Olisitko valmis muuttamaan rakkauden perässä kauas perheestäsi ja ystävistäsi? Siis useiden satojen kilometrien päähän, ehkä jopa toiseen maahan?
Olisitko valmis?
11
795
Vastaukset
- ^^^^
Ehkä. Riippuu mihin maahan, mitä mahdollisuus tehdä siellä. Vajaa vuosi sitten olisi ollut mahdollisuus muuttaa toiseen maahan naisen kanssa (mulla työpaikka) mutta en ollut varma tunteistani naista kohtaan eikä työpaikkakaan niin innostanu. Hyvä etten hätäilly, erottiin alkusyksystä :)
Suomen sisällä muuttaminen helpompaa, toiseen maahan muuttaminen tuo omat ongelmansa. Kieli etunenässä, osaatko sitä, voitko kommunikoida, onko mahdollisuus työllistää itsesi... - Icerose
tosin asuttiin jo yhes, mut mies sit alko puhuu, että hän kaipaa kotikylälle takas ku kaupunkielämä ei ole häntä varten . Pitkän harkinnan jälkee sit hankittiin sieltä asunto ja muutettiin ku sain työpaikanki sieltä. Ei se muutto sit kuitenka ollu sen arvosta, sukset meni ristii jossai vaihees. Yritettii ja yritettii, mut eihän siitä mitään tullu. Kaupungista johonki tuppukylään en kyl enää muuttas, tulkoo minkälain mies tahansa vastaan.
Niin, mietin tässä että oliko sillä mitään tekoa sen parisuhteen huonontumisen kannalta että muutitte sinne tuppukylään? Viihdyitkö siellä muuten hyvin, sait ystäviä jne?
- Icerose
Mielikki77 kirjoitti:
Niin, mietin tässä että oliko sillä mitään tekoa sen parisuhteen huonontumisen kannalta että muutitte sinne tuppukylään? Viihdyitkö siellä muuten hyvin, sait ystäviä jne?
Muutama kuukaus meni ihan hyvin, mut sit alko sukset menee pahasti ristiin. Kyl se paikkakuntakin aika paljon asiaan vaikutti, tosiaan ku siel ei ollu oikee mitää tekemistä eikä ajanvietettä muuta ku töissä käytii sit vaa oltii kämpillä illat tai lenkkeiltiin. Alussa aattelin, että vois siel viihtyäkkin ja viihdyinki, mut pidemmän päälle ni ei sit kuitenkaan. Vaikutti siihen myös muut asiat, että sit kuitenki erottiin. Missä kukin viihtyy, mut must ei ole asuu pienel paikkakunnalla. Kyl sain sieltä muutaman tosi hyvän ystävän, yhteyttä pidetään ja nähdäänki:)
on ollu jo lähelläki lähtee tonne suureen maailmaan :D mut kerkes mennä sukset ristiin ennen lähtöö...
täytyy sanoa, että ihailtavan rohkeeta porukkaa, kukaan ei tyrmännyt ajatusta totaalisesti vaikka suksia ristissä oli useammalla :)
Ite olen asunut pari vuotta poissa suomesta, ja se oli kyllä aika rankkaa... ikävä perhettä ja ystäviä ja suomalaisuutta kohtaan oli kova!
Ei ole helppoja valintoja nämä(kään).- sussikx
itseasiassa olen jo tehnyt sen.
- sussikx
lahdin 19 vuotiaana espanjaan ja taalla olen edelleen, kolmisen vuotta myohemmin.
- M22.
tuskin tulee kohdalle eli en :D
tietää, uskalias hyppy tuntemattomaan, vaikka kutkuttaa, nettituttavuuden kanssa ainakin, taitaa pupu iskeö,,,
- ti en.
En kyllä osaa kuvitella niin suurta rakkautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969