on minulla Sinulle asiaa
kun katsoin silmiisi
käynnistyi sisäinen autoni
kun puhuit minulle
lähdin liikkeelle
kun kosketit kättäni
autoni kulki ylinopeutta
kun halasit ja tunsin tuoksusi
unohdin katsoa eteeni
törmäsin rakkauteen
olin ajanut lumikinokseen
punastuen kysyn nyt
tunnetko samoin
Ujo kysymys
12
300
Vastaukset
- hyvää yötä
runo!
- kaaru
kiitos sanoistasi:)
- lindalinda1
kaikki muu on mielestäni sulosta, mutta arvaas
mitä, tämän olisin jättänyt pois
" olin ajanut lumikinokseen "
Halaus ja tuoksuosa, siitä pidin erityisesti ja
runon päätöksestä.- kaaru
...teki mieli tehdä joku kevyt, kun taas tuntui siltä, että ei elämää sais ottaa niin vakavasti. Tai vakavaahan rakkaus on aina, mutta kerroin sen kuin teinityttö ja se nauratti mua ítseäkin. Se vain tuli ja annoin hautua yön yli ja nyt aamulla lisäsin tuon lumikinoksen...pah!
Välillä hieman erilaista, niin löytyy se tuskakin sitten vuorostaan:)))
Rakkauden lumikinoksessa?
Pidin vertauksistasi:)
*Hymy aamuun*- kaaru
siltä se rakkauskin tuntuu:) Löysin kerran itseni auton kanssa lumikinoksesta, oli kiire ja kamalat ajourat. Siinä se auto sitten kyljellään ei eteenkään nähnyt, lumi peitti näkyvyyden, niinhän se rakkauskin sokaisee....
Sait lauantain tuntumaan ihanan lauantaiselta.
Viikonlopulta.
Kiitos.- kaaru
.tuli tätä kirjoittaessa mieleen ajat kun luin Reginoita...ja siitä on sitten kauan.
Kiva kun sain sanoillani tuntumaan lauantain ihanalta...Kiitos sanoistasi ja viikonloppua:)
- AmandaK
mä harvoin tykkään söpöistä runoista, mutta tää on kyllä hauska :)
Kiitos kaaru :)- kaaru
on välillä niin ilotonta, että jotain hauskaa pitää löytää, jos ei muuten niin runoissa...
Runollista viikonloppua Sinulle:)))
Ihanasti vertauskuvallisesti kirjoitettu,
hienoja ilmaisuja ja tuo kohta...
"kun halasit ja tunsin tuoksusi
unohdin katsoa eteeni
törmäsin rakkauteen"
...oli minun mieleeni, niin hauskasti sanottu,
kiitos tästä piristävästä runosta.- kaaru
...hienoa että sain Sinutkin ainakin hetkeksi piristymään, aurinko varmaan hoiti loput tänään:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783671
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262690Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542516- 1462361
- 672026
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3111929- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211393Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381367Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275