vai pelaatko rahojen kanssa.
"Muista säästää"
MarttyyriMallari-TTt
Käytätkö luottokorttia...
9
534
Vastaukset
- rahamies
Velaksi ei eletä.
Ja rahan kanssa pelaan vain pörssissä. - kunnon mies
ulkomaisista nettikaupoista ei monesti voi tilata mitään ilman luottokorttia
- scale
ulkomaan keikoilla, hotellit ja muut kulut on pakko maksaa visalla ja sitten laskuttaa ne firmalta.
Lomalla ulkomailla auton vuokraus on helpompaa luottokortilla, kuin käteisellä, lisäksi jotkin autovuokraamot vaativat kaskon omavastuuosuuden höyläämistä valmiiksi onnettomuuksien varalta. Sen lapun tietenkin saa takisin kun palauttaa auton ehjänä.
Muutoin maksellaan pankkikortilla. - Aurinko79-
Muuten käytän pankkikorttia. Mä en halua siihen rumbaan että tilipäivänä tili menee nollille luottokorttimaksujen takia ja sitten taas joutuis koko kuukauden eleleen luotolle.
- kunnon mies
"en halua siihen rumbaan että tilipäivänä tili menee nollille luottokorttimaksujen takia ja sitten taas joutuis koko kuukauden eleleen luotolle"
mutta eikös pieni jännitys piristä vaan elämää :) - Aurinko79-
kunnon mies kirjoitti:
"en halua siihen rumbaan että tilipäivänä tili menee nollille luottokorttimaksujen takia ja sitten taas joutuis koko kuukauden eleleen luotolle"
mutta eikös pieni jännitys piristä vaan elämää :)sitä jännitystä jostain muualta ihan tarpeeks :)
Mä nukuin yöni paremmin kun tiedän että raha-asiat on kunnossa...
- saimi-hellevi
Mulla on useita luottokortteja, mutta käytän niitä kyllä järjellä.
Pankkiirin tyttärenä joutuu kokeilee aina kaikki uutuudet =)- naikkosilla :=)
voi ollakaan kun istuvat pankin päällä :)
Hyvin on pärjännyt pankkikortillakin. Periaatteestakin oon kieltäytynyt luottokortista, kun pankkikortista ei tarvi maksaa kuukausimaksua, enkä kulutusluottoa oo vielä koskaan tarvinnu. Jospa sitten seuraava kortti, kun tuntui olevan nykyään jo ilmaisia nuo luottokortitkin...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562748
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262450Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352210
- 631895
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2471730- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311212