Milloin sait viimeiseksi??

Utelias kun olen

Kerro rehellisesti omilla sanoilla.

46

2153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meinaan mahtavan pusun ukoltani, vai meinasitkos jotain muuta tuolla saamisella. Saitkos ite ja jos sait niin mitä?

• tunnustaa kun

joku kotirouva saattaa lukea niin arvaa.

• sais vielä härtslaakin

Sain ja tuntu tosi hyvältä ninnkui aina kun saa.

• häijyä että
        sais vielä härtslaakin kirjoitti:

Sain ja tuntu tosi hyvältä ninnkui aina kun saa.

tuntuu kuin varpaan kynnetkin lähtisi:)

• Pirre*

Mitä täällä maalimassa saa enää mitään..kaikki on ostettava, tai no, mainospostia s a i n.

• kysyn vaan vaik ei sais

kait nyt jottai sentää muutakin ku mainospostia. toiset on kuule sellasia että ne ei anna laatikkoonsa työntää edes mainospostia. Pirre.

• pitää antaa ja saada.

Aina ei edes huvittais, mutta kun vaimo pyytää jotain, on paree totella ja antaa mitä hän ikinä tahtoo.

• viisas mies

Mun mies änkyröi kaikessa vastaan ja harvoin tekee mun mieliksi mitään,mitä mä haluan!!

Pääsis paljon helpommalla!

• viisas mies kirjoitti:

Mun mies änkyröi kaikessa vastaan ja harvoin tekee mun mieliksi mitään,mitä mä haluan!!

Pääsis paljon helpommalla!

minäkin tottelen.:))

• kilpaillaan

niinku viimekskii et antaa vaan olla.

• mistä tuli?

Kuka on kilpaillut ja mistä? Ei nää oo hiihtokilpailut. Voitelu pitää kyllä olla kohillaan.

• täit puskasta

minä otin eilen illalla.

• täti puskasta

otin eilen illalla kasvonaamion, en saanu, vaan itse piti tehdä. :)

• sanottu
        täti puskasta kirjoitti:

otin eilen illalla kasvonaamion, en saanu, vaan itse piti tehdä. :)

mikä sanottu, ei olis sinustakaan uskonut minkälainen sexypeto sisälläs lymyää:)))

• täti puskasta
        sanottu kirjoitti:

mikä sanottu, ei olis sinustakaan uskonut minkälainen sexypeto sisälläs lymyää:)))

just vaihdoin puhtaat lakanat sänkyymme, ja nyt ensin saunaan ja sitte naatitaan,,,,,,,,,,,,
        iltakaffeesta, ja sitte,,,,,,,,,
        telkun antimista, sitte,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        käyn aina välillä kuikkaan mitä tänne kuuluu,,,,
        ja sitten kiltisti nukkumaan,,,,,,,,,,pööö, ja sitten onkin kiva kuorsata raikkaalla tyynyllä.

• Jumala rakastaa iloista antajaa....

• liipas lähelt,oli jo sänkys valmiin ,vahinko vaa et vaimo ol kyläreissul.

• ...hauskat...

jutut...olispa kiva olla katsomassa teittin puuhia,sekin männyn kaato ja saunapeili yms....

• ...hauskat... kirjoitti:

jutut...olispa kiva olla katsomassa teittin puuhia,sekin männyn kaato ja saunapeili yms....

kysele Turu torilt kyl ne neuvoo mis mää asun.

• oot sie aika veitikka
        koti-kiusattu kirjoitti:

SÄoot saanu kyllä koko Turkkuse ihan erilaiseen valoon. PILKETTÄ SILMÄKULMASSA, VÄLIIN KOKO VEITIKKA. oon niin riemastunu ja hymähtelen. toivon mukaan en räjähdä nauruun vika mestassa kun tulee mieleen sun jutut.

• oot sie aika veitikka kirjoitti:

SÄoot saanu kyllä koko Turkkuse ihan erilaiseen valoon. PILKETTÄ SILMÄKULMASSA, VÄLIIN KOKO VEITIKKA. oon niin riemastunu ja hymähtelen. toivon mukaan en räjähdä nauruun vika mestassa kun tulee mieleen sun jutut.

jos tietäsit miten monta kertaa oon vaihtanut surun iloon.
        Nauru on ainut keino selvitä arjesta,kaik ei oo kultaa mikä kiiltää,turha kitinä masentaa kaikki muutkin.
        Ilo pintaan jne.

• kiitos sinulle
        koti-kiusattu kirjoitti:

jos tietäsit miten monta kertaa oon vaihtanut surun iloon.
        Nauru on ainut keino selvitä arjesta,kaik ei oo kultaa mikä kiiltää,turha kitinä masentaa kaikki muutkin.
        Ilo pintaan jne.

oli niin tummat veet ja syvät varjot. ei oo kuolemaks ku iltaa kohti piristyy sanoo vanha viisaus.

• ottaa
        koti-kiusattu kirjoitti:

..sahan mukaan...?

• kotikiusattu
        ottaa kirjoitti:

..sahan mukaan...?

hyvät kirveet mulla onki omast takaa,toisaalt mitä me sillä sahalla kaffe pöyräs tehrää?

• ujo ja

kainovieno nynny, että melkein aina saan viimeiseksi ;) mutta hyvää kannattaa odottaa p:

• oikein!
        Ja totta, hyvää kannattaa odottaa ja tavoitella vaikkei aina onnistuiskaan!:)

Sinä saat viimeiseksi ja sitähän aloituksessa kysyttiin.

• jos sinä olisit muna

ja minä olisin suna niin minä huutaisin jonon perältä että oon täällä minäkin. tönisin vaikkaa kassa tiskiä niin eiköhän matami huomais. huomais hyvikii että rahaa on tulossa.

• namisuku

...ON kiva ajatella Romanttisexi=)
      AloitusMykySyksesikin:)

Orkun Sain eilen illalla;)

• yhentason puupää

tässä ei ole mitään sellaista, eihän sellaista ookkaan. mitä marttakin sanois?

• niin nehän ei lopeta
        yhentason puupää kirjoitti:

saavansa. saavat hamaan tappiin. ja se ken ei ooo antanu jää ilman. näin se menee kuin yöjuna.

• namisuku
        yhentason puupää kirjoitti:

...?;)

• namisuku
        niin nehän ei lopeta kirjoitti:

saavansa. saavat hamaan tappiin. ja se ken ei ooo antanu jää ilman. näin se menee kuin yöjuna.

...tämä elämä ON Antamista ja Saamista, joskus ottamistakin...heh

• namisuku kirjoitti:

...?;)

Iltaa vaan täältä pohojanmaalta!!
        "Elämältä kaiken sain" niinhän sitä lauluus lauletahan. Palijon oon saanu, mutta palijoosta on pitäny luopuakki. Ensin annetahan ja sitten otetahan pois, vierähän lupaa kysymättä, jätetähän yksin.
        Jätetähän yksin pitkäntien päähän, vuosien ja vuosikymmenten mittaasen tienpäähän. On ku justihin vasta eilen oliisin tämän polkuni aloottanu, siitä on kuitenkin jo kymmenenvuotta. Kymmenen pitkää vuotta, kyselemistä, miksi, miksi minulle, miksei muille. Elämäni vuodet, ei ne mitään anna lupaavat vaan.
        Parasta kaikista tänä päivänä työ ja Tiitu pikkuunen, niin ja tämä meirään koti.
        terv. välihin toivoton seppä ja aina toivorikas pieni kultaanen Tiitu-kani täältä meirän kotoa vaan.

• henrii
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

"Elämältä kaiken sain" niinhän sitä lauluus lauletahan. Palijon oon saanu, mutta palijoosta on pitäny luopuakki. Ensin annetahan ja sitten otetahan pois, vierähän lupaa kysymättä, jätetähän yksin.
        Jätetähän yksin pitkäntien päähän, vuosien ja vuosikymmenten mittaasen tienpäähän. On ku justihin vasta eilen oliisin tämän polkuni aloottanu, siitä on kuitenkin jo kymmenenvuotta. Kymmenen pitkää vuotta, kyselemistä, miksi, miksi minulle, miksei muille. Elämäni vuodet, ei ne mitään anna lupaavat vaan.
        Parasta kaikista tänä päivänä työ ja Tiitu pikkuunen, niin ja tämä meirään koti.
        terv. välihin toivoton seppä ja aina toivorikas pieni kultaanen Tiitu-kani täältä meirän kotoa vaan.

kaks päivää kun viimmeeksi, en kyllä kerro mitä.

• seppäpohojanmaalta kirjoitti:

toisaalt mä oon ymmärtäny et sulle olis emäntiä tulos pussilastillinen.
        Kunhan vaan veräjää vähän raotat,vai mitä naiset?

• ottamaan ovelta.
        koti-kiusattu kirjoitti:

pitää kaikkia suomen naisia vaan odotuksen kiimassa.

• Vanhapoikamies
        koti-kiusattu kirjoitti:

kovin kauan siitä kun viimeksi sain.
        Melkein yhtä kauan siitä kun en saanut - niin suuresta!
        Ei sitä kai enää koskaan saakaan. Vaikka harvoin olen ennenkään saanut...

• hyvin surullista
        Vanhapoikamies kirjoitti:

kovin kauan siitä kun viimeksi sain.
        Melkein yhtä kauan siitä kun en saanut - niin suuresta!
        Ei sitä kai enää koskaan saakaan. Vaikka harvoin olen ennenkään saanut...

melkein kuin saimaan norpalla.

• helisevä
        koti-kiusattu kirjoitti:

jos seppää tarkootit...niin samaa oon ittekkin havaannu-tulioota olis kun seppä muistaas ettei ihimisen oo hyvä olla yksin.Tiitu pikkuunen on tärkiä,mutta puhella pitääs tuolla lämmöllä ihimiselle.Asiaan - en saamisista tiärä mitään -

• namisuku
        namisuku kirjoitti:

...tämä elämä ON Antamista ja Saamista, joskus ottamistakin...heh

...Suoraan kysymykseen, Suora vastaus ja kaikki kavahtaa...mikä ON??
        Olemmehan Sexuaalisia Ihmisiä, olemmehan...?
        Me olemme aikuisia Ihmisiä ja Voimme Puhua asioista niiden oikeilla nimillä=D
        Haleja ja Pusuja Kaikille=D

• Vanhapoikamies
        hyvin surullista kirjoitti:

melkein kuin saimaan norpalla.

viikset. Kasvatin minäkin kerran kokoparran. Ajoin pois, ei vaikuttanut saamiseen eikä saamattomuuteen mitään...
        Sukunsa viimeinen?

• Yleensä en halua saada ensimmäiseksi enkä viimeiseksi. Yritän olla jossain heti ensimmäisten jälkeen seuraavissa.
      Aina se ei ole onnistunut, olen saanut vasta viimeiseksi.

• voi voi onhan se näin

olen ollut alla yllä ja tuolla täällä. joskus niin mutkalla että olen ihmetellyt miten olen saanut itseni suoraksi jälleen.

• Postia
        voi voi onhan se näin kirjoitti:

olen ollut alla yllä ja tuolla täällä. joskus niin mutkalla että olen ihmetellyt miten olen saanut itseni suoraksi jälleen.

Tänäään sain viimeiseksi postia, koska asun viimeisessä asunnnossa posteljoonin kulkumatkalla.

• ja heti perään

Syksyllä 2005 juhannuksen tienoilla.

• hetki sitten

Sormella kokeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      727
      2276
    2. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      50
      2259
    3. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      127
      2189
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      128
      2118
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      54
      1756
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      241
      1643
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1361
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1309
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1195
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1137
    Aihe