HELLÄÄKIN HELLEMPI -RAKKAUS-

♥ ¤ ♥♥ ¤ ♥ ¤ ♥ ¤ ♥♥ ¤ ♥

Hellä kosketus
rosoiseen
pinta - kuin savi -
murenee
Hellä puhallus
siirtää suuretkin
lohkareet

Hellä kuiskaus
kuin kaikuna -
takaisin tulee
Hellä tunne
näin sydämet
sulattaa yhteen

Hellä suudelma
sinetöi
- niin aina -
sen suuren

Hellääkin hellempi

- Rakkaus -

vie ja kantaa
kauniisti ikuisuuteen

♥ ¤ ♥♥ ¤ ♥ ¤ ♥ ¤ ♥♥ ¤ ♥

12

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

..ypylipypylipalkinnon voittajaehdokas tälle päivälle. Onpa ihanan söpön hellä runo. Kiitos kun piristit päivää runollasi : )

• *MURUKULTA*

Tää on niin tätä! ;)))

Pyysin ISOlta-G:ltä hellääkin hellempää runoa ja sen sain! *nauraa*

Pitäisi kait seuraavaksi pyytää vähän enemmän 'pehmusteita' tuonne,,,sanonko minne.
        Hankin nimittäin kuntopyörän,,Joo-oh! 'auts'..Voinet kuvitella miltä alkuinnostus..sattuu ja mihin..! :[
        Kesä mennyt liki pyörättä, joten köhöm..täytyy ensin totutella.

Tosin tv katseleminen ei oikein onnistu nojatuolissa, ei houkuta,
        kun se katseleminen näköjään menee samalla kun polkee. Hyöty ja huvi.
        Hyvä minä! :)

Hieno pvä ollut tänään ja sitä samaa toivon sinne illaksikin, padme_ ja kiitoksia, kun kävit! :)

• padme_amidala
        *MURUKULTA* kirjoitti:

Tää on niin tätä! ;)))

Pyysin ISOlta-G:ltä hellääkin hellempää runoa ja sen sain! *nauraa*

Pitäisi kait seuraavaksi pyytää vähän enemmän 'pehmusteita' tuonne,,,sanonko minne.
        Hankin nimittäin kuntopyörän,,Joo-oh! 'auts'..Voinet kuvitella miltä alkuinnostus..sattuu ja mihin..! :[
        Kesä mennyt liki pyörättä, joten köhöm..täytyy ensin totutella.

Tosin tv katseleminen ei oikein onnistu nojatuolissa, ei houkuta,
        kun se katseleminen näköjään menee samalla kun polkee. Hyöty ja huvi.
        Hyvä minä! :)

Hieno pvä ollut tänään ja sitä samaa toivon sinne illaksikin, padme_ ja kiitoksia, kun kävit! :)

..siinä onkin sopiva kolo ylityörahoille. Ja atteles, kun kirjoitan siinä polkiessa rakkausrunoja. Millaisia lennokkuuksia niihin syntyykään. Samaten ne iänikuiset ylityöt voisi tehdä siinä polkiessa. Ja hmmm.. dynamon avulla voisi sähkölaskua saada pienemmäksi. Valonheitin vaan sarvien väliin..
        Mutta kiitos vinkistä, täytyy hommata bilteman geelipehmustin arkojen paikkojen suojaksi....
        ....siirtyy postimyyntisivuille... : )

• *MURUKULTA*
        padme_amidala kirjoitti:

..siinä onkin sopiva kolo ylityörahoille. Ja atteles, kun kirjoitan siinä polkiessa rakkausrunoja. Millaisia lennokkuuksia niihin syntyykään. Samaten ne iänikuiset ylityöt voisi tehdä siinä polkiessa. Ja hmmm.. dynamon avulla voisi sähkölaskua saada pienemmäksi. Valonheitin vaan sarvien väliin..
        Mutta kiitos vinkistä, täytyy hommata bilteman geelipehmustin arkojen paikkojen suojaksi....
        ....siirtyy postimyyntisivuille... : )

Arvaa onko - *näyttää selän alapuolella olevaa kahta suurinta lihasta ja josta sitten näyttäis lähtevän kaksi toisistaan erillistä pötkylää, joita myös jaloiksi kutsutaan* - 'toi noin', *siis se väliosa.. tai ei.. tai niin.. siis..no..*- vähä kippeä..

Mutta olen kyllä, näinkin lyhyen tuttavuuden aikana, todennut että kannatti tuo pyörän hankinta!
        Se että olisin koko ajan vain istunut senkin ajan (ei kuitenkaan kauheesti) mitä katsoin tv,
        kuin että samalla poljin, enkä etes huomannut sitä enää, olen ollut virkeempi ja sanosinkos että jonkin sortin herätys on tapahtunut myös suolistossa,,, jne.
        Ainut on tuo 'pieni' arkuus,,, mutta tuo on hyvä vinkki, geelipehmustin, (ikinä kuullutkaan) täytyy lähtee hakeen illalla Biltemasta! :)

Mutta arvaappa mitä minä päätin tuon lämmön suhteen! Hankkia vinkkelit! :O
        Näin sellaiset lauantaina tuolla kaupanhyllyssä ja tuli aivan hirvee hinku hommata sellaset! :D
        Ois vähä erikoiset vai mitteen hauskatkin ja jos pakkanen yllättä, minulla on parhaimmat jarpaittensuojat! Oujee!
        En vain tiedä onko niitten säilytyksessä jotain poppaskonsteja vai riittääkö vain että laittaa kesäksi pussiin?

Jotenkin taas tuntuun siltä että ympäristö alkaa täriseen, jotta mitä se seuraavaksi taas keksii... ;)

• Pekka*

Niinku tuosta Kallen vastauksesta etellisseen runnoos
      käv ilimi nii minulle tul kiire mehtään kahtomaan
      ettee vuan tuli piäse sammumaan pöntön
      alta

Vähän minä jännäsin että onkoon siinnä runossas
      tarpeeks sitä rakkauven sanomata mutta
      sitten huokasin helepotukseta kun serihvi
      anto olla sen paekollaan..kun se muuten olj helekutin hyvä

Tämänpäeväsessä onkii sitten niin kaaniita
      lauseita että suap syvämmen läpättämmään

Kalle käski kysyä että vieläköön se servoletti
      on siellä teijjän metässä kun tuo teräksen hinta
      on korkeella ja romurosvot haluvais kaiken
      viijjä

• *MURUKULTA*

Oota..... joo, piti oikee käyvä uuvelleen lukemass tuo etellinen, jotta ossoon selittee.
        Se rakkauven tunne kulukoo siellä nii ku piiloss, vaikk tuo runominä siin touhuu niit pihatöit, ymmärrät kyllä!
        Kyllhää siin oll tietennii tottakii mist se lähti itea liikkeelle, vaikk keske se viell tuo kukkapenkin laitto oh. Siinä sitä käet tullooki kippeekss kun siin täytyy kivejä pyöritell välleen..
        Mutt runnoon,,Mie piäätin luottoo taas lukijan piääkoppoon, jotta se sannoopi sen, mitä en siihen kirjottanna ja ikkään ku täyttee sen ni, jotta runo tulloo kokonaiseksi. Muutenha se ei tuu, vuaan jiää simmoseks 'kuha jottai'.

Simmonen tarkotusha se oll tuass täll sabattirunoll, jotta pikkasen laittoo syväntä sykkyrään.
        Laittoo meitti ku mukavoo ko sitä hellyyt suapp ja suattoohan siin sitte se höpöhöpö-iltakii kehkeytyä mukavast...;þ

Mutta sanoppa Kallelle, jotta 'mikä servaletti'! Ei siin paljoo uoo ennee, ku muisto vaan.
        Kovasti se on hyötykäytöss ollunna, enne ja jäläkee..
        Eikä sitä mitkään rosvotkaa älyy viiä, ku ei sitä erota pal ympäristöstä, näyttee ennemin isolt kivelt kun hulpeelt kaaralt.

Vauaan pakko kait se oh jatkoo näit touhuja jotta suap kunnolla rauhottuu petillekii.
        Kiitos Pekka, kaaniist mielpitteestäs..sillee helläst Murukulta sanoisii, jotta lämpöst iltoo täst etiäpäinkii. :)

• Essonpaarin emäntä

Kuuleppas Muru, tähän alakuun on heti sanottava että runos on hempee ku kanelipulla (tännää niit juur leivoi vasullise - kaik mänt sil sekunnil ko uunist laitoi tiskii :O)
      Mahtaa siin ol ukkoitte vatatki hellinä - pilsneriä ja pullaa ko vettää sammaa mahaa...

Jaa-a, huomen olisis taase täys tyäpäivä *huokaa* - otan tästä finkerporillisen laadukasta likööriä ja suklaakonfehdin, vetäsen villasukat jalakoihi jä käyn levolle.

Sinulle toivotan ihanaista puolikuullista ilitaa =)

Niin, siittä runosta - tykkään mie =)

• *MURUKULTA*

No, ei tuo ranta nyt niin järkyttävän kaukana ole, mutta kanelia pitää syödä..mmm?..Ei kait nämä asiat sinäänsä yhteen kuulu, mutta totta joka tapauksessa..;)) ja parei niin, vai mittee!
        No vaan pullo bilneriä on aina paikallaan, vaikka ei janottaisi ja valiojoukko kyllä tietää miten jalo juoma tulee nauttia eli aina kun sitä on....

No minulla on nyt vain kahvia ja hyvää onkin..mistähän se johtuu että juuri aamulla se kahvi maistuukin niin hyvältä. Elimistöjuttuja...

Aivan mahottoman kaunis auringonnousu,, Oranssinkultaisena puut ja lehdet ja..kaikki!
        Tämä on kyllä parasta syksyisessä aamussa! *Voi huokaus*

Tätä samaa sinne pussitolkulla lähettelee Murukulta! :)

• Muruuuuuuuuuuu.
      Väliin epäröin.
      Kun saan korville.
      Kuka löi!
      Olinko lie itse.
      Vaiko vain tunne.
      Rakkaus on Justeerisaha.
      Niin arvata saatan.
      Yöhön parun.

Piru kun menin syömään kopallisen puun alle pudonneita kaneleita,,,,hui kamala.
      Mut runosi laitoi taas ajatukset myllimään.
      Hyvää yötä.

• *MURUKULTA*

Niin kirjoitetaan, kuinka tunnetaan - ja jos ei uskottaisi - niin silloin vois aivan hyvin juosta kalliolta..
        Vähempään minusta ei kannata tyytyä - miksi tyytyä..
        Useasti se on kuitenkin se itse joka lyö kipeiten,
        kun olisi se helppokin tie kuljettavana, mutta kun on jäärä ja,,,Rakkaus on se justreerisaha! :)

Vaau en kyllä käsitä mistä kanelin syönnistä se puhuu!
        Eihän sitä kanelia voi syödä noin vain *pöllähtänyt Muru ihmettelee* :]
        Kohtuudella,,,sinne sun tänne, rakkauden maustetta eikä kori tolkulla kerralla!

:)))*nauraa* Gitta oot mainio! Toivottavasti verenkierto on jo rauhoittunut
        ja muuten mukva maanantai auennut! :)

• silkkis

ihanalta tuntu lukea kaunis
      runosi joka kosketti minua
      ilon kyyneleet vieri poskilla
      olen ollut ihanalla matkalla,
      siksi olen ollut kuukauden
      poissa...kiitos kun sain
      lukea kauniin runosi..mukavaa
      iltaa ja syksyä sinulle...*halaus*

• *MURUKULTA*

Ihanalta tuntuu lukea sinua piiiitkästä aikaa! :D

Ihmisiä tulee ja menee, mutta ne jotka tulee,
        ansaitsee lämpöisen halauksen, niin että tuntuu! *rutzziz*

Matkalla *huoh* ja vielä ihanalla olet ollut,
        Woi witsi, kun hienoa!
        Nyt sinulla on taskut täynnä rikkauksia - kokemuksia,
        ja niitä ei kukaan voi viedä sinulta.
        Vähä minä oon onnellinen sun puolestas! :)

Nyt kyllä kuppistellaan yhdessä aamukahvit \_/?\_/?
        Tiistai ja näin hienosti lähti käyntiin!
        Kiitos silkkis ja oikein mukvaa pvää, vilkuttaa Murukulta! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      34
      1654
    2. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      40
      1570
    3. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      25
      1534
    4. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      20
      1425
    5. Mitä ajattelet

Kun näet kaivattuasi?
      Ikävä
      126
      1414
    6. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      30
      1250
    7. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1217
    8. Nyt on pakko tunnustaa

AA että on ikävä sinua!!
      Ikävä
      19
      1199
    9. Sulla on uskomaton luonne

Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s
      Ikävä
      44
      1088
    10. Katso ennen-jälkeen kuvat - Erika Vikman saa pihalleen jättirempan tv:ssä!

Oho, onpa aikamoinen muutos! Mitäs tykkäät, onko tällainen piha mieleesi vai haluatko enemmän nurmialuetta ja vihreää?
      Pihasuunnittelu
      6
      1016
    Aihe