Minä olen oma linnani.
Eivätkä näistä porteista jättiläiset käy.
Sinun on tultava taikametsän kautta,
keveästi yli virran, vaarain, kimmelvän.
Niin kuin uni on:
isku neidon; hennon korennon.
varo
7
345
Vastaukset
- Into.Lento
taikametsä utuinen
haukotuksen oloinen
vaaksa vaaraan
sukeltaen jännitystä saaden
oi korento oi neito
uinnin kruunaa lämmin peitto- Flau
Korennot lentävät töihin, jos eivät parkkihallissa törmää johonkin.
En muista sen joen nimeä, minkä varrella istuimme eväillä, kun sininen korento tuli ja istahti kämmenselälleni. Hetken keskustelimme säästä. Sen jälkeen hän (Ferdinand) jatkoi saalistusreissuaan ja napsi jokirannan paarmat pois kimpustamme.
:)
- Eräs nainen
Nyt tiedän, miksi en onnistu. Siinä, missä joku yrittää jättiläisenä sisälle ja taikametsän kautta korentona, niin omalta kohdalta olen valinnut punaiset saparot, täplikkään hevosen, eriparia olevat sukat ja maailman vahvimman tytön olemuksen.
Tällaisia ajatuksia sain runostasi :D.- Flau
Jokaisessa naisessa elää pieni maailman vahvin tyttö, jossa taasen elää maailman suurin isänrakkaus ja maailman syvin kaipaus.
Äidit jäävät aina hyvissä tarinoissa sivurooliin, tai sitten päärooliin jouduttuaan ovat joitain ilkimyksiä tai noitia tai muunlaisia hämärässä nyhjääviä syöjättäriä, jotka punovat kaikenlaisia mielikuvituksellisia ja katalia juonia hyvyyden ja kauneuden kampittamiseksi pataan.
Taasen saparot on nykyään ja aina jees!
:)
Flau!
Räjäytit potin kerralla';............)- peres
Tähän otan oppaaksi pikkupeikon joka näyttää minulle oikean polun läpi runosi taikametsän
Näin näin sanat soi
Kiitos - Tapiontytteli
Ei voimalla kaadeta linnan muureja
kuiskaus, oikea,
avaa portit ???
...sekosin laskuissa, niin mota kertaa tämän luin
Maistelin kielelläni,
mielessäni kuljettelin :
- "Eivätkä näistä porteista jättiläiset käy." -
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1753466
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262620Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542486- 1462331
- 672006
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2981888- 311421
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211363Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381327Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161245