Voice massage

main-eko

Olettekos kuulleet tästä hoitomuodosta/hieronnasta?Minä olen käynyt nyt 2 kertaa saamassa tätä hierontaa vaikeaan hampaiden kirskuttelu ongelmaani.
Eipä sitä ole tullut ajatelleeksi poski- ja purentalihasten merkitystä.Nyt on olo kuin pullasorsalla,posket pullollaan ja kipeät.Hierontahan rentouttaa tiedetään,saas nähdä miten rennoksi tuo suun tienoo tulee?

4

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katicat2

Minulla ei ole ketään, joka olisi kuunnellut että kirskutinko hampani, mutta usein olin purrut kieleeni ja hampaat olivat arat. Hammaslääkärini sanoi hampaissa näkyvän yöpurennan jäljet. Hän näki sen hampaiden kulumisesta. Minulle tehtiin muovinen hammaskisko, johon olen ollut hyvin tyytyväinen. Toki voin tietysti yöllä sitäkin purra, mutta leuat eivät menen yhtä tiukkaan kuin ennen.
      Hieronta hoitaa varmasti yöpurennan seurauksia, mutta mahtaako se estää sen purennan. Sen syyhän ei ole niissä lihaksissa, vaan ne saavat käskynsä ylempää.

• main-eko

Onhan minulla se kiskokin,mut tämä vielä lisänä.Epäilen minäkin mitä lopultakaan auttaa,kun varsinainen aiheuttaja on ja pysyy.

• Katicat2
        main-eko kirjoitti:

Onhan minulla se kiskokin,mut tämä vielä lisänä.Epäilen minäkin mitä lopultakaan auttaa,kun varsinainen aiheuttaja on ja pysyy.

Joku fysioterapeutti voisi antaa neuvoja, miten itse rentouttaisi jännittyneitä pään lihaksia. Siis hieronta- ja liikesarjaohjeita(jumppaa). Onkos terv.keskuksessanne jumpparia.

• Katicat2 kirjoitti:

Joku fysioterapeutti voisi antaa neuvoja, miten itse rentouttaisi jännittyneitä pään lihaksia. Siis hieronta- ja liikesarjaohjeita(jumppaa). Onkos terv.keskuksessanne jumpparia.

pään seudun lihakset ovat jännittyneet liian ylväästä pään asennosta.
        Leuka alemmaksi nöyrin mielin.
        Aamun tohtori sanoi kerran, että myös uidessa pitäisi pää saada oikeaan asentoon ja se edellyttää kyllä kasvojen veteen painamista, mikä on monelle varsi vaikeaa. Tuo lääkäri väitti, että juuri tuo väärä uimatapa aiheuttaa monia pään lihasten kramppeja, niin hyvää kuin uiminen muutoin kuntoliikuntana onkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      161
      2810
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2460
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      53
      2364
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      135
      2220
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      63
      1905
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      248
      1734
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1391
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1329
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      31
      1222
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1215
    Aihe