Sanotaan että seksikäs nainen on seksikäs
vaikka säkkiin pukeutuneena.
Mikä tekee miehestä seksikkään? Onko se ulkonäössä?
Luonteessa ja olemuksessa?Missä?
Miten mies kokee oman seksikkyytensä?Mitä asioita
nainen meissä miehissä näkee ja katsoo,
tarkkaillessaan meidän seksikkyyttä?Miten ja mitä
asioita miehen pitäisi tarkkailla ja muuttaa?
Vai onko kyse luontaisista tekijöistä,jotka ovat tai sitten ei?
Miehen seksikkyys.
44
2432
Vastaukset
- HTZA
se polviin ulottuva säkki on...
eri ihmisissä ja eri tilanteissa. Se saattaa olla pilke silmäkulmassa, vallaton kihara, suureen käteen kätkeytyvä hellyys, upeat pakarat, kurtistuvat kulmakarvat, orastava sänki, huolellisesti ajeltu leuka, tuoksu, pukeutuminen, alastomuus, pienet uikkarit, pitkät kalsarit, intohimo, ilmeet, eleet, kosketus, taitava työskentely, äly, upea kohtuullisesti bodattu vartalo, nuoruus ja komeus, tyylikkyys, ikääntyminen, terve itseluottamus, yksilöllisesti sama asia voi tuoda toisessa seksikkyyden esille ja tehdä toisesta rähjä-rollen. Ehkä tässäkin asiassa tärkeintä roolia näyttelee se, mitä on katsojan korvien välissä. Vierasta katsoessa silmä on ankarampi kuin oman rakkaan suhteen. ;))
tiiä,mut mun mielestä seksikäs mies on semmonen,jolla on vähän sellanen viilee katse..Siis semmonen,et kattoo vähän tuimasti...Voi vitsi...kuullosti varmaan ihan hullulta..:D
- HTZA
Nykyinen James Bond ja minä olemme sinisilmäisiä.
Meillä on kova, miehinen katse. Tuima.
Vitsi, kuulostaa vähän... seksikkäältä? HTZA kirjoitti:
Nykyinen James Bond ja minä olemme sinisilmäisiä.
Meillä on kova, miehinen katse. Tuima.
Vitsi, kuulostaa vähän... seksikkäältä?se kuullosti tosi hotilta..;)
- HTZA
mii-su kirjoitti:
se kuullosti tosi hotilta..;)
kesällä kun on ohuet ja tiukat t-paidat käy monesti melkein työstä.
- namisuku
...seksikkäin Mies on Kovasti Karismaattinen=)
Naisen huomioon ottaminen ja muidenkin arvostus on suurta plussaa=)
Siisti puhdas, raikas olemus sopivien vaatteiden kanssa...siinä sexyMies=;
Ulkonäköä ei ole kaikille suotu samanlailla, mutta hienostuneisuus ei ole siitä kiinni;)- mies-v57
Kiitos Nami.
Varmasti olet oikeassa että siisteys,hygienia ja puhdas tuoksu on tärkeää.Samoin yksilöllisyys ja rohkeus ilmaista omaa yksilöllisyyttä.
Olen usein itse miettinyt,oppiiko mies erityisesti
käsittelemään naista? Vai onko se luontaista?
Onkone tietyt tavata ja suhde toisiin ihmisiin jo lapsena opittua?
Minusta vain tuntuu että lapsuuden kodista poika saa pitkälle sen kasvatuksen,miten suhtautua naiseen.Ja siellä ne on siten pitkälle tietyn seksikkyyden alkulähteet.
Ulkonäölle ei todella mitään voi.Mutta eikös pukeutumisella,käytöksellä ja kampauksella voi aika paljon koristaa itselleen edullisia
ominaisuuksia?Vaikka on kuinka komea mies,mutta
ei osaa pukeutua ja on likainen,hikinen,
tuskin naisella seksi ensinnä tulee mieleen?
Kiitos mielipteestäsi.oli ilo lukea.
Mukavaa iltaa sinulle. - Xinorina
mies-v57 kirjoitti:
Kiitos Nami.
Varmasti olet oikeassa että siisteys,hygienia ja puhdas tuoksu on tärkeää.Samoin yksilöllisyys ja rohkeus ilmaista omaa yksilöllisyyttä.
Minusta vain tuntuu että lapsuuden kodista poika saa pitkälle sen kasvatuksen,miten suhtautua naiseen.Ja siellä ne on siten pitkälle tietyn seksikkyyden alkulähteet.
Ulkonäölle ei todella mitään voi.Mutta eikös pukeutumisella,käytöksellä ja kampauksella voi aika paljon koristaa itselleen edullisia
Mukavaa iltaa sinulle.ei haittaa, jos se on semmoista työperäistä. Läpitunkeva partavesi ja liiat dödöt tappavat seksikkyyden. Saunapuhtaus on kivaa. Vähän rentuhko on jotenkin puoleensavetävä. Pakko myöntää.
- namisuku
mies-v57 kirjoitti:
Kiitos Nami.
Mukavaa iltaa sinulle....jos Kuka osaat Käsitellä Naisia ja voisin ajatella että oppimasi ihanuudet ovat lähtöisin KODISTASI, olet todella oikea MussukaSexybabeHalinalle;? T:NAMI
- namisuku
Xinorina kirjoitti:
ei haittaa, jos se on semmoista työperäistä. Läpitunkeva partavesi ja liiat dödöt tappavat seksikkyyden. Saunapuhtaus on kivaa. Vähän rentuhko on jotenkin puoleensavetävä. Pakko myöntää.
..tuntuu kivalle,...polvista ylöspäin;?
- mies-v57
namisuku kirjoitti:
...jos Kuka osaat Käsitellä Naisia ja voisin ajatella että oppimasi ihanuudet ovat lähtöisin KODISTASI, olet todella oikea MussukaSexybabeHalinalle;? T:NAMI
Kiitos vain ihana Nami.
Kyllä minulla koti oli lämpöinen ja isän,
äidin keskinäinen helliminen avointa.Uskon että se oli meille lapsille iso ja terve kokemus.
Jotenkin olen aina ajatellut että miehen itsevarmuus liittyy kykyyn olla hellä ja pehmeä tarpeen tulle.Siinä on miehen iso voima.
Namin tasoinen nainen kun osuisi kohdalle,unelmaahan
se on,mutta varmaan hyvälle tuntuisi kaikella
tavalla.
Kivaa iltaa sinulle todellinen NAMI - namisuku
mies-v57 kirjoitti:
Kiitos vain ihana Nami.
Kyllä minulla koti oli lämpöinen ja isän,
äidin keskinäinen helliminen avointa.Uskon että se oli meille lapsille iso ja terve kokemus.
Jotenkin olen aina ajatellut että miehen itsevarmuus liittyy kykyyn olla hellä ja pehmeä tarpeen tulle.Siinä on miehen iso voima.
Namin tasoinen nainen kun osuisi kohdalle,unelmaahan
se on,mutta varmaan hyvälle tuntuisi kaikella
tavalla.
Kivaa iltaa sinulle todellinen NAMI...nyt vasta availin konetta ja keittelin kahvia:)
Ihanaa päivää Sinullekkin Naapurin Runoilijapoika;? - fe.fa
namisuku kirjoitti:
...nyt vasta availin konetta ja keittelin kahvia:)
Ihanaa päivää Sinullekkin Naapurin Runoilijapoika;?palstan kyyhkyläiset?
- namisuku
fe.fa kirjoitti:
palstan kyyhkyläiset?
...niin, noinniinkuin, kuka mitä, kenelle mitä häh...naurattaa vaan niin pirusti..
mulla on menny toi miehen seksikkyys, ihan päälaelleen.
Ennen pidin vähä tanakoista levee selkäsistä, turvallisen olosista miehistä ja ny mää vanhalla? joo.. varttuneella iällä...oon rakastunu pitkään, hoikkaan, kaljuun, viinaksii käyttävään, tupakoivaan ja ah...niin söpöiseen, farkku pöksyiseen, miäheen.
Hitsiläinen, hänessä on sitä jotain, käsittämätöntä lempeyttä, huumoria, vetovoimaa ja mitä kaikkee mahtaakan löytyy, ku pääsen oikein penkomaan...välissä, omien ja miehen se seksikkyys..
- henrii
eikö kaljamaha, navan ja selkärangan välissä?
- Pirre*
henrii kirjoitti:
siinä :)
- namisuku
henrii kirjoitti:
...välistä löytyy ydin;?
- tammikuun likka
Itse en ajattele, että mies tai nainen olisi seksikäs? Kyllä se on se ihmisen kokonaisuus myös miehessä, se on vaan se Jokin. Jokin, mikä vie mennessään. Ja myös pitää :) Jokaisella omanlaisensa mieltymys.
- enkelitrio
Terveissii Turust !
Seksikkyys mum miälest muuttuu iän myätä.Eikä se ikin olekka pelkkää ulkoist olemust.
Täsä iäs se on esim. vaiks älyy osata kirjottaa.Jo pelkkään verpaalissee ilmaisu taitossee voi ihastuu.
Eiks nih :) - tammikuun likka
enkelitrio kirjoitti:
Terveissii Turust !
Seksikkyys mum miälest muuttuu iän myätä.Eikä se ikin olekka pelkkää ulkoist olemust.
Täsä iäs se on esim. vaiks älyy osata kirjottaa.Jo pelkkään verpaalissee ilmaisu taitossee voi ihastuu.
Eiks nih :)Kiitos terveisistä :)
Kyllä se niin on, että mieltymykset muuttuu ajan myötä. Toisaalta saattaa tietyt asiat vahvistua ja toisaalta tietyt asiat menettävät merkityksen. Kyllä sitä voi ihastua vaikkapa juuri ilmaisutaitoon, ihmisessä.
Pelkällä ulkoisella olemuksella ei pitkälle pötkitä, jos ihmises ei ole sitä "jotakin". On se nih :)
- Täti
Mielestäni ihminen, mies tai nainen, on seksikäs tai sitten ei. Tarkoitan tietynlaista säteilyä ja karismaa. Jos pitäisi etsiä oikein hakemalla seksikkäitä piirteitä miehestä, olisi niitä varmaankin itsevarmuus, nokkeluus/älykkyys, tilannekomiikan taju, tietenkin myös leveät hartiat ja isot kädet ;)
melkein jokainen on löytäny seksikkyyttä siitä puoliskostaan, jonka on parikseen saanut. Hienosti nää asiat liippaa toisiaan, ettei kaikille sovellu kaikki, muutenhan toiset veljet ja siskot sais olla ihan ypö yksinään.
On se vaan kiva juttu tää kumppanin valinnan periaate, toinen kiehtoo toista, jota toinen ei haluis ees ilmaseksikaan...- seksikkyys tarkottaa
mixmaxi kirjoitti:
melkein jokainen on löytäny seksikkyyttä siitä puoliskostaan, jonka on parikseen saanut. Hienosti nää asiat liippaa toisiaan, ettei kaikille sovellu kaikki, muutenhan toiset veljet ja siskot sais olla ihan ypö yksinään.
On se vaan kiva juttu tää kumppanin valinnan periaate, toinen kiehtoo toista, jota toinen ei haluis ees ilmaseksikaan...noin niinku suomeks?
Että rupee naitattaa,vai...? - henrii
seksikkyys tarkottaa kirjoitti:
noin niinku suomeks?
Että rupee naitattaa,vai...?ja erotiikkaa
noin niinku suomeks?
Että rupee naitattaa,vai...?kyl sulla on viäl jonkin verran opiskeltavaa
- ala-ikäne vast
noin niinku suomeks?
Että rupee naitattaa,vai...?"Että rupee nai......,vai...?" = seksiä.
- Pirre*
noin niinku suomeks?
Että rupee naitattaa,vai...?kaikki oltava seksikästä, on metroseksikästä, mediaseksikästä, ja mitä lie kaikkea onkaan..
Mitä se seksikkyys sitten lienee; jos lie joku piirre ihmisen ulkomuodossa mikä ensimmäiseksi toisessa ihmisessä viehättääpi...en tiää.
Minua kyllä harmittaa nämä nykykieleen tulleet ilmaisut, niinkuin seksikäs olisi joku yleiskuvaus joillekin milleliekaikille ilmiöillekin.. - susa51
Pirre* kirjoitti:
kaikki oltava seksikästä, on metroseksikästä, mediaseksikästä, ja mitä lie kaikkea onkaan..
Mitä se seksikkyys sitten lienee; jos lie joku piirre ihmisen ulkomuodossa mikä ensimmäiseksi toisessa ihmisessä viehättääpi...en tiää.
Minua kyllä harmittaa nämä nykykieleen tulleet ilmaisut, niinkuin seksikäs olisi joku yleiskuvaus joillekin milleliekaikille ilmiöillekin....miehessä seksikkäintä yleisilme, mikä tulee hyvästä huumorintajusta.
Plussaa on omasta yleiskunnostaan huolehtiminen ja ulkonäöstään muutenkin.
Joku piirre miehessä myös merkitsee, sekä naisensa huomioiminen yleensäkin. - tuntevat kädet
susa51 kirjoitti:
..miehessä seksikkäintä yleisilme, mikä tulee hyvästä huumorintajusta.
Plussaa on omasta yleiskunnostaan huolehtiminen ja ulkonäöstään muutenkin.
Joku piirre miehessä myös merkitsee, sekä naisensa huomioiminen yleensäkin.Niitä pidän seksikkäänä ja puhdas tuoksu kalju mies jotenkin ja silmissä elämän tuiketta.Myös se miehen ääni kun se puhuu,siihen voi upota ja olla.
- hittoa se
ala-ikäne vast kirjoitti:
"Että rupee nai......,vai...?" = seksiä.
oikeasti tarkottaa!! Mikä oli vaikea ymmärtää viestissä!
Mitä tarkoittaa seksikkyys!
Jos tekee mieli hässiä...onko se seksikkyyttä...jos toinen on silmänilo,onko se seksikkyyttä...siis mitä SE TARKOTTAA! - tumma, harmaata charmia ohi...
tuntevat kädet kirjoitti:
Niitä pidän seksikkäänä ja puhdas tuoksu kalju mies jotenkin ja silmissä elämän tuiketta.Myös se miehen ääni kun se puhuu,siihen voi upota ja olla.
juuri tuollainen kuvailemasi mies mmmm...seksikäs... elämän opettama...
- fe.fa
eheä ja tiedostava mies.
- viivi-karoliina
Minä katson miehen olemusta ryhtiä,tapaa liikkua ja silmiä.Kohtelias,huumorintajuinen ja pilke silmäkulmassa,niistä löytyy se seksikkyys miehessä,katse kertoo paljon..
- Angel of The morning
Katse on paljon puhuva.
- RöllinRakas
Hymylläkin voi vangita ja viedä......
- TomasC
Ei taija tämäkään avaus pelastaa lipevän
miehen nahkaa? Kantsisko tosiaan vaihtaa
maisemaa?- sinua, sinua rakastan
Itsestäsi, sinustako itsestäsi puhua pulputat toma ystäväiseni
- seurailijaukkeli
ja lipevät nuolaisut ne ne naisiin iskee ;)
- luulo ei
seurailijaukkeli kirjoitti:
ja lipevät nuolaisut ne ne naisiin iskee ;)
ole oikeesti, oikeesti!!!Ootko ihan tosissasi kun noin luulet, kielies kanssa ja ruskeetkin viel, yyääkk
- kiike
lähellä nännit jäykistyvät.
pitääkii!
Mies tai nainen.
Monelle riittää, että on muodollisesti pätevä.
Arvaa mitä minulla jäykistyy seksikkään naisen lähellä?
Vihjaan: ne ei ole polvet!
Ulosanti tietenkii!
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154