päiväsi

pars hetki

Mitä kivaa hyvää ihanaa tänään päivääsi kuuluu.Jos surut unohtais välillä.

30

1244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ibiza*

Juuri tehty pitkä aamulenkki koirani kanssa... Askartelua kotitöiden parissa... Harrastusta verstaallani... Lämminhenkinen odotettu "meili" tai "tekstari" ystävältäni...
      Surusta alkaa olla niin kauan että olen melkein unohtanut mitä se on...

• Suttura

hetkeni on sama kuin sinulla.
        Kuitenkin ilman aamulenkkiä, kotitöitä ja verstasta... ;))

• ibiza*
        Suttura kirjoitti:

hetkeni on sama kuin sinulla.
        Kuitenkin ilman aamulenkkiä, kotitöitä ja verstasta... ;))

puuttuvista tulee sinullekin ainakin hetkittäin...;))

• iltaan

vaan riemua. Ei ole surua ei murhetta kun on rahaa ja vain katselee ikkunasta kun köyhät menee töihin!

• Puidenhalaaja

Syksyllä istutin pihaani puupionin ja juuri äsken kävin ohjeiden mukaisesti kasaamassa multakeon sen juurelle ja tein sanomalehdestä lämpöisen majan sen ympärille. Nyt sitten voi sataa lunta lisäsuojaksi. Ja ehkäpä jo ensi kesänä saan ihailla ensimmäistä valkoista Lootus -kukkaa:D

• onnellinen..

jos saat puupinonkin kukkimaan! Siihen ei varmaan kovin moni pysty.

• RosaLiiin

...hetki lukea puupionistasi.
        Sinulla on aarre siellä pihallasi, onnea.
        Kerrothan meille miten puupionisi selviää talvesta ja varsinkin siitä lootuksesta sitten...

Hyvää päivän ja talven jatkoa teille molemmille

• Puidenhalaaja
        RosaLiiin kirjoitti:

...hetki lukea puupionistasi.
        Sinulla on aarre siellä pihallasi, onnea.
        Kerrothan meille miten puupionisi selviää talvesta ja varsinkin siitä lootuksesta sitten...

Hyvää päivän ja talven jatkoa teille molemmille

...että puupionini menestyy. On eka yritys. Hyvää päivän ja talven jatkoa myös:D

• Heikunkeikku

..menen pelaamaan sulkapalloa torstain tapaan. Puolitoista tuntia rankkaa peliä, se on tosi tosi kivaa. Sulkkiskentällä ei murheita ajatella, ei ole aikaa, kun pää kolmantena jalkana koikkelehtii kentän laidasta laitaan :)
      Ja töissä sit on niitä mukavia nuoria oppilaita, joiden kanssa saa soiton lisäksi vähän hassutella.

• Taas paistaa

Kun ulos katsoo , sataa lunta hiljalleen, se on ihanaa. Olen jo siivonnut ja tiskannut, mieli on vaan niin hyvä. Jospa saan vielä sähköpostia, sitä odotan mun kirjekaverilta. Sit meinaan tänään tehdä vähän joulukortteja. Tää päivä on hyvä olkoon myös huominen ja tulevat päivät.

• eilisessä kokeessa ja sain sen äsken tietää. Illalla on kuoroharjoitukset. Lähden kohta ystäväni luon kaffeelle ja sitten yllätän mieheni ja teen korvapuusteja..minulla on rauhallinen olo ja huomaan että kiitollisuuteen on paljonkin aihetta.Sittenkin.Iloa teidän päiväänne

• mies-v57

Jokainen päivän hetki,kun saa olla terve.
      Kun saa olla osa tätä kaikkea,mukana yhtenä.
      Kun saa elää osana tätä kylkua,eikä yksin.
      Kun saa nauttia osana tätä,olla ilo jonkun silmälle.
      Kun saa kulkea ja hengittää,tutkia huurteista luontoa.
      Mitä muuta voisi vaatia kuin että saa kulkea yhdessä kaiken yhteydessä,olla pieni osanen kaikkea.Antaa itse jotain ja saada takaisin.
      Hymyillä ja saada hymyn.
      Olla ihminen lähellä muita ihmsiä.Koskettaa
      ja saada kosketusta.Hyväillä ja saada
      hyväilyjä.Suudella ja saada suudelmia.
      Elää ja antaa toisten elää.
      Kaikkea voi kuulua päivään,
      muokattuun todellisuuteen ja näihin
      rakkauden hetkiin.Sielumme vaeltaa että lihamme nauttisi.Miksi emme siis eläisi tänäinkin.

• Jokainen aamu ilonaihe kun herää uuteen päivään. Lenkillä koirankanssa, veljellä muuttoapuna, sai hyvänmielen, kun voi jotain auttaa omalla panoksellaan. Lunta sataa melko runsaasti, eipä sitä vielä ollutkaan kuin vähän maassa, nyt näyttää lupaavalta, päiväkin paljon valoisempi ja samalla mielikin.

• Teltta retkelle

Sekö meinoa vuan pukata runnoa, aina vuan? Hyvinnii välliin kirijotat, eipähän mittää, ei piä tykätä huonoa mestarin.
        Tämmönen vuan tavanämmä tiellä puhuttelloo ja ihhailoo ois mukavvoo tehä lähempääki tuttavuutta. Oma ukko on jo mehusa menettäny ja kuivanna. Ei ou ennää mittää illoa ukosta, sehän saattas olla mestari virriili mies. Hyvä ihime kuitennii mitä nyt lorsaan. Ei toinnii pie ny mestarin tykätä huonoa, kylen lämmittäjjää tässä vuan ja kummiski. Eipähän muuta laittaatton viesti, sitähän minnäi vielä alta vastaisin. Hyvä ihime ny ihan toinnii, tässä nyt puhhua huplatan ja vien mestarin aikaa.

• jalanjäljillä
        Teltta retkelle kirjoitti:

Sekö meinoa vuan pukata runnoa, aina vuan? Hyvinnii välliin kirijotat, eipähän mittää, ei piä tykätä huonoa mestarin.
        Tämmönen vuan tavanämmä tiellä puhuttelloo ja ihhailoo ois mukavvoo tehä lähempääki tuttavuutta. Oma ukko on jo mehusa menettäny ja kuivanna. Ei ou ennää mittää illoa ukosta, sehän saattas olla mestari virriili mies. Hyvä ihime kuitennii mitä nyt lorsaan. Ei toinnii pie ny mestarin tykätä huonoa, kylen lämmittäjjää tässä vuan ja kummiski. Eipähän muuta laittaatton viesti, sitähän minnäi vielä alta vastaisin. Hyvä ihime ny ihan toinnii, tässä nyt puhhua huplatan ja vien mestarin aikaa.

osaatko nyppiä kämmeniäsi?
        Näetkö unia joita jatustelet?
        juotko huitua?

• tulla töistä kotiin tuolta lumituiskusta.Sisällä suloisen lämmintä.Kohta meen keittämään kaffeet ja istun vaan tekemättä yhtään mitään..Ihan tämmösiä pieniä juttuja..:) Niin ja tänään tulee mun lempparisarja House...

• Sain tänään palkankorotuksen.

• jo joulukortteja tein

Työtä mitä teen lasten parissa niin jouluaskartelut kirkkaat silmät joulun odotusta täynnä.Aina sama juttu sitä vaan elää mukana ja alkaa itsekkin elämään odottamaan joulua.

• jo joulukortteja tein kirjoitti:

Työtä mitä teen lasten parissa niin jouluaskartelut kirkkaat silmät joulun odotusta täynnä.Aina sama juttu sitä vaan elää mukana ja alkaa itsekkin elämään odottamaan joulua.

Samanlaista hommaa, ei vielä joulukortteja kuitenkaan. Muskaria oli tänään.

• tanssiva_tamma

ku mä tulin kotiin :)

• Wille-Repo

on pesänkastelu touhut tiiossa. Paneudun siihen suurella mielihalulla. Heh.

• Angel of The Morning

Tytär tuli käymään ja sanoi, että hänellä on kerrottavaa; On alkanut seurustelemaan. Tämä poika on Jenkki eikä puhu sanaakaan Suomea. Muuten ihana uutinen, mutta oma englanninkielen taitoni on vähintäänkin ontuva.

• Pirre*

lämmitetty leivinuuni, ja siellä kypsyvä perunalaatikko :)

Aamuinen kahvihetki ihan yksin, siinä on jotain ihan omaa..

• ibiza*

Sinulla on se mistä minä olen haaveillut... Rakensin taloni 70-luvulla ja takkahuoneessani on takka joka johtaa suoraa ulos... Olen haaveillut sen purkamista ja toteutankin sen ensi kesänä... Tilalle vuolukivi takka / leivinuuni...

Muuten tuossa sähköuunissani on muhimassa iso rautapata hirvikäristystä possulla "kevennettynä"... Perunoita on kuorittuna iso kasa ja teen pottumuusia moisista... Valmisaterioita pakkaseen mikron kestäviin rasioihin ja taas elämä jatkuu...

• Pirre*
        ibiza* kirjoitti:

Sinulla on se mistä minä olen haaveillut... Rakensin taloni 70-luvulla ja takkahuoneessani on takka joka johtaa suoraa ulos... Olen haaveillut sen purkamista ja toteutankin sen ensi kesänä... Tilalle vuolukivi takka / leivinuuni...

Muuten tuossa sähköuunissani on muhimassa iso rautapata hirvikäristystä possulla "kevennettynä"... Perunoita on kuorittuna iso kasa ja teen pottumuusia moisista... Valmisaterioita pakkaseen mikron kestäviin rasioihin ja taas elämä jatkuu...

oli sekin muoti - voi hyvät hykkyrät; tällaisessa polttopuiden luvatussa maassa ei tuettu tulisijojen pykäämistä asuinrakennuksiin..

Tuettu siksi ettei leivinuunia katsottu tarpeelliseksi, ja aravalainoitettuihin taloihin niitä ei saanut tehdäkään.
        Oli sekin..ja toinen arkkitehtuurin helmi, ts. hulluuden huippu olivat tasakattoiset talot. Tämmöisessä lumen ja jään maassa..

Moni on teetättänyt esim. leivinuunin myöhemmin, eli jälkitoimituksena, mikset siis Sinäkin?

Juu ja nyt uunissa muhii vielä hirvenliha sialla terästettynä - karjalanpaistin muodossa..:)

• ibiza
        Pirre* kirjoitti:

oli sekin muoti - voi hyvät hykkyrät; tällaisessa polttopuiden luvatussa maassa ei tuettu tulisijojen pykäämistä asuinrakennuksiin..

Tuettu siksi ettei leivinuunia katsottu tarpeelliseksi, ja aravalainoitettuihin taloihin niitä ei saanut tehdäkään.
        Oli sekin..ja toinen arkkitehtuurin helmi, ts. hulluuden huippu olivat tasakattoiset talot. Tämmöisessä lumen ja jään maassa..

Moni on teetättänyt esim. leivinuunin myöhemmin, eli jälkitoimituksena, mikset siis Sinäkin?

Juu ja nyt uunissa muhii vielä hirvenliha sialla terästettynä - karjalanpaistin muodossa..:)

langennut siihen tasakattoisiin hullutuksiin... Sehän oli muotia 70-luvulla... Nyt taloni on aumakattoinen mutta ylimääräistä hintaa tuli aikanaan turhan paljon... Hullutus sekin oli...

Sikäli olen onnellinen että taloni on keskellä kylää, järven rannassa, lähin naapuri paloasema, tontti 5000 neliötä, rantaviivaa 70 metriä, mökille ja rantakotaan matkaa 30 metriä... Loimulohi on herkkuamme ystävien kanssa...

• Pirre*
        ibiza kirjoitti:

langennut siihen tasakattoisiin hullutuksiin... Sehän oli muotia 70-luvulla... Nyt taloni on aumakattoinen mutta ylimääräistä hintaa tuli aikanaan turhan paljon... Hullutus sekin oli...

Sikäli olen onnellinen että taloni on keskellä kylää, järven rannassa, lähin naapuri paloasema, tontti 5000 neliötä, rantaviivaa 70 metriä, mökille ja rantakotaan matkaa 30 metriä... Loimulohi on herkkuamme ystävien kanssa...

ihan mahottomia.. *loimulohi kodassa* revitellä..:/

Eiei en ole yyyyhtäään katteellinen, vaikkei olekaan omaa kotaa eikä rantaviivaa ja hirvikin piti ostaa..ja Puruveinlohtakin saamme vain joskus tuosta..loimutella..*ohoh mitä mie vielä keksisin..:(*

• henrii
        Pirre* kirjoitti:

ihan mahottomia.. *loimulohi kodassa* revitellä..:/

Eiei en ole yyyyhtäään katteellinen, vaikkei olekaan omaa kotaa eikä rantaviivaa ja hirvikin piti ostaa..ja Puruveinlohtakin saamme vain joskus tuosta..loimutella..*ohoh mitä mie vielä keksisin..:(*

mitään eneeee keksikö. Näläkäänen henriiii.

• Pirre*
        henrii kirjoitti:

mitään eneeee keksikö. Näläkäänen henriiii.

josko sieltä jottai löytys :))

Ei ollu tarkoitus..kiusata..:)

• henrii
        Pirre* kirjoitti:

josko sieltä jottai löytys :))

Ei ollu tarkoitus..kiusata..:)

kurkistaa jospa jtain löytäis.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      101
      2900
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1834
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      386
      1692
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe