näin vaikeaa,nimittäin sydänsurut? minä erosin menne viikolla,,miesystävästäni,,jota rakastin hel,,,,,tisti,,mutta ei voin toiminut,,jätin hänet,,mutta silti ikävöin kovasti ,,olen surullien ,,ei tee ruokaa mieli kun ajattelenkin ruokaa ni etoo heti, jos suorastaan voin pahoin,,oksennus meinaa tulla,,´siis kyssäri kuuluu,,voiko sydänsurut viedä jopa ruokahalun,,,en olis uskonut olen 48 vee,,nainen,,tosin kyllä petetty,,kiitos,)
voiko
9
512
Vastaukset
- toipuu mä tiedän
itse eronnut useammastakin suhteesta eikä se sen kipeämpää ole kuin kyynärpään kolautus, tuntuu hetken ja unohtuu pian.
Suuri rakkaus joka loppuu, aiheuttaa suuren surun. Jos se ei olisi ollut mitään, niin ei miltään olisi tuntunut sen loppukaan.
- namisuku
...Viha ja suru kulkevat Käsi Kädessä.
Selvitä Itsellesi ensin, että oliko tarpeen erota??
SydänSurut voivat tuottaa, syömättömyyttä, Itkuisuutta ja Koko Ajan Ajattelet vain ja ainoastaan Häntä...
Etkö 48v vuoteen ole Sydänsuruja kokenut?
Jos et, niin olet Päässyt Helpolla, Rakkauden Suhteen=D- pääsyt helpolla
minulla on ollut huono onni rakkauden tähtien alla,minä olin hyvässää avioliitossa 20 vuotta ,mutta mieheni korjas joku meitä Suurempi pois minulta,11 vuotta sitten,,
tämän miehen oli pakko jättää jos ei halua olla narsimisessa suhteessa ja alkoholin vuoksi väkivaltaisessa suhteessa,mutta minä rakastin täysillä ja petyin yhtä täysillä..
- taas joku tällainen
surkuttelutapaus.
Usko jo, ei se ole sitä miltä näyttää, menee jo huomenna ohi.
Sanoo kohta kuusikymppinen usein eronnut.että sinä et mitenkään osoittanut myötäeläväsi kirjoituksesi perusteella. Eikä tuon tapaisia vastauksia kukaan surressaan kaipaa. Ei kannata halveksia kenenkään tunteita. Voit joku päivä kaivata kaunista sanaa itsekin. Pian kuusikymmentä. Osalle meistä kertyvät vuodet tuovat vain kärtyn olemuksen. Osalle vanhemman ihmisen viisauden ja ymmärryksen.
- näyttää
olevan Sinulle helpompaa kuin auton vaihtaminen minulle.
- koita sinä
näyttää kirjoitti:
olevan Sinulle helpompaa kuin auton vaihtaminen minulle.
niinku minä olen koittanut,,,olin 4vuotta täysin sinkkuna, ei ainuttakaan suhdetta ja olin onnellinen ,toki halipula yllätti joskus ,meni ohikun ei ollut ketä halia,sitten uskallan antaa luvan rakastua, ni vedettiin matto jalkojen alta ni että en ees vaihda autoa 4 vuoden välein saatika ihmis´suhteita keräisin,,olen siihen jo liian iällä..keräämiseen,,
- surkeus..
Minäkin jätin miesystäväni, jonka kanssa olimme yhdessä kolmisen vuotta. Vaikka rakastan häntä edelleen, niin näin on kuitenkin parempi...meidänkään suhteemme ei toiminut...
Hän on kuitenkin koko ajan mielessäni sekä öisin unissani ja minunkin ruokahaluni ovat kadonneet tyystin...
Ikä ei merkitse näissä asioissa mitään, minäkin olen jo 55 vuotias, mutta minkäs sitä tunteilleen mahtaa..
Tsemppiä sulle...kyllä se ehkä siitä joskus iloksi muuttuu...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1612810
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262460Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352220
- 631905
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2481734- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311222Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215