tänne , kun ei tänne ilmesty enää mitään , mikkä innoittaa?
rohkeneeko enää kysyä mitään vai tuntuuko, että tuomio tulee ?
onko tärkeää kuka kommentoi?
leimautuuko täälä uiveloksi?
saako täältä ohjeita selviytymiseen arkisissa ongelmissa?
voiko tunnustaa epäonnistumisia?
esitetäänkö parempaa kuin onkaan?
odotatko muiden aloituksia?
onko joidenkin aloitukset aina parhaita?
Pelottaako
25
1139
Vastaukset
- jaahas nääs
tänne ilmestyy kaikenlaista kirjoittamista ja ihan mielenkiintoista asiaa. Nyt vaan on vaihe jossa eräs tyytymätön yrittää kylvää riidansiementä kirjoitusten muka olemattomuudella ja sisällyksettömyydellä. Eihän sitä aina tarvitse olla pseudodramaattinen, eihän?
Siis eihän kirjoittaminen itsessään pelota laisinkaan, eihän vaan. On vaan tottunut jo itsesuojeluvaiston perusteella ohittamaan tiettyjen nimimerkkien vastauksia. Koittavat sivaltaa sanoilla ja se on inhottavaa. Kuka se tyytymätön sitten onkaan, kaikki muut puhuvat niinkuin voisivat osoittaa suoraan tiettyä nimimerkkiä tai sen taakse kätkeytyvää ihmistä sormella. Minä vaan oon niin tyhmä, että en tiedä ketä minkäkin nimimerkin taa kätkeytyy, jos ei ole rekattu...mitä tarkoittaa pseudodramaattinen?
- jaahas nääs
satumaa kirjoitti:
Siis eihän kirjoittaminen itsessään pelota laisinkaan, eihän vaan. On vaan tottunut jo itsesuojeluvaiston perusteella ohittamaan tiettyjen nimimerkkien vastauksia. Koittavat sivaltaa sanoilla ja se on inhottavaa. Kuka se tyytymätön sitten onkaan, kaikki muut puhuvat niinkuin voisivat osoittaa suoraan tiettyä nimimerkkiä tai sen taakse kätkeytyvää ihmistä sormella. Minä vaan oon niin tyhmä, että en tiedä ketä minkäkin nimimerkin taa kätkeytyy, jos ei ole rekattu...mitä tarkoittaa pseudodramaattinen?
pseudodramaattisella ajattelin vain, että ihan tavalliseen asiaankin tulee sellaista väkisintehtyä liioittelua. Joihinkin juttuihin se sopii ja on sinällään ihan hauskaa ja jouhevaa, mielikuvitusta kutkuttavaa.
- HTZA
satumaa kirjoitti:
tarkoittaa useimmiten, näennäistä, eli Pseudodramaattinen on asia, ihminen, joka on keinotekoisen "dramaattinen".
Tai mitten vaan "keinotekoinen".
"Pseudoälykäs" voisi olla ihminen jolla on vastaus kaikkeen, mutta sellainen vastaus joka ei ole mitenkään älykäs, sananvalinta ja kirjoitustapa vain kuulostaa älykkäältä.
Monet luontaistuotteet ovat "Pseudoparantavia".
Eivät tietenkään kaikki.
Plasebo-lääke ona vähän samanlainen. Tyhjää täynnä mutta parantavat aika monta koska heihän sairautensakin on "Pseudoa".
Joitain tapauksia on joissa ihan oikea sairauskin on sellaisella parantunut, syytä siihen ei tiedetä, mutta epäillään sen liittyvään samaan ilmiöön kun "rakkaussurut". - jaahas :DD
HTZA kirjoitti:
tarkoittaa useimmiten, näennäistä, eli Pseudodramaattinen on asia, ihminen, joka on keinotekoisen "dramaattinen".
Tai mitten vaan "keinotekoinen".
"Pseudoälykäs" voisi olla ihminen jolla on vastaus kaikkeen, mutta sellainen vastaus joka ei ole mitenkään älykäs, sananvalinta ja kirjoitustapa vain kuulostaa älykkäältä.
Monet luontaistuotteet ovat "Pseudoparantavia".
Eivät tietenkään kaikki.
Plasebo-lääke ona vähän samanlainen. Tyhjää täynnä mutta parantavat aika monta koska heihän sairautensakin on "Pseudoa".
Joitain tapauksia on joissa ihan oikea sairauskin on sellaisella parantunut, syytä siihen ei tiedetä, mutta epäillään sen liittyvään samaan ilmiöön kun "rakkaussurut".olet suloisen ritarillinen tänään.
- k/k
mutta kirjoittamisen arvoisia asioita putkahtelee harvoin mieleen.
Tottakai jokaisella on omat suosikit,toisten kanssa tulee heti juttuun ja toisten kanssa ei mitenkään.- kawe
ajattelin, mutta toisaalta keskusteluissa voisi olla enemmin sisältöä. (pohdiskelua, syvyyttä)
Johtuuko siitä että kirjoittajat (minä myös)ovat arkoja ilmaisuissaan ettei oma raadollisuus, herkkyys ym.mitenkään tule julki. Kirjoitetaan varmistellen ja mielummin rehvakkasti jne.... - k/k
kawe kirjoitti:
ajattelin, mutta toisaalta keskusteluissa voisi olla enemmin sisältöä. (pohdiskelua, syvyyttä)
Johtuuko siitä että kirjoittajat (minä myös)ovat arkoja ilmaisuissaan ettei oma raadollisuus, herkkyys ym.mitenkään tule julki. Kirjoitetaan varmistellen ja mielummin rehvakkasti jne....varmaankin puuttuu siksi kun valtaosa kirjoittajista on vielä työelämässä,palsta on lepo ja rentoutumis paikka.
Ainakaan itse en oikein haluakkaan "raskasta" keskustelua rankan päivän jälkeen. k/k kirjoitti:
varmaankin puuttuu siksi kun valtaosa kirjoittajista on vielä työelämässä,palsta on lepo ja rentoutumis paikka.
Ainakaan itse en oikein haluakkaan "raskasta" keskustelua rankan päivän jälkeen.että aihepiiri on niin heppoisen keveä? Minä olin olettanut että kaikki asialliset viestit johdatetaan omiin lokeroihinsa "sile ja sille" palstalle ja tänne jää vaan viestit joita ei ymmärrä kuin kirjoittaja itse:) (josko hänkään).
Ei päätä huimaa keskustelun lennokkuus eikä happi lopu mietelmien syvyyksissä. Onhan tämä rentouttavaa.k/k kirjoitti:
varmaankin puuttuu siksi kun valtaosa kirjoittajista on vielä työelämässä,palsta on lepo ja rentoutumis paikka.
Ainakaan itse en oikein haluakkaan "raskasta" keskustelua rankan päivän jälkeen.vielä kyytipoikaa
- k/k
Paloma.se.co kirjoitti:
että aihepiiri on niin heppoisen keveä? Minä olin olettanut että kaikki asialliset viestit johdatetaan omiin lokeroihinsa "sile ja sille" palstalle ja tänne jää vaan viestit joita ei ymmärrä kuin kirjoittaja itse:) (josko hänkään).
Ei päätä huimaa keskustelun lennokkuus eikä happi lopu mietelmien syvyyksissä. Onhan tämä rentouttavaa.omat aiheeni on hepposia,ei tee mieli avautua ja kertoa kaikkea.
Puhun nyt vain omastapuolestani,jos joku haluaa palstalla avutua en minä häntä pilkkaamaan rupee.
Omat viestini olen kyllä tajunnut,murre voi haitata jonkun muun ymmärtämistä.
Sen verran olen selannut eri sivuja että tierän vakavien palstojen olevan olemassa,omalla koulutuksella niille ei ole asiaa,ainakaan minulla.
luulevat omien aloituksiensa olevan muiden aloituksia parempia ja käyttävät aikansa muiden kirjoitusten torpedoimiseen. Aluksi karttelin aloitusten tekoa sen vuoksi, mutta nyt voin tehdä aloituksen kun haluaisin jostain asiasta keskustelua. Ollaan rohkeita vaan eikä anneta kaikenmaailman hapan naamojen pilata hyvää keskustelufoorumia. Odotan tiettyjen henkilöiden aloituksia innokkaasti, tottahan on jo tullut tavaksi kunkin tapa kirjoittaa
- ,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,
- s_s*
ZZzzzzzzzzz? 14.02!
- pelottaa :-/
hui hui.
- henrii
pitäisi pelätä?
- juttamutta
palavasilmäistä sarviankelia jolla on häntä ja kuuma atrain jolla se tökkää sanansäilän ohessa arkaan paikkaan ;)
- henrii
juttamutta kirjoitti:
palavasilmäistä sarviankelia jolla on häntä ja kuuma atrain jolla se tökkää sanansäilän ohessa arkaan paikkaan ;)
on lutuisia ja hauskoja, sarvineen/atraimineen, murr, murr.
- juttamutta
henrii kirjoitti:
on lutuisia ja hauskoja, sarvineen/atraimineen, murr, murr.
sulla onkin sellainen rontti huumorintaju :DD ja hehkutat vaan lissää jos kipunoille pääset
- henrii
juttamutta kirjoitti:
sulla onkin sellainen rontti huumorintaju :DD ja hehkutat vaan lissää jos kipunoille pääset
omista näkemyksistä, yritän olla arvostelemasta, tai mollaamasta toisten näkemyksiä.
Kirjoitit: " ...ei tänne ilmesty enää mitään , mikkä innoittaa?"
Taidat puhua nyt lähinnä omasta puolestasi, kun kirjoittelu on edelleen melko vilkasta...
"Aatelepa ite" - keksi uusia aiheita:)
Itse en ainakaan ole kokenut tänne kirjoittamista ja muiden kommentteja pelottaviksi - onkohan minussa jotakin vikaa??;DD- Otto-Vaan
Kaikkiin voisi vastata juu ja ei.
Kyllä minua jo pelottaa kirjoittaa, olen sitä varten
hommannut kypärän ja siitä laitan visiirin suojaksi.
Ettei enää jatkossa lyötäisi uusia leimoja otsaan. - Kaivanto
Pelkään vain ampiaisia. Niitäkin ainoastaan kesäisin.
Muihin kysymyksiin kai ei ole tarpeen edes vastata, kun tuohon ensimmäiseen vastaus oli kielteinen? - kuivalta naiselta
Mikäs sähköjänis sinä oot ja kuka sut on pelästyttänyt?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773558
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262640Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542496- 1462351
- 672016
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3021907- 311431
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211383Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381347Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161255