keskustelupalstoilla esitetään enemmän kysymyksiä kuin vastauksia.
Johtuuko se siitä, että kuka tahansa osaa kysyä, mutta vastaaja joutuu ottamaan tietoisen nolatuksi tulemisen riskin.
Luulen, että ystävänne Google ei pysty
ratkaisemaan tätä "kysymystä".
http://www.youtube.com/watch?v=s10t32X5wvI&feature=related
"Mitä enemmän kuuntelet muita ja arvioit heidän mielipiteitään, niin sen vähemmän kykenet oma-aloitteiseen ajatteluun"
MarttyyriMallari-TTt
Miksi...
13
577
Vastaukset
- zisel
Tuutko tanssii mun kans:
http://www.youtube.com/watch?v=rTuW-zCl6tA
*älä nipota äijä, tartu kiinni musta ja antaa mennä*
*tanssii jo*en tule, koska en pidä sinusta.
"Tai no voisin pitääkin, jos osaisit käyttäytyä hienotunteisesti"
MarttyyriMallari-TTt- zisel
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
en tule, koska en pidä sinusta.
"Tai no voisin pitääkin, jos osaisit käyttäytyä hienotunteisesti"
MarttyyriMallari-TTtsuksi sitten vittuun.
*jatkaa tanssimista* - mitään
zisel kirjoitti:
suksi sitten vittuun.
*jatkaa tanssimista*asiaa sanoa siivosti?
Törkeitä nämä nykyajan nuoret naiset. - zisel
mitään kirjoitti:
asiaa sanoa siivosti?
Törkeitä nämä nykyajan nuoret naiset.sitten että "jaa no suksi sitten kuuseen"... Daaa!
- parempi,
zisel kirjoitti:
sitten että "jaa no suksi sitten kuuseen"... Daaa!
olet jo oikealla tiellä.
muuten olet vastannut jonkun toisen tekemään aloitukseen?
"oliko tämä siis itseironiaa?"valitan, en enää osallistu toisten aloittamiin keskusteluihin.
"Olen roolini uhri"
MarttyyriMallari-TTt
- MMies
Kysyjä kaipaa uusia näkökulmia, oivalluksia ja ajatuksia esittämiinsä kysymyksiin. Saattaapi itse olla ikäänkuin *jumissa* ja eksyksissä omien kapeiden tulkintojensa keskellä.
"Kysyvä ei tieltä eksy"
MOT? - sirpamaikkarilta
ne vastaukset. Yleensä vielä monin kertasena. Ei kai kukaan alotusta tee ensin vastaamalla. Tietysti se ois vaihtelua. 8)
yleensä nämä keskustelupalsta-kyselijät jättävät kertomatta omat mielipiteensä asiasta jota he kysyvät.
"Alkeellinenkin näkökulma on parempi kuin ei mitään :)"
MarttyyriMallari-TTt
- ei halua
vastauksia vaan huomiota. Joko pistit sheriffi-paperit sisään? Ei mitään tekosyitä että et ehi olla täällä joka päivä.
- sininen_sitruuna
Miksi, Milloin, Missä, Mitä, Mikä... Keskusteluhan on ehkäpä helpompi aloittaa kysymyksen muodossa. :)
Ja sitäpaitsi, villi veikkaus, että siihen kysymyksen muodossa tehtyyn aloitukseen tulee enemmän vastauksiakin.
Jos teen aloituksen kysymyksen muodossa, enkä itse vastaa esittämääni kysymykseen... en ehkä tiedä vastausta tai sitten ei vaan yksinkertaisesti huvita tuoda omaa näkökulmaani esille. :P
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824160
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262830Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?692728- 1532520
- 722162
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3482046- 331528
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171322