tänään ja huomenna sitten krapulassa.
"Älä juo alkoholia"
MarttyyriMallari-TTt
Olen humalassa...
8
466
Vastaukset
- MMies
Olen ollut humalassa jo 3 päivää.
Ota oppia.
http://www.youtube.com/watch_fullscreen?video_id=yHES9YAGGkU&l=450&t=OEgsToPDskImeuM32hqkZRmgimSNYxAs&sk=H9dRfaLr52pfr76OlKJfewC&fs=1&title=Swans - A Screw (Holy Money) (live) - deppikin
ei kun se kuminaama pöydän alla, en nyt muista nimeä joka yleensä vääntelee kavojaan, osaa muuntautua... ei kun siis kumpikin, osaa näytellä, vaikka ei uskoisi viimeisten elokuvien pohjalta - Jim Carrey - niin se osaa!
olen aina sanonut, että ennen vanhaan oli ihmisissä karismaa, tietysti tuolla on hyvä ääni
www.youtube.com/watch?v=xW9VBLH-0_s&feature=related - tiedä
miten se voi olla perussuomalaisten riveissä
niin mutta kun Velttoa ei voi ottaa vakavasti, se on niin pelle
www.youtube.com/watch?v=wdWTGYxXwmk - :))
Parhain MarttyyriMallari-TTt
Tässä karaokebiisiä lauantai-illalle, ollos hyvä:
http://www.youtube.com/watch?v=TJN3PGqDRNg Ei oo vielä päässyt korkkaan, kun on lastenhoitovuoro kesken.
- toivoo on
Mieluummin sammusit alkuillasta.Huomenna voisit juoda tota nokian kirkasta.Molemmista päistä sit lentäs jotain.Se olis sulle ihan oikein,mikä lie marttyyri.
- Danskuu
muutakuin vettä, sen verran paljon tuli eilen ja viel yöllä juotua muutakin kuin vettä ja limpparia ja oltua humalassa.
*ei tuu krapulaa, kun rakastelee tai suur`siivoaa kotia.* - sarvikuonokas
Kaiken lisäksi olen tulossa kipeäksi...
Joten aamulla silmiä raottaessani, luulen olevani helvetissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783781
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262720Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?612584- 1472379
- 672056
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3151944- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211403Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381377Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275