Saako mies katsoa naista?
Tässä sitä ollaan. Rinnattomat pauhaa ettei rintoja saa edes vilkaista. On heteromiehelle jokseenkin mahdoton tehtävä olla vilkaisematta naisen rintoja.
Se vaan on refleksi. Rintojen koolla ei loppujen lopuksi merkitystä refleksille, mutta sopiva uhkeus kyllä tekee edellä mainitusta reaktiosta täydellisen väistämättömän.
Yleinen käytös sitten määrittelee sen onko mies häiritsijä vai ei.
Jos mies ei kiinnitä minkäänlaista huomiota kiihkoilevaan oikeustaistelija-naiseen niin kyseinen lauta alkaa vinkua kuin kakkosnelonen sirkkelissä. Ja se vinkumien kohdistuu joko kotona lintubongaaja-mieheen tai sitten lehdistön sivujen kautta yleisesti koko maskuliiniseen osapuoleen.
Jostainhan se itsetunto on haettava jos sitä ei miehen huomioista saa.
miellyttävä mies
10
437
Vastaukset
- miellyttävä mies
Ohi käveli rintava nainen ja onnistuin laittamaan nimimerkin otsikon paikalle ja päinvastoin. Naisissa piilee kaikkien ongelmien ydin.
- insinöörit ei
osaa hommiaan, niin se todellinen syypää onggelmaan löytyy sieltä kotoa hellan äärestä? ;)
- Puhurix
me naiset ruveta häpeämättömästi tuijottamaan housun etumuksia.
- jo tekevätkin kai
niin, vaan olisipa hauska tietää mitä ne housujen kantajat siitä tuumivat? ;)
- Puhurix
jo tekevätkin kai kirjoitti:
niin, vaan olisipa hauska tietää mitä ne housujen kantajat siitä tuumivat? ;)
mä luulen ,et ne olis imarreltuja.
- sä luulet
Puhurix kirjoitti:
...vaan...
- he ihan
Puhurix kirjoitti:
vähän punastelis kuitenkin? :))
- Puhurix
he ihan kirjoitti:
vähän punastelis kuitenkin? :))
Pitäiskö tehdä tutkimus?
- JudgeCooper
jos katselee pelkästään perää. Ihan vaan vinkkinä.
Tottakai mies saa naista katsoa. Minua ainakin ;).
Jos olen pukeutunut avokaulaiseen puseroon, otan kohteliaisuutena jos avonainen kaula-aukkoni saa katseita. Pettynyt olisin jos en saisi minkäänlaista huomiota :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1733385
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262600Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542466- 1462331
- 671996
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2921874- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201359Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381317Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161245