Mutu tuntumalla mun itsevarmuuteni on tipotiessään. Sitä on ollut , siitä olen varma. Elämäkö on nielaissut, kysymättä minulta mitään? Tallanneet tantereeseen. Toivottavasti ovat tyytyväisiä. Tokenihan ainakin hetkeksi. Toivon että taistelutahtoni herää vaikka ajattelin että mitä ja miksi taistella olemassaolostaan.
Itsevarmuuteni on kadonnut
13
693
Vastaukset
- mies-v57
Äläpä hätäile.Usein kun oikeesti avaa silnänsä auki niin: kas siinäpä tuo itsevarmuus on ihan
silmien alla!
Pitää vaan osata-ja uskaltaa katsoa. - namisuku
...Henkinen HyvinVointi Palstalle, SIELTÄ saat Hyviä Neuvoja Tilanteesi=D
- enkelitrio
Mää heitän sen sul...ol sii ja ota kii !
Pst.mimmone löytöpalkkio.? Hali olis kiva,se voisis
piristää minuu.kentiäs myäs sinuu ?
Kato ny peilii,tuliks paremp olo?
Mul ainaski tuli :)- löytöpalkkio...
kiitos. Elämä tuntuu vaan niin todella rankalta että ei jaksais. Tuntuu niin julmalta ja epäoikeudenmukaiselta. Siskoni sain haudata vähän aikaa sitten ja kohta varmaan toisen. Molemmat nuorempia kuin minä. Välillä tuntuu että sydän pysähtyy. itku tulee missä tahansa ei voi kontrolloida. Kivahdan jos joku urputtaa turhasta. Illalla miettii että tulis nyt kohta yö että vois nukkua. Aamulla kun herää vähän aikaa on hyvä olo ja taas se palaa. Elämän edessä on pakko ola nöyrä.
- enkelitrio
löytöpalkkio... kirjoitti:
kiitos. Elämä tuntuu vaan niin todella rankalta että ei jaksais. Tuntuu niin julmalta ja epäoikeudenmukaiselta. Siskoni sain haudata vähän aikaa sitten ja kohta varmaan toisen. Molemmat nuorempia kuin minä. Välillä tuntuu että sydän pysähtyy. itku tulee missä tahansa ei voi kontrolloida. Kivahdan jos joku urputtaa turhasta. Illalla miettii että tulis nyt kohta yö että vois nukkua. Aamulla kun herää vähän aikaa on hyvä olo ja taas se palaa. Elämän edessä on pakko ola nöyrä.
ja kuivaa kyynelees..
"Ihmiselle ei anneta suurempaa taakkaa,
kuin jaksaa kantaa",sanotaa.Se ei kyl ain pirä paikkaas.Nii raskait taakoi joku saa,mut toisaalt...
Silti jaksaa,vaiks ei jaksaiskaa.
Ihmine on kummalline "rakennelma",vaiks perustukses
joskus pettää,ni pystys pysytää.
Lue tää kahteen kertaa,sain sen pojaltani(13v) taannoi ja se on mun aarre:
"muista,jossakin,jollakin
on asiat vielä huonommin"
Aurinkoisin ajatuksin !
luuraa sinun itsevarmuutesi. Tiedän sen kun omanikin sinne luikahti kun en ole töitä löytänyt, enkä päässyt edes haastatteluun. Minulla on kovin säikkynä nykyään itsetunto, pienemmästäkin vastoinkäymisestä sitä saa maanitella. Mutta...joka kerta se on vähän enemmän saanut puhtia itseensä. Onnea koulutukseen!!!
- HTZA
Elämän suhteen olimme kaikki vahvoja ja varmoja. Tiukat mielipiteet joka asiaan.
Lapset pidettiin kurissa koska meissä oli asuvinaan oikea tieto.
Naapurillekin meillä oli oikeat ohjeet.
Nyt lähestyy tuntematon ja itsevarmuus katoaa.
Siihen ei pure huuto, kiukuttelu eikä selitykset.- kotikiusattu
ole valmis allekirjoittamaa,hatsas asuu vanhan miehen viisaus.
- HTZA
kotikiusattu kirjoitti:
:) :)
Kiitos.
H. - ABSOLUUTTINEN TOTUUS
Älä mulle ala. Varsin varmaan tiedän yhtähyvin kuin sinäkin että kuolo korjaa, sinutkin. Jos ois oltu samalla paikkakunnalla nuoria olisin vähän muiluttatun sua. olisit saanut omat lääkkeet. RAADOLLINEN.
- palkkio
kotikiusattu kirjoitti:
Sinä olet ollut aina keventävä ja hauska. Sinulla on virtaa vaikka muille antaa ja niinkuin teetkin. kiitos
- löytöpalkkio....
minä olen ollut suurpiirteinen toisia kohtaan. Olen mielestäni hyväksynyt en juoruillut toisten ratkaisut. Heikomman puolella olen ollut vaikka on tullut kintuille. Tullut ja kovaa. Koko persianmatto kiskastu monen voimin että varmaan oon ollut mahallani. Vieläkin olen samaa mieltä. Joskus ehkä kyselee itseltään että onko kannattanut?? Missä on ystävät silloin kun niitä tarvitaan.
- HTZA
ABSOLUUTTINEN TOTUUS kirjoitti:
Älä mulle ala. Varsin varmaan tiedän yhtähyvin kuin sinäkin että kuolo korjaa, sinutkin. Jos ois oltu samalla paikkakunnalla nuoria olisin vähän muiluttatun sua. olisit saanut omat lääkkeet. RAADOLLINEN.
omituinen mutta älykäs luonteeni sai jo nuorena aikaan pieniä konflikteja.
Ja usein.
Ja yhden kerran osuivatkin nenääni kun vilkaisin vieressä parkuvaa tyttöystävääni.
No löin takaisin ja se loppui siihen.
Tyttöystävä on, kuulema vieläkin siitä kertonut, ylpeänä. Vaikka aikaa on kulunut jo 40v.
Ja on muualla naimisissa.
Mutta niinhän ne kehuvat muutkin, sen aikaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773588
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262660Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542496- 1462351
- 672016
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3041914- 311431
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211383Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381357Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161265