Auttakaa nyt immeiset hyvät. Kun tulin lyöneeksi vetoa siitä , että kuinka monta vuotta Lappeenrannan humppafestivaalit kestivät.
Kuka muistaa? Netistä en löytänyt tarkkaa tietoa hakemallakaan ja itse en muista yhtään.
Mistähän sen tiedon saisi?
Vetoa lyöty
7
264
Vastaukset
- R.S..nen
Ainoa varma tieto minulla on että ensimmäiset humppafestivaalit olivat vuonna 1977. Viimeiset...joskus 1985-86?? Arvailuksi menee:)
jos katsot tästä.
http://www2.lappeenranta.fi/lehtitietokanta/artikkeli.php?id=7990
Sen mukaan 12 vuotta.- Petteri.. ..
Löysit faktatietoa ja minä voitin vetoni, sillä kaveri väitti, että ne festarit ei monta vuotta kestäneet. Onhan 12 v " monta vuotta".
Petteri.. .. kirjoitti:
Löysit faktatietoa ja minä voitin vetoni, sillä kaveri väitti, että ne festarit ei monta vuotta kestäneet. Onhan 12 v " monta vuotta".
12 monta vuotta?
Riippuu vähän missä iässä sitä katsoo.
Parikymppisenä 12v on muistaakseni monta vuotta, mutta minun iässäni .... miten sen nyt sanoisi.
Aika vaan kulkee niin kovaa.
- Heikiltä..,
Kyllä Heikki tietää.
- Heikki
jos vain muistaa, vaikka kyllä terävänä kulki ajatus toissailtaisessa keskusteluohjelmassa.
- navannöyhtä
Heikki kirjoitti:
jos vain muistaa, vaikka kyllä terävänä kulki ajatus toissailtaisessa keskusteluohjelmassa.
Tulee tänään uusintana muuten se haastattelu tv.stä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824160
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262830Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?692728- 1532520
- 722162
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3482046- 331528
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171322