eli huomaatko päivä päivältä olevasi äitisi kaltainen?
oletko äitisi
15
470
Vastaukset
- räväkkyyskö?
on Susan Kurosella, Johanna Tukiaisella, Ritva
Santavuorella, Merja Larivaaralla, Monicalla...
samaa heimoa ainakin!- kaikilla meilä on
omat kuolemansyntimme. Kaikilla ainakin neljä, joita pitäis hallita.
- Hekin
ovat yhtä lailla rasistisia ja luulevat olevansa "herrakansaa"
- tulisielu enkeli
Hekin kirjoitti:
Hyvin oivallettu. Luulevat. ihminen joka asettaa itsensä toisten yläpuolelle on henkisesti köyhä. Karisma puuttuu molemmilta, isältä ja pojalta. Mitä nyt ihmisen viestinnästä ymmärtää. Sieltä tullaan alas kun ihminen joutuu toisen armoille. Avioero on pieni kriisi elämässä verrattuna esim sairauteen. Asioille joille ei voi mitään.
- "Ylpeitä" rodustaa
Hekin kirjoitti:
ha-ha-ha
- minä kyllä
olen isäni poika.
Joskus sanon "moi" niin samanlaisella äänellä, että hätkähdän itsekin. Kerran ostin puseron, jonka laitoin päälleni ja hyppäsin pyörän selkään ja muutuin äidikseni....näin sieluni silmin oman äitini olevan aivan samanlainen tyyliltään. Siispä palasin kotiin, pesin puseron ja annoin sen äidilleni kun hän tuli käymään siskonsa luokse ja oli mahdollisuus häntä tavata. Monessa muussakin asiassa huomaan jonkin eleen tms. tyylin ja tiedän että niin äitini tekee.
- omituinenhöpöttäjä..
TODELLA HYVÄ HAVAINTO? Entä jos on adoptoitu? Geeniperimälleen ei kukaan voi mitään mutta jokainen voi petrata henkistä kapasiteettiään. Kasvun varaa varmaa on jokaisella. Minä olen tyytyväinen luonteenlaatuuni. Itseriittoiseksi en kuitenkaan ole alkanut. Äidissäni on paljon hyviä luonteenpiirteitä jotka olen halunnut nielaista sellaisenaan. Jotku asiat olen katkaissut. Isältäni ja mummoiltani olen myskin perinyt paljon. Mikä laittaa joskus hymähtelemään kun narauttaa itsensä mummona. Haluankin mummoksi mummojen paikalle ja olla kaikkien mummojen äiti.
- paloma01
niinkään, mutta jälkipolvi huomauttelee...
- tytär aikuinen
kylläkin mutta kun päivä ja yö eroa,en ole enkä tee samoja virheitä.
- tunnen vanhuuteni joskus
Tuo ei pelitä elävässä elämässä. Jos varot olemasta kuin äitisi muutat itseäsi etkä ole koskaan oma ikioma itsesi.
- aika tyhmä
tunnen vanhuuteni joskus kirjoitti:
Tuo ei pelitä elävässä elämässä. Jos varot olemasta kuin äitisi muutat itseäsi etkä ole koskaan oma ikioma itsesi.
laistan varmasti äitini tekoja ja hoidan lapseni paremman,en juopottele enkä tupakoi,laitan ruokaa,siivoan ja pyykkään,puhtaissa vaaatteissa lapseni kulkee ja ruokaa on joka päivälle,lämmin ja puhdas koti,siinä hyvä ystäväin on sitä mitä mulla ei ollut.siks en äitiäni yhtään muistuta muutakun pikkasen ulkonäöltä!
- yhtään isäni
kaltainen. Isäni oli vaalea juntti. Minä olen tumma, kiharatukkainen hevosmies.
- namisuku
...jo on, mutta määrätyt piirteet löytyy:()
Osittain kyllä, mutta isukki vetää loppupeleissä piirun verran pitemmän korren...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1814044
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262800Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?682692- 1532500
- 712126
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3171975- 321488
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211423Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381407Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161295