Miehen käytös puhuttaa.

Selväksi tuli.

Mitä mieltä ihmiset olette(erityisesti naiset),jos mies ketä olette pidemmän aikaa tapailleet alkaisi arvostelemaan pukeutumistanne. Hän kertoo,että miten tulisi puketua,jotta esim.peppu tulisi paremmin esiin. Antaa ohjeita kuinka tulisi kävellä ja sanoo siinä olevan vielä petraamista. Eli lanne liikkumaan ja peppu taakse heilumaan! Korkokenkiä ei vielä tulisi siis käyttää. Kommenttia saisi myös ryhti,jossa on havaittavissa pientä notkoselkäisyyttä. Kaiken tämän lisäksi hän myös mainitsee viettämään pidempiä aikoja kanssasi. Muistaa hän toki kehua sinun olevan silti ihan ykkösnainen!

12

830

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiselta

No kävelytyyliä lienee vaikea muuttaa. Varsinkin se, että pitäisi keinuttaa lantiota luontaista enemmän, on hassu ajatus. Ehkä voisit mennä afro-tunneille, jospa joku asento jäisi päälle. ;)

Muutoin vaikuttaa siltä, että tuo henkilö on sinusta kiinnostunut. ;)

• la.ra

Kiitän vinkeistä ja sanon, että tämä vain on minun tyylini, joka kuuluu pakettiin. Ota tai jätä.

• mut sillon kyseessä on ollu vastaisku, siihen mitä mulle on tehty. Hiukset ei kelvannu semmosena. Housumuoti pitää muuttua, "Noi värit ei sovi sulle mielellään. "

"Kun mennään sinne et tasan laita sitä paitaa ja niitä housuja"

Arvaas jos minä alan neuvoa siitä mikä ois mun mieleen, niin sieltä napsahtaa "Tää tyyli kuuluu pakettiin" Onks se reilua siinä vaiheessa kun koko miehen vaatekaappi, tuoksut ja kenkä osasto?

• la.ra

taisit lukea tuon mun vastauksen..?

Tottakai se on kaksisuuntainen tie! Mä en ole koskaan - siis koskaan - arvostellut miehen tyyliä, vaikka joskus olisi ollut tarvettakin. Parempi tapa on ostaa lahjaksi sellaisia vaatteita, jotta mahtuvat kompromissisektorille. Ja KYSYTTÄESSÄ kertoa rehellinen mielipide.

• la.ra kirjoitti:

taisit lukea tuon mun vastauksen..?

Tottakai se on kaksisuuntainen tie! Mä en ole koskaan - siis koskaan - arvostellut miehen tyyliä, vaikka joskus olisi ollut tarvettakin. Parempi tapa on ostaa lahjaksi sellaisia vaatteita, jotta mahtuvat kompromissisektorille. Ja KYSYTTÄESSÄ kertoa rehellinen mielipide.

Juu luin :D

Sieki taisit lukee miun vastauksen ;)

Ei mut mulle on oikeesti käyny paljonki sitä, Et mie oon miellyttäny silmää, mut mun tyyli ei. Sit ravataan vaatekaupoissa ettimässä mulle sopivia kamppeita että asettusin johonki ihme muottiin jota musta haetaan. Kiltti koulupoika lukutoukka kuosi tms.

Jotenki se vaan aina tyssää siihen ku mie esittelen sen mitä niissä kuvioissa missä mie pyörin pitäs pitää päällään. "Ei oo mun tyyliä"

Nii ja lahjaks ... Pitääkö oikeasti pysyä kompromissi sektorilla? :O

• Papeete1

Että pidä äijä suus pienemmällä tai mä alan ruotiin sinua, ja sä et sitte selviä siitä analyysistä ilman terapeutin apua :D

Oikeemmin taitaisin alkaa samanlaiseksi kuin se. Hirveä nassutus joka asiasta ja kun pihalle päästäisiin, niin antaisin kävelyneuvoja "ei noin.. koita nyt kävellä vähän miehekkäämmin ettei homot tule sua ahdisteleen jne"

Itse olen puuttunut vain aviomieheni pukeutumiseen, sekin sen takia ettei rontti suostunut ikinä meneen vaatekauppoihin.

• Mä vähän luulen että meitsillä polttais hihna välittömästi kiinni... ajatuskin vähän ärsyttää! Joku vieressä kitisemässä 24/7 että "voisitko sä kulta olla enempi sellanen ja tällänen ja pitääks sun aina", argh!
      Edes vitsini en kuuntelis kyllä. Jos se haluais mut muuttaa, niin eihän se silloin alunperinkään halua olla mun kanssa! Vaihtoon vaan... ;)

• iskisin seuraavan

miettisin kyllä kaksi kertaa onko aihetta sanoa, ja onko syytä sanoa ja että mitä hän minusta oikein hakee. Jokatapauksessa mulla on ottajia, aloin mä miellyttämään ja mielistelemään tai en.
      En hyväksyis arvostelua. Jos mies taas kertois mulle, mikä sopis, tai auttais hankkimaan jotain kivaa päälle. Tai houkuttelis lenkille tai tois yllärilahjana korkokengät, niin viesti menis perille ja olisin vielä tyytyväinen. Jos alkaisi arvostella, saisi lähteä arvostelemaan muualle ja muille naisille. Mun aikaa ei silti osteta millään arvosteluilla tai kehuilla. Mä viettäisin kyllä sit vähemmän aikaa sellaisen miehen kanssa.

Jos menis noin törkeeksi, et peppua pitäis alkaa esitteleen ja kävelytyylistä asti asiat muuttaa, iskisin hänen parhaan kaverinsa varmasti.

Toisaalta miettisin monta kertaa, mitkä asiat on miehelle suhteessa tärkeitä ja mihin hän panostaa molempien hyväksi. Miettisin, mikä rooli mulla siinä olis olla suhteessa ja kuitenkin toinen ei käyttäytyis, kuin arvostais tai hyväksyis mua.

• Icerose

Ei toisten pukeutumista pitäis lähtee arvostelee ollenkaan kun jokaisel on oma tyylinsä, miten tykkää pukeutua ja minkälaisia vaatteit pitää. Jos ei kelpaa jollekki ni sit saa olla. Mä en ainaka ottais pukeutumis neuvoja vastaan ku muutamalta valitulta jos apua tarvii ja vaikeuksia päättää jonku vaatteen kans. Naiset osaa paremmin neuvoa vaate asioissa.

• Mangusti.

potkaisisin sen jorpakkoon. Ja sen jälkeen mä tekisin semmoisen listan, missä olis viimeistä piirtoa myöten kirjoitettu kaikki mahdolliset ja mahdottomat virheet ja viat, mitä miehestä löytyy ja lähettäisin sen lahjana miehelle. =D

Ei peppua kannata työntää taakse päin muuta kuin takaa päin-asennossa.

• vili

ettet ole siinä asemassa, että voisit sellaista sanoa..rasti merkattaisiin samantien papereihin ja kolmannesta loppuisi suhde

• Aurinko79-

Enpä oo koskaan saanut mieheltä negatiivista huomautusta ryhdistäni, pukeutumisestani tai kävelystäni. Kaikki noihin liittyvät kommentit on olleet positiivisia. Sitähän mä en tietty voi tietää jos joku on ajatellut omassa mielessään jotain mutta kukaan ei oo sitä ainakaan päin naamaa sanonut.

Musta löytyy sen verran draamakuningatarta että mä kyllä loukkaantuisin jos mies mulle noista huomauttelisi negatiiviseen sävyyn. En mä sitä tarkoita ettenkö kestäis ottaa mitään kritiikkiä vastaan mutta tuo tuntuu jotenkin liialliselta arvostelulta. En minäkään ole arvostellut miehiäni noista asioista, rehellisesti olen vastannut jos mies on kysynyt neuvoa pukeutumiseen tms mutta en koskaan arvostellut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      73
      2480
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      111
      1187
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1105
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe