Horoskooppimerkkisi osa 2.

Jos haluat elämääsi haasteita ja et välitä siitä että joudut silloin tällöin nukkumaan sohvalla niin hanki kumppaniksesi nainen joka on horoskooppimerkiltään skorpioni.

http://koti.mbnet.fi/neptunia/skorpx.htm

"Kirjoitusteni aiheet eivät kosketa sinua"

MarttyyriMallari-TTt

14

555

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirpamaikkarilta

tiesit että mä olen skorpioni? Sä oot kyllä niin kiltti kun yrität saada mulle miestä.

"Mallari, taivaan lahja vanhoille piioille"

Ukoton suomalainen akka

• -jokujokunen-

horoskooppeihin?

Jos uskot, niin et ainakaan vastaa tuota kuvausta skorpionista. Tasainen hoivatäti ei paljon räiskähtele.

• olet oudon sovinnainen skorpioniksi. Et paljonkaan näytä tunteitasi ja mikä pahinta niin et suutu helposti.

"Vapauta itsesi"

MarttyyriMallari-TTt

• sirpamaikkarilta
        -jokujokunen- kirjoitti:

horoskooppeihin?

Jos uskot, niin et ainakaan vastaa tuota kuvausta skorpionista. Tasainen hoivatäti ei paljon räiskähtele.

Sä et ookkaa nähny miten mä oikeessa elämässä silmät palaen huudan Kataisen vastaisia mietelauseitani. Täällä kun ei oikeestaan muut aiheet kun seksi, oikein jaksa innostaa niin paljoa että pitäs enemmänkin kiihtyä.

• sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

olet oudon sovinnainen skorpioniksi. Et paljonkaan näytä tunteitasi ja mikä pahinta niin et suutu helposti.

"Vapauta itsesi"

MarttyyriMallari-TTt

on ovelia. Mä katsos saan teidät kaikki ensin rakastamaan itseäni sydämenne kyllyydestä. Ja sitten mä vapautan tunteeni pohjanmaan kautta. Mutta mulle annetaan anteeksi kaikki mun puheet ja teot koska kaikki rakastaa mua. =D

"Odottavan aika on pitkä"

Hillitsevä suomalainen akka

• -jokujokunen-
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

Sä et ookkaa nähny miten mä oikeessa elämässä silmät palaen huudan Kataisen vastaisia mietelauseitani. Täällä kun ei oikeestaan muut aiheet kun seksi, oikein jaksa innostaa niin paljoa että pitäs enemmänkin kiihtyä.

vaikutat entistä mielenkiintoisemmalta. Politiikka kiinnostaa. Se nyt ei ole mitään naisellista kilahtelua, jos politiikka herättää kiivaampia tuntemuksia.

• sirpamaikkarilta
        -jokujokunen- kirjoitti:

vaikutat entistä mielenkiintoisemmalta. Politiikka kiinnostaa. Se nyt ei ole mitään naisellista kilahtelua, jos politiikka herättää kiivaampia tuntemuksia.

toistaa että et oo ikinä todellakaan tainu nähdä mua oikeessa elämässä. Onneks täällä voi sentään näytellä tasasta ja täysjärkistä.

• olin skorpioninaisen kans naimisissa ja nukuin sohvalla pari viimeistä vuotta.

• Kysymys!

oliko mitään paikkaa, missä olisitte viihtyneet yhdessä alusta loppuun?
        Nyt kaksi keskeisintä on suljettu pois; ruokapöytä ja sänky.

• Kysymys! kirjoitti:

oliko mitään paikkaa, missä olisitte viihtyneet yhdessä alusta loppuun?
        Nyt kaksi keskeisintä on suljettu pois; ruokapöytä ja sänky.

me hyvin ulkomailla ja muutenkin reissussa viihdyttiin. Siinä hommas exä on ylivertanen suurinpaan osaan muista naisista verrattuna.

• -jokujokunen-

haluaa haasteellisen naisen? Mihin tarvitaan terävyyttä ja räiskähtelyä?

Oon aina ollut tasainen luonne ja arvostan kaikkea vakaata ja tasaista, sanoisin jopa ennalta-arvattavaa.

Onneni on ollut välttyä oikuttelevilta naisilta.

• Pidän enemmän kiinalaisesta horoskooppimerkistäni, jossa olen sika. Noin muuten en skeptikkoluonteena usko minkään sorttisiin horoskooppeihin.

Aikoinaan Julkussa tai Äpyssä ollut vappuhoroskooppi on jäänyt mieleeni: "Ystäväsi ihmeettelevät vaisua käytöstäsi ja puhumattomuuttasi. Mutta se johtuu vain siitä, että suusi on täynnä oksennusta." Eikä sekään toteutunut, mikä vahvisti päätelmäni horoskooppejen valheellisuudesta.

• Levemir

sitten sekin, miksi ukkokulta jaksaa katsella vuodesta toiseen :D

• vänkyrä-nainen

kanssa samassa sängyssä - useinkin. Se on yks mun parhaimpia ystäviäni.:)

Lattiallekin joutunut satunnaisesti, mut silloin sängyssä on ollut liian ahdasta hänen ja jonkun muun toimesta =D =D

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      727
      2266
    2. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      50
      2259
    3. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      125
      2173
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      127
      2113
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      54
      1756
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      241
      1633
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1361
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1309
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1195
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1137
    Aihe