitä näkyy monelle naiselle,miehet on pyydystäjiä
Liisi7 kirjoitti:
Pysy vaan ukkosi kainalossa jos oot hyvän miehen löytänyt ,ei kannata lutkailusta edes haaveilla ,vaikka kiinostuksen merkkejä ymäristöstä näkyykin,niitä näkyy monelle naiselle,miehet on pyydystäjiä
lääkitys kohillaan siellä?
mie oon vissiin seukannukki sunlaisen persoonan kaa.
En mie tiiä mikä siinä on niin ihmeellistä, Ei se oo ihan vaan yks juttu mistä se koostuu. Tosin ei myö kyl puhuttu siitä asiasta, vaik jätkiä ois riittäny joka oven takana, oli ne sit varattuja tai ei. Ainahan sitä tytöt on multa tentannu, jos et oo mun kaa niin kenen kaa sit?
Se mistä parit keskenään puhuu ei taas oo mun asia. Jos ne rakastaa toisiaan vilpittömästi niin tollasestaki voi puhuu eikä ilmeisesti mustasukkasuus oo ollu ongelma. Kyllähän kavereiden naiset ei oo sukupuolettomia olentoja ja ne huomataan, mut kavereiden tyttöihin tai exiin ei mennä sekaantumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019