Tunnustatko, että olet huomaamattasi muuttunut vanhaksi pieruksi, joka ei ymmärrä enää mistään mitään?
Vanha Pieru siellä
12
624
Vastaukset
- oo tuommosta
huomannut. Asia melkein päinvastoin. Usein oon luullu tietäväni kaikki.
- ai,ei
nuoremmat katselee joskus hitaasti, kun en ymmärrä tekniikan päälle hölökäsenpöläystä :(
- Pirre*
etten mistään mitää, mutta tunnustan, - olen pudonnut monesta kelkasta, - en ymmärrä mitään mooooonista tietotekniikan uutuuksista, en uusimmista tangokuninkaista, en viimeisimmästä missistä, en mistään telkun kulttiohjelmista -niin, taijjan olla se vanha pieru :(
*huoks*- täti puskasta
yritin tänään kuvata uudemmalla digikameralla, ei helvata siitä meinannut tulla mitään.
Aina kun sain kuvan otettua, totta vie se oli tärähtänyt, sekava,.....kääk.
Entisellä kameralla ei mitään ongelmaa kuvatessa, eikö enää ole käsi vakaa, vai mikä siinä riivaa, onko liian vaikea käyttöinen meikäläiselle, uutuudet, hienoudet, tarvitsen varmaan kurssin (pidemmän) että kuvat ois katseltavia. Sieppaa kun hyvät kohteet ei monesti ole tyrkyllä. täti puskasta kirjoitti:
yritin tänään kuvata uudemmalla digikameralla, ei helvata siitä meinannut tulla mitään.
Entisellä kameralla ei mitään ongelmaa kuvatessa, eikö enää ole käsi vakaa, vai mikä siinä riivaa, onko liian vaikea käyttöinen meikäläiselle, uutuudet, hienoudet, tarvitsen varmaan kurssin (pidemmän) että kuvat ois katseltavia. Sieppaa kun hyvät kohteet ei monesti ole tyrkyllä.olen ollut kaikkitietävä ja omannut aika kärkkäitä mielipiteitä. Ikää tullessa sitä huomaa että ei ne asiat aina niin ole kuin ensinäkemältä näyttää. Ikä tuskin on minuakaan tyhmistänyt. Olen vain tajunnut asioilla olevan monta puolta. Ja tekniikka. Siinä pysyn mukana kun opiskelen tietotekniikkaa. HIH! Vielä sitä vanhakin jaksaa ja on mielenkiintoa vaikka muille jakaa
- Pirre*
täti puskasta kirjoitti:
Entisellä kameralla ei mitään ongelmaa kuvatessa, eikö enää ole käsi vakaa, vai mikä siinä riivaa, onko liian vaikea käyttöinen meikäläiselle, uutuudet, hienoudet, tarvitsen varmaan kurssin (pidemmän) että kuvat ois katseltavia. Sieppaa kun hyvät kohteet ei monesti ole tyrkyllä.ei muuten mitään, mutku EI MILLÄÄN jaksais lukea käyttöohjeita, - aina ryntään kokeilemaan tukka putkella.
Ja sittenkun olen oikein sotkenut kaikki esim. digikamerani asetukset, ei auta muu kuin mennä lasten luo nöyränä tyttönä - taas :)
Puolustuksekseni sanon kyllä huonon, melkein olemattoman, kielitaitoni..
Onneksi tätä tietsikkaa on aika vaikea saada sotkettua :) - täti puskasta
Pirre* kirjoitti:
ei muuten mitään, mutku EI MILLÄÄN jaksais lukea käyttöohjeita, - aina ryntään kokeilemaan tukka putkella.
Ja sittenkun olen oikein sotkenut kaikki esim. digikamerani asetukset, ei auta muu kuin mennä lasten luo nöyränä tyttönä - taas :)
Puolustuksekseni sanon kyllä huonon, melkein olemattoman, kielitaitoni..
Onneksi tätä tietsikkaa on aika vaikea saada sotkettua :)samaa olen ajatellut tietsikan suhteen.
Hm...... ne kameran käyttöohjeet, luki ukkoni. :)
Et silleen meillä.
- v.pieru
meinaa ottaa lujille ymmärtää isojen automarkettien tuoretuotteiden puntareilla :D
Tässä olen kolmatta viikkoa kaveerannut, siis kulkenut samoja polkuja juuri kolmekymmetä täyttäneen sukulaispojan kanssa.
Hyvin on sujuneet niin yhteiset asiat, kuin sanaton viestintä, ts. ei tarvitse puolin tai toisin, rautalangasta vääntää.
Toisaalta itsestään ei huomaa jälkeenjääneisyyttä, kuin ulkopuolelta katsovat, joten taidan loppujenlopuksi jäävätä itseni tästä arvioinnista!- kotikiusattu
olen mielelläni vanha pieru,sillä se antaa minulle sellaisia vapauksia mitä junioreilla ei ole.
Jos haluan tavata vanhoja kavereita,menen lääkäriin ja siellä orotushuoneessa.
lentää merivesi ja raikas merituuli pöllyttää harvenivia hapsia ja olemme nuoria jälleen,kiva olla vanha pieru.No kyllähän täs jo aletahan olemahan, jos ei ny aivan pieruja niin vanhoja kohtapuolihin kuitenkin.
Soon toisaalta mukavaaki, 50 ku tuloo täytehen niin ainakin me miehet jo saarahan sitten kulukia housuun juluppi aina auki,hih. No eipähän trenkää ny sillä ainakaan ittiään tressata. Vissihin aatteloo nua nuoremmat notta ei sunkahan tuasta oo enää mitään vaaraa kenellekkään. Kulukekohon ny juluppi aukinaasena tai pitäköhön kiinni, kuinka ny vaan.
Tämä ny ainaki tuli mielehen ja onhan sitä varmahan palijon muutaki myönteestä ku vaan ny tuliis mielehen ja sais sanootuksi.
Niin ja ikää ku tuloo niin jos alakaas sitten kehumahan ittiään. Sekin sallitahan, ainaki paremmin ku nuorille. Sitten vielä sekin notta ei niinkään kuule eikä liioon hokasaakaa aivan kaikkia, senkin ainakin itte koin olevan sellaasen armollisen ja armahtavan asian.
terv. aikalaalla nuorekkahat seppä ja pieni Tiitu-kani lapsi täältä kotoa vaan.
nuoret ajan tasalla, enemmän olen tekemisissä 25-35 v. kanssa kuin omanikäisteni.
Ja kaikki tekniikka kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713164
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262550Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542426- 1462301
- 671966
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2721816- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361289Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235