Häiritseekö se teitä tai ärsyttääkö se teitä jos saatte jatkuvasti huomiota -keräätte katseita- missä nyt kuljettekin?
Onko huomio juuri se mistä te tykkäättekin ja jota haluatte joka mieheltä?
Saatteko liikaa huomiota miehiltä?
Onko raja minkä jälkeen se alkaa vaan enemmänkin ärsyttämään?
Ärsyttääkö se jos ette kerää katseita peräänne tai huomiota paljoakaan?
Vastatkaa rehellisesti, kertokaa vaikka esimerkkejä...
Jos haluaa jollakin tavalla osoittaa huomiota naiselle - onko todennäköisempää että nainen tulee tykkäämään siitä kuin se että hän vastaa siihen negatiivisesti.
ÄRSYTTÄÄKÖ HUOMIO - naiset vastatkaa
17
1865
Vastaukset
- nainen.
Jos nyt suoraan sanotaan, se kaikenmaailman tuijottelu ja "kuolaaminen" on joskus aika rasittavaa.
Eronsa toki sillä, tuijottaako minua kivannäköinen ja -oloinen mies, vaiko joku pikku-pippeli-nulikka/koulukiusaaja-ääliö...!
Periaatteessa minulla ei ole mitään FIKSUJA miehiä vastaan.- niin säälittävää
Miksi kaikilla miehillä, joista ette pidä on aina pieni penis, vaikkei teillä olisi väitteidenne tueksi mitään tietoa? :D
- edellinen.
niin säälittävää kirjoitti:
Miksi kaikilla miehillä, joista ette pidä on aina pieni penis, vaikkei teillä olisi väitteidenne tueksi mitään tietoa? :D
Siksi, koska PIKKUPOJILLA on PIKKU-PIPPELI - tarkoitin juurikin noita ylikiinnostuneita PIKKUpoikia!
- on kuin miehesi
edellinen. kirjoitti:
Siksi, koska PIKKUPOJILLA on PIKKU-PIPPELI - tarkoitin juurikin noita ylikiinnostuneita PIKKUpoikia!
homokulli..
- varma tapa
niin säälittävää kirjoitti:
loukata miestä. ei sillä oikeasti oo mitään väliä minkä kokonen sillä on
- että naiset rakastavat
saada huomiota miehiltä, mutta eivät ole kiinnostuneita antamaan sitä takaisin ainakaan samassa määrin. Nainen kyllästyy heti, jos mies ei ole se aktiivisempi ja huomioivampi osapuoli. Naiset haluaa olla halutumpi ja rakastetumpi osapuoli suhteissa.
- kaanis naanen
Mua ällöttää kun kaikki tuijottaa perään ja viheltelee ja haluais vaan kopeloida mun rintarauhasia! En saa kulkea missään rauhassa, aina on joku puristelemassa pebaa! V*tuttaa!!!
- muut vetäköön itsensä hirteen
Rehellisesti ja lyhyesti sanottuna: fiksun miehen fiksu huomio on ihanaa. Fiksu huomio tarkottaa mm. että mies ei tee rivoja eleitä, ei kutsu minua huoraksi, lutkaksi, tädiksi, mummoksi, ämmäksi jne.
Ja kun mies on suunnilleen ikäiseni. Sorry, ottaa kaaliin myös jonkun paapan kuolaus.
Kaikki urvelot, looserit ja mielipidevammaiset suksikoot kuuseen. - Icerose
Jos jatkuvasti saa huomiota ja katseita, kyllä ärsyttää ja häiritsee. Liika on liikaa, en esim. voi sietää mitään tuijottamista ja varsinkin jos on sellainen ihminen mistä ei vois olla vähempää kiinnostunut.
- tietää....
että onko se nainen saanut tarpeeksi jo huomiota vai onko se nainen saanut liian vähän huomiota?
niinku siinä hengessä et läskit, köyhät, rumat ja muuten vaan vammaiset älkää suvaitko edes katsoa minuun päin, huisii.
- huomiota?
yrmio kirjoitti:
niinku siinä hengessä et läskit, köyhät, rumat ja muuten vaan vammaiset älkää suvaitko edes katsoa minuun päin, huisii.
Mites sinä Yrmio?
Rakastaisitko kassi-Alman rakkaudentunnustuksia?
Hämääntyisitkö pyörätuolinaisen kuolaamisesta? Munien kopeloinnista?
Joka viikko korttelin mielisairas nainen hiukset hapsottaen tuojottaisi sinua ovensuussa?
Talon työtön looseri nainen, sinua 15 vuotta vanhempi, tekisi aina rivoja liikkeitä ja maiskutusta ohi kulkiessasi?
Missä menee rajasi? huomiota? kirjoitti:
Mites sinä Yrmio?
Rakastaisitko kassi-Alman rakkaudentunnustuksia?
Hämääntyisitkö pyörätuolinaisen kuolaamisesta? Munien kopeloinnista?
Joka viikko korttelin mielisairas nainen hiukset hapsottaen tuojottaisi sinua ovensuussa?
Talon työtön looseri nainen, sinua 15 vuotta vanhempi, tekisi aina rivoja liikkeitä ja maiskutusta ohi kulkiessasi?
Missä menee rajasi?mutta toisaalta en pitäis sitä myöskään pahimpana vääryytenä mitä ihminen voi johtua kohtaamaan elämässään. Enkä usko että fyysinen lähtenteleminen on mitenkään yleistä, pikku kullanmurujen ja pissiksien oman pään tuotosta pääosin.
- huomiota
ja yritän olla huomaamaton. En onnistu siinä välttämättä. Koen huomion usein pelottavana ja nöyryyttävänä. Pelottavana koska en halua keskipisteeksi, olisin mielummin tarkkailija. Nöyryyttävää huomio on siksi etten pidä itseäni kauniina, ja myöskään en haluaisi että ulkokuortani arvioidaan ja minua arvotetaan sen perusteella. En halua edes kehuja, tosin miesten käyttäytyminen useinmiten on jo itsessään nöyryyttävää.
Luulen että arkioloissa ja kadulla olen oikeastaan melko huomaamaton, ja hyvä niin, en kaipaa huomiota joka mieheltä...
Se ehkä eniten ärsyttää että ollessani yökerhossa tai muuten laittautuneena alkavatkin jotkut selkesti vanhemmat juopuneet tuijottaa ja "kuolata", sellaiset joille olisi sopivampaa katella oman ikäisiä naisia tai mennä nukkumaan..
Positiivinen huomio mielenkiintoiselta henkilöltä on toki aina tervetullutta, ja joskus kun esiinnyn yleisölle niin siitä sitä huomiota saa yllinkyllin...Huomio?
Lähinnä vaivaannun jos saan huomiota, en oikein osaa siihen suhtautua... Imartelevaa toki, mutta jos vaikkapa bussissa joku mies katsoo pitkään niin kyllä mun ensimmäinen ajatus on että onko mulla jotain moskaa naamassa ;))
Mulla oli nuorempana hirmu huono itsetunto, ja vieläkin joskus vähän hukassa sen oman ulkonäön kanssa, mutta jos huomio koskee luonnettani otan sen helpommin vastaan...
En kaipaa mitään yleistä ihastelua, mutta jos olen kiinnostunut jostakin tietystä miehestä ja saan juuri häneltä sitä huomiota, niin kyllähän se kivasti lämmittää :)- Nimetön
En pistä pahaksi vaikka vanhus tai laitapuolen kulkija viheltelee perääni mutta sitten huomio saattaa ärsyttää jos olisin sinkku ja saisin varatuilta miehiltä ja sinkkumiehiltä vain huomiota mutta ei mitään todellista....yökerhossa on aika typerää osoittaa vain huomiota mutta ei tehdä huomion eteen mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009