Nyt on saatavissa mobiililiittymiä, joilla pääsee Internettiin missä tahansa.
Itselläni on tuollainen ja se kyllä toimii Skypelläkin kun on megan yhteys ja sijainti 3G-alueella.
Käytättekö mobiilia
8
539
Vastaukset
- Maalaismies*
Eipä ole vielä ilmennyt tarvetta eikä mielenkiintoa asian tutkimiseen saati kokeiluun. Eihän sitä tiedä, tulevaisuus häämöttää kaukana edessäpäin. Mene tiedä vaikka se yhtenä päivänä tuo mobiilinkin mukanaan.
Varmaan kätevä laite sitä tarvitsevalle, matkamiehille ja-naisille eritoten!Kyllähän nuo langalliset laajakaistat tällaisen mobiilin hakkaavat mennen tullen.
Minulle tämä on kokeilua ja antaa mahdollisuuden nettailla "niemissä, notkoissa ja muuallakin"
Näin vanhalla iällä kaiken uuden käyttöön oton edessä on kumma kynnys. Pitäisi keksiä jokin kunnon syy.
Toisaalta nykyinen on niin edullinen, että taidan pitää toistaiseksi tämän.- etsivivä-amadeus
Minä jouduin vaihtamaan kuukausisitten operaattoria.
Nyt on Soneran 450 1 Megan yhteys.
Aikaisenpi MPYn laajakaista ei toiminut kuin ajoittain.
oli kaikenmaailman kalliskin.Asennuksineen jouduin pulittamaan siitä 600€ sekä käyttökulut,
ne tosin olivat vain 29,90/kk
Reklamaatiossa pyysin kivusta ja rärystä korvauksia,eivät ottaneet edes yhteyttä.
Tiedä häntä pitäisikö viedä asia kuluttajaasiamiehelle.
Signaalin kulku olisi pitänyt olla 20 jotain yksikköä niin minulla oli vain 2.
Surffaile siinäsitten Netissä.
Köyhää ja tyhmää eläkeläistä on niinhyvä jymäyttää.Ne oppirahat on kuulemanimukaan maksettava
Jos ja kun ne sattuu olemaan ainoat rahat,niin mistäs sitten nyhjäset,persaukinen akka.
Maailma on niin lavea..pikku pikku Lauri.
Tämä Wireless 1 M on kyllä sellainen,että voi ottaa reppuun ja viedä vaikka rannalle.
Eihän minulla ole edes läppäriä vielä,että se siitä reppureissusta.amateus muutosten mukana tallustaa etsivivä-amadeus kirjoitti:
Minä jouduin vaihtamaan kuukausisitten operaattoria.
Nyt on Soneran 450 1 Megan yhteys.
Aikaisenpi MPYn laajakaista ei toiminut kuin ajoittain.
oli kaikenmaailman kalliskin.Asennuksineen jouduin pulittamaan siitä 600€ sekä käyttökulut,
ne tosin olivat vain 29,90/kk
Reklamaatiossa pyysin kivusta ja rärystä korvauksia,eivät ottaneet edes yhteyttä.
Tiedä häntä pitäisikö viedä asia kuluttajaasiamiehelle.
Signaalin kulku olisi pitänyt olla 20 jotain yksikköä niin minulla oli vain 2.
Surffaile siinäsitten Netissä.
Köyhää ja tyhmää eläkeläistä on niinhyvä jymäyttää.Ne oppirahat on kuulemanimukaan maksettava
Jos ja kun ne sattuu olemaan ainoat rahat,niin mistäs sitten nyhjäset,persaukinen akka.
Maailma on niin lavea..pikku pikku Lauri.
Tämä Wireless 1 M on kyllä sellainen,että voi ottaa reppuun ja viedä vaikka rannalle.
Eihän minulla ole edes läppäriä vielä,että se siitä reppureissusta.amateus muutosten mukana tallustaaTuosta MPY:n yhteydestä en osaa sanoa mitään. Toimia kyllä pitäisi ja kuluttaja-asiamiehen auttaa.
Et myöskään kertonut, toimiiko nykyinen langattomasi. 1 Megan yhteyttä et saa kuin ns. 3G-alueella, siis lähinnä asutuskeskuksissa.
Läppäriä tämä ei vaadi, onhan tietokoneissa aina USB-kosketin ja se riittää.
En ole mikään mainostaja, eikä täällä sitä saa edes tehdä. Ajattelin vaan, että tällä pääsee syrjäseuduiltakin toimittamaan asioita ja halvalla. Tuo n. 500 kbps:n yhteys (479?) maksaa alle 8€/kk ja omani 18,90, eli vähemmän kuin entinen laajakaistani.Minulle tämä on lähinnä pientä kokeilua. Ovathan langattomat tulevaisuuden liittymiä ja siis kehitystä. Tuollaista toimintaa pitää kehittää ja tukea.
Ajattele nyt! Tällä voi jokainen mökin ukko ja akka päästä internettiin ilman langallisia verkkoja.
Jos joku "mokkulaa", hankkii, on syytä tarkistaa yhteyden peittoalue, joista paras on 3G.
Aina saavuttaa tuon pienimmään n. 50 kbps:n nopeuden, joka vastaa gprs-yhteyttä, jota joskus käytin kännykällä.
- autossa kun odottelen
kännykkä toimii "mokkulana" kannettavassa, ainoastaan hinta rajoittaa käyttöä. pitäisi tehdä pakettisopimus operaattorinkanssa.
3G on mainio asia,ei tarttisi oikeastaan edes kannettavaa kun on kännykässä samat ominaisuudet,mutta näkö alkaa olla heikko siksi läppäri on oltava. onko se mobiili mutta on hyvä ja halvempi. Tein tietämättömyyttäni kahden vuoden sopimuksen ja kohta oli halvempi mainos 9.90e kk. tämä dna on 14e kk.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1612810
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262460Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352220
- 631905
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2481734- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311222Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215