Arvoisat naiset.Aktiivisuus ei ole synti,mutta täällä se joskus nyppii.Kun näette että vaikka tuttukin nimimerkki pysyttelee ylälistalla,mutta tekstiä ei ylellä näy. Siitä tiedätte että hän keskustelee jonkun muun kanssa.Toinen varma tapa on katsoa keskusteleeko: kohdistus/kuka..ja näette jos keskustelee.Jättäkää silloin rauhaan.Ei ole mukavaa jutella jonkun kanssa kun ruudussa palaa sivullinen(sia) punainen kaiken aikaa.Oikeastaan se on häiritsemistä.Joutuu hyppäämään ulos ja vaihtamaan takkia että saa rauhassa jatkaa.Kyllä se mies/nainen sieltä teille kohdistaa jos katsoo tarpeelliseksi.Salanimimerkilläkään ei ole kiva tulla tapaamaan jotakin erityistä, kun ei aina pääse sisälle huoneeseen...Joten malttia kiitos....
Antakaa rauha keskustella
38
3406
Vastaukset
mut mä en nyt tajunnu tästä mitään..:¤
Valaiskaa tietämätöntä..- sä oikein
kirjoitat
- mitä tarkoittanet?
eikös täällä ole vain tämä juntturoiva hidas palsta ja kaikki olemme sivustakatsojia?
- janne.s.
se oli selvästi sanottu
- vain se,
ettet ehdi puhua kaikkien kanssa kahdestaan?
Kun siellä joskus pistäydyn, on ihan sama, vaikka kaikki muut olisivat punaista, jos voi keskustella mukavasti jonkun kanssa.- ainaskaan voi
aivan kahdestaan puhua, vaikka joskus se olisi kyllä kivaakin ;))
- onkin
ainaskaan voi kirjoitti:
aivan kahdestaan puhua, vaikka joskus se olisi kyllä kivaakin ;))
puhe, luulisin?!
- täti puskasta
kun en tajua mita hän tarkoittaa.
Riittääkö sitten yks kurssi vai pitääkö käydä vielä täydennystä.- Heikunkeikku
...voisiks ilmottaa mulle sitten, kun menet kurssille, niin mä voisin tulla "sun kaa", kun olen yhtä ulalla, kuin sinäkin.
Luulen, että vois suosista ilmoittautua jatkokurssillekin. On tää NIIN VAIKEETA :) - rauha keskustella
ei vilkutella sinistä eikä punaista, namikin vetäisi viestit pois häiritsemästä ;)kurssille täytyy mennä..Täällä täytyy olla hyvin älykäs ja viisas..
- chatti*.
Onko osoite hukassa????????
- misislisbet
Kylläpä sinulle tuottaa iloa olla kertomatta
tietoasi.
Oletan että tässä tarkoitetaan noissa "huoneissa" tapahtuvaa keskustelua.
Huoneisiin mahtuu kerralla sovittu henkilömäärä
keskustelemaan.
Toimintatapoja tarkemmin en tiedä. - tiedä muuta
misislisbet kirjoitti:
Kylläpä sinulle tuottaa iloa olla kertomatta
tietoasi.
Oletan että tässä tarkoitetaan noissa "huoneissa" tapahtuvaa keskustelua.
Huoneisiin mahtuu kerralla sovittu henkilömäärä
keskustelemaan.
Toimintatapoja tarkemmin en tiedä.kun olen kuullut että chatissa voi keskustella jonkun kanssa kahden. Kai siellä on jotain valoja jos joku on tulossa häiritsemään. Häätys kävästä tutustumassa siihen maailmaan. Mene sinä ja kerro!
- saman kokenut
tiedä muuta kirjoitti:
kun olen kuullut että chatissa voi keskustella jonkun kanssa kahden. Kai siellä on jotain valoja jos joku on tulossa häiritsemään. Häätys kävästä tutustumassa siihen maailmaan. Mene sinä ja kerro!
Se vain on niin, että täällä kaikki ei kenties ymmärräkkään mitä chat huoneissa tapahtuu, ymmärsin sinun sitä tarkoittaneen.
Näinhän siellä usein käy, vaikka on jutuissa ja tervehtiikin sieltä välillä jotakin tuttua, ei tarkoita että siitä vain juttelemaan. Ei auta vaikka sanoo olevansa jo jutuissa, punaisilla tullaan kuitenkin ja ruksiakkaan ei raaskisi.
Well, tämä on tätä chättiä parhaimmillaan.
Kesää odotellen ja ymmärtäen mitkä värit milloinkin. ;)
- Oliko liian vaikeaa??????
Nyt kaikille jotka eivät ymmärtäneet hienotunteisesti kirjoitettua tekstiä: Älkää rynnätkö toisen punaisille, kun näette että hän keskustelee jonkun kanssa.On kurjaa olla tyly ja jättää vastaamatta,mutta se vastaus keskeyttää keskustelun toisen ihmisen kanssa...joka varsin ikävää. Antakaa nimimerkille joka läsnä, muttei ylellä, rauha keskustella omassa "kaapissaan" ilman jatkuvaa punaisilla lähestymistä....Oliko vaikea asia??? Kiitos!
- oli vaikeaselkoista
monellekin, näes kaikki eivät ole koskaan chattailleet.
- Heikunkeikku
....mikään tyly halua olla, mutta jos oon rehellinen, niin mä ulvon täällä yksikseni naurusta (kuin vähäjärkinen ikään), sen takia, kun toi selostuksesi on niin koominen. Siis jos ei ymmärrä mistään mitään ja pakko myöntää, että en kertakaikkisesti YMMÄRRÄ.
Mutta onko sillä nyt niin väliä, vaikka en kaikkia ymmärrä. Ainakin oon saanut nauraa ja nyt lähden suupielet korvissa kauppareissulle. - nyt aukesi
Heikunkeikku kirjoitti:
....mikään tyly halua olla, mutta jos oon rehellinen, niin mä ulvon täällä yksikseni naurusta (kuin vähäjärkinen ikään), sen takia, kun toi selostuksesi on niin koominen. Siis jos ei ymmärrä mistään mitään ja pakko myöntää, että en kertakaikkisesti YMMÄRRÄ.
Mutta onko sillä nyt niin väliä, vaikka en kaikkia ymmärrä. Ainakin oon saanut nauraa ja nyt lähden suupielet korvissa kauppareissulle.no eihän sitä kaikkia ymmärrä käsitin että hänen pitäsi saada täällä keskustella kahdastaan jonkun kanssa.
- yritimme olla avuksi
Heikunkeikku kirjoitti:
Mutta onko sillä nyt niin väliä, vaikka en kaikkia ymmärrä. Ainakin oon saanut nauraa ja nyt lähden suupielet korvissa kauppareissulle.mutta se on vaikeaa jos ei ymmärrä mistä on kysymys.
- ottoni
Pienenä vinkkinä: chatissa voi ruksata pois vaikka kaikki muut keskustelijat ja jättää vain sen ainoan oikean jäljelle, jolloin voit keskustella aivan rauhassa vaikka itseksesi jos ruksaat kaikki muut pois. Voit myös kutsua ko. erityisen kahdenkeskiseen privaattikeskusteluun, jos löydät alhaalta oikealta sen oikean nappulan mitä klikata ja jos se erityinen ehtii noteerata pyyntösi. Ai että naiset häiritsisi kahdenkeskisiä keskusteluja :P Eipä ainakaan tämä nainen tapaa koskaan keskusteluja itse aloita, joten jospas ei nyt yleistettäisi tätäkään asiaa. Ite ainakin pien muutamia monesti varalla ja keskustelen "punasilla" useamman kanssa, koska ainahan voi tulla eteen joku vielä "erityisempi" chattikaveri. ;)
- riitukka.
Keskustelupalstat eri juttu, ei tiedetä mistä kirjoitat.
Tämä on juuri oikea palsta kyseiseen asiaan.
Chatin käyttäjille tarkoitettu keskustelu kuuluu tälle foorumille.
Ihmettelen hiukan, kuinka tämä palsta kiinnostaa , jos chat täysin vieras asia. - Siirretty
*** kirjoitti:
Tämä on juuri oikea palsta kyseiseen asiaan.
Chatin käyttäjille tarkoitettu keskustelu kuuluu tälle foorumille.
Ihmettelen hiukan, kuinka tämä palsta kiinnostaa , jos chat täysin vieras asia.oikealle paikalle.
- huu huu
Eikös chatilla ole oma ilmoitustaulu?!
tyhmyyteni, en ymmärtänyt mitään, mutta olen kyllä utelias tietämään mitä ihmettä tämä oikein tarkoittaa
- myös kääntöpuoli
Koska ainakin itse olen huomannut, että jotkut ovat niin herkkänahkaisia, että loukkaantuvat jos heitä ei sitten moikata tai millään tavalla huomioida, ovat sitten jutuissa tai ei.
Eli asioilla on yleensä useampikin näkökanta.
Toki, jos keskustelua häiritsee se, että joku tulee moikkaamaan, niin huh huh. Minua ainakin moikkaa jatkuvasti monet sätissä ja vaikka juttu olisikin kesken, niin kyllä mä ehdin kirjoittamaan "moi, olen jutuissa jo"
Mutta jokainen tietysti tavallaan...- Chatticattien katti
Olipa hieman sekava ketju.
Aloittajaa kyllä ymmärsin, hänen asiansa.
Sitä en, miksi hän ei käytä "vain hänelle" toimintoa.
Eli, ns.privaattichat.
Näinhän ei näe muiden juttuja ja saa chattailla
rauhassa kahdenkesken.
Kyllä mielestäni tälle palstalle voi laittaa
chattailua koskevia juttuja.
Se on sitten eri asia, ellei jotkut ymmärrä
mistä kirjoitellaan.
- että chatissa on olemassa
priva keskustelu huone? sitä klikkamalla saatte olla aivan kaksin:)
ei pääse kukaan häiritsemään, eikä edes tiedä että oletko koneella, kun sinne juttelet.- vaihtoehtona
Tuota samaa mietin, kun ruutuun tulee kutsu kahdenkeskiseen jutteluun ja vaihtoehtoina on Hyväksy/Hylkää. En ole kokeillut hyväksyntää, mutta oletettavasti kyse siinä on todella kahdenkeskisestä tilasta.
- WaggareN
Pyydä juttukumppanisi Yksityiskeskusteluun, privaattihuoneeseen ja laita nikkisi poissa-tilaan siksi aikaa.
Kopsaa hiireen teksti "Olen jutuissa, palamme asiaan myöhemmin" -viesti ja klikkaa se kyseleville.
Kaikki muu on turhaa pärinää.
Totta toisaalta, että /kuka -komento on fiksu tapa selvittää häiritsemättä, onko haluttu juttuseura vapaana. Sisäposti on myös mainio tapa olla kohtelias. - livessä
Puhut kyllä asiaa, ymmärsin heti mistä oli kyse.
Huomaa kuinka chatti on pehmentänyt joidenkin päät, eivät ymmärrä mistä puhutaan.
Ikäviä kyllä nuo seikat, joten priva "vain hänelle" olisi ehkä parempi tuohon asiaan. - Helena vaan
Aloitusviesti oli aivan selkeä, ja vieläpä oikealla palstalla: Chat-keskustelu. Tämän palstan tarkoitushan on keskustella nimenomaan chatista eli juttuhuoneista. Mikä tässä nyt niin vaikeaa oli?
Aikamoisen tyhmää porukkaa oli liikkeellä, kun ei osata edes kirjoittaa chat-sanaa. :-)- oikeassa..
olet. Kun luin noita vastauksia, niin tuli mieleeni, että osa on varmaan niitä häiriköitäkin.
Chatista on tullut tyyssija ihan eräille nikeille, jotka haluavat sotkea niiden jutut, jotka juttelevat kahdelleen.
Minulle eräs *chattipariskunta' sanoikin joskus, että heitä haukutaan jatkuvasti kaappiin ja sotketaan heidän juttunsa. Saman tulin huomamaan itsekkin, kun saman partnerin kanssa juttelin.
Naiset alkoivat piirittää häntä, ja mies kun tunnetusti vietävissä, niin meni sit juttuun mukaan, kun itse en ollut paikalla.
Hyvän työn tekivät ne naiset, vaikka tiesivät, että meillä kahdella on yhteys. Mutta, elämä antaa jos ottaakin, nyt tässä kyyneleitäni vuodattelen ja toivon vaan niille naisille, että miettikää joskus sitäkin että koneen takana on ihminen ja nämä samat sanat sille miehellekkin. - helene,
oikeassa.. kirjoitti:
olet. Kun luin noita vastauksia, niin tuli mieleeni, että osa on varmaan niitä häiriköitäkin.
Chatista on tullut tyyssija ihan eräille nikeille, jotka haluavat sotkea niiden jutut, jotka juttelevat kahdelleen.
Minulle eräs *chattipariskunta' sanoikin joskus, että heitä haukutaan jatkuvasti kaappiin ja sotketaan heidän juttunsa. Saman tulin huomamaan itsekkin, kun saman partnerin kanssa juttelin.
Naiset alkoivat piirittää häntä, ja mies kun tunnetusti vietävissä, niin meni sit juttuun mukaan, kun itse en ollut paikalla.
Hyvän työn tekivät ne naiset, vaikka tiesivät, että meillä kahdella on yhteys. Mutta, elämä antaa jos ottaakin, nyt tässä kyyneleitäni vuodattelen ja toivon vaan niille naisille, että miettikää joskus sitäkin että koneen takana on ihminen ja nämä samat sanat sille miehellekkin.Itse lopetin chattaamisen aika lyhyeen, kun huomasin, että kuka tahansa mies on helposti vietävissä, ei täällä olla uskollisia yhdelle chattinaiselle. Sama pätee varmaan naisiinkin. Onnettomia ihmisiä täällä on ja paras asenne olisi se, että ellei osaa olla odottamatta liikoja, kannattaa lopettaa. Miesten taso täällä on ihan reppanatasoa, joten ei ihme, että niille kelpaa kuka vaan niitä lähestyy.
- Nickitön
helene, kirjoitti:
Itse lopetin chattaamisen aika lyhyeen, kun huomasin, että kuka tahansa mies on helposti vietävissä, ei täällä olla uskollisia yhdelle chattinaiselle. Sama pätee varmaan naisiinkin. Onnettomia ihmisiä täällä on ja paras asenne olisi se, että ellei osaa olla odottamatta liikoja, kannattaa lopettaa. Miesten taso täällä on ihan reppanatasoa, joten ei ihme, että niille kelpaa kuka vaan niitä lähestyy.
Aikoinaan kyllästyin minäkin. Minä käyn nykyään 1 kerran vuoden sisällä kurkkaamassa mitä kuuluu chattiin. Minä teen nykyään niin että en mene enään ollenkaan "kaappiin" enkä privaan joka on ollut muutenkin ihan paska.
- ollaan
soittele aivan rauhassa kännykällä, sinä on aivan oma linja!!!
- vissii taas vaihtanu
naista ja sit harmittaa kun entiset yrittää sotkee hyviä saumoja uuden "ihastuksen" kanssa...
joopa joo, tätä on nähty, haluatko että kopsaan sun aikaisemmat juttus nii saa tää uuskin tietää mikä on sun tyylis ja etenemisvauhtis
hohhoijaa
ja muutaman kuukauden päästä taas sama juttu
hanki asianmukaista hoitoo tohon kutkutteluvammaas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1814044
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262800Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?682692- 1532500
- 712126
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3171975- 321488
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211423Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381407Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161295