Joo'o ja pidän palstan kirjoittajia lapsellisina.
Mutta sama se näyttää olevan muillakin saiteilla.
Tunnen jonkinlaista myötä-häpeää puolestanne.
Hitto mä
49
1487
Vastaukset
- ettei sun tarttreis
enää hävetä...meitä ei kykllä hävetä olla lapsellisia...nauru pidentää ikää!
- täti puskasta
jestas sentään.
- kuullut
että räkänokastakin tulee mies, mutt'ei tyhjän naurajasta. Kai tuota voi myös soveltaa naisiinkin.
- tuo vanhus
täti puskasta kirjoitti:
jestas sentään.
jestas sentään!!
- on taas päässyt
koneelle,varo ettet saa vitsaa.
- tuo ajatus
juoksee.
- täti puskasta
virkeään joukkoomme. Älä ole tosikko.
- puoleltasi.
Sanot virkeä joukko. Eipä todellakaan oikein sytytä moinen kauhu skenaario.
Mulla on hautajaisissakin hauskempaa. - Lisbet
puoleltasi. kirjoitti:
Mulla on hautajaisissakin hauskempaa.Voisitko valostaa meitä , millainen kirjoittelu olisi mieleistäsi?
Onko sinut joku "molllannut", ja siksi olet noin kielteinen?
Iloista ja suruistahan nämä jutustelut täällä on , sehän sitä tuiki tavallista elämää on.
Toisten kanssa kokemusten jakamista, ihan mukavaa.;) - täti puskasta
puoleltasi. kirjoitti:
Mulla on hautajaisissakin hauskempaa.takerruit kuitenki tänne kirjoittelemaan, jokin täällä kiinnostaa sinua kuitenki.:)
Yrität vedättää. - 57 vuotta pitäisi
Lisbet kirjoitti:
Voisitko valostaa meitä , millainen kirjoittelu olisi mieleistäsi?
Onko sinut joku "molllannut", ja siksi olet noin kielteinen?
Iloista ja suruistahan nämä jutustelut täällä on , sehän sitä tuiki tavallista elämää on.
Toisten kanssa kokemusten jakamista, ihan mukavaa.;)"valostaa teitä" Et kai todella odota tuota minulta.
Ei, ei ole mollannut kukaan. Enkä koe olevani kielteinen.
Ilosta ja suruista, kirjoittajalle ehkä on ilo, mutta lukijalle suru. - arvelet
täti puskasta kirjoitti:
takerruit kuitenki tänne kirjoittelemaan, jokin täällä kiinnostaa sinua kuitenki.:)
Yrität vedättää.miksi vastasit.
Minua kiinnostaa vain se, että onko tällä saitilla minkäänlaista kipinää havaittavissa.
Liikkuu kyllä, mutta elääkö kuitenkaan. - Lisbet
57 vuotta pitäisi kirjoitti:
"valostaa teitä" Et kai todella odota tuota minulta.
Ei, ei ole mollannut kukaan. Enkä koe olevani kielteinen.
Ilosta ja suruista, kirjoittajalle ehkä on ilo, mutta lukijalle suru.Kyllä minä ihan todella odotan selitystäsi, ja miten niin en voisi sitä pyytää SINULTA???
Millä kriiteereillä jaat kirjoittajan/lukijan
tuntemukset?
Sinä vain hyökit, etkä perustele sanomisiasi. - Et voi pyytää..
Lisbet kirjoitti:
Kyllä minä ihan todella odotan selitystäsi, ja miten niin en voisi sitä pyytää SINULTA???
Millä kriiteereillä jaat kirjoittajan/lukijan
tuntemukset?
Sinä vain hyökit, etkä perustele sanomisiasi.Missä vaiheessa huomasit minun jakavan kirjoittajan/lukijan tuntemukset.
Minä tiedän vain ja ainoastaan omat ajatukseni.
Muuten miksi et myös vaatisi tuota samaa palstan vaki osallistujilta. Kysyn vaan.
Mielestäsi "hyöykin" vain, miksi pitäisi perustella
irrallisia ajatuksiani.
- muija maalta..
Jos tunnet myötähäpeää sinulla on sisällä käsittelemättömiä asioita. Se että tuntee myötähäpeää ei tee sinusta täydellistä. Valitettavasti.
- totta sanoin.
Sisälläni ei todellakaan ole käsittelemättömiä asioita. Vastauksesi on tyypillistä (kuten nuo muutkin),tämän palstan seko-logiikkaa.
Viittaan "Se, että tuntee myötähäpeää ei tee sinusta täydellistä".
Mitä tuo nyt sitten tarkoittaakin, niin lause ei ole tosi.
Mitäs arvelet? - muijamaalta
totta sanoin. kirjoitti:
Sisälläni ei todellakaan ole käsittelemättömiä asioita. Vastauksesi on tyypillistä (kuten nuo muutkin),tämän palstan seko-logiikkaa.
Viittaan "Se, että tuntee myötähäpeää ei tee sinusta täydellistä".
Mitä tuo nyt sitten tarkoittaakin, niin lause ei ole tosi.
Mitäs arvelet?Täyttä totta jos osaat analysoida. Paljonko olet lukenut kirjallisuutta itsetuntemuksesta. Epäilen että et yhtää.
- pois vaan huoletta.
muijamaalta kirjoitti:
Täyttä totta jos osaat analysoida. Paljonko olet lukenut kirjallisuutta itsetuntemuksesta. Epäilen että et yhtää.
Mistä kirjasta halut keskustella.
Tahtoisitko ehkä jopa kirjallisuus luettelon.
Vai riittääkö pelkkä sana, että aika paljonkin.
- tunnet,
ole hyvä vain, jos muuten kaikki on valmista maailmassasi.
- maailmassa jo
valmista minun puolelta.
Entä itse, oletko jo mielestäsi kypsä tekemään suuria tekoja? Vai tyydytkö pelkkään ylimielisyyteen.
Tietysti lapsellisuus on helppo keino väistää vastuu. - en ole
maailmassa jo kirjoitti:
valmista minun puolelta.
Entä itse, oletko jo mielestäsi kypsä tekemään suuria tekoja? Vai tyydytkö pelkkään ylimielisyyteen.
Tietysti lapsellisuus on helppo keino väistää vastuu.välttynyt vastuulta koskaan.
Ylimielisyys ei kanna pitkälle, ja omahyväisyys haisee. - tuon
en ole kirjoitti:
välttynyt vastuulta koskaan.
Ylimielisyys ei kanna pitkälle, ja omahyväisyys haisee.allekirjoitan.
- ja elän!!!
Miksi pitää olla tosikko ja ilman huumoria,en mä ainakaan aio lopettaa lapsellisuuttani vaikka ikää lisääntyy,en sano vanhaksi itseä vaan olen ja tulen olemaan ikinuori ja lapsellinen niin kauon kun jalat kantaa ja aivot pelaa.
- hitto jo'o
Monesti tuossa/tässä iässä on ongelmana se, että kyllä jalat vielä kantaisi, mutta aivojen peluu niin ja näin.
- leenuska 1
hitto jo'o kirjoitti:
Monesti tuossa/tässä iässä on ongelmana se, että kyllä jalat vielä kantaisi, mutta aivojen peluu niin ja näin.
jalat kantaa ja pääkin vielä toimii luojan kiitos
- teepä se
Päästäpä nyt se älykkyytesi valloilleen ja kirjoita meille vapaasti omolla sanoilla itsestäsi. Pistä pienet saagat.
- miksei tule
Vuodatusta oikeasta elämän mallista ja ajattelutavasta. Loppuiko kapasiteetti?
- löytyy blokistani.
Mutta eikö oo harmillista, että et tiedä osoitetta.
- nyt vähäsen
löytyy blokistani. kirjoitti:
höyryä, kyllä tänne mahtuu.
Joku tuossa mainitsi toimivat jalat ja vikkelän pään, vai miten se meni......
Minulla jalat pelasivat 50v ja nyt rullailen ihan järjissäni............ - tai älä
nyt vähäsen kirjoitti:
höyryä, kyllä tänne mahtuu.
Joku tuossa mainitsi toimivat jalat ja vikkelän pään, vai miten se meni......
Minulla jalat pelasivat 50v ja nyt rullailen ihan järjissäni............tämä oli vähän tämmöinen surullinen viesti, tänne "hulabaloon" sekaan. Minä olen suruissani asiasta, lopetan sekoilun nyt.
Toivon sinulle kaikkea hyvää ja paljon iloa tulevaisuuteen.
57 mä oon jo. - muijamaalta
löytyy blokistani. kirjoitti:
Kyllä minua sitten harmittaa kun en ole tavannut edes laistasi. Olen niin paljosta jänyt vaille. Kirjallisuus ja kaikki. Ilan hämärässä keskustelu.
- tuttu nikki
aivan tulee joku nelikirjaiminen mieleen,
- onkin
juuri samanlainen töykeä päällepäsmäri.
- olet,
jos näin on, kannatta elanto etsiä muualta, vaikkapa oikeista töistä.
Todella on ensimmäinen kerta kun täällä olen. Todennäköisesti myös tähän jää. - kaipaamaan jäädään
olet, kirjoitti:
jos näin on, kannatta elanto etsiä muualta, vaikkapa oikeista töistä.
Todella on ensimmäinen kerta kun täällä olen. Todennäköisesti myös tähän jää.kyllä Tänne yksi älykkö mahtuu,mistä muuten ensikertalaisena tiedät kenestä puhutaan.
- HTZA
ja taas kerran, minä en käytä muita nimimerkkejä.
- on puhunut?
HTZA kirjoitti:
ja taas kerran, minä en käytä muita nimimerkkejä.
pientä rajaa itserakkauteen.
- kawe
on puhunut? kirjoitti:
itserakkauteen????
Teillä tuntuu olevan kovasti "asenteellista" välillä keskustelu, vai onko nämä inside vitsejä? - HTZA
on puhunut? kirjoitti:
kaikkihan minusta puhuu, ja tämä ei ole itserakkautta vaan totta!
:) - olen 57
kaipaamaan jäädään kirjoitti:
kyllä Tänne yksi älykkö mahtuu,mistä muuten ensikertalaisena tiedät kenestä puhutaan.
Täytyy myöntää, että nyt minullakin kyllä soittaa tyhjää. Enhän minä edes tiedä kuka minä olen.
Joku ilmoitti, että ei ole minä. Tuon olen taipuvainen uskomaan. Toinen kertoi tietävänsä kuka minä olen. Sitten sinä sanot, että tiedän kenestä täällä puhutaan. Pyytäisin nyt hiukan apua teiltä kahdelta.
Sinä joka tunnet minut, ole ystävällinen ja kerro, että kuka olen. Sinulta taas kysyn kenestä me puhumme, emmekö puhukaan minusta.
Olisi näin päivän päätteeksi kiva saada identtisyytensä takaisin. - moi vaan
HTZA kirjoitti:
kaikkihan minusta puhuu, ja tämä ei ole itserakkautta vaan totta!
:)Oletko sinä todella minä, jos näin on, niin sittenhän
minä olen sinä vai? - HTZA
moi vaan kirjoitti:
Oletko sinä todella minä, jos näin on, niin sittenhän
minä olen sinä vai?on noin.
Vain Jumalat voivat meidät eroittaa toisistamme.
Tai sitten palstalaiset. He eivät ole tyhmiä. - muijamaalta
olen 57 kirjoitti:
Täytyy myöntää, että nyt minullakin kyllä soittaa tyhjää. Enhän minä edes tiedä kuka minä olen.
Joku ilmoitti, että ei ole minä. Tuon olen taipuvainen uskomaan. Toinen kertoi tietävänsä kuka minä olen. Sitten sinä sanot, että tiedän kenestä täällä puhutaan. Pyytäisin nyt hiukan apua teiltä kahdelta.
Sinä joka tunnet minut, ole ystävällinen ja kerro, että kuka olen. Sinulta taas kysyn kenestä me puhumme, emmekö puhukaan minusta.
Olisi näin päivän päätteeksi kiva saada identtisyytensä takaisin.Päättyykö sinulla päivä. Minä vasta aloittelen mutta minä teenkin näitä hämärän hommia. Saat minun luvallani olla kuka tahansa. Yhtäänei sureta vaikka olisit ukkomustalainen. Ole vapaasti ja tuijota vessan peiliin. kukaan ei kysele eikä ketään piinaa vaikka et sanonut kuuluvalla äänellä koko nimeäsi.
- muija maalta
moi vaan kirjoitti:
Oletko sinä todella minä, jos näin on, niin sittenhän
minä olen sinä vai?Minä olen suna ja sinä olet MUNA näinhän on soVITTU jo aika päiviä,
Ja myönnän että minua lapsettaa, naurattaa enkä halua olla hapan. On ihmisiä joista jo nuorena mainitaan, että on vanhana syntynyt. Jos sinä rassukka ressukka heihin kuulut niin älä meihin pahaa mieltäsi pura, ei me välitetä.
- sAiTTiLaInEn
mINÄ NYT IHMETTELEN MITKÄ IHMEEN SAITIT?
Katsele vanhoja Suomalaisia leffoja niin alat hallita myötähäpeääsi. Se poistuu harjoittelemalla ja siedättämällä. Usko pois. - Tuttiritarin ritari
Minähän olenkin jo 57 ja rapiat 4v päälle.
- varmaan luit myötähäpeä jut...
vanhoista. tiedätkö nyt mikä on edes myötähäpeä? hidasta kehitystä. kannattais enemmän lueskella vahnempien viisaitten naisten juttuja eikä hehkuttaa 57 ikää. se on hetken hurmaa jos et pidä itsestäsi henkisesti ja fyysisesti huolta. lenkille luontoon. hörypää kuntoon.
- narsistinen luonne
joka on vain itseään niin täysi, ettei sinne muita sovi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824120
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262810Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?692708- 1532510
- 722142
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3262003- 321498
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391437Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211423Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161295