Olettekos kuulleet tästä hoitomuodosta/hieronnasta?Minä olen käynyt nyt 2 kertaa saamassa tätä hierontaa vaikeaan hampaiden kirskuttelu ongelmaani.
Eipä sitä ole tullut ajatelleeksi poski- ja purentalihasten merkitystä.Nyt on olo kuin pullasorsalla,posket pullollaan ja kipeät.Hierontahan rentouttaa tiedetään,saas nähdä miten rennoksi tuo suun tienoo tulee?
Voice massage
4
311
Vastaukset
- Katicat2
Minulla ei ole ketään, joka olisi kuunnellut että kirskutinko hampani, mutta usein olin purrut kieleeni ja hampaat olivat arat. Hammaslääkärini sanoi hampaissa näkyvän yöpurennan jäljet. Hän näki sen hampaiden kulumisesta. Minulle tehtiin muovinen hammaskisko, johon olen ollut hyvin tyytyväinen. Toki voin tietysti yöllä sitäkin purra, mutta leuat eivät menen yhtä tiukkaan kuin ennen.
Hieronta hoitaa varmasti yöpurennan seurauksia, mutta mahtaako se estää sen purennan. Sen syyhän ei ole niissä lihaksissa, vaan ne saavat käskynsä ylempää.- main-eko
Onhan minulla se kiskokin,mut tämä vielä lisänä.Epäilen minäkin mitä lopultakaan auttaa,kun varsinainen aiheuttaja on ja pysyy.
- Katicat2
main-eko kirjoitti:
Onhan minulla se kiskokin,mut tämä vielä lisänä.Epäilen minäkin mitä lopultakaan auttaa,kun varsinainen aiheuttaja on ja pysyy.
Joku fysioterapeutti voisi antaa neuvoja, miten itse rentouttaisi jännittyneitä pään lihaksia. Siis hieronta- ja liikesarjaohjeita(jumppaa). Onkos terv.keskuksessanne jumpparia.
Katicat2 kirjoitti:
Joku fysioterapeutti voisi antaa neuvoja, miten itse rentouttaisi jännittyneitä pään lihaksia. Siis hieronta- ja liikesarjaohjeita(jumppaa). Onkos terv.keskuksessanne jumpparia.
pään seudun lihakset ovat jännittyneet liian ylväästä pään asennosta.
Leuka alemmaksi nöyrin mielin.
Aamun tohtori sanoi kerran, että myös uidessa pitäisi pää saada oikeaan asentoon ja se edellyttää kyllä kasvojen veteen painamista, mikä on monelle varsi vaikeaa. Tuo lääkäri väitti, että juuri tuo väärä uimatapa aiheuttaa monia pään lihasten kramppeja, niin hyvää kuin uiminen muutoin kuntoliikuntana onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723280
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262580Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542446- 1462321
- 671976
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2821842- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361299Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235