pulina saunaan, ukot ja akat sekasi.
On täällä sen verran höyryä et ei tarvii ujostella tuloaan, näkyväisyys noh aikas hyvä.
Nyt istutaan ja puhutaan suut puhtaaksi mikä pännii meitä.
Miksi emme saa hyviä juttuja tänne, miksi kaikki on niin hiljaa, hei kuulkaa mehän elämme, ja meillä on paljon asioita sanomatta/puhumatta.
Tässä tämä aiheeni,antakaa nyt tulla ulos mistä ottaa, heitän löylyä ja nyt saunotaan.
Kaikki mukaan.
Tervetuloa kaikki 50+
121
2871
Vastaukset
- niin paljon
ettei näe kenen syliin istun:))
- Sinimarjanen
ujoimpana ja arimpana siinä ihan reunassa.
Pääsen nopeasti ulos, jos liian kuuma.:)- siinä,,,,,,,,,,
mä tulen sun viereen:)
- Sinimarjanen
siinä,,,,,,,,,, kirjoitti:
mä tulen sun viereen:)
tule vain istumaan. Pitää yrittää tarkentaa
katsetta. Höyryä vähän liiaksi, kun ei kasvojakaan
erotu.:) - etkö tunne
Sinimarjanen kirjoitti:
tule vain istumaan. Pitää yrittää tarkentaa
katsetta. Höyryä vähän liiaksi, kun ei kasvojakaan
erotu.:)mun karvaisia sääriä ja käsivarsia:)
Olemme muuten jutelleet kerran aikaisemminki pitkään siitä, olikohan joku käsijarru juttu joskus vuodenvaihteen tienoilla näin yötä se kuitenkin oli.
Oli ihan mukava rupattelutuokio:) - Sinimarjanen
etkö tunne kirjoitti:
mun karvaisia sääriä ja käsivarsia:)
Olemme muuten jutelleet kerran aikaisemminki pitkään siitä, olikohan joku käsijarru juttu joskus vuodenvaihteen tienoilla näin yötä se kuitenkin oli.
Oli ihan mukava rupattelutuokio:)yhtä pihalla kuin lumiukko. Käsijarru???????
Ei mitään muistissa. Nyt sinä kyllä hönötät
vanhaa ihmistä.:) - ihan oikeesti se oli
Sinimarjanen kirjoitti:
yhtä pihalla kuin lumiukko. Käsijarru???????
Ei mitään muistissa. Nyt sinä kyllä hönötät
vanhaa ihmistä.:)joku semmonen juttu, no väliäkös sillä mutta mielipiteitä vaihdettiin huumorilla höystettynä, oli ihan mukava.
- Sinimarjanen
ihan oikeesti se oli kirjoitti:
joku semmonen juttu, no väliäkös sillä mutta mielipiteitä vaihdettiin huumorilla höystettynä, oli ihan mukava.
kyllä uskonkin, mutta ei mitään muistikuvaa
tuosta käsijarrusta.
No joka tapauksessa, nyt sitten ollaan höyrysaunassa ja nyt alkaa jo olla löylyä
riittämiin, mutta kyllä savusaunassa on parempi löyly.:)
- Otto-Vaan
Höyrypäitä on liian vähän ja minulla ei ole sopivia uikkareita,
- sohviliini
..uikkareita kaipaa? Mamo!
- G.J.
hyviä, mutta miksi jutustelu ei maistu kaikille vaan pitää purnata? Huonosta alustakin saa hyvän kun pistää positiivista ja oivaltavaa pökkyä pesään. Haluan keskipaikan että pääsee nopiasti alas jo kuumenee liikaa ;)
- ja kun heittää
juttuun sekaan ihan mitä milloinkin mieleen tulee,vaikka jotain ihan hölmöäkin niin juttu saa aivan toisenlaisen sävyn.
- Otto-Vaan
Niin minäkin uskallan tulla kylykeen kyhnäämään.:)
- täti puskasta
ja kun heittää kirjoitti:
juttuun sekaan ihan mitä milloinkin mieleen tulee,vaikka jotain ihan hölmöäkin niin juttu saa aivan toisenlaisen sävyn.
mukaan sieltä, täällä puhdistetaan nyt ilmaa ja selkää.
Otto, ei saa katella niin tarkkaa, varpaitas ne kyllä pestään, nokka ylös päin.
Sinimarjanen istuu niin pienenä alhaalla sinähän palellut siihen.
Heitetäänhäm löylyä, kuka käy hangessa, siihenki on mahdollisuus. - täti puskasta
Otto-Vaan kirjoitti:
Niin minäkin uskallan tulla kylykeen kyhnäämään.:)
hellästi, jooko.
- Sinimarjanen
täti puskasta kirjoitti:
Heitetäänhäm löylyä, kuka käy hangessa, siihenki on mahdollisuus.sitä sanoa, että voisko joku heittää löylyä,
vai pittääkö miun rommauttoo.:)) - tammikuun likka
täti puskasta kirjoitti:
Heitetäänhäm löylyä, kuka käy hangessa, siihenki on mahdollisuus.Ei sitten millään tuu uni, kummajuttu. Oli taas talkoita ja huomenna jatkuu :)
Ei jaksa nyt löylyihin, lisäks meilläpäin on koivut tätämenoa kohta hiirenkorvalla. Lumesta ei ole enää tietokaan paitsi jokunen korkeampi kasa on pienentynyt mustaksi klöntiksi. - Otto-Vaan
täti puskasta kirjoitti:
hellästi, jooko.
Pitää kinkeriä tuolla alempana.
- täti puskasta
sain muuten äsken sähk.post. testaa henkinen ikäsi ja tulos oli 31v, pitäisikö minun kasvaa henkisesti, kun olen 50 .
- täti puskasta
Otto-Vaan kirjoitti:
Pitää kinkeriä tuolla alempana.
en katsellut alemmas kun nää viestit lähtee rukoilemalla, näköjään.
- G.J.
täti puskasta kirjoitti:
sain muuten äsken sähk.post. testaa henkinen ikäsi ja tulos oli 31v, pitäisikö minun kasvaa henkisesti, kun olen 50 .
kaikkein upein henkinen ikä on siellä päälle kolmenkymmenen. On sopivasti tasaantunut siitä kahdenkympin-neroudestaan ja ei ole viellä kerinnyt kalkkeutua ämmänurille ;)) vaan mieli ja ajatukset ovat luovan notkeita ja varaa laajeta.
P.s. Ottis, täällä on niin sakiat höyryt että käteen tuuntuu jo melkein kiinteältä, siis höyry :) - täti puskasta
G.J. kirjoitti:
kaikkein upein henkinen ikä on siellä päälle kolmenkymmenen. On sopivasti tasaantunut siitä kahdenkympin-neroudestaan ja ei ole viellä kerinnyt kalkkeutua ämmänurille ;)) vaan mieli ja ajatukset ovat luovan notkeita ja varaa laajeta.
P.s. Ottis, täällä on niin sakiat höyryt että käteen tuuntuu jo melkein kiinteältä, siis höyry :)saunakauhanvarsia mitä käteen tuntuu,:)
No eihän tässä sitte hätä päivää henkisen iän suhteen,,,,, - täti puskasta
tammikuun likka kirjoitti:
Ei sitten millään tuu uni, kummajuttu. Oli taas talkoita ja huomenna jatkuu :)
Ei jaksa nyt löylyihin, lisäks meilläpäin on koivut tätämenoa kohta hiirenkorvalla. Lumesta ei ole enää tietokaan paitsi jokunen korkeampi kasa on pienentynyt mustaksi klöntiksi.taivaantäydeltä.
Isot on kinokset. - Otto-Vaan
täti puskasta kirjoitti:
saunakauhanvarsia mitä käteen tuntuu,:)
No eihän tässä sitte hätä päivää henkisen iän suhteen,,,,,Kuka tietää mistä päin löytyy suihku.:)
- täti puskasta
Otto-Vaan kirjoitti:
Kuka tietää mistä päin löytyy suihku.:)
nyt sitä juttua mitä meille kuuluu, miten alamme hoitaa omaa palstaamme ja sen pysyvyyttä, aiheita ja taas löylyä.
Tulkaa mukaan tekin lukijat, kyllä teitä siellä ikkunan takana on.
Keskustelua. - Otto-Vaan
täti puskasta kirjoitti:
en katsellut alemmas kun nää viestit lähtee rukoilemalla, näköjään.
Saarnamiehen vikaa näyttää olevan.
Profeetta omalla maallaan.:) - G.J.
Otto-Vaan kirjoitti:
Kuka tietää mistä päin löytyy suihku.:)
suihku on täällä mistä miun ääni kuuluu. Paitti et mää meen nyt saunakammariin nukkumaan. Hyvää yötä ja sakeita höyryjä.
- misislisbet
ja kun heittää kirjoitti:
Mut sehän johtuu vain siitä , kun emme tunne toisiamme, emme toistemme huumorintajua eli siis menee arvailuun, ja silloi helposti antaa takaisin, "mullehan et ala" tyylillä.
Ei kai kukaan tänne vain "kettuillakseen" kirjoittele, mutta on sellaisia jotka eivät hyväksy jos palsta menee ns. nätisti, sinne on pakko katkeruuttaan tulla purkamaan.
Tähän ikään mennessä meillä kaikilla on jo elettyä
enempi kuin tulevaa, joten naatiskellaan, ei laakasta! - HTZA
täti puskasta kirjoitti:
hellästi, jooko.
joten en tänne uskaltautunut.
Ja epäilen sinulla olevan pienet sienet.
Ja selkäni on laaja ja voimakas, sellainen raavittava. - täti puskasta
HTZA kirjoitti:
joten en tänne uskaltautunut.
Ja epäilen sinulla olevan pienet sienet.
Ja selkäni on laaja ja voimakas, sellainen raavittava.jos sienet pieniä.
Saa sinua joskus pelotella.
kunmä oon niin pieni joku vielä istuu päälle...
- mun syliin
mä olen senverran iso:)
- täti puskasta
en ole iso, kenkäki 37. :)
- täti puskasta
mun syliin kirjoitti:
mä olen senverran iso:)
sylkkyki löytyy, oikein.
Taas heitetään löylyä, tarkeneeeko täällä. :) - kenkä on
täti puskasta kirjoitti:
valmistajasta riippuen , siinä 45-46. Ihan kait miehen eikä lasten kenkä.
- makkarat....
täti puskasta kirjoitti:
sylkkyki löytyy, oikein.
Taas heitetään löylyä, tarkeneeeko täällä. :)kuka haluaa nakin:)))
- täti puskasta
kenkä on kirjoitti:
valmistajasta riippuen , siinä 45-46. Ihan kait miehen eikä lasten kenkä.
sullahan on minisukset aina jalassa. :)
- täti puskasta
makkarat.... kirjoitti:
kuka haluaa nakin:)))
hiukka isompi. :)
- sanonut,,
täti puskasta kirjoitti:
sullahan on minisukset aina jalassa. :)
kenkiäni viulukoteloiksi.
- äläs ny:)
täti puskasta kirjoitti:
hiukka isompi. :)
HK:n sinistähän se:)
- täti puskasta
äläs ny:) kirjoitti:
HK:n sinistähän se:)
puolikas hk:ta.
- Korppis/Mandi
täti puskasta kirjoitti:
Sopisiko Mandikin sinne lauteille, minä en ole pieni enkä tuu alasti vaan pyyhkeen kanssa jos on miehiä. Minä tykkään saunavastasta, onhan niitäkin varattu?
Näin tänään Lidlin pakkasessa "tuoreita koivuvastoja" olivat tarjouksessa 4,99 ekua, en vielä ostanut kun tulee tuo ulkomaan matka, mutta toukokuun puolessa valin lämmitän oman rantasaunan ja vastat hommaan, tuutteko osille ; ) - pihi,vaan
täti puskasta kirjoitti:
puolikas hk:ta.
joka naiselle kokonainen:)
- Oton viereen
Korppis/Mandi kirjoitti:
Sopisiko Mandikin sinne lauteille, minä en ole pieni enkä tuu alasti vaan pyyhkeen kanssa jos on miehiä. Minä tykkään saunavastasta, onhan niitäkin varattu?
Näin tänään Lidlin pakkasessa "tuoreita koivuvastoja" olivat tarjouksessa 4,99 ekua, en vielä ostanut kun tulee tuo ulkomaan matka, mutta toukokuun puolessa valin lämmitän oman rantasaunan ja vastat hommaan, tuutteko osille ; )siellä on tilaa mutta se on sitten löylykauhan varsi jos jotain käteen löytyy:))))
- täti puskasta
Korppis/Mandi kirjoitti:
Näin tänään Lidlin pakkasessa "tuoreita koivuvastoja" olivat tarjouksessa 4,99 ekua, en vielä ostanut kun tulee tuo ulkomaan matka, mutta toukokuun puolessa valin lämmitän oman rantasaunan ja vastat hommaan, tuutteko osille ; )lauteille vaan. Kestääkö ne lidlin vastat edes kotiin asti kuljettaa, jos on risukasa ennen kuin olet kotona. :)
Tulee hyvä luuta. - täti puskasta
pihi,vaan kirjoitti:
joka naiselle kokonainen:)
olet, oliko edes tarjouksessa.
- Korppis/Mandi
Oton viereen kirjoitti:
siellä on tilaa mutta se on sitten löylykauhan varsi jos jotain käteen löytyy:))))
Näin on parempi, Otto siirrähän pyllyäsi, jotta minun sieva pieni pyllyni sinne mahtuu ; ) on tosiaan oltava hieman varovainen. Minun mieheni ei ollenkaan ymmärrä tätä yhteissauna kultturia täällä Suomessa, No, se on kulttuurien välinen ero ; )
Minä en sitten juo kaljaa, valkoviiniä ja jäitä hieman kivennäisvettä, kiitos. - jo näinkin
täti puskasta kirjoitti:
olet, oliko edes tarjouksessa.
vanhaa niin mä raskin antaa ilmaiseksi:))))
- Korppis/Mandi
täti puskasta kirjoitti:
lauteille vaan. Kestääkö ne lidlin vastat edes kotiin asti kuljettaa, jos on risukasa ennen kuin olet kotona. :)
Tulee hyvä luuta.Ei helevattu varmaan kestäkään, mistä lie tuotu, mutta kiitos täti puskasta oli kivat löylyt ja nyt alkaa Uni-Matti kutsua, valkoviini jäillä ja rakkaus se niin ouvosti ramasee. Hyvää yötä ; )
- tuo koko
sanonut,, kirjoitti:
kenkiäni viulukoteloiksi.
on jo lähes keskivertoa.
- misislisbet
tuo koko kirjoitti:
on jo lähes keskivertoa.
Niin on , koska joudun ostaan 40-41 , ja veikkaisin et ne vastaa entisajan 38-40 suomenkenkäteollisuuden kokoa.
Kun kaikessa on menty ton euroopanstandaatteihin, ei ole skandivaaveja otettu laskuissa mukaa,, mut prskatti kun on hyvät jälkilöylyt ja tilaakin jo .
- misislisbet
Ennenkuin luen yhtään mielipidettä, oli lämminhenkinen avaus, kiitos siitä Sinulle.
Jos tämäkään eimiellytä ketään, mä pakenen vuorille jne...- täti puskasta
miksi kaikki on hiljaa, oottako pyörryksissä.
- vieläkö
mahtuu ja kenen vieressä on tilaa?
Tuon saunaan aiheen minkä annat toiselle, saat sen monin verroin takasin.Antaminen on sillain palkitsevaa saunassa oleville ihan kaikille.
Ei mulla ota päähän muuta ku teitin hurjat löylyt.- täti puskasta
alkaa tuntua että kaikki on kohta kuallu, niin hiljaista on 50 laiset.
Paljon täältä puuttuu vielä nikillä olevia kirjoittajia. - vieläkö
täti puskasta kirjoitti:
alkaa tuntua että kaikki on kohta kuallu, niin hiljaista on 50 laiset.
Paljon täältä puuttuu vielä nikillä olevia kirjoittajia.hengittää toisiimme keväthenki, niin saadaan kaikki viriävät immeiset mukaan.Ja mikäs se sinun nikki olikaan?:)
- Parabellum
Palstoilla liikkuu tehokkaita "kommandoja",jotka sanoillaan "ampuvat" lähes kaikkea mikä liikkuu,..silloin ei yleensä liiaksi kannata jäädä "tuleen" makaamaan,...tästäkin helposti seuraa, että sanomiset muuttuu ja vaimenee.
- Sinimarjanen
nukuttamaan tuo saunan löyly.
Selkäkin vielä pesemättä.
Hyvää Yötä ja Kauniita unia kaikille!
Entinen tyttö oli sanonut, että hän rakastaa
unien katselemista niin paljon, että on joka
ilta kiire nukkumaan.:)- täti puskasta
näkiköhän tyttö miekuisia unia :) varmaanki.
- Sinimarjanen
täti puskasta kirjoitti:
näkiköhän tyttö miekuisia unia :) varmaanki.
tääkin tyttö näki täältä höyrysaunasta unta.
Kylpijöitä oli huomattavasti enemmän,
kuin kirjoittajia.:))
- Otto Vaan
Nukuttaishan tuo näköjään lauteitten allakin.
- oijoi
kukas siellä laureitten alla on?
- sohviliini
..Otto-kulta!
- kylmää vettä
tuonne lautehien alle :))
- Korppis/Mandi
Ennen kuin nukahdat uudelleen, tiesin sinun, kujeet Otto ja siksi tulinkin lauteille pyyhkeeseen verhoutuneena ; ) Suukoja, nyt meen maate ; )
- hahahah,,hih
ei saa kutittaa
- heijaa hukkaa
saapas
:D - misislisbet
heijaa hukkaa kirjoitti:
saapas
:DHeittäkää nyt sitä löylyä viä, kun niin kipakasti kiuas sihahtelee.
Päästetään kaikki "höyry" ulos tästätkin menneestä päivästä.
Miten kiva et meitä vielä täällä riittää, ja juotavaakin piisaa, o-oi miten hyvältä tuntuu,
tulihan sitä taas "poljettuakin" . hehei kuka ei laita ovee kiinni, nyt meillä onkin tää "saunansisäpiiri" ja ulos pääsee vain jos nahka ei kestä, vai kuijaa tätipuskasta meinaa?
puskatäti. Kivaa että sulla on näin suuri sauna ja mä kun luulin että se oli se baskervillen koira siellä lauteiden alla ja se olikin "vain" Otto.
- juttua
vaikka kuinka paljon, viestejä nytkin viidettä sataa. Kai siellä on joku hyväkin joukossa kun vain viitsisi etsiä.
- lisbet
Vaan löysitkös hauskemman juttuketjun kuin tämän?
Ei , saunassa me emme nälvi ja soimaa toisiamme
nautiskellaan vaan...ja ovi kiinni.. vielä jälkilöylyistä nautiskellen.
Sitä jokainen etsii , mihin vastaa ja mihin ei
tää oli hieno ketju, kiitos "t.puska".
- iltauninen
Olisin tullut saunaan, mutta en jaksa
saunoa yöllä. Iltakymmenen jälkeen on
mentävä sänkyyn,muuten nukun tuolille.
Menen illalla saunaan ja uimaan.
Avantoon ei enää pääse, kun jäät ovat
sulaneet viikolla. Vesi on jo 6 astetta. - -tiina
mutta eilisessä kodissa ei ollu läppäriä ja nyt on niin pitkät jutut ettei jaksa lueskella mutta mukavaa on varmaan ollu.
Toki tulen joukon jatkoksi. Älkää heittäkö sitä löylyä liikaa. En kestä kuumaa kauaa, kai pääsee uimaan johonkin myös
- kawe
kasvusta mainitsi joku tuolla kylpemisen tuoksinassa.
Ilmeisesti "mies 50 " jonka mielestä nainen on parhaimmillaan n. 30-kymppisenä,näkee naisen henkisen kypsyyden fyysisen olemuksen kautta.
Todellisuus "ihmisen" henkisestä kypsyydestä on erittäin vaikeasti määriteltävissä. Vaikuttavia tekijöitä on paljon, onko kyse työstä, silloin puhutaan sivistyksestä. Vanhemman tai opettajan rooli poikkeavat mutta tukevat toisiaan, vaativat kypsyyttä.
Sitten vanheneminen arvokkaasti on kypsän ihmisen merkki. Parisuhde joka kestää vuosikymmeniä on ehkä vaativin kasvamisen paikka.
Tuli vaan mieleeni............. - täti puskasta
kawe kirjoitti:
kasvusta mainitsi joku tuolla kylpemisen tuoksinassa.
Ilmeisesti "mies 50 " jonka mielestä nainen on parhaimmillaan n. 30-kymppisenä,näkee naisen henkisen kypsyyden fyysisen olemuksen kautta.
Todellisuus "ihmisen" henkisestä kypsyydestä on erittäin vaikeasti määriteltävissä. Vaikuttavia tekijöitä on paljon, onko kyse työstä, silloin puhutaan sivistyksestä. Vanhemman tai opettajan rooli poikkeavat mutta tukevat toisiaan, vaativat kypsyyttä.
Sitten vanheneminen arvokkaasti on kypsän ihmisen merkki. Parisuhde joka kestää vuosikymmeniä on ehkä vaativin kasvamisen paikka.
Tuli vaan mieleeni.............ja olemme edelleen, elämä opettaa, mutta henkisesti tunnemme kumpikin olevamme niitä ihmisiä kun aikoinaan tapasimme 38v sitten. :)
Iloa elämään, positiivisuuta tulevaan on meidän mottomme ollut ja on pätenyt.
Olemme myös opettaneet lapsillemme aikoinaan tulevaisuuden aakkosia, ole kuunteleva, ole rehellinen itselle/toisille, ja vastoinkäymiset on osa elämää, mutta ne täytyy/voidaan elää pois.
Hankalat asiat ei ratkea riitelemällä, vaan puhumalla, riitelyllä saadaan aikaan pahaa jälkeä.
Saisitte hyvät naurut minusta saunamyssy hiuksieni löylysuojana ja siitä ähkeestä, mikä kuuluu kiskoessani leikkauksen vuoksi pidettävää tukisukkaa pois toisesta koivestani ;DDDDD
Isäntä onneksi hillitsee hymynsä - pesee selänkin ;D
Hauskoja saunahetkiä kaikille!- täti puskasta
kärpät voitti mestaruuden ja lotossa neljä oikein. :) Nyt vihtomaan.
- -tiina
saaks sillä mitään meinaan sillä neljällä oikeen en oo lotonnu sit varmaan kahteenkymmeneen vuoteen.
- täti puskasta
-tiina kirjoitti:
saaks sillä mitään meinaan sillä neljällä oikeen en oo lotonnu sit varmaan kahteenkymmeneen vuoteen.
12,60 neljällä.
Lottoan kyllä säännöllisesti, et enempi on sinne menny ku tullu takas päin.
Kärpät voitti mestaruuden, velipoika oli katsomassa oulussa peliä, soitti äsken ja hänellä ääni pois huutamisesta siellä matsissa. - -tiina
täti puskasta kirjoitti:
12,60 neljällä.
Lottoan kyllä säännöllisesti, et enempi on sinne menny ku tullu takas päin.
Kärpät voitti mestaruuden, velipoika oli katsomassa oulussa peliä, soitti äsken ja hänellä ääni pois huutamisesta siellä matsissa.on sellainen juttu mitä en oo koskaan käyny kattomassa vaikka joskus asuin aikas lähellä jäähallia parikyt vuotta tyttö pelas kaukalopalloo maalivahtina sitä uskalsin kerran käydä kattoo mutta en hirvinny olla kun vähän aikaa mutta tunnen jyppi faneja jotka käy huutamassa äänensä käheeks joka pelissä joka tapauksessa hyvä kärpät.
- täti puskasta
-tiina kirjoitti:
on sellainen juttu mitä en oo koskaan käyny kattomassa vaikka joskus asuin aikas lähellä jäähallia parikyt vuotta tyttö pelas kaukalopalloo maalivahtina sitä uskalsin kerran käydä kattoo mutta en hirvinny olla kun vähän aikaa mutta tunnen jyppi faneja jotka käy huutamassa äänensä käheeks joka pelissä joka tapauksessa hyvä kärpät.
oulussa asuessamme ja siitä on kohta 26v.
Missä tuo aika oikein menee, poikamme takia kävimme katsomassa matseja, hän oli silloin niin pieni, mutta innostunut jääkiekosta. Ei kylläkään koskaan itse pelannut kuin harastusmielessä. - -tiina
jäähylle alkaa olla niin kovat löylyt vihdot kuitenkin etkä vasto mää vihdon kanssa jotkut meilläpäin vastoo.
- -tiina
ruuhkautuun.
- täti puskasta
-tiina kirjoitti:
ruuhkautuun.
on kyllä merkillistä, viestiä saa härnätä kauan ennen kuin sen saa maailmalle.
- Otto-Vaan
Armotonta menoa on ollut viime yönä tätin saunassa.
Kuljin lenkillä siitä lähettyviltä ja naisten
pikkupöksyt oli tippunut tai jäänyt siihen polun
varrelle sekä muutaman metrin päässä suojakypärä vedessä ojanpohjalla. - täti puskasta
Otto-Vaan kirjoitti:
Armotonta menoa on ollut viime yönä tätin saunassa.
Kuljin lenkillä siitä lähettyviltä ja naisten
pikkupöksyt oli tippunut tai jäänyt siihen polun
varrelle sekä muutaman metrin päässä suojakypärä vedessä ojanpohjalla.joku on lähtenyt ilman pikkareita.
Onko ne sulla nyt hallussas, kysellään keltä on pois. Suojakypärä oli varmasti makkarankuori,:) - Otto-Vaan
täti puskasta kirjoitti:
joku on lähtenyt ilman pikkareita.
Onko ne sulla nyt hallussas, kysellään keltä on pois. Suojakypärä oli varmasti makkarankuori,:)Pikkareitten keräilijä, edes polulta.
Sinne jätin, kuten myös kypäränkin.:)
Vaikka kyllähän miekin saunakammarin ovelle
kolkuttelin, ei ollu GJ kuulevinaankaan.
Kovemmin vain alko kuorsaamaan*näyttelijä*
Väärin käsityksen välttämiseksi,
kypärä oli oikea motska pojan kypärä.Heh
Ihmettelin ken oli sen sinne hyljännyt. - täti puskasta
Otto-Vaan kirjoitti:
Pikkareitten keräilijä, edes polulta.
Sinne jätin, kuten myös kypäränkin.:)
Vaikka kyllähän miekin saunakammarin ovelle
kolkuttelin, ei ollu GJ kuulevinaankaan.
Kovemmin vain alko kuorsaamaan*näyttelijä*
Väärin käsityksen välttämiseksi,
kypärä oli oikea motska pojan kypärä.Heh
Ihmettelin ken oli sen sinne hyljännyt.jos se kypärä oli jonku tirkistelijän, joka ei uskaltanut saunaan tulla.
Vai ei GJ herännyt, jos sä liian varovasti kolkutit ovea. :), vai oisko näyttelijän lahjoja ollut. - Otto-Vaan
täti puskasta kirjoitti:
jos se kypärä oli jonku tirkistelijän, joka ei uskaltanut saunaan tulla.
Vai ei GJ herännyt, jos sä liian varovasti kolkutit ovea. :), vai oisko näyttelijän lahjoja ollut.Minä vain taistelen tässä unen ja valvetilan rajamailla.
Kyllä minä nyt luovutan ja painaudun tiiviisti kultaisen punkan syliin.
Aamulla sitten herään pirteämpänä jostakin lakanan mutkasta.
Keväisiä unia ! - täti puskasta
Otto-Vaan kirjoitti:
Minä vain taistelen tässä unen ja valvetilan rajamailla.
Kyllä minä nyt luovutan ja painaudun tiiviisti kultaisen punkan syliin.
Aamulla sitten herään pirteämpänä jostakin lakanan mutkasta.
Keväisiä unia !rauhallista unta.
- -tiina
täti puskasta kirjoitti:
on kyllä merkillistä, viestiä saa härnätä kauan ennen kuin sen saa maailmalle.
sänky kutsuu.
- täti puskasta
-tiina kirjoitti:
sänky kutsuu.
hyvää yötä.
- -tiina
täti puskasta kirjoitti:
hyvää yötä.
kakkos sivulla ihan reilusti ei piilossa.
- täti puskasta
-tiina kirjoitti:
kakkos sivulla ihan reilusti ei piilossa.
sivu ei aukea, hidastelee,,,,,, ei ku nukkumaan.
- G.J.
täti puskasta kirjoitti:
jos se kypärä oli jonku tirkistelijän, joka ei uskaltanut saunaan tulla.
Vai ei GJ herännyt, jos sä liian varovasti kolkutit ovea. :), vai oisko näyttelijän lahjoja ollut.pojat sentään. Jos tämä tyttö kuorsaa niin silloin olen kyllä niin puhkiväsynyt että saavat poijaat vaikka rytkyttää vieressä panssarivaunuilla kuulakisojaan ja meikä ei herää vaan korkeintaan seikkailee vain hurjissa unikuvissa melkein kuin laajkangas elokuvissa.
- täti puskasta
enää täälläkään.
- hulta huoleton
täällä höyrytellään?
- täti puskasta
oon tääl istunu.
- Otto-Vaan
täti puskasta kirjoitti:
oon tääl istunu.
Remontin tarpeessa sauna tämän viikonlopun jälkeen.:)
- hulta huoleton
täti puskasta kirjoitti:
oon tääl istunu.
tänään vähän kireä päivä palstalla kun villikkomme innostui 'liikaa'.
- täti puskasta
Otto-Vaan kirjoitti:
Remontin tarpeessa sauna tämän viikonlopun jälkeen.:)
sitä siivousta kylläkin, oli liian isot makkarat joillekkin, ei jaksaneet syödä. No siel saunassahan ne oli pötköt, ja kyllähän se tuojakin kehui että olivat vanhoja jo tuodessaan.
Sen takia saatiin ilmaiseksi. - täti puskasta
hulta huoleton kirjoitti:
miten se lopun kanssa käy, ei koskaan voi onnistua etteikö siitä purnata, tai poisteta kokonaa, jos tarkoitat sitä dekkaria.
- täti puskasta
täti puskasta kirjoitti:
miten se lopun kanssa käy, ei koskaan voi onnistua etteikö siitä purnata, tai poisteta kokonaa, jos tarkoitat sitä dekkaria.
en seurannut, mutta sekin on pois.
- Otto-Vaan
täti puskasta kirjoitti:
sitä siivousta kylläkin, oli liian isot makkarat joillekkin, ei jaksaneet syödä. No siel saunassahan ne oli pötköt, ja kyllähän se tuojakin kehui että olivat vanhoja jo tuodessaan.
Sen takia saatiin ilmaiseksi.Remontti keikka sivu suun.
Temmin teriä jo ehdin teroitella.:)
Piirustuksetkin oli suunniteltuna,terva leppä
panelia olisi tullut seiniin ja kuituvalot kattoon,
Otavan tähtikuvioksi aseteltuna. - hulta huoleton
täti puskasta kirjoitti:
kiltistihän se ketju alkoi, mutta mitä lie tannssien aikana tapahtunut jää hämärän peittoon. Vappu tipahti kisoista pois. Kansa ei varmaan tykännyt että sillä oli sitä aiempaa kilpatanssi taustaa ja vasta viikolla siitä kerrottiin.
- täti puskasta
Otto-Vaan kirjoitti:
Remontti keikka sivu suun.
Temmin teriä jo ehdin teroitella.:)
Piirustuksetkin oli suunniteltuna,terva leppä
panelia olisi tullut seiniin ja kuituvalot kattoon,
Otavan tähtikuvioksi aseteltuna.pistetään uusiksi koko sauna kun noin hienoo lupaat tehdä ja piirustuksetki......ala jo tulla.
- Otto-Vaan
täti puskasta kirjoitti:
Kun minä en suostunut luopumaan villahousuista
ja uhkasin mennä niissä lakkasuolle.:) - täti puskasta
kiltistihän se ketju alkoi, mutta mitä lie tannssien aikana tapahtunut jää hämärän peittoon. Vappu tipahti kisoista pois. Kansa ei varmaan tykännyt että sillä oli sitä aiempaa kilpatanssi taustaa ja vasta viikolla siitä kerrottiin.
porskuttaa eteenpäin, kankee hä kyl on.
Vappu oli kovin pettynyt putoamiseen. En minäkään tiennyt Vapun aikaisemmasta tanssikokemuksesta. - hulta huoleton
Otto-Vaan kirjoitti:
ja uhkasin mennä niissä lakkasuolle.:)villahan imee vettä kuin pesusieni ja suolaiset olisivat nähneet ihmeen: villahousut puttoo :DD
- Lisbet
täti puskasta kirjoitti:
Sen takia saatiin ilmaiseksi.Ja nyt sä vasta sen sanot! Ilmankos joku aamusella oli syönyt mun suullani kissankakkaa, voi iankaikkinen.
Söinhän kun tarjotttiin, mut sinappi oli hyvää:D - täti puskasta
Otto-Vaan kirjoitti:
ja uhkasin mennä niissä lakkasuolle.:)ei kai sentään sen takia, kyllähän hllasuollakin saa olla ihan vapaasti pukeutunut. Eipähän paarmat pure läpi.
- täti puskasta
Lisbet kirjoitti:
Ja nyt sä vasta sen sanot! Ilmankos joku aamusella oli syönyt mun suullani kissankakkaa, voi iankaikkinen.
Söinhän kun tarjotttiin, mut sinappi oli hyvää:Dsinapit maistui, makkarat oli härskiintyneet.
Sinappi oli tähti tavaraa. - Lisbet
täti puskasta kirjoitti:
sinapit maistui, makkarat oli härskiintyneet.
Sinappi oli tähti tavaraa.No onneksi se maku on jo "eldanka järven jäätä"
vaan tietääpä varoa noita tarjottavia ensikerralla;)
Kai me jatketaan "saunamajuritttaren" kanssa
toistenkin tätä saunamiitinkiä? - täti puskasta
Lisbet kirjoitti:
No onneksi se maku on jo "eldanka järven jäätä"
vaan tietääpä varoa noita tarjottavia ensikerralla;)
Kai me jatketaan "saunamajuritttaren" kanssa
toistenkin tätä saunamiitinkiä?hiukan porukkaa heräämään aatoksistaan. :)
- Otto-Vaan
villahan imee vettä kuin pesusieni ja suolaiset olisivat nähneet ihmeen: villahousut puttoo :DD
Ollut menossa, vaan suolle jossa Suopursu kukkii ja
Rahkasammal aava rannaton.On tuoksua mi hurmaa huumaa. - Mielestäni kohtuuttomasti.
????
- kuulukkaan.
täti puskasta kirjoitti:
Kirjallisuuttahan se on.
- täti puskasta
kuulukkaan. kirjoitti:
Kirjallisuuttahan se on.
kyllä.
- Otto-Vaan
täti puskasta kirjoitti:
pistetään uusiksi koko sauna kun noin hienoo lupaat tehdä ja piirustuksetki......ala jo tulla.
Miepä alankin tästä jo sahaamaan lautoja.Krroooh puuuuuh.
- täti puskasta
Otto-Vaan kirjoitti:
Miepä alankin tästä jo sahaamaan lautoja.Krroooh puuuuuh.
oma ukkoki. zzzzz ZZZZZ zzzzzz
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773513
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262630Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542486- 1462341
- 672006
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3001896- 311431
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211373Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381347Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161255