Todella monipuoliset

ihmeellistä

ruoka ja juoma palstat suomi24.fi keskustelijoiden käytössä ja silti tänne tungetaan jopa ruokaohjeita ihan kyllästymiseen asti.

25

890

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuttuu Suomi24:lta?

Se on VALITUSPALSTA, koska sinunkin täytyy täällä tehdä vali-vali-aloitus kyseisestä asiasta.

• laajennetaan sitä paheksumis osiolla,pidettäis oikein kunnolla ikävää.

• hyvä mies
        koti-kiusattu kirjoitti:

laajennetaan sitä paheksumis osiolla,pidettäis oikein kunnolla ikävää.

enää ikävää tänne lisää. Ajattelin, kun nuo aiheet on niin tiukassa, tuolla muualla on niin paljon, ettei tänne jää juuri mitään. Niin olisiko siinä mitään järkeä, että joka päivälle olisi yksi aihe, jossa ei olisi mitään aihetta, jonne voisi mennä esim. minulla on kaksi tuntia aikaa onko täällä muita.Tiedän, että on sattikin.

• hyvä mies kirjoitti:

enää ikävää tänne lisää. Ajattelin, kun nuo aiheet on niin tiukassa, tuolla muualla on niin paljon, ettei tänne jää juuri mitään. Niin olisiko siinä mitään järkeä, että joka päivälle olisi yksi aihe, jossa ei olisi mitään aihetta, jonne voisi mennä esim. minulla on kaksi tuntia aikaa onko täällä muita.Tiedän, että on sattikin.

ilot ja surut koko elämän kirjo samal kertaa.
        mul sopis oikke hyvi sellane alotus.

• Sinä vanhana
        koti-kiusattu kirjoitti:

ilot ja surut koko elämän kirjo samal kertaa.
        mul sopis oikke hyvi sellane alotus.

tekijänä. Olen vaan huomannut, että aiheet on monesti niin haudanvakavia, ettei niihin voi kevyellä mielellä mennä. Piristystä pitäisi saada, mutta mistä sitä saa, kun aiheet on karsittu etukäteen jo niin vähiin.

• Nimetön

kun akat istuu kokopäivän koneella.
      Minäkin nyt olen koneella ollut kokopäivän kun olen senverran kuumeessa ollut etten minnekkään ole viitsinyt lähteä ja olen nyt surannu kun samat akat on kokopäivän herkiämättä tänne kirjoitelleet.
      Miten ihmeessä he joutavat, eikö heillä ole muuta hommaa.

• annetaa naisten kirjottaa,ja ollaan niinkuin ei oltaiskaa.
        Olen mailmal oppinu et ,ainostaa semmone mies kinaa naisten kans jolta puuttu ittesuojelu vaisto.

• Nimetön
        koti-kiusattu kirjoitti:

annetaa naisten kirjottaa,ja ollaan niinkuin ei oltaiskaa.
        Olen mailmal oppinu et ,ainostaa semmone mies kinaa naisten kans jolta puuttu ittesuojelu vaisto.

puuttuu kun uskallan akkojen kanssa inttää:))

• nää palstan

Serlokki Solomu, joka vakkoilee täälä käyntejä?
        Pelekääkkö nää, että ne tullee pyytämään sua siivuammaan?

• Nimetön
        koti-kiusattu kirjoitti:

annetaa naisten kirjottaa,ja ollaan niinkuin ei oltaiskaa.

kuuluu?
        Tuli tuossa mieleen että olin työreissulla siellä Kaarinassa 26v,sitten.
        Turun tytöt ei meistä peräpohjolan pojista oikein välittäneet, mistähän mahtoi johtua, meillä ei oikein hyvä maine siellä ollut.

• Nimetön kirjoitti:

kuuluu?
        Tuli tuossa mieleen että olin työreissulla siellä Kaarinassa 26v,sitten.
        Turun tytöt ei meistä peräpohjolan pojista oikein välittäneet, mistähän mahtoi johtua, meillä ei oikein hyvä maine siellä ollut.

jakku levällään ja leukut vyöllä,meiän puolen tytöt pelkää sellast jumalatont menoo,täyty ol fiksust.

• Nimetön
        koti-kiusattu kirjoitti:

jakku levällään ja leukut vyöllä,meiän puolen tytöt pelkää sellast jumalatont menoo,täyty ol fiksust.

oltiin mutta kun ne"pojat"jotka oli siellä ennen meitä käyneet niin kait ne oli jotain siellä saaneet sellaista aikaan että se meidän "mahikset"pilasi:))

• Nimetön kirjoitti:

oltiin mutta kun ne"pojat"jotka oli siellä ennen meitä käyneet niin kait ne oli jotain siellä saaneet sellaista aikaan että se meidän "mahikset"pilasi:))

Kaarina oli pien paikka,oliko eres liikennevaloi?
        Eihä se iso ol nytkään ,onneks Piikkiö liittyy siihen niin Kaarinaki on vähä parempi paikka asua.

• Nimetön
        koti-kiusattu kirjoitti:

Kaarina oli pien paikka,oliko eres liikennevaloi?
        Eihä se iso ol nytkään ,onneks Piikkiö liittyy siihen niin Kaarinaki on vähä parempi paikka asua.

ainakin yhdet liikennevalot oli en nyt useampia muista.
        Vieläkö siellä se "Harvallin kaljatehas" on.

• Nimetön kirjoitti:

ainakin yhdet liikennevalot oli en nyt useampia muista.
        Vieläkö siellä se "Harvallin kaljatehas" on.

on kiinni ja kaljat tehrää ties missä.
        nyt kun tulisit samaan paikkaan eksyisit,niin on muuttunu seutu.

• Nimetön
        koti-kiusattu kirjoitti:

on kiinni ja kaljat tehrää ties missä.
        nyt kun tulisit samaan paikkaan eksyisit,niin on muuttunu seutu.

siitä on tosiaan reilut 26v, aikaa kun siellä olin lyhyen ajan.

• kyllä muutai

hommoo, vuan kun en ole viihtinä tehä.
        En kyllä konneellakkaa oo roekkunna.:)

• että 50+

ihmiset syövät ja juovat myöskin jotain hengenpitimikseen, olenko väärässä?

• kaikki ovat

laihiksellakkaan.:))

• ajatella :D

että jos esimerkiksi vedenkeitin menee rikki, niin täältä löytyy varmasti joku taitava naikkonen tai miekkonen joka opastaa kätestä pitäen miten vettä keitetään jotenkin muuten. Kestääkö lasikannu hellanlevyn kuumuuden?

• Pirre*

ihme narinaa, milloinkaan ei ole sppa suuta myöten, - mitähän tänne saisi loppujen lopuksi kirjoittaa..:/

• Jermuxi tms.

Ei täällä katos saiskaan mitään kirjoittaa ja sitten kun ei kirjuuta, niin joku valittaa siitä, ettei kukaan kirjuuta...Se on katos ikiliikkuja se. Kjäh!

• Pirre*
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Ei täällä katos saiskaan mitään kirjoittaa ja sitten kun ei kirjuuta, niin joku valittaa siitä, ettei kukaan kirjuuta...Se on katos ikiliikkuja se. Kjäh!

ja sitä mie en ymmärrä, miksi näitä ketjuja jotka ei kiinnosta pitää lukea..oisi niin maan perusteellisen heleppoa jättää klikkaamatta tuota hiirtä..aina naristaan kun rahevihas ikkään.

• Pirre* kirjoitti:

ja sitä mie en ymmärrä, miksi näitä ketjuja jotka ei kiinnosta pitää lukea..oisi niin maan perusteellisen heleppoa jättää klikkaamatta tuota hiirtä..aina naristaan kun rahevihas ikkään.

Pirre on oikeassa. Naukujaiset sikseen vaikka kevät pukkaa päälle.

• RosaLiiin

...voi erilaisista mauuista(kauhee sana ja varmasti maukkaasti väärin, ei haittoo)
      ja makuelämyksistä ja perinteeseen liittyvistä ruoka-asioista hyvinkin keskustella.

Mutta jos reseptejä vaihdeltais tai viikonlopunruokalistoja suunniteltas, niin niitä en kehtoo lukkee, tai en tiiä voipa lukkee niitäkin, jos oon sopivalla tuulella. Olipa savolainen vastaus, heh, heh.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      177
      3513
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2630
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2486
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2341
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2006
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      300
      1896
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1431
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1373
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1347
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1255
    Aihe