Olen nyt jo hieman selvinnyt pikakänneistäni ja otan esille seuraavan dilemman:en tiedä mitä suomen itsenäisyys merkitsee teille, mutta tiedän mitä se merkitsee minulle: EI PASKAAKAAN!!!
"Me myimme suomen itsenäisyyden EU:lle"
MarttyyriMallari-TTt
Mitä suomen itsenäisyys merkitsee sinulle
8
496
Vastaukset
- Papeete1
Jos sen itsenäisyyden saisi mutta koska asiat on miten ne on, niin en välitä minäkään koko pelleilystä pätkääkään.
- ......
Noinhan suurin osa ihmisistä ajatteleekin: helppo vaan valittaa, kyllähän ne muut hoitaa asiat mallilleen jos tarve vaatii.
Aika paljon sinäkin voit vaikuttaa jos vain viitsisit. Aika itsenäisesti saat myös päättää arjen asioista ja sulla on myös mahdollisuus äänestämiseen. Vähän eri homma oli silloin kun Suomi oli Ruotsin/Venäjän vallan alaisuudessa.
Eiköhän Suomi kuitenkin ole itsenäinen valtio? - Papeete1
...... kirjoitti:
Noinhan suurin osa ihmisistä ajatteleekin: helppo vaan valittaa, kyllähän ne muut hoitaa asiat mallilleen jos tarve vaatii.
Aika paljon sinäkin voit vaikuttaa jos vain viitsisit. Aika itsenäisesti saat myös päättää arjen asioista ja sulla on myös mahdollisuus äänestämiseen. Vähän eri homma oli silloin kun Suomi oli Ruotsin/Venäjän vallan alaisuudessa.
Eiköhän Suomi kuitenkin ole itsenäinen valtio?mielipide. Pidä sä omas ja mä pidän omani :)
- .......
Papeete1 kirjoitti:
mielipide. Pidä sä omas ja mä pidän omani :)
Olisi mielenkiintoista kuulla että millä perusteilla sun mielestä Suomi ei ole itsenäinen valtio.
....... kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista kuulla että millä perusteilla sun mielestä Suomi ei ole itsenäinen valtio.
päätökset tehdään nykyään brysselissä. Siksi suomi ei ole enää juridisesti itsenäinen valtio.
"Vallankumous syö lapsensa"
MarttyyriMallari-TTt
- MI-82
Kunnon punikin puhetta!
"hauku vielä kun voit"- joojoo...
...
... Markka meni, päätösvalta luovutettiin, rajat on enää muodollisuus.
Ainoa asia joka vielä muistuttaa itsenäisyydestä on itsenäisen Suomen sinivalkoinenlippu salossa ja aseväen hihoissa. Sit ku me meillä liehuu salossa joku muu kun siniristi ja aseväki käyttää "kansainvälisiä tunnuksia" on viimeinenki itsenäisyyden ripe menetetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723280
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262580Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542446- 1462321
- 671976
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2821842- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361299Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235