Neuvoja

SupremeSatan

Pikku-Saatana on pitkästä aikaa menossa illalla baariin ja mielessä on käynyt ajatus, että jospa sitä saisi kontaktia vastakkaiseen sukupuoleenkin.

Kaikki ovat tietoisia siitä, että minä olen sen tason luuseri, etten kelpaa kenellekään. Kaipaisin siis neuvoja minimoidakseni selvän luotaantyöntävyyteni.

Neuvoista saatte kiitokseksi tarkan raportin illan tapahtumista.

51

1330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 53 grammaa

Jos nyt olet hirveän kuvottava, niin kyllä kai ne keinot ovat aika vähissä...lyöttäydy jonkun luuserin seuraan ja sitten kun jannu on tarpeeksi kännissä niin raahaat sen väkisin vessaan.

Mutta jos toi skenaario toteutuu, niin ei kyllä tartte tulla siitä erikseen palstalle raportoimaan =)

• ja flirttaile... Katso silmiin ja hymyile vielä kerran. Sit seuraavan kerran kieppuessa voi vaikka sanoo et "moi" :D

• lyhyt lista onnistuneeseen iltaan:
      -Käyt suihkussa.
      -puet vaatteet päälle
      -menen baariin
      -juot vähän/paljon/liikaa/et ollenkaan
      -olet iloisella mielellä
      -juttelet, olet sosiaalinen, pidät hauskaa
      -olet juuri sellainen kuin olet

Jos joku tarttuu matkaan/tyrkyttää puhelinnumeroa/ehdottaa treffejä niin ok, jos ei niin ainakin oli kiva ilta ;)

• ...piti muuten kirjoittaa äsken että "MENET baariin" eikä että "MENEN baariin"... pieni lapsus ;))))

• SupremeSatan

Tämä on meikäläisen kohdalla varmasti kaikkein paskin neuvo. Kertokaa mieluummin, että ketä mun pitäs näytellä.

• SupremeSatan kirjoitti:

Tämä on meikäläisen kohdalla varmasti kaikkein paskin neuvo. Kertokaa mieluummin, että ketä mun pitäs näytellä.

Jope Ruonansuuta! Et tule siinä kuitenkaan onnistumaan, joten mahdollisuutesi voivat ainoastaan parantua :)

Sori paskat neuvot ;)

Ehkä jos haluaa hetken kivaa, voisikin esittää jotain, muttakun mä itse olen enempi parisuhdeorientoitunut niin ajattelen asiaa aina niin pitkälle, että sitten se mun rooli ois huijausta ja totuuden myötä mies lähtisi lätkimään kumminkin... JOten olen katsonut paremmaksi olla ihan vaan tälläinen riivinrauta kuin olen!

Mutta jos nyt aatellaan että sä haluat ehdottomasti esittää jotain muuta niin... mitäs sitten jos tekisit kaiken päinvastoin kuin normaalisti???

• SupremeSatan
        Mielikki77 kirjoitti:

Sori paskat neuvot ;)

Ehkä jos haluaa hetken kivaa, voisikin esittää jotain, muttakun mä itse olen enempi parisuhdeorientoitunut niin ajattelen asiaa aina niin pitkälle, että sitten se mun rooli ois huijausta ja totuuden myötä mies lähtisi lätkimään kumminkin... JOten olen katsonut paremmaksi olla ihan vaan tälläinen riivinrauta kuin olen!

Mutta jos nyt aatellaan että sä haluat ehdottomasti esittää jotain muuta niin... mitäs sitten jos tekisit kaiken päinvastoin kuin normaalisti???

tapauksessa mun pitäis esittää tavallista perheenemäntää.

tapauksessa mun pitäis esittää tavallista perheenemäntää.

sehän voisikin toimia! Eikös jotkut miehet tykkää sellaisista äitihahmoista?? Hierot vielä jollain korvapuustilla itseäsi niin olet sitten oikein pullantuoksuinen äippähahmo-emäntä...

• ...kannattaa varmaan yrittää olla puhumatta ripuli paskasta. Se aihe kannattaa säästää vaikka aamuksi, jos sattuu heräämään vähemmän mieluissa seurassa ;)

Koita itsesuggestiolla saada voittoja fiilis aikaiseksi, ennen kuin lähdet liikenteseen.

Esimerkiksi jos sulla on omasta mielestäsi mailman ihanimmat tissit niin hiplaile niitä peilin edessä, kunnes tunnet itsesi mailman valtiaaksi ja sitten menoksi =D

• "Esimerkiksi jos sulla on omasta mielestäsi mailman ihanimmat tissit niin hiplaile niitä peilin edessä, kunnes tunnet itsesi mailman valtiaaksi ja sitten menoksi "

Tää oli hyvä, pitääpä kokeilla joskus.

• Ei tietenkään saa tuntea itseään mailman valtiaaksi, vaan ennemmin vaikka....kaikkien kiimaisten poikamiesten märkien päiväunien kohteeksi.... ei..ei..tuohan nousee pian hattuun ja sitten ne kaikki kirtää sua kuin ruttoa. Emmä tiiä...kunhan jollakin kostilla hankin oikein ûber hyvänolon.

• DorkaM kirjoitti:

"Esimerkiksi jos sulla on omasta mielestäsi mailman ihanimmat tissit niin hiplaile niitä peilin edessä, kunnes tunnet itsesi mailman valtiaaksi ja sitten menoksi "

Tää oli hyvä, pitääpä kokeilla joskus.

...kokeile ihmeessä :)

Kyllä se ainakin miehen puolta auttaa, jos tuntee ittensä puoleensa vetäväksi, vaikka se tunne ois täysin perusteeton niin naiset tuntuu uskovan sen. En tosiaan tiedä toimiiko tuo toisin päin niin hyvin... Ainaskin mun vaimolla on aina kysyntää reilusti silloin kun se on oikeissa fiiliksissä, siis silloin kun se on hiplaillut niitä tissejä ...*reps*..*virn*..*blink*..*blink*..*lol*..

• T-fox
        Richartti kirjoitti:

Ei tietenkään saa tuntea itseään mailman valtiaaksi, vaan ennemmin vaikka....kaikkien kiimaisten poikamiesten märkien päiväunien kohteeksi.... ei..ei..tuohan nousee pian hattuun ja sitten ne kaikki kirtää sua kuin ruttoa. Emmä tiiä...kunhan jollakin kostilla hankin oikein ûber hyvänolon.

aina niin kivaa! :)

• SupremeSatan

...kannattaa varmaan yrittää olla puhumatta ripuli paskasta

Täällä tuo onnistuu helposti. Muualla mut voitaisiin tunnistaa ja tulla suorastaan vaatimaan paskajuttuja.

• yrittääkään minimoida luotaantyöntävyyttä, koska ei sitä kukaan edes näe. Lisää mielummin reilusti luoksevetävyyttä, se on paljon helpompaa ja toimii paremmin.

Mun neuvo: Pikkusen antiperspirantti ja sit iso tujaus Ainis ainista, toimii varmasti.

• ~nainen~

Ootko lanseerannu jonkun uuden hajuvesimerkin?:)

• Papeete1

Toi Anaïs anaïs toimii vielä paremmin ;D

• Papeete1 kirjoitti:

Toi Anaïs anaïs toimii vielä paremmin ;D

lähteä tarkastamaan, että mikä se nimi oikein oli :D hyvä että korjasit.

Se anais anais on tieteellisesti todistettu toimivaksi. Ei se aniksen tuoksu taitas oikeen vedota, muuta ku flunssaselle ;D

• Papeete1
        suminagashi kirjoitti:

lähteä tarkastamaan, että mikä se nimi oikein oli :D hyvä että korjasit.

Se anais anais on tieteellisesti todistettu toimivaksi. Ei se aniksen tuoksu taitas oikeen vedota, muuta ku flunssaselle ;D

Ajattele kun haisis siellä baarissa anikselle ja sitten selittäis miehille, että joo, mulla on monta pulloa anisviinaa (tais olla Ouzoa) kotona. Eiköhän ilmaantuis saattajia :D

• Papeete1 kirjoitti:

Ajattele kun haisis siellä baarissa anikselle ja sitten selittäis miehille, että joo, mulla on monta pulloa anisviinaa (tais olla Ouzoa) kotona. Eiköhän ilmaantuis saattajia :D

mies tuoksus ihan mintulle ja kertoilis, että joi minttuviinapullon just, mutta vielä tarvis lisää ja anis kelpaa tosi hyvin.

Kunnioitettavaa rehellisyyttä se ois sanoa, et mä saatan sua vain siksi, että saan LISÄÄ viinaa :D

• ~nainen~
        suminagashi kirjoitti:

mies tuoksus ihan mintulle ja kertoilis, että joi minttuviinapullon just, mutta vielä tarvis lisää ja anis kelpaa tosi hyvin.

Kunnioitettavaa rehellisyyttä se ois sanoa, et mä saatan sua vain siksi, että saan LISÄÄ viinaa :D

olis miehellä ainakaan VAAN seksi mielessä silloin ;D

• ~nainen~ kirjoitti:

varmaan pari lisäpistettä :D

• Papeete1
        ~nainen~ kirjoitti:

Kerrankin sais sihdattua baarista sellaisen äijän mukaansa jolla ei olisi vain pimppa mielessä. Tää on hyvä keino :D

• ~nainen~
        Papeete1 kirjoitti:

Kerrankin sais sihdattua baarista sellaisen äijän mukaansa jolla ei olisi vain pimppa mielessä. Tää on hyvä keino :D

itsekin testata joskus :) Ei ollenkan huono idea..

• ~nainen~
        suminagashi kirjoitti:

varmaan pari lisäpistettä :D

Tollanen mies sais kyllä lisäpisteitä ja mistäs sitä tietää jos vaikka sais vielä jotain muutakin.. ;)

Siis sitä viinaa...:D

• Papeete1
        ~nainen~ kirjoitti:

itsekin testata joskus :) Ei ollenkan huono idea..

Hyväksi vinkiksi myös SupremeSatanille :)

• Papeete1 kirjoitti:

Hyväksi vinkiksi myös SupremeSatanille :)

pimppaa, mut tarjookin viinaa :D siinä kyllä heltys joka miehen sydän ;D

• Papeete1
        suminagashi kirjoitti:

pimppaa, mut tarjookin viinaa :D siinä kyllä heltys joka miehen sydän ;D

Itekkin saa sitten sitä hellyyttä, kun on juottanut sen äijän sammuksiin ja nököttää vieressä :)

• T-fox

karmeimpina päivinä.

Iso tukka peittää tehokkasti kämäsen naaman ja persettä keikuttamalla jää muu fysiikka pimentoon.

Kun tutkaan osuu hyypiö johon kontaktia hamuat, mulkaise silmiin tehokkaasti ja läpitunkevasti. Katsekontaktin tulee olla niin pitkä että ukulikin tajuaa siinä piilevän merkityksen, mutta sen verran lyhyt ettei urho peljästy säikähtäin ja riennä mamman helmoihin itkusilmin.

Jos heebo on tampio, toista pari kertaa. Jos ei vieläkään vaikutusta, vaihda kohdetta.

Jos taas yrmelö ottaa onkeensa, yritä ottaa joku ihmismäinen ja kohtuullisen ystävällinen ilme. Voit vaikka nyökätäkin pienesti. Tämä on se haastavin osa. Jos irvistelee liikaa, näyttää valkotakkisten asiakkaalta. Voit myös välillä vilkaista lattiamaton kuviointia, se vaikuttaa ujolta. Jostain käsittämättömästä syystä miespuoliset inehmot lähestyy helpommin punastelevia nyhveröitä kuin räävittömän rohkeita kotkia.

Tuossa nyt alkuun, jos et mitään saa satimeen niin sitten on ihme ja kumma. Ja tarvitaan järeämpiä konsteja, mutta ne on jo vähän vaarallisia näin netissä levitettäviksi...

Mielenkiinnolla jään odottelemaan kuis ämmän käy.

• SupremeSatan

• SupremeSatan

vaatetuksella väliä? Mä ajattelin tyylilleni uskollisena ilmestyä paikalle minihameessa, polvisukissa, platformeissa ja trumpettihihapaidassa.

• T-fox

jonkun sortin normalisoitumista?

Muistaisin että goottiaikoinani päällä saattoi olla saapasta, minaria, korsettia ja ties mitä... yleensä niukkaa, kukaan ei uskaltanut vilkaistakaan ja sain olla täydellisen rauhassa, vaikka joskus ulos lähtiessä pelkäsin vähän että entä jos tulee joku raiskari vastaan.

Sensijaan ollessani baarissa tai bändikeikalla ihan normivaatteissa kaikenmaailman hyypiöt tunkee seuraan, lisäksi mua on käpälöity, klähmitty ja lääpitty vastoin tahtoani.

Kummallisen nurinkurista, mutta kai se on sitä miehen logiikkaa...

Eli kun pukeudut tarpeeksi tuhmasti kohdellaan kuin nunnaa ja kun pukeudut tavallisen peittävästi, kohdellaan kuin huoraa.

Kai tämä liittyy siihen logiikkaan jonka mukaan olet huora kun et anna.

• kuhan sen vaatetukseen vaan kantaa niinkuin se ois oma. Kyllähän sillä toki valkataan vähän omia mieltymyksiä.

On paljon helpompaa lähestyä ihmistä jonka kaa on samankaltasuuksia pukeutumisessa. Vaik ei vaatteet oo periaatteet niin silti ne miehen tai naisenki tekee :)

• T-fox
        Frederico kirjoitti:

kuhan sen vaatetukseen vaan kantaa niinkuin se ois oma. Kyllähän sillä toki valkataan vähän omia mieltymyksiä.

On paljon helpompaa lähestyä ihmistä jonka kaa on samankaltasuuksia pukeutumisessa. Vaik ei vaatteet oo periaatteet niin silti ne miehen tai naisenki tekee :)

sä et ikinä usko mun omakohtaisia kokemuksia? :)

Elä seuraava elämäsi naisena!

• SupremeSatan
        T-fox kirjoitti:

jonkun sortin normalisoitumista?

Muistaisin että goottiaikoinani päällä saattoi olla saapasta, minaria, korsettia ja ties mitä... yleensä niukkaa, kukaan ei uskaltanut vilkaistakaan ja sain olla täydellisen rauhassa, vaikka joskus ulos lähtiessä pelkäsin vähän että entä jos tulee joku raiskari vastaan.

Sensijaan ollessani baarissa tai bändikeikalla ihan normivaatteissa kaikenmaailman hyypiöt tunkee seuraan, lisäksi mua on käpälöity, klähmitty ja lääpitty vastoin tahtoani.

Kummallisen nurinkurista, mutta kai se on sitä miehen logiikkaa...

Eli kun pukeudut tarpeeksi tuhmasti kohdellaan kuin nunnaa ja kun pukeudut tavallisen peittävästi, kohdellaan kuin huoraa.

Kai tämä liittyy siihen logiikkaan jonka mukaan olet huora kun et anna.

älä siis missään tapauksessa ole oma itsesi. Kyllähän tuo varmasti karsii joitakin miehiä, mutta eipä joidenkin perusfarkkujamppojen kiinnostuksen ole niin väliäkään.

• T-fox
        SupremeSatan kirjoitti:

älä siis missään tapauksessa ole oma itsesi. Kyllähän tuo varmasti karsii joitakin miehiä, mutta eipä joidenkin perusfarkkujamppojen kiinnostuksen ole niin väliäkään.

kohderyhmä vaikuttaa olennaisesti asiaan! :)

Minkästyyppiseen paikkaan olet suuntaamassa? Ei nyt tarvi mitään yksityiskohtaisia tietoja kertoa, ettei siellä ole kaksnelosen jengi vahtaamassa miten saatanan käy suhdemarkkinoilla...

• SupremeSatan
        T-fox kirjoitti:

kohderyhmä vaikuttaa olennaisesti asiaan! :)

Minkästyyppiseen paikkaan olet suuntaamassa? Ei nyt tarvi mitään yksityiskohtaisia tietoja kertoa, ettei siellä ole kaksnelosen jengi vahtaamassa miten saatanan käy suhdemarkkinoilla...

nyt ei paljoo valinnanvaraa oo, tuohon räkälään missä soitetaan vähiten listahittipaskaa.

• T-fox
        SupremeSatan kirjoitti:

nyt ei paljoo valinnanvaraa oo, tuohon räkälään missä soitetaan vähiten listahittipaskaa.

silloin ei kannata mitään hirveän extremeä viritellä päällensä. Asustuksesi vaikutti ihan pätevältä.

Flirttioppaissa mainitaan että pitäisi roudailla mukanaan jotain mielenkiintoista korua, laukkua tms. Tiedä häntä toimisko tuo?! Voithan askarralla vaikka ripulipaska- rintamerkin... ;)

Muisti palailee pätkittäin... mullahan oli kerran laastari naamassa kun pimeässä varastossa raapaisin otsani lankunpätkään. Mietin kehtaan edes baariin lähtee, mut kävikin vallan peikkomainen flaksi! Joka ukko tuli sössöttään laastarin varjolla että voipientäonkotullupipi ja mitässulleonsattunu ja saakopuhaltaa ja pipiparaneepusimalla...

• SupremeSatan
        T-fox kirjoitti:

silloin ei kannata mitään hirveän extremeä viritellä päällensä. Asustuksesi vaikutti ihan pätevältä.

Flirttioppaissa mainitaan että pitäisi roudailla mukanaan jotain mielenkiintoista korua, laukkua tms. Tiedä häntä toimisko tuo?! Voithan askarralla vaikka ripulipaska- rintamerkin... ;)

Muisti palailee pätkittäin... mullahan oli kerran laastari naamassa kun pimeässä varastossa raapaisin otsani lankunpätkään. Mietin kehtaan edes baariin lähtee, mut kävikin vallan peikkomainen flaksi! Joka ukko tuli sössöttään laastarin varjolla että voipientäonkotullupipi ja mitässulleonsattunu ja saakopuhaltaa ja pipiparaneepusimalla...

Mun pentagrammi-riipus herättää kyllä joskus kysymyksiä, mutta ehkä nyt ei ole oikea paikka mainostaa satanistista maailmankuvaansa. Myös tatuoinnit herättää paljon keskustelua.

• T-fox
        SupremeSatan kirjoitti:

Mun pentagrammi-riipus herättää kyllä joskus kysymyksiä, mutta ehkä nyt ei ole oikea paikka mainostaa satanistista maailmankuvaansa. Myös tatuoinnit herättää paljon keskustelua.

eli onhan sulla aseita omasta takaa! Roheasti vaan ja onnea matkaan! :)

• T-fox kirjoitti:

sä et ikinä usko mun omakohtaisia kokemuksia? :)

Elä seuraava elämäsi naisena!

Mie en kerenny lukee siun viestiä =)

Sie sit vissiin oot sitä mieltä että vähemmän aggressiivinen tyyli ois paree? Voiks siinä käydä niin että se hukkuu massaan. Massasta erottuminen omaks itekseen on aina plussaa

No mie puhun sit varmaan miesten suulla.. :D

Voin mie kompata sinua seuraavan kerran :)

Saaks siitä seuraavasta elämästä päättää etukäteen.

• T-fox
        Frederico kirjoitti:

Mie en kerenny lukee siun viestiä =)

Sie sit vissiin oot sitä mieltä että vähemmän aggressiivinen tyyli ois paree? Voiks siinä käydä niin että se hukkuu massaan. Massasta erottuminen omaks itekseen on aina plussaa

No mie puhun sit varmaan miesten suulla.. :D

Voin mie kompata sinua seuraavan kerran :)

Saaks siitä seuraavasta elämästä päättää etukäteen.

vastaan senverran et ymmärsin vasta jälkikäteen et kohderyhmän huomioon ottaen asu on todellakin oikea. Ei siis normalisointia!

En siis välttämättä puhu nyt susta mutta lähiympäristön tutkimusteni mukaan iso osa miehistä tykkää tavallisesta naapurintylleröstä. Oon noita muodonmuutoksia seuraillu ja kaikki friikkikaverini ovat löytäneet pitkäaikaisen suhteen vasta luovuttuaan niistä roiseimmista kamppeista.

Ehkä se on sitten liian pelottavaa jos nainen on huomiotaherättävä ja seksuaalisen näköinen julkisesti?

"Saaks siitä seuraavasta elämästä päättää etukäteen"

Tottakai, oothan sä nyttenkin päättänyt kenelle, milloin ja millasena synnyt, et vaan muista sitä... :)

• SupremeSatan
        T-fox kirjoitti:

vastaan senverran et ymmärsin vasta jälkikäteen et kohderyhmän huomioon ottaen asu on todellakin oikea. Ei siis normalisointia!

En siis välttämättä puhu nyt susta mutta lähiympäristön tutkimusteni mukaan iso osa miehistä tykkää tavallisesta naapurintylleröstä. Oon noita muodonmuutoksia seuraillu ja kaikki friikkikaverini ovat löytäneet pitkäaikaisen suhteen vasta luovuttuaan niistä roiseimmista kamppeista.

Ehkä se on sitten liian pelottavaa jos nainen on huomiotaherättävä ja seksuaalisen näköinen julkisesti?

Tottakai, oothan sä nyttenkin päättänyt kenelle, milloin ja millasena synnyt, et vaan muista sitä... :)

tuntuu et tuo puhe naapurintytöistä on vähän paskaa. Kylmä tosiasia on, että kun meikäläinenkin menee japanilainen koulutyttö kostyymeissä kauppaan, miehet nieleskelee katellessaan mun sääriä. Kyllä ne on hyvin harvassa sellaset miehet, joita tollanen pukeutuminen ei kiehtos. Tosin siinäkin pitää tietää rajansa, ettei kasaa liikaa härpäkettä päällensä.

• T-fox kirjoitti:

Jotensaaki tähää voos vastataa niiku pohjolaaset

"Helppooha se on isän neuvoo ko Äireen otti, toista se o mulla ko ventovierahista joorun valakkaamaha"

Ens kerralla kun synnyn niin pitää sit olla valkattu jo tuo puolisoki valmiiks. :D

• T-fox
        SupremeSatan kirjoitti:

tuntuu et tuo puhe naapurintytöistä on vähän paskaa. Kylmä tosiasia on, että kun meikäläinenkin menee japanilainen koulutyttö kostyymeissä kauppaan, miehet nieleskelee katellessaan mun sääriä. Kyllä ne on hyvin harvassa sellaset miehet, joita tollanen pukeutuminen ei kiehtos. Tosin siinäkin pitää tietää rajansa, ettei kasaa liikaa härpäkettä päällensä.

Tottakai kiehtoo, mut omaksi eukoksi halutaan se peruskodinkone...

en sitten tiiä onko se niin vaikeeta esitellä joku "geisha" äitimuorille vai onko kaverien kuolaaminen sekä tuntemattomien urosten katseet liikaa perushousunkuluttajalle?

• T-fox
        Frederico kirjoitti:

Jotensaaki tähää voos vastataa niiku pohjolaaset

"Helppooha se on isän neuvoo ko Äireen otti, toista se o mulla ko ventovierahista joorun valakkaamaha"

Ens kerralla kun synnyn niin pitää sit olla valkattu jo tuo puolisoki valmiiks. :D

Jo nyttenki, mutta et vaan tiedä sitä! Ehkä sit muistuu mieleen kun törmäät siihe! :D

• SupremeSatan
        T-fox kirjoitti:

Tottakai kiehtoo, mut omaksi eukoksi halutaan se peruskodinkone...

en sitten tiiä onko se niin vaikeeta esitellä joku "geisha" äitimuorille vai onko kaverien kuolaaminen sekä tuntemattomien urosten katseet liikaa perushousunkuluttajalle?

on tosiaan vaikea kysymys. Toisaalta jos mieskin on samaa tyyliä, ongelmia ei tule.

• T-fox
        SupremeSatan kirjoitti:

on tosiaan vaikea kysymys. Toisaalta jos mieskin on samaa tyyliä, ongelmia ei tule.

Ja on niitä jokunen mies varmaan muutenkin jolla ei tuota huora-madonna komplikaatiota ole... :)

• vili

spekulointi sikseen...pullo jäykkää naamaan ja otsaan lyöntikisoin mukaan..sosiaalisuutta peliin, niin pärjäät ja vaikka perse päässä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      72
      2467
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      109
      1166
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe