Olen metsänomistaja ja erittäin kiinnostunut siitä sinun uutisoimastasi mersusta, jonka Vanhanen, sinun tietojesi mukaan, minulle (ja muille metsänomistajille) toimittaa?
Milloinkohan se oikein saapuu vai pitääkö sitä itse jostain kysellä?
T. Vastauksesta etukäteen kiitollinen Metsämies.
Känä, milloin Vanhasen lupaama
27
433
Vastaukset
- tarveharkinnan
perusteella. Hakemukset voi osoittaa UPM:lle ja Storaensolle.
- sinne tavallisiin
osoitteisiinsa eli niille tehtaiden työntekijöille.
- taskurahaa.
sinne tavallisiin kirjoitti:
Simarahat ovat juoneet, mutta senttikorotukset eli muita suuremmat palkankorotukset raksuttavat tilille joka kuukausi. 50 000 - 60 000 €:a vuodessa brutto.
- tuollaiset senttikorotukset
taskurahaa. kirjoitti:
Simarahat ovat juoneet, mutta senttikorotukset eli muita suuremmat palkankorotukset raksuttavat tilille joka kuukausi. 50 000 - 60 000 €:a vuodessa brutto.
Tahtoo, tahtoo.
- Nyt alalle
tuollaiset senttikorotukset kirjoitti:
Tahtoo, tahtoo.
on vaikea päästä, sillä valmiita paperiliittolaisia on lakkautettujen tehtaiden jäljiltä vapailla markkinoilla ja varmasti palkataan heidät ensin, jos paikkoja tehtaisiin aukeaa.
- saamattomuudesta kiinni
Nyt alalle kirjoitti:
on vaikea päästä, sillä valmiita paperiliittolaisia on lakkautettujen tehtaiden jäljiltä vapailla markkinoilla ja varmasti palkataan heidät ensin, jos paikkoja tehtaisiin aukeaa.
Sitä kai osoittaa myös se, että roikun täällä.
- on palstalla
saamattomuudesta kiinni kirjoitti:
Sitä kai osoittaa myös se, että roikun täällä.
työaikaan tietenkin, koska valvomossa tulee aika varmasti pitkäksi. Kun jokin sitten alkaa näyttää menevän pieleen, niin Empowerin miehet on aika kutsua paikalle korjaamaan tilanne ja taas on aikaa kirjoitella vaikkapa Keskusta-palstalle siitä, miten huonosti köyhillä paperimiehillä menee.
Ammatinvalintakysymys! - ei mene
sinne tavallisiin kirjoitti:
tehtaiden työntekijöille. Ei palkansaajille ole myönnetty
verovapautta, vaan metsänomistajille. - tukia tarvitse
ei mene kirjoitti:
tehtaiden työntekijöille. Ei palkansaajille ole myönnetty
verovapautta, vaan metsänomistajille.sillä he saavat kuukausittain suuret tuet työnantajiltaan kaikkine simarahoineen ja senttikorotuksineen.
Metsänomistaja ei saat simarahoja ja senttikorotuksia kuukausittain tililleen. - Ennen piti lukea kirjaa
on palstalla kirjoitti:
työaikaan tietenkin, koska valvomossa tulee aika varmasti pitkäksi. Kun jokin sitten alkaa näyttää menevän pieleen, niin Empowerin miehet on aika kutsua paikalle korjaamaan tilanne ja taas on aikaa kirjoitella vaikkapa Keskusta-palstalle siitä, miten huonosti köyhillä paperimiehillä menee.
Ammatinvalintakysymys!tai pelata ristinollaa.
- köyhää
Ennen piti lukea kirjaa kirjoitti:
tai pelata ristinollaa.
paperimiestäkin uuden ajan vempaimilla.
- ja vielä viisaitakin!
köyhää kirjoitti:
paperimiestäkin uuden ajan vempaimilla.
Mutta olisi se kiva olla köyhä paperimies. Kuuloistais paremmalta kuin vain tavallinen köyhä ja vielä paremmalta kuin tällainen henkisesti köyhä.
- kuin insinööri
ja vielä viisaitakin! kirjoitti:
Mutta olisi se kiva olla köyhä paperimies. Kuuloistais paremmalta kuin vain tavallinen köyhä ja vielä paremmalta kuin tällainen henkisesti köyhä.
ainakin, jos insseiltä kysytään.
- ollaan olevinamme ettei
kuin insinööri kirjoitti:
ainakin, jos insseiltä kysytään.
tiedetä.
Niin, ajattelin kysyä, että voiko esittää toivomuksia? Mä tahtoisin sen mersun sellaisena tumman vihreänä. Ei se sitten erottuisi niin hyvin maastosta, kun menen marjametsään.
Mutta, jos vaikka ottaisivat vielä sinne paperihommiin. Mä en oo kovin pitkä niin ne senttikorotuksetkaan ei tulisi niin kalliiksi niille. Ja ei mun tarvitsisi sitä simaakaan juoda. Tarttee nääs ajatella noita linjojaan. - Metsämies.
ollaan olevinamme ettei kirjoitti:
tiedetä.
Niin, ajattelin kysyä, että voiko esittää toivomuksia? Mä tahtoisin sen mersun sellaisena tumman vihreänä. Ei se sitten erottuisi niin hyvin maastosta, kun menen marjametsään.
Mutta, jos vaikka ottaisivat vielä sinne paperihommiin. Mä en oo kovin pitkä niin ne senttikorotuksetkaan ei tulisi niin kalliiksi niille. Ja ei mun tarvitsisi sitä simaakaan juoda. Tarttee nääs ajatella noita linjojaan.Itse ajelen hopeanharmaalla Toyotalla. Ei näy pöly niin kovasti peltipinnalla kuin tummissa värisävyissä.
Kerran erehdyin ostamaan musta auton ja se oli aina likaisen näköinen, kun en sitä jaksanut aina olla pesemässä.
Hopeanharmaa pysyy ainakin puhtaamman näköisenä pidempään.
Kannattaa hakea paperialalle, jos se kiinnostaa. Hakematta ne eivät ainakaan valitse. Onnea vain hakuihin, jos siltä tuntuu. - sitä mieltä,
tukia tarvitse kirjoitti:
sillä he saavat kuukausittain suuret tuet työnantajiltaan kaikkine simarahoineen ja senttikorotuksineen.
Metsänomistaja ei saat simarahoja ja senttikorotuksia kuukausittain tililleen.ettei heille tarvitsisi maksaa palkkaakaan?
Muista, että kateus vie kalat vedestä! - haettua. Harmaa on
Metsämies. kirjoitti:
Itse ajelen hopeanharmaalla Toyotalla. Ei näy pöly niin kovasti peltipinnalla kuin tummissa värisävyissä.
Kerran erehdyin ostamaan musta auton ja se oli aina likaisen näköinen, kun en sitä jaksanut aina olla pesemässä.
Hopeanharmaa pysyy ainakin puhtaamman näköisenä pidempään.
Kannattaa hakea paperialalle, jos se kiinnostaa. Hakematta ne eivät ainakaan valitse. Onnea vain hakuihin, jos siltä tuntuu.hyvä väri. Ja merkkikin on. Itselläni sellainen sininen. Eipä ole tielle jättänyt.
- katsele.
haettua. Harmaa on kirjoitti:
hyvä väri. Ja merkkikin on. Itselläni sellainen sininen. Eipä ole tielle jättänyt.
Ilmeisesti autokuuma yllättää kolmen vuoden välein.
Tyytyväinen olen merkkiin ollut ja siinä meinaan pysyä elleivät onnistu Mitsubishiä myymään, vaikka kotiovelle paikallinen myyjä tuo autojaan näytille.
T. Metsämies - Emmä noin pian vaihda
katsele. kirjoitti:
Ilmeisesti autokuuma yllättää kolmen vuoden välein.
Tyytyväinen olen merkkiin ollut ja siinä meinaan pysyä elleivät onnistu Mitsubishiä myymään, vaikka kotiovelle paikallinen myyjä tuo autojaan näytille.
T. MetsämiesNiihin kiintyy;) On ne hyviä.
- riittää minulle.
Saisikohan mersun sijasta uuden Toyota LC:n?
Tosin tuo nykyinen on vasta vuoden ikäinen ja pärjään silläkin hyvin, joten tarveharkinnan mukaan en tarvitse mersua enkä ihan heti uutta Toyotaakaan. Toivottavasti se tarjous on voimassa kahden vuoden päästä, jolloin vaihdan autoa. Pidän yhtä aina kolme vuotta.
T. Metsämies- olla mersu
mutta eiköhän sieltä M-sarjasta löydy sopiva, varsinkin kun ruksaat
riittävästi lisävarusteita mukaan. Eihän se tietysti Toyotan
veroinen ole, mutta kaikkea ei voi saada... - vain Mitsu.
olla mersu kirjoitti:
mutta eiköhän sieltä M-sarjasta löydy sopiva, varsinkin kun ruksaat
riittävästi lisävarusteita mukaan. Eihän se tietysti Toyotan
veroinen ole, mutta kaikkea ei voi saada...En mitään natsirautaa tarvitse. Ajelkoon Lipponen sellaisella ja lunastakoon valtiolta itselleen tilaama panssaroitu virka-auto. Nauttihan Lipponen mieluusti turvajärjestelyistä, jotka on Vanhanen osoittanut tarpeettomiksi. Vai oliko Lipposella enemmän vihollisia?
Toyota tai ei mittään!
T. Metsämies - toyotamies
vain Mitsu. kirjoitti:
En mitään natsirautaa tarvitse. Ajelkoon Lipponen sellaisella ja lunastakoon valtiolta itselleen tilaama panssaroitu virka-auto. Nauttihan Lipponen mieluusti turvajärjestelyistä, jotka on Vanhanen osoittanut tarpeettomiksi. Vai oliko Lipposella enemmän vihollisia?
Toyota tai ei mittään!
T. Metsämiesperiaatteita pitää olla!
- on Toyota
toyotamies kirjoitti:
periaatteita pitää olla!
hyvä vaihtoehto.
Perusvarusteinen LandCruiser etenkin, siinä melkein kaikki on vakiovarusteita ja lisävarustelista on pieni. Voi sanoa naapurille, että on ihan karvalakkimalli ilman mitään lisävarusteita ja näin ollen naapurikaan ei kadehti suotta.
Toyotalla pääsen savotan lähelle mennen tullen.
T. Metsämies
Jos vanhat merkit paikkansa pitävät, KEPU PETTÄÄ AINA.
- Metsämies.
Kyllä se Kepu pettää, jos sitä mersua ei ala kuulua. Tosin Toyota-mies, kun minäkin olen, kuten eräs nimimerkki tässä ketjussa on, ei mitään mersua edes tarvitse. Ei niillä voi mennä maastoon. Jäävät kiinni ennen kuin savotta häämöttää.
- Metsämies.
Monet muut ovat jo vastanneet, mutta sinun, Känä, vastauksesi vielä loistaa poissaolollaan.
T. Metsämies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783721
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262700Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?552541- 1462361
- 672036
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3141939- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211393Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381367Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275