miksi he sotkevat ne?
Nainen ja raha-asiat
11
525
Vastaukset
- MMies
Mies korjaa kuitenkin vahingot.
- Pikkukirppu
nainen saa raha-asiat sekaisin? Ei päde täällä ainakaan, olen ehkä turhankin tarkka rahoista.
- lyyli
olen pikkukirpun kanssa samoilla linjoilla. nainen jos normaali oltava tarkka rahoista ,koska me tarvitsemme rahaa myös pakollisiin tytöjen juttuihin.Miehellä ei ole niin pakollisia juttuja kuin tytöillä ja naisilla
- Papeete1
Pitäisi tietää. Ei ossoo silti sanoa, ne vaan menee vaikka kuinka taistelee vastaan. Jos ei mokaa itse, niin ulkopuolelta sekoitetaan pakkaa. Pienillä tuloilla ei paljoa vaadita kun ne on jo sekaisin kuin seinäkellot :D
- ulosottomies :???
kiskoo seinäkellotkin seinästä???
- Papeete1
ulosottomies :??? kirjoitti:
kiskoo seinäkellotkin seinästä???
Kokemusta mutta onneksi ei ole kuin yksi seinäkello ja senkin arvo on varmaan 1 euro. Vieköön sen sitten jos sillain pääsee tapahtuun :)
- yleistää
no ei pidä taas yleistää.
yksinhuoltajana on ollut pakko oppia menojen hallintaa.
mulla on tarkka kirjanpito menoista kuukausittain.
varmaan osin työnkin puolesta tullut.
samanlaista menojen seurantaa työssä ja kotona, vähän eri mittakaavassa vaan :) no siksi kun naiset eivät tunnetusti hallitse matematiikkaa.
"Netti-pankki laskuissa piste voi mennä väärään paikkaan"
MarttyyriMallari-TTtAinakin minun tuttavapiirissäni on enemmän raha-asioihinsa välinpitämättömästi suhtautuvia tai turhia riskejä ottavia miehiä kuin naisia. Naiset ovat ylensä varovaisempia.
Vai oletko eri mieltä?- ensin
eroon rahoista ja ota vasta sitten nainen.
Enemmän mä tiedän miehiä, jotka on raha-asiansa sotkeneet kuin naisia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031369
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881247Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133985- 67913
- 39837
- 71833
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53777- 71757
- 59754
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39744