Mitä nainen OIKEASTI haluaa mieheltä?

Willian XIV

Ensinnäkin, pahoitteluni - tämä teksti löytyy myös toisesta paikasta Suomi24:ltä, tämä ehkä kuitenkin oikeampi miljöö...

Täällä on tullut luettua kaikenlaista, ihan mukavaa (tuntuupa kamalalta sanoa näin) että ihan yksin ei ajatustensa kanssa ainakaan ole.

Minun elämäni on ihan hyvällä mallilla periaatteessa. Olen aika rajussa nosteessa elänyt viimeiset 3-4 vuotta työympyröissä, ylenemisiä on tullut käytännössä kerran vuodessa. Sama suunta jatkuu, olen eräässa isossa kansainvälisessä yhtiössä johtajatehtävissä...en mikään toimari mutta ikääni (30) nähden edennyt kuitenkin kivasti. Tulevaisuus näyttää aika valoisalta vielä, eli monessa mielessä olen ollut hyvin onnekas - "maalliset" asiat ovat siis tolallaan.

Pitkäaikainen parisuhteeni kariutui puolisentoista vuotta sitten totaaliseen välirikkoon. Taustalla oli uskottomuutta (puolisoni) sekä yksinkertaisesti sellainen seikka, että me lähdettiin alun alkaenkin liikkeelle vääristä lähtökohdista. Mitään tulevaisuutta ei ollut alunperinkään. Sitä kun ei vain silloin ajatellut.

Olen jälkikäteen ajatellut että ehkä kyseinen nainen oli vain "korvike," saman jatkumon osa jota jälleen kumarran, ja jonka parista löydän itseni. Oli pakko seurustella kun sellaisen ihmisen löysi joka rinnalleen kelpuutti.

Ihmeellistä. Minulle on kerrottu että en ole mikään pahannäköinen ihminen alkuunkaan. Tietysti puolueetonta mielipidettä on vaikea saada, mutta näin minulle ovat naispuoliset ihmiset kertoneet. Silti olen suurimman osan elämästäni ollut yksin. Olin yksin myös parisuhteessani. Olen menestynyt, kohtalaisen fiksukin (v***stako minä sitä oikeasti tiedän, kunhan spekuloin itseäni lohduttaakseni :) ), minulla on naispuolisia tuttavia vaikka kuinka paljon. Mutta kaikki jäävät aina kaveriasteelle. Miksi?

Muutamankin kerran on ollut aika lupaavia tapauksia, mutta ne ovat yksitellen, kerta toisensa jälkeen kuivuneet kasaan... kaverisuhteiksi, sellaisiksi mistä lähtivätkin.

YDINKYSYMYS: Mitä nainen haluaa mieheltä?

Minusta tuntuu että olen ihan toivottoman polvillani tämän kysymyksen edessä. Minä en ole bilehile, en tykkää notkua yökerhoissa. Silloin tällöin kyllä, mutta ei minusta ole sellaiseksi naistennaurattaja/tanssittajaksi niin kuin monesta muusta on. Minun näkemykseni mukavasta puuhasta on esim. hyvä leffa, illallinen ravintolassa, lasi punaviiniä yhdessä, tähtien katselu teleskoopilla tai ilman (okei harrastuksen vuoksi ehkä myös), kiireetön keskustelu, läheisyys, iltaiset kävelylenkit, ystävien tapaaminen, konsertit, yhdessä matkustaminen. Tällaisia asioita. Ehkä asia on vain niin että sellaisia naisia jotka ymmärtäisivät OIKEASTI tämänkaltaisen ajattelun päälle ei vain ole.

Puheen tasolla esiintyy kyllä joka paikassa moitteita siitä että miehet katsovat vain jalkapalloa, juovat kaljaa kavereiden kanssa eivätkä osaa ottaa naista huomioon. Tunnistan toki osittain itseni määritelmästä myös. Äijyyttä ei silti saa tuhota kokonaan.

Hölmöintä on se, että (niiden muutamien)kavereideni tyttöystävät ja vaimot kyllä tykkäävät istua mun seurassa. "Kun se ***** on niin fiksu ja huomaavainen blaa blaa blaa, miten se ei ole löytänyt kumppania itselleen?" Niin. Hyvä kysymys.

Tällä hetkellä tilanne on se, että tänään taas yksi tällainen lupaava "case" kariutui. Mitään ei tapahtunut, mutta huomasin tilanteen ajautuneen siihen "ollaan ystäviä" karikkoon. Ollaan vaan, hyvänen aika, ihana ihminen. Mutta olisi sitä voinut muutakin.

Ovela juttu muuten, että vaikka sitä ei itseään vanhaksi koekaan (edelleen se 30-vee), niin moni kaveri seurustelee ja elää ns. vakiintunutta elämää, että hyvät ystävyyssuhteetkin alkavat jäädä aika lailla ohkaisiksi jos itse et ole parisuhteessa. Jotenkin se elämä vain vie siihen suuntaan. Luonnollista, mutta ei helpota yksinäistä viikonloppuiltaisin jos illan kohokohta itselle on Avaran Luonnon vuorigasellidokumentti tai erityisen hauska kirja :)

16

1670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluan puolet valtakunnastasi!

Et ole päättänyt, jatkatko poikamieselämää, tapaillen jänniä uusia naisia, vai haluatko asettua, kenties saisit uusioperheen 25-vuotiaasta yh-äidistä? Se olisi nopea hyppäys aikuisuuteen, jos pyrit ikätovereidesi lähtöviivalle.
      30-vuotias joka VAIN bilettää voi olla rajalla joutua leimatuksi ikäistensä joukossa, jos trendi on että ostetaan kämppä, ollaan parisuhteessa ja hankitaan collie ja lapsi.

Jos etsit juhlaseuraa kannattaa perehtyä siihen mitä naiset missäkin skenessä haluavat kuulla itsestään, jotta olisivat imarreltuja.Älä kuitenkaan hauku kaunottarien kuullen toisia naisia, se antaa heikon kuvan miehestä.

Menevä matkustelijamimmi jonka tapaat hostellissa vai akateeminen uraohjus jolla on kypsän ikäisenä varaa ylelliseen elämään?Valinta on noin helppo, ja aloita ihmisten kohtaaminen siellä missä ne haluat nähdä.

• minämä

Jos vietät paljon aikaa töissä, etkä käy nuorten aikuisten "kokoontumispaikoissa" (baarit, yökerhot), niin ehkä et tapaa kovinkaan paljon naisia?

Toisaalta, eihän sieltä baarista välttämättä löydä...
      Ehkä tapaist naisia siten, että laajentaisit kaveriporukkaasi ja tuttujen kautta tutustuisit uusiin naisiin.

Toisaalta, jos eroaa nykyisestä valtaväestöstä esim. arvoiltaan, niin oikean tyypin löytäminen on varmasti vaikeaa. Niin se on ollut itselleni kuin osalle tutuistanikin. Tuntuu, että tietyt tyypit on lähes aina varattuja, ns. parisuhdeihmisiä, ja tietyt taas etsivät kolmeakymmentä lähetessään sitä ensimmäistä VAKITUISTA suhdetta (ja ovat siis ihan normaaleita, suht älykkäitä, ehkä keskimääräistä ajattelevaisempia naisia, eivätkä mitään munahaukkoja).

Ehkä sun tapauksessa myös ikä alkaa painaa :), koska niin se vaan on, että mitä vanhemmaksi tulee, sitä samankaltaisempaa kumppania kaipaa vierelleen. Jos ei ennenkään ole mikä tahansa kelvannut, niin ei ikä ainakaan helpotusta tuo. Vaikka löytyyhän niitä päinvastaisiakin tapauksia, kun kaverit ovat vakiintuneet, niin pakko löytää itsellekin joku...no, jokatapauksessa, tuo sun asenne on huomattavasti parempi, mun mielestä.

On totta, että ystävyyssuhteet helposti ohenevat, kun toinen löytää kumppanin. Nykyisin vaan kumppanit vaihtuvat niin tiuhaan (valitettavasti, kai), että ei sun kovin kauaa tarvitse olla porukan ainoa sinkku, vaikka olisit sinkku for good.

Eli ydinkysymykseen: en minä tiedä, mitä muut naiset haluavat mieheltä. Ihmiset haluavat eri asioita elämässä ja ylipäänsä kaikessa.
      Omalla kohdallani sanoisin, että persoona ratkaisee, kun ulkonäkö on edes suht ok. Harvoin se kiinnostuksen viriäminen on ainakaan mun kohdalla jäänyt siitä kiinni, että miehen ulkonäkö ei olisi "riittänyt". Samalla aaltopituudella on kuitenkin pakko olla.

• sisimmät tunnot

Naisen sisimmistä tunnoista sen verran, että niitä itsestäänselvyyksiä tietenkin. Jos siis aletaan seurustelemaan kolmekymppisenä, niin ihan samat kriteerit silloinkin on kun 17-vuotiaana. Eli sen miehen kanssa pitäis olla ihana olla ja pussailla. Ja sit sitä seksiä ja rakkautta ja hellyyttä. Sehän se ongelma onkin, että on vaikea löytää sellaista jonka kanssa on sitä oikeanlaista kemiaa.

Ei ne tittelit ja hyvät tulot moniakaan kiinnosta. Varsinkin kolmekymppisillä on jo omat tulot ja asunnot ja sellaset. Jonkun opiskelijan ehkä voisit saada hyvien tulojesi ansiosta. Kirjoituksesi perusteella tarjoat muuta, muttet seksiä. Ja sitten vielä ihmettelet, kun tyttöystävä pettää.

• Mielikki77

Siis:
      Ensinnäkin, miten löytäisitkään baarista naisen joka ei tykkää baarissa käydä?? Se olisi aika lottovoitto, koska ne sun kuvailemat naiset käy baareissa aika harvoin, ja mahdollisuudet siihen että juuri te sattuisitte samaan aikaan samaan paikkaan jne.. ymmärtänet yskän.

Mitä naiset oikeasti haluaa? Mä voin vastata vain siihen mitä tämä nainen haluaa...
      Miehen joka ei rullaa joka viikonloppu baareissa, osaa jutella, on hyväsydäminen, tykkää ulkoilusta, tykkää matkustelusta, on lukenut muutakin kuin TM-testaa, tykkäisi koirista, osaisi nauraa elämälle, olisi paras ystäväni ja intohimon kohteeni, arvostaisi minua ihmisenä, kunnioittaisi sotaveteraaneja, ei arvostelisi minua tai muita ihmisiä koko ajan, olisi sopivasti vielä avoin uusille asioille, uskaltaisi väitellä kanssani...
      Miten pitkän listan tässä voisi tehdä???

Kuitenkin, totuus on se että mitään ihmeellistä ei tarvita ihastumiseen... Jos se ihminen on samanoloinen niin sitten kyllä se ihastuminen/rakastuminen on helppoa.

Kaveriksi itselläni on mies jäänyt, jos se ei ole kertaakaan yrittänyt minun suhteen mitään,ja jos omat pienoiset lähentymisyritykset on "käännetty" kaveruuden puolelle...

• Naissinkku

Näkemyksesi mukavasta puuhasta naisen kanssa on varsin OK ja kivalta kuulostavaa, kyllä tuollainen yhteinen tekeminen olisi varsin mukavaa. Siitä seurustelun epäonnistuminen ei mitä todennäköisimmin ole ollut kiinni kohdallasi.

Miten on, arvostatko ja kunnioitatko naista ihmisenä, omana itsenään ja samoin tietysti myös itseäsi? Siis muutoinkin kuin ammattisi ja asemasi vuoksi? Parisuhteessahan on parasta olla omana itsenään (pitää löytää myös se oma itse) ja pysyä sellaisena. Jos omana itsenään ei pysty toista viehättämään riittävästi, sille ei voi mitään, sitten se toinen ei ole Se Oikea itselle. Eri asia sitten on, jos esim. tajuamattasi ja näin ollen tahattomasti syyllistyt vähättelemään toisen ajatuksia, tunteita tai omiasi, olemaan liian vaativa, määräilevä tms. Sillä tavalla ei pitkälle pötkitä, vaan naisena ainakin heittäisin jarrut kehiin.

Joskus voi ilman sen suurempaa syytäkään joutua odottamaan Sitä Oikeaa pidempään. Ei meillä kaikilla elämä mene samaa tahtia muutenkaan. Malttia siis sen suhteen, vaikka kaipuu valtaakin välillä mielen, miksei valtaisi.

Millaisia lähtökohtia muuten tarkoitit mainitsemillasi väärillä lähtökohdilla aikaisemmassa pitkäaikaisessa parisuhteessasi? Pelkkää seksisuhdettako?

• Willian XIV

Kiitos huikean hienoista kommenteista, mukavaa huomata että täällä pyörii ajattelevia ihmisiä.

Yhteen asiaan on pakko tarttua väärinymmärrysten jäämiseksi yhteen, edellinen vaimoke ei pettänyt seksin puutteen takia vaan siksi että ei osaa kännissä hillitä itseään ollenkaan. Olen myöhemmin kuullut että sama vaiva on ollut ihmiselle myös tätä ennen ja tämän jälkeen. Mutta se siitä, aikaa on jo kulunut ja hän eläköön omaa elämäänsä (huomasitteko kuinka hienosti vältin "miehet pettäessään sikoja, naiset pettäessään väärinkohdeltuja -kaksinaisajattelun" sudenkuopat?). Minä elän omaa elämääni enkä suinkaan ole mikään suurituloinen brassailija, halusin vain alleviivata että perusasiat on kunnossa, that's all :)

Suhteen lähtökohtaisilla eroilla jne. tarkoitin lähinnä sitä että meillä oli täysin eri visiot siitä mitä hyvä elämä tarkoittaa ja miten sitä toteutetaan. Yksityiskohtiin puuttumatta, luonteet vain eivät loppujen lopuksi sopineet yhteen (aika monta vuotta kesti tajuta se asia, muuten).

Naissinkun kommentti naisen arvostamisesta ihmisenä ja omana itsenään onkin kinkkisempi juttu. Haluaisin ajatella kunnioittavani ihmistä yleensä sukupuolesta riippumatta kunnioittavasti. Voi olla että ajatteluni ei ehkä tässä kohtaa ole yksissä monen muun kanssa. Tietysti tällaista ihannetta peräänkuulutetaan yleisemmälläkin tasolla, mutta harvemmin siihen 24/7 pystyy kukaan... tämä on ilman muuta asia jota kannattaa pohtia!

Ehdottomasti tässä alkaa (erään kommentin mukaisesti) myös ikä painaa :) ja sen takia ilman muuta se mitä olen itselleni ajatellut on nimenomaan ns. "oikea kumppani," en kaipaa seurustelua sinällään seurustelun vuoksi vaan ihan oikeaa kumppania ja rakastettua, sellaista jonka kanssa ihan tosissaan voisi jopa suunnitella yhteistä tulevaisuutta. Vaikka 30-vee ei sinänsä ole vanhus, niin tietyissä asioissa tottakai se on jonkinlainen ikä jo sekin, myönnetään.

Itselläni on käynyt mielessä että voipi olla hyvinkin että aikanaan tällainen vakisuhde kova työ yhdistelmänä on saattanut aiheuttaa sen että on tavallaan vieraantunut tietystä maailmasta. Harrastuksia on hurjasti ja olen muutenkin aika aktiivinen, mutta kieltämättä osaa niistä vaivaa tietynlainen nurkkakuntaisuus ja "äijyys," joiden tykö siro ja älykäs naisellisuus ei ainakaan proaktiivisesti hakeudu!

Sitä Oikeaa odotellessa, ehdottomasti...

• Enkeliiina*
        Willian XIV kirjoitti:

Kiitos huikean hienoista kommenteista, mukavaa huomata että täällä pyörii ajattelevia ihmisiä.

Yhteen asiaan on pakko tarttua väärinymmärrysten jäämiseksi yhteen, edellinen vaimoke ei pettänyt seksin puutteen takia vaan siksi että ei osaa kännissä hillitä itseään ollenkaan. Olen myöhemmin kuullut että sama vaiva on ollut ihmiselle myös tätä ennen ja tämän jälkeen. Mutta se siitä, aikaa on jo kulunut ja hän eläköön omaa elämäänsä (huomasitteko kuinka hienosti vältin "miehet pettäessään sikoja, naiset pettäessään väärinkohdeltuja -kaksinaisajattelun" sudenkuopat?). Minä elän omaa elämääni enkä suinkaan ole mikään suurituloinen brassailija, halusin vain alleviivata että perusasiat on kunnossa, that's all :)

Suhteen lähtökohtaisilla eroilla jne. tarkoitin lähinnä sitä että meillä oli täysin eri visiot siitä mitä hyvä elämä tarkoittaa ja miten sitä toteutetaan. Yksityiskohtiin puuttumatta, luonteet vain eivät loppujen lopuksi sopineet yhteen (aika monta vuotta kesti tajuta se asia, muuten).

Naissinkun kommentti naisen arvostamisesta ihmisenä ja omana itsenään onkin kinkkisempi juttu. Haluaisin ajatella kunnioittavani ihmistä yleensä sukupuolesta riippumatta kunnioittavasti. Voi olla että ajatteluni ei ehkä tässä kohtaa ole yksissä monen muun kanssa. Tietysti tällaista ihannetta peräänkuulutetaan yleisemmälläkin tasolla, mutta harvemmin siihen 24/7 pystyy kukaan... tämä on ilman muuta asia jota kannattaa pohtia!

Ehdottomasti tässä alkaa (erään kommentin mukaisesti) myös ikä painaa :) ja sen takia ilman muuta se mitä olen itselleni ajatellut on nimenomaan ns. "oikea kumppani," en kaipaa seurustelua sinällään seurustelun vuoksi vaan ihan oikeaa kumppania ja rakastettua, sellaista jonka kanssa ihan tosissaan voisi jopa suunnitella yhteistä tulevaisuutta. Vaikka 30-vee ei sinänsä ole vanhus, niin tietyissä asioissa tottakai se on jonkinlainen ikä jo sekin, myönnetään.

Itselläni on käynyt mielessä että voipi olla hyvinkin että aikanaan tällainen vakisuhde kova työ yhdistelmänä on saattanut aiheuttaa sen että on tavallaan vieraantunut tietystä maailmasta. Harrastuksia on hurjasti ja olen muutenkin aika aktiivinen, mutta kieltämättä osaa niistä vaivaa tietynlainen nurkkakuntaisuus ja "äijyys," joiden tykö siro ja älykäs naisellisuus ei ainakaan proaktiivisesti hakeudu!

Sitä Oikeaa odotellessa, ehdottomasti...

Eiköhän hyvin moni pode mielessään täysin samoissa ongelmissa kuin sinäkin.Kun kolmekymmentä rikkoontuu, ei enää ole hyvänkään helppoa löytää vastakappaletta. Suurin osa omanikäisistä alkaa olla jo pariutuneita. Tuossavaiheessa eronneilla on liuta lapsia.(itse en valitettavasti hyväksy välttämättä toisella edes sitä yhtäkään, sorry vaan)Pitää vain optimistisesti toivoa, että timantti joskus kohtaa vertaisensa.Ja parisuhdettahan ei kannata aloittaa vain sen vuoksi että ollaan parisuhteessa, pitää siinä olla NIIN paljon sitä sisältöä ja muutakin, että mielummin sitten vaikka yksin sitä odotellessa.

• nainen 43 v

Ei voi muuta kuin sanoa, kuten ystäviesi vaimot/tyttöystävät: miten ihmeessä olet vapaalla jalalla. ;-)

Ehkä olet liiankin upea, että naiset uskovat, että olet totta tai tosissasi.

Millaisista naisista pidät? Meinaan tuo viimeisin vaimokkeesi taisi olla aika pohjanoteeraus? (Tarkoitan viina meni alapäähän -tyyppiä. No miehissäkin näitä on paljon.)

Vaikeaahan se on tuo parinhaku.

• eräs mies

Se että on hyvä ihminen ei tee sinusta hyvää (haluttavaa) miestä / takaa mitään menestystä naisrintamalla. Näillä asioilla on niin vähän toistensa kanssa tekmistä että pelottaa. Valtaosa väestöstä tietenkin väittää toisin, mutta totuus on että ihastus ja seksuaalinen halu ei synny siitä että olet hyvä ihminen.

Valitettavasti kaikki koulutus, kasvatus ja ns oikeat yhteiskunnalliset arvot tekevät usein niitä parhaiten noudattavista miehistä saamattomia nössöjä ja mikä pahinta sitä ei itse tajua. Jää sellainen "Mitä ihmettä" fiilis, kun on tehnyt kainen mitä "pitkin" ja silti ei miehenä kelpaa.

Kuulostat että olet hyvin pitkälti "Intellectual whore". Olet varmaan googlettanut ja lukenut joskus "Ladder theroyn"?

En myöskään usko että naisilta kysyminen (mitä haluaa) on kannattavaa. Kahdesta syystä... Naiset sitä tuskin itsekkään "tietävät". Parisuhdehan on naiselle sitä mitä jumala ja uskonto on hihhuleille. Eli siihen käytetään niin paljon aikaa, resurseeja ja puhetta että siitä katoaa "todellisuus" hyvin nopeasti. Toiseksi miehet ja naiset kommunikoivat ja näkevät asiat niin eritavalla, että vaikka nainen sinulle totuuden kertoisikin, niin et sinä sitä miehenä ymmärtäisi.

Sinulla on ilmeisesti elämä muuten hyvin hallussa, eli suosittelen että nappaat käsiisi jonkun "pelimieskirjan"... Kyllä, ihan aikuisten oikeesti, vaikka missiosi ei olisikaan maksimimäärä pillua tai ajattelet että en mä nyt niin epätoivonen ole. Näissä opuksissa on kerrottu paljon tärkeitä "perusasioita" jotka takuulla tulee yllätyksenä 90% miehistä (nillekin joilla on nainen / naisia).

Itse suosittelen sellaista opusta kuin "Being a man in womans world". Auttoi minua ymmärtämään asian jos toisenkin.

• nnainen__

Pystytkö antamaan fyysistä turvaa?
      Pystytkö laittamaan pahat pojat ruotuun?
      Hyväksytkö toisen inhimilliset heikkoudet, tunnekuohut, tyhmyyden, jaksamattomuuden keskustella filosofiasta joka yö? PMS-oireet?

Mutta kai se on niin että jotkut meistä vaan jää yksin.
      Silloin voi miettiä, onko syy sittenkin itsessä.
      Helppoa ei itsetutkiskelu ole, eikä aina hedelmällistäkään, jos alkaa mennä väärille raiteille. Suhde on aina kompromisseja, ystävyys ja rakkaus kuihtuu niin kuin kukka jos niitä ei kastele! Mikään ei ole itsestäänselvyys. Täytyy osata uhrautua ja antaa itsestään niin *itusti. :)

• ......

niinkuin tällä palstalla jotkut ovat jo monesti todenneet.

Näissä luettelemissasi ominaisuuksissasi ei ole mitään ongelmaa sinänsä mutta saattaa olla että ehkä olet liian "mukava" koska olet oppinut ja luulet että sellaisena sinut tullaan parhaiten hyväksymään.

"Minulle on kerrottu että en ole mikään pahannäköinen ihminen alkuunkaan."

Geneettisesti hyvännäköisyys on normaalille terveelle naiselle vain yksi pieni osa-alue siitä mikä kiinnostaa miehessä ja hyvin vähäpätöinen muiden asioiden rinnalla. Eli siitä ei tarvitse huolehtia.

"Olen jälkikäteen ajatellut että ehkä kyseinen nainen oli vain "korvike," saman jatkumon osa jota jälleen kumarran, ja jonka parista löydän itseni. Oli pakko seurustella kun sellaisen ihmisen löysi joka rinnalleen kelpuutti."

Selvästikkään sinulla ei koskaan ole ollut suurta valinnanvaraa naisten suhteen. Olet ainakin hieman epätoivoinen ja se ei ole viehättävää. Naiset kuulemma voivat haistaa jopa epätoivoisuuden. Se ei auta naista kun tämä ajattelee, että olet tämän kanssa sen takia koska nainen oli parasta mihin pystyit.

"Olen menestynyt, kohtalaisen fiksukin (v***stako minä sitä oikeasti tiedän, kunhan spekuloin itseäni lohduttaakseni :) ), minulla on naispuolisia tuttavia vaikka kuinka paljon. Mutta kaikki jäävät aina kaveriasteelle. Miksi?"

Naiset haluavat että mies vie heiltä jalat alta. ja on seksuaalisesti puoleensavetävä ja se ei vaadi geneettistä hyvää ulkonäköä vaan persoonallisuutta, sitä että olet tosimies. Selvästikin olet klassinen "mukava" kaveri, vähän nk. miespuolinen tyttökaveri jonka kanssa on mukava jutella mutta joka ei vedä sillä tavalla puoleensa.

"YDINKYSYMYS: Mitä nainen haluaa mieheltä?"

Se mitä nainen sanoo haluavansa mieheltä ei välttämättä ole se mihin hän oikeasti tuntee kuitenkaan vetoa ja nainen ei välttämättä tiedosta. Miehessä vain on sitä jotain.

"Puheen tasolla esiintyy kyllä joka paikassa moitteita siitä että miehet katsovat vain jalkapalloa, juovat kaljaa kavereiden kanssa eivätkä osaa ottaa naista huomioon. Tunnistan toki osittain itseni määritelmästä myös. Äijyyttä ei silti saa tuhota kokonaan."

Totuus on että naiset tykkäävät miehistä miehinä, juuri sellaisina poikina joita he olivat ala-asteellakin kun jahtasivat tyttöjä ja vetivät hiuksista. Ja miehet taas naisista naisina. Nainen voi tykätä miehestä myös "tyttöystävänä" mutta tällöin ei tunne tähän miehen ja naisen välistä vetoa.
      Se että mies juo kaljaa ja katsoo telkkaria on osoitus siitä että mies on normaali mies, eikä mikään outolintu.

"Tällä hetkellä tilanne on se, että tänään taas yksi tällainen lupaava "case" kariutui. Mitään ei tapahtunut, mutta huomasin tilanteen ajautuneen siihen "ollaan ystäviä" karikkoon. Ollaan vaan, hyvänen aika, ihana ihminen. Mutta olisi sitä voinut muutakin."

Tästä tarinasta on lukemattomia esimerkkejä maailmalla. Et ole ensimmäinen ja ainoa. Tämä "lets just be friends" on hyvin yleinen ilmiö maailmalla, jossa tämä mr. nice guy -ilmiö on päässyt kukkimaan oikein kunnolla. Miksi pahoista pojista monesti tykätään? Ei sen takia että ne olisivat ääliöitä, mutta niissä silti on sitä jotain enemmän kuin niissä "mukavissa" jätkissä ja ne on kuitenkin enemmän miehiä/poikia kuin mr. nice guy. Naisen sanomaa: "Että joskus nää kiltit tyypit on vaan liikaa. Its just too much. Siis se kiltteys ja mukavuus. Se yliampuu. Se on imelää."

Kyllä mukavuus ja kiltteys on hyvä asia mutta KOHTUUDEN kanssa. :)

Naiset haluavat miehen, joka osaa ottaa ohjat käsiin ja kun nainen tuntee vetoa mieheen hän mielellään antautuu tämän johtoon koska hän kunnioittaa miestä.

Se että et kompromisoi miehuuttasi naisen takia vaikka hän saattaisi sinua tästä testatakin on se mitä nainen haluaa mieheltä.

Paras tapa löytää tyttöystävä on se että on parempaakin tekemistä kuin löytää tyttöystävä.

Netistä löytyy paljon tietoa aiheesta. Ei niin julkista tai yleistä. Mutta kuitenkin käytännössä monesti toimivaksi todettuja faktoja miehen ja naisen välisestä kanssakäymisestä.

Siinä yksi esimerkki:

http://www.makeherchaseyou.com/dpage2.php?from=jssi_@hotmail.com&meta_adtracking=&meta_message=1&meta_required=from&meta_split_id=&meta_web_form_id=404134805&name=Jay&submit=Free Instant Access&unit=mhcybootcamp

• .....

"Then I learned that these people all have something in common. I learned that it doesn't matter what stereotype you fit into as long as you have certain essential qualities. These qualities are actually easy to develop, if you know what they are. If you don't, then you're probably working way too hard and going in the wrong direction.

I don't want to change who you are. Unless you're four years old, it's probably way too late to turn you into someone you're not. This is the solution that a lot of so called gurus offer, but it's not practical and only results in even GREATER frustration.

Instead I work with your natural personality and systematically rebuild you into a better version of you. When I finally got good with women my friends told me, "You're just like you've always been, except with the volume turned up."

Live Your Dreams, Not Someone Else’s
      I wanted to become a pick up master. Maybe it was because I was so awful with women and I just wanted to see if it was possible. Maybe it was because I was insecure. Perhaps you want to be a pick up master as well, or maybe you just want to have some more options. Maybe you're "just friends" with a girl and want to turn it into more (check out my whole section on this on page 46). Some people simply want to find a girlfriend, or even a wife.

My book will help you do all of these things. I don't want to set your goals for you, but I do want to help you reach the goals you set, no matter what they are."

http://www.makeherchaseyou.com/page3.html

• Miehen pitää olla rehellinen, tunnollinen, avoin ja huomaavainen, hyvä kuuntelija, turvallinen kainalo, hellä rakastaja, hetkeen tarttuja. Olisin onneni kukkuloilla jos saisin "merkkipäivinäni" edes kukkakimpun ..... Raha-asiat tietysti kunnossa - en tarkoita sitä että mammonaa yllin kyllin, vaan että asiat hoidettu tunnollisesti. Pitäisi osata ottaa myös lapset huomioon ja olla tarpeen tullessa "lapsellinen hulluttelija". Meillä pitää olla yhteiset kiinnostuksen kohteet - eläinrakkaus, luonto, matkailu .... Pinnallisuus ja uskottomuus eivät kuulu miehelleni.

No siinähän sitä tuli niin paljon että ei tarvitse ihmetellä miksi sitä oikeata ei ole löytynytkään ;)

• aikuiselta naiselta

Kuten joidenkin muidenkin vastauksista voit lukea: nainen haluaa miehen olevan MIES. Miehekäs, turvallinen, särmikäskin, että mies osaa korjata edes jotakin esim. asunnosta/autosta eli tehdä niitä miehen töitä, joista minä naisena voin kivasti kieltäytyä ja TURVAUTUA MIEHEEN... ;)!

Jos mies on täysin "steriili" peiliintuijotteleva kynsiäänviilaava nössö, niin ....EI kiitos! Jos mies haluaa aina vain keskustella, pohtia, hissutella, hän ei ole tyyppiäni. Sitä äijää tosiaan saa ja pitää olla miehessä. (Eikä (joillekin herralukijoille tiedoksi) tämä tarkoita ollenkaan samaa kuin se vaimoaan hakkaava alkoholisti tms.)

Ja jos todella odotat toisen olevan AINA täydellinen, "itsestään huoltapitävä", "täysin ongelmaton", jatkuvasti jokainen hiussuortuva ojennuksessa ja jakkupuvussa kulkeva nainen, niin useimmat naiset kiertävät sinut kaukaa. Elämää ei voi suunnitella täydellisesti. Sen opit kunhan elämänkokemusta ja ikää kertyy.

Rohkea mies on ihana ;)!!

Tsemppiä omanlaisesi naisen etsinnöissä. Kyllä heitäkin varmasti on, mutta ehkä he eivät taas täytä esim. sinun kauneuskriteereitäsi vaan löytyvät sieltä tal.hall.osaston kirjanpitopuolelta harmaina hiirulaisina. Noh, huumorilla...

• Komea mies

Meillä on samanlaiset vaatimukset. Jos nainen on täysin "steriili" peiliintuijotteleva kynsiäänviilaava nössö, niin .... EI kiitos! Jos nainen haluaa aina vain keskustella, pohtia, hissutella, hän ei ole tyyppiäni. Sitä irstailevaa huoraa tosiaan saa ja pitää olla naisessa.

• ......

"Jos mies on täysin "steriili" peiliintuijotteleva kynsiäänviilaava nössö, niin ....EI kiitos! Jos mies haluaa aina vain keskustella, pohtia, hissutella, hän ei ole tyyppiäni. Sitä äijää tosiaan saa ja pitää olla miehessä. "

Tämä on niin totta.

Filosofisia voi aina jutella tyttökavereidenkin kanssa. Miehen ei tarvi osata muuta kuin hoitaa likaset hommat ja työnsä ja hoitaa hommat sängyssä. Toisin sanoen tykkää panna, eikä petä. Kaikki muu on ihan turhaa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      73
      2480
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      111
      1187
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1105
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe