:::
Kovin tärkeitä ja rakkaita vai onko tullut
perintöriitoja?
Onko veri vettä sakeampaa?
Sisarukset
12
464
Vastaukset
Tulleet kovin rakkaiksi, elämä on vieroittanut liian varhain. Aikuisena sitä suhdetta ei enää osata luoda...siksi kai oma perhe on tiiviisti yhdessä usein...Mutta voisin kai sitä minäkin ottaa yhteyttä pannaas harkintaan.
- yhen kanssa
ainakin kolkyt vuotta ja toisen kanssa nähty 3 kertaa kolmenkymmenen vuoden aikaan ja yhen kannsa viisi.
Eipä juuri tunneta!
Hyvä niin!
Ei tuu riitaa.- joskus että
muka olis "Minulla Hyvätvälit", joskus nuorenpana
en tiedä mitä toi "veri vettä sakeampaa" oikein tarkoittaa, mutta sisareni ja yksi veljistäni ovat minulle rakkaita ja läheisiä; toinen veljistäni on pahasti luonnehäiriöinen ja on huijannut itselleen sekä veljeni että minun tontit (ok, olimme huomattavan naiveja ja uskoimme hänen puheisiinsa) sekä viimeiksi vielä tyhjensi mamman säästot ("miun kirsturahat") että pääsi Karibialle mellastamaan nuorien tummaihoisten tyttöjen kanssa.
- minun suvustani
Suomessa on ja on ollut aina luonnehäiriöisiä. Saitteko edes mitään tuliaisia Karibialta?
minun suvustani kirjoitti:
Suomessa on ja on ollut aina luonnehäiriöisiä. Saitteko edes mitään tuliaisia Karibialta?
jonka veljeni tekaisi 62-vuotiaana 26-vuotiaalle tytölle, synnytti Suomessa, otti lapsensa ja meni turvakotiin odottamaan koneen lähtöä kotimaahan. Sen jälkeen ei ole kuultu muuta kuin äiti ja lapsi voivat hyvin; tytöllä on iso suku ja vaikka ovatkin köyhiä poitävät yhtä ja tukevat (ehkäpä vielä neuvovatkin?) toisiaan. "Kansainvälinen miljonääri-liikemies" joka matkusti Karibialle äitinsä kirsturahoilla oli tytön jo toinen gubbe; eka oli gringo joka oli kuusissakymmenissä kans ja kuolla kupsahti, mutta no jopas, ei sillä ollutkaan kun vanha traileri jossa tyttö istui kun tapasi veljeni.....
- Sinimarjanen
suurempia ongelmia perinnön jaossa aikanaan
ja muutenkin sisarusten kanssa on kaikki mennyt
ihan hyvin.
Tärkeitä ja läheisiä minulle heistä jokainen. - Eräs vanhempi
Eipä ole tullut kun ei ole perintöjä jaettu. Puuttuuko sinulta jotain elämästä kun täytyy toisten peritöriitoja kysellä? Pinnistäs nyt kovasti ja mieti mitkä asiat sinulle kuuluu ja mitkä ei. Kerro enemmän itsestäsi ja ahtaumistas tunne älyn puolelta.
- jos nyt muistan
Tänään puhuu raha ja omaisuus sille kenelle se kuuluu.
- RosaLiiin
...ja kaikin puolin mukavia miehiä, kaikki kolme veljeäni.
Monesti olen apua saanut ja ovat korvaamattomia varsinkin kaikissa tekniikkaan liittyvissä pulmissa.
Onhan sisarussuhteet yleensä ihmisen pisimpiä ihmissuhteita, paljon yhteisiä kokemuksia ja toilailuita joita kiva muistella.- sukuläheisyyttä
Meitä on viisi, mutta vain yhden sisareni kanssa
soittelemme ja harvakseltaan tapaillaan.
Asumisen välit ovat valtavan pitkät ja sitä jotenkin vain on erkaantunut.
Nuorinapareina kyläiltiin ahkerastikin, se vain on jäänyt.
Perhekuviot vaihtuneet sunmuuta, tulleet uudet tuttuperheet läheisiksi.
- Henkistä heikkoutta
Eihän pakolla kukaan voi rakastaa. Onko rakkaus yksipuolista? Mieleeni tulee eräs joka varmaan pettyi kun huttu menikin sekaisin. Parasta katsella omaa takapihaa ja sisarus suhteita. Elämä on tekoja. Kanssakäyminen peliä, jotkut eivät vaan osaa pelata joukkuepeliä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773618
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262670Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542506- 1462351
- 672026
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3091927- 311431
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211393Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381357Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161265