painajainen lähestyy

kotikiusattu

Kevät, katupöly ja lyhyet housut,kyl ahistaa.
Olen varsinainen perfektionisti pukeutumisen suhteen , kuten kaikki 50 miehet.
Minun painajainen on muhkuraiset,perunapussi polvet jotka shortseista pilkahtaa, esiinny siinä sitten eruksesi.
Oliskohan jollakin tietoa millaisella ostos-tv härvelillä miestä syövä vaiva korjaantuis paris viikos?
Mieluimmin vielä ilman mainittavaa vaivaa,koko kesää kun ei oikein viittis pitkiä housuja käyttää.

49

1701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirre*

samat ongelmat täälläkin, mutta - jäädäänpä odottelemaan :)

• tai kohtalo toveri,valuvikaki voi olla kysymykses meiän polvis.

• Pirre*
        koti-kiusattu kirjoitti:

tai kohtalo toveri,valuvikaki voi olla kysymykses meiän polvis.

pituinen jo, - ainakin minulla, luulen :)

• käytä pitkiä housuja

mene kauppaan ja osta sopivan mittaiset.

• ulko-

näkö merkitse mitään,
      ei minullakaan ole mitään normaalia.

Mitä suustaan päästää, mielestäni merkitsee kaiken tässä iässä.

• kotikiusattu

kun kohta ei uskalla mitään sanoo ,joka päivä on palsta täyn aloituksii ,kaikis moititaa jotain.
        Elä siinä sitten kristillisest.

• jo niitä

housuja jotka vetoketjut avaamalla tipauttavat lahkeen alosat pois ja jäännösmitta on sinne polven alle, myös pitkäkinttuisilla miehillä.

• kuusikymppisten puoleltaN

...joku kirkkaanvärinen ja laita siihen strutsinsulka koristeeksi. Kun hattu päässäsi kuljet kesäkaduilla, ei kukaan huomaa polviisi katsoa!

• mää kerron pirrellekkin,kiitti.

• on torilla kova kuhina kun palstalaiset rientävät kirkkaan värisen kesähatun ostoon. Ja sulkia pitää hakee...Tiimarista. Toi oli paras ohje mitä kuunaan olen kuullut. Meitä naisia kun on siunattu Caprihousuilla jotka on puolipitkät ja peittävät polvemme, mutta vilpoisammat kuin tavalliset pitkikset...voi kauheeta. Nyt kun kesällä nään hatun jonkun ihmisen päässä niin katson ekaksi hänen polviaan. Ihanaa kun on mukavia vinkkejä.

• polviis kuin

niihin housuihin! Taitaa olla jo myöhäistä.

• olisko ostos-tv sopiva paikka ostaa polven korjaajaa?

• G.J.
        koti-kiusattu kirjoitti:

olisko ostos-tv sopiva paikka ostaa polven korjaajaa?

auta kuin ruveta muokkaamaan noita reisi ja pohjelihaksia oikein muhkeisiin lihas ulottuvuuksiin, niin
        eiköhän siinä polvetkin vähän 'tasoitu' ja saa uuden merkityksen sivuroolissa, varsinkin jos istumalihakset ovat moitteetomat ;))

• kotikiusattu
        G.J. kirjoitti:

auta kuin ruveta muokkaamaan noita reisi ja pohjelihaksia oikein muhkeisiin lihas ulottuvuuksiin, niin
        eiköhän siinä polvetkin vähän 'tasoitu' ja saa uuden merkityksen sivuroolissa, varsinkin jos istumalihakset ovat moitteetomat ;))

että pähkinöitä pystyy särkemää,perä lihaksilla nimittäin.

• Verkkopaita, a´la Sa-int saa naisten katseen pysymään riittävän ylhäällä!

Mitä konstia ite käytän, on t-paidat, joissa on jotain muuta ajateltavaa, esim, miehustan puolella teksti:

Kympillä saa,

mutta eurokin antaa......

hmm. .....hyvän mielen!

Siis pientä magiaa ts. silmänkääntötemppu!;)

• G.J.

saa kyllä naisen epäillen pelkäämään, että tuo mies ei taida käyttää antiperspiranttia ja siitä ajatus alkaa ketjuuntumaan ... hmmm...

• Bermudat

Polviin asti ulottuvat löysähköt housut. Löysät sen takia että kalleudet saa ilmaa ja voivat hyvin. munista jos kiristää voi ääniala nousta. Sinä olet tämän palstan leskien ilo ja eronneiden enkku. Sulla on asennetta elämään eikä mitään turhia kuivanousuhumalaa. Olet aidosti hauska vaikka sullakin on suruja ollut.

• Hietasta lainatakseni "tattis vaa,kyl mää täl pärjä pual vuat" kauniist kehuttu,pikku pöhnäs antasin euron .

• pitkät'

housusi myös suorat? ;)

• kävin rippikoulunkin maitoliimalla paikatuissa housuis ja laina puvulla ripillä.
        Jätti niin pahat jäljet että isompana en oo housujen hinnas pihistellyt, vaikka nuuka oonkin.

• on paljon
        koti-kiusattu kirjoitti:

kävin rippikoulunkin maitoliimalla paikatuissa housuis ja laina puvulla ripillä.
        Jätti niin pahat jäljet että isompana en oo housujen hinnas pihistellyt, vaikka nuuka oonkin.

tietämystä, kertoisitkos, mitä ovat miesten väärät/vinot housut? :=O
        Mihin panisi isännän hääpuvun tuolta kaapista?
        30 vuotta vanhaa muotia.

• on paljon kirjoitti:

tietämystä, kertoisitkos, mitä ovat miesten väärät/vinot housut? :=O
        Mihin panisi isännän hääpuvun tuolta kaapista?
        30 vuotta vanhaa muotia.

minä kerron ,ne väärät housut on just ne shortsit mun jalas.
        Vinot housut on taas sellaset jotka näyttää istuvan vaikka käyttäjä seisoo,et jotenkin tolleen.
        Minkä kokoinen isäntä sulla oli,jos on leveet lahkeet ja sininen ,nii tehrää kaupat.

• Wenla-G
        koti-kiusattu kirjoitti:

minä kerron ,ne väärät housut on just ne shortsit mun jalas.
        Vinot housut on taas sellaset jotka näyttää istuvan vaikka käyttäjä seisoo,et jotenkin tolleen.
        Minkä kokoinen isäntä sulla oli,jos on leveet lahkeet ja sininen ,nii tehrää kaupat.

että pussihousut ovat jotain vinoja,
        Niiden kanssahan käytetään ruttuisia jatsareita?
        Ihan eri vartalonmuotoisia olette. Puvun värityskin jotain sihtaavan ristiruutuista, muistaakseni.

• Wenla-G kirjoitti:

että pussihousut ovat jotain vinoja,
        Niiden kanssahan käytetään ruttuisia jatsareita?
        Ihan eri vartalonmuotoisia olette. Puvun värityskin jotain sihtaavan ristiruutuista, muistaakseni.

puetaan pääle kun pyhänä mennään kioskille poikien kans pilsnerille.
        Mandoliini housuina mää pussihousut tunnen ,mis sää minut olet nähny ku verrata osaat?
        Olet tietenkin nähny ns,huonos valos.

• Wenla-G
        koti-kiusattu kirjoitti:

puetaan pääle kun pyhänä mennään kioskille poikien kans pilsnerille.
        Mandoliini housuina mää pussihousut tunnen ,mis sää minut olet nähny ku verrata osaat?
        Olet tietenkin nähny ns,huonos valos.

Eikös täällä vasta arvioitu toisten kirjoittajien ulkonäköjä?
        Muistini mukaan oli jotain tuonne päin??

• Wenla-G kirjoitti:

Eikös täällä vasta arvioitu toisten kirjoittajien ulkonäköjä?
        Muistini mukaan oli jotain tuonne päin??

samaan peiliin sieltä näkyis päivänsäde ja menninkäinen.
        Toivottavasti se päivänsäde olis kiltti sille mörrimöykylle.

• Wenla-G
        koti-kiusattu kirjoitti:

Siinä teidän saunan pukuhuoneen peilissä en suostu peilaamaan.

• Wenla-G kirjoitti:

Siinä teidän saunan pukuhuoneen peilissä en suostu peilaamaan.

pimeäs kaikki kissat on mustia.

• Wenla-G
        koti-kiusattu kirjoitti:

pimeäs kaikki kissat on mustia.

joilta löytyy niksi jokaiseen asiaan. :)
        Pitää lähteä morjenstamaan saunatonttua.

Luin tuolla ylempänä kirjoituksesi, ja itku tuli.
        Niin läheltä se liippaa omia kokemuksianikin.
        Kaikkea hyvää teille kaikille!

• t.l.
        koti-kiusattu kirjoitti:

Sää mikään mörrimöykky oo.

• t.l. kirjoitti:

Sää mikään mörrimöykky oo.

hyvin alkanutta ittesäälin tunnetta,olin juur päässyt herkistely vaiheeseen.
        Kotia tulles ajattelin kahvit keittää ja munkin syörä,arvaa vaan oliko joku syönyt sen?

• Wenla-G kirjoitti:

joilta löytyy niksi jokaiseen asiaan. :)
        Pitää lähteä morjenstamaan saunatonttua.

Luin tuolla ylempänä kirjoituksesi, ja itku tuli.
        Niin läheltä se liippaa omia kokemuksianikin.
        Kaikkea hyvää teille kaikille!

saat ison halin ja paljon silityksii.

• t.l.
        koti-kiusattu kirjoitti:

hyvin alkanutta ittesäälin tunnetta,olin juur päässyt herkistely vaiheeseen.
        Kotia tulles ajattelin kahvit keittää ja munkin syörä,arvaa vaan oliko joku syönyt sen?

Että syöty on. Mä annan sulle hyvän vinkin ;)
        Leivoppa itte vaikkapa piirakka. Mä aattelin leipoo heti aamulla ja otan ohjeen netistä piimäpiirakkaan, kun kaks viikkoo sitten leivottu piirakka loppu eilen. Pakastimes ei enää oo mitään hyvää jos vaikka joku poikkeis kahveelle, niin varaks teen. :))

Ai sitä ittesäälikö? Mä ny oon ilonpilaajana tänä ehtoona :))) ja pakko se oli oikasta väärä tiato.

• t.l. kirjoitti:

Että syöty on. Mä annan sulle hyvän vinkin ;)
        Leivoppa itte vaikkapa piirakka. Mä aattelin leipoo heti aamulla ja otan ohjeen netistä piimäpiirakkaan, kun kaks viikkoo sitten leivottu piirakka loppu eilen. Pakastimes ei enää oo mitään hyvää jos vaikka joku poikkeis kahveelle, niin varaks teen. :))

Ai sitä ittesäälikö? Mä ny oon ilonpilaajana tänä ehtoona :))) ja pakko se oli oikasta väärä tiato.

mut en pidä ruuan laitost,äärettömän vastemielist.
        Perus sapuskat kyl hallitten, mut pitkin hampain.
        Ruuan laitto on niitä harvoja ammatteje joita en oo viittiny opetel.
        Hyvä ettet kehunu ennen karkauspäivää ,sain olla rauhas.

• t.l.
        koti-kiusattu kirjoitti:

mut en pidä ruuan laitost,äärettömän vastemielist.
        Perus sapuskat kyl hallitten, mut pitkin hampain.
        Ruuan laitto on niitä harvoja ammatteje joita en oo viittiny opetel.
        Hyvä ettet kehunu ennen karkauspäivää ,sain olla rauhas.

Tarvi osata tai tehäkkään. Itte tykkään ruuanlaitosta ja leipomisesta ja kaikesta mikä littyy kotiin. Eilen vanhin tyttöni poikkes ja ääneen sanoi, että he miehensä kanssa ottavat "mummon" mukaan eivätkä sano minne ollaan menos ennekuin lentokentällä näen. Mä en ole ollenkaan sellanen ihminen joka tykkäisin matkustaa "lämpimään". Laitan senkin rahan kotiin ja ja pikkusen säästöön jos jää, niin ja tietysti lastenlapsiin.

• t.l. kirjoitti:

Tarvi osata tai tehäkkään. Itte tykkään ruuanlaitosta ja leipomisesta ja kaikesta mikä littyy kotiin. Eilen vanhin tyttöni poikkes ja ääneen sanoi, että he miehensä kanssa ottavat "mummon" mukaan eivätkä sano minne ollaan menos ennekuin lentokentällä näen. Mä en ole ollenkaan sellanen ihminen joka tykkäisin matkustaa "lämpimään". Laitan senkin rahan kotiin ja ja pikkusen säästöön jos jää, niin ja tietysti lastenlapsiin.

en minäkään tarvii rahaa ittelleni,jos lapset tarvii ja mulla on ,niin annan.
        Vuosien mittaan huomannut että mielenrauha tulee muusta kun rahasta,nytkin on hyvä olla.
        Tuli on tuol puuhellas ja tupa lämpiää,itte istun kiikus villasukat syltyssä ja huokaan päivän ponnisteluista.

• t.l.
        koti-kiusattu kirjoitti:

en minäkään tarvii rahaa ittelleni,jos lapset tarvii ja mulla on ,niin annan.
        Vuosien mittaan huomannut että mielenrauha tulee muusta kun rahasta,nytkin on hyvä olla.
        Tuli on tuol puuhellas ja tupa lämpiää,itte istun kiikus villasukat syltyssä ja huokaan päivän ponnisteluista.

Pienistä asioista se onni löytyy :)
        Mä tuolla rahalla tarkotin lähinnä sitä vaan, että, kun nuo nuoret tykkää matkustaa ulkomaille ja laittavat reissuihin mun vinkkelistä nähden paljo rahaa, niin itte tykkään laittaa sen vähän vaikka kotiin, kun siitä nauttii paljon kauemmin ja on ihan ittelle päin sekin, tai sitten pienille lapsille jotakin vaatetta ja muuta tarpeellista.

• namisuku

...useat MIEHET häpeävät Polviaan?

Teillä Kaikilla Miehillä ON Ihanat Polvet, jokaisella OmanLaisensa=DD
      Sortsit jalkaan vaan ja menoks, sano Anni Lennox...heh

• jolla on sama fopia?
        Taas meni yks illuusio siitä että olis jotain ainutlaatuista ja ainoo mailmas.

• mies_vm56

ettäkö ihanat polvet, minullakinko.
        No joo, naiset ottavat silikonia tisseihin vaikka yksikään ei sellaista tarvitsisi. Ja me miehet piilottelemme polviamme syyttä suotta.
        Eikös se mene sitten tasan.

• namisuku
        koti-kiusattu kirjoitti:

jolla on sama fopia?
        Taas meni yks illuusio siitä että olis jotain ainutlaatuista ja ainoo mailmas.

...Sinulle: Supsutan korvaasi, että Oma Rakas Mieheni "fobioi" kanssa samaa, eli polvien näkymistä "sordeista"=(

Kahden Kesän ja useiden Saunareissujen ja Uimahallikäyntien lomassa olen Ylistänyt hänen Polviaan ja kehunnut oikeasti hänen jalkojaan, hieronnut ja mutissut, kuinka komeat ja vahvat, karvaiset ja Ihanat Jalkansa ovat=D

Tämä ON tuottanut ilmiselvästi Tulosta ,koska Mieheni ei enään sen kummemmin jalkoihinsa kiinnitä huomiota=D
        eilen käytiin ostamassa Hanelle kengät (se on vähän vaikeaa, löytää kokoa 47=(

• namisuku
        mies_vm56 kirjoitti:

ettäkö ihanat polvet, minullakinko.
        No joo, naiset ottavat silikonia tisseihin vaikka yksikään ei sellaista tarvitsisi. Ja me miehet piilottelemme polviamme syyttä suotta.
        Eikös se mene sitten tasan.

...Sinullekkin...mutisee..ei tullut synttäreille, ei...ei se välitä yhtään...huokaus...

Kaikilla Miehillä on Ihanat Polvet=D

Miten Silkkarit tähän nyt liittyy?
        Mutta SöpöOletPolvinesiKaikkinesi=d HaliPusu!

• mies_vm56
        namisuku kirjoitti:

...Sinullekkin...mutisee..ei tullut synttäreille, ei...ei se välitä yhtään...huokaus...

Kaikilla Miehillä on Ihanat Polvet=D

Miten Silkkarit tähän nyt liittyy?
        Mutta SöpöOletPolvinesiKaikkinesi=d HaliPusu!

on jäänyt synttärit huomaamatta kun niin harvakseltaan tulee nykyisin täällä käytyä.
        Onneksi olkoon kuitenkin näin jälkikäteen.

Siten vaan silkkarit liittyy kun ei olla tyytyväisiä luojan luomiin, naiset tisuloihinsa ja miehet polviinsa.

Kiitos vaan haleista ja pusuista. Ettei vaan tuo vaimo huomaisi.

• henrii

joulukaloiksi

• mies_vm56

kyllä vaivaa kun noita katuja joutuu koiran vetämänä kiertelemään ja kaartelemaan ja kiroamaan kaikki reipasta ylinopeutta ajavat autoilijat, joita muuten tuntuisi olevan valtaosa. Kadusta nousevassa pölypilvessä nimittäin on aikamoinen ero sallitussa neljässäkympissä ja siinä normaalissa kuudessakympissä.

Jos kerran perfektionisti olet, niin hanki ihmeessä sellaiset housut, jotka loppuvat juuri siihen polven alle niin ei ole polviesi muhkurat kaiken kansan töllisteltävinä.
      Itse myös perfektionistina (valitettavasti) jätän ne shortsit suosiolla ihan vain kotikäyttöön. Kyllä niillä väljillä ja mahdollisimman ohuilla nilkkoihin ylettyvilläkin helteistä hengissä selviää, kunhan ei tarvii paljastella pattipolviaan ja länkisääriään kaikelle kansalle.

• täytyypä jutella vaatturilleni,kun ei niistä ostos-tv laitteist tunnu olevan apuu.

• HTZA

koiranpaska on sietämätöntä rattaissa kujetettaville lapsille.
        Kuivilla ilmoilla.
        Ja koiranpolvet joutavatkin etnisiin ravintoloihin.
        Siellähän on niitä kananjalkojakin.
        Ja talven mittaan rusketetut miehen jalat ovat aina katsomisen arvoiset.
        Varsinkin dieetillä olevien naisten silmissä ne ovat houkuttelevat.
        Muistuttavat niitä kananjalkoja.
        :)

• Heta Niskavuori

Se on kiva kun sieltä lahkeista sitte tulee näkyviin net karvaiset pohkeet ;D

Ihan oikeadti, ne on ihan muotia. Niitten kanssa sellaiset tyylikkäät "vapaa-ajan " kengät....sellaiset "lenkkareitten" ja kävelykenkien "risteytys"

Voilaa ,on oikeesti hyvä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      172
      3310
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2590
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2456
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2321
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1976
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      284
      1850
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1411
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1349
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1307
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1245
    Aihe