Mukavaa keväistä päivää kaikille tällä sivulla vieraileville.Kalevi
Ystävän päivänä..
3
738
Vastaukset
- det samma :)
Thanks det samma, osaatko mitään lausua tuohon matka-autolla talvet marokossa kyselyyni, kun ei näytä ainakaan ketään muuta tietäjää kommentoivan
En kyllä valitettavasti pysty sanomaan matkailuautoasiaan oikeastaan yhtään mitään. Olen itse niita hotelli-ihmisiä.Tiedän sen verran, että Agadirissä näkee hyvin paljon matkailuautoja, joista hyvin monet ovat Ranskasta ja Saksasta. Melkein hotelli Al Moggaria vastapäätä on leirintäalue matkailuautoja varten. Tuo on Mohammed V-kadulla.En ole siellä käynyt, mutta se on muureilla ympäröity alue ja tietysti vartioitu.Ilmeisesti myöskin varustetaso on hyvä. Olen kuullut, että siellä on myöskin ravintola.Maksuista ja viipymisajasta en tiedä mitään.Valitan.-Marokon tiekartan olen aikoinani ostanut Akateemisesta kirjakaupasta Helsingissä. Toinen paikka josta kartan voisi löytää on Karttakeskus Vuorikadulla. Tietty samassa kaupungissa.-Yksi mahdollisuus on mennä matkatoimistoon ja pyytää heitä selvittämään hinta ym kysymyksiä.En tiedä ryhtyvätkö aselvittämään jos ei osta mitään.Kalevi
- jeniii
Osaisitko sinä kalevi.s viisaampana ja tietäväisenä vastata minun kysymyksiin agadiristä ja marrakeshistä? Olisin kiitollinen avusta :)Tuolta löytyypi kysymykset mitkä mieltäni painoi.
http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000000959&posting=22000000033054376
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272286Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502269- 1282215
- 1342147
- 541766
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311361
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161195Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381147