♥○O○[_♥♥_]○O○[♥♥]○O○[_♥♥_]○O○♥ Kaarnaiset oksat vaiti Myrsky on mennyt menojaan jatkaa jossain matkaansa muualla nyt mesoaa Ikkunasta katson - Minäkin - niin kuin joku muukin - Jossakin Odottaen kuuta nousevaa ja tummaa sineä taivaalla Silmät tähden tavoittaa - Näetkö - Minun rakkaani - Ja toinen vastaan vilkuttaa kirkkaana ja kauniina Vielä hetken viivähdän luona ikkunan ja hämärän Ja luonaan jossain kaukana ja kuitenkin - Aivan lähellä - Sydämessä - ♥○O○[_♥♥_]○O○[♥♥]○O○[_♥♥_]○O○♥ http://www.youtube.com/watch?v=2Pn2MgwrbYY&feature=related
**IKKUNAN LUONA**
17
555
Vastaukset
- padme_amidala
..kylläpä on ihana runo sinulta taas. Tässä oli hyvä levähtää hetki ennen kiireiden alkua : ) Aivan ihan ajatus tuo loppuhuipennos: lähellä sydämessä ja kauniisti toit sen esille : ) Linkkikin oli hyvä, kuuntelin ihaillen joskus viimeviikolla tuota samaista laulajaa piiiitkästä piiitkästä aikaa. http://www.youtube.com/watch?v=F2A-Q7bWkrA
- *MURUKULTA*
Ihanasti pvä alkoi! Laitoin silmät kiinni ja kuuntelin laittamasi biisin. Ei voi mittään, mutta on se niin iiihana tuo ääni ja kappaleet kaikenkaikkiaan. Niissä keinuu,,haluaisi käpertyä peiton mutkaan ja vain uinua...:)) Tuo muu elämä on vähän tyrehdyttänyt kait runosuonta, vaan ei se näköjään aivan kuivunut olekaan. Kevät vain tuo paljon muutakin touhuamista,, kun talviunilta heräilee ja aurinko paistaa pitäisi taas mennä ja tehdä vaikka sen sata ja kymmenen asiaa. Missä välissä rauhoitut.. Yön hiljaisina tunteina,, hymynä ja mukavana ajatuksena, sitten runokin lähtee onneksi viimein liikkeelle! Niin kyllä se siellä on, runojen pieni puro, ja se pulppuaa. Lähellä, vaikka näyttäisi olevan joskus kovinkin kaukana.. :) Upee aurinkoinen aamu, ikkuna auki ja aamulintu parinmetrin päässä laulaa! :D Ihan selvästi Engelbert Humperdinckiä! Mukvaa pvää tiistain padme_ ja kiitos kun pyörähdit täällä kellarin kulmalla! :)
Katseen teitä näkee miten on taas kylmän ote jättänny jälkensä. Odotus se ei nuku etsii taivaalta tähdistä ja kuusta -"Näetkö - Minun rakkaani" - Sydän pitkin käsin halaa taivasta ja noita myrskyn kestäneitä metsän puita. MURUKULTA Kaipuuta mi kipuaa alhaalta ylös asti "IKKUNAN LUONA"..syntynyttä , kiitos. Auringon helmat kylmä tuuli niitä hulmuttelee jospa jo huomenna lämmin käsi koskettais, hymyn kera..Liisa
- *MURUKULTA*
Odotus ei nuku,,hyvin sanottu! Mietin tuotakin, kun kesä tulee, niin tähdet sammuu pitkäksi aikaa. Täytyy nauttia niistä vielä kun voi. Tuonne ne sitten jää, avaruuteen, uutta syksyä, pimeää odottamaan,, Sitten taas me nähdään. :) Aurinkoinen se hyvin kyllä paikkailee tähtitaivasta, se on tullut taas, siitä nautitaan eix vaan! Kiitos Liisa kun poikkesit! :)
- Into.Lento
tuuli tuntui iholla pyöri poskella vieläkin hiukset hulmuaa katse taivaalle kohoaa sininen tähti huomion saa eri lailla loistaa ehkä huomennakin tuikkii sydämeen sinistä kukkii terveisin into ilmanlintu
- *MURUKULTA*
*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O* Murukulta - hops - pongahti tähdenpäälle - auts - istahti Katseli tarkasti kuuta ja maata ei tahtonut oikein (taaskaan) selvää saada Kunnes viimein näki Tellukselle ja sen väki Nukkuin - tietenkin - unta sikeää paitsi yx - ahaaa - rohkea ritari kypärä pääs Vilkutus ja - ups - tähden keikutus huomaakos se tosi kyseessä on nyt No johan se huomasi eikä katsele enää kuuta vaan jotain tähdellistä - Into ilman muuta :) *O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*
Erittäin kaunis ja hyvin etenevä rakkauden täyteinen runo, ei epäilystäkään, rakkaus asuu sydämessä ja on valmiina sitä sieltä rakkaalleen ammentamaan. Pidin, todella pidin, kaunis runo!
- *MURUKULTA*
Mitähän ne kivikauden Hanna ja Niilo on oikein olleet mieltä tähdistä? Reikinäkö yötaivaalla - ja mmmm... mitähän on pääkuvitelleet, sen takana!.. Ovatkos unelmoineet, kuin ihmiset myöhemmin - ken tietäsi sen, ois viisas ihminen. :) Kiitos Dii kauniista palautteestasi ja kiva kun poikkesit Murukullan kellarin kupeella! Mukvaa aurinkoista iltaa sinne vilkutan :D
Hyvin pitkästä aikaa,siis todella...kuulin "pumperdickiä"...ja kuinka upeita biisejä hän on esittänytkään... Kuin Sinäkin runoja.
- *MURUKULTA*
Minulla on kuule oikein vinnyylinä Pumpernikkeliä! Joku vain saisi korjata mun levarin, niin vois vaikka soittaa kuuloelimille kunnon romantique_mussiikkia! :} *huoh* Täytyy tyytyä tähän omaan lauleluun suuremalta osin...mmm... Jaa, löytyyhän mulla mm. mun lemppari, se...no... ;○)'huoh'... http://www.youtube.com/watch?v=5ftQ-cmx_1g&feature=related *nauraa* Täytyy kyllä mennä vähän löylynlyömäksi, että tokenee tämä nostalgia_fiilis! (: ¡uɐɐʇlıʇäʌǝʞ uǝǝsıoʞuıɹnɐ ɐʇlɐllnʞnɹnɯ snʇnʞlıʌ uǝuıolı ¡uɐɐɯɐɐʞʞıoɯ ısääʌäʇsʎ ʇıpɥǝ ısäʇlıǝɹııʞ unʞ ɐʌıʞ
*MURUKULTA* kirjoitti:
Minulla on kuule oikein vinnyylinä Pumpernikkeliä! Joku vain saisi korjata mun levarin, niin vois vaikka soittaa kuuloelimille kunnon romantique_mussiikkia! :} *huoh* Täytyy tyytyä tähän omaan lauleluun suuremalta osin...mmm... Jaa, löytyyhän mulla mm. mun lemppari, se...no... ;○)'huoh'... http://www.youtube.com/watch?v=5ftQ-cmx_1g&feature=related *nauraa* Täytyy kyllä mennä vähän löylynlyömäksi, että tokenee tämä nostalgia_fiilis! (: ¡uɐɐʇlıʇäʌǝʞ uǝǝsıoʞuıɹnɐ ɐʇlɐllnʞnɹnɯ snʇnʞlıʌ uǝuıolı ¡uɐɐɯɐɐʞʞıoɯ ısääʌäʇsʎ ʇıpɥǝ ısäʇlıǝɹııʞ unʞ ɐʌıʞ
Kuules - minullakin mutta kaseteilla ja Tapsasi jälkeen kuuntelin Francoisea... aah...tuota aikaa...ja palatkaamme sinne. Ja laulun kuin runonkin voisin Sinulle tehdä...joka alkoi minuun tässä iskeä. Levarit kuin vinyylitkin kunniaan ja muisteloita päälle. Naura ja hymyile niin saatan tulla mukaan... ei en minä Sinua unohda...halaisin jos voisin. Nuku lempeästi ja hyväile elämääsi.
- *MURUKULTA*
dolan kirjoitti:
Kuules - minullakin mutta kaseteilla ja Tapsasi jälkeen kuuntelin Francoisea... aah...tuota aikaa...ja palatkaamme sinne. Ja laulun kuin runonkin voisin Sinulle tehdä...joka alkoi minuun tässä iskeä. Levarit kuin vinyylitkin kunniaan ja muisteloita päälle. Naura ja hymyile niin saatan tulla mukaan... ei en minä Sinua unohda...halaisin jos voisin. Nuku lempeästi ja hyväile elämääsi.
Hyvät musiikilliset muistot on onneksi meillä! Sitä kun on aikanaan kuunnellut kohtuullisen paljon niitä on mistä saada hymyä kasvoille, edellyttäen tieten että löytää sellaisen kanavan joka soittaa muutakin kuin pintamussiikkia. No, sitäkin pitää kuunnella toki ettei aivan jämähdä, mutta niitä klassikoita ei taida enää niin syntyä, on meinaan niin sekametellisoppaa touhu monilta osin nykysellään Voi monia hyväkin biisejä hukkua pelkästään muutamien suurten 'koneistojen' varjoon. Kilpailu on niin kovaa ja onnella on siinäkin osansa,,yrittäjiä 13 tusinassa... Niin aina, mutta etpäs kerennyt saunoon mun kassa! ;))) Vaan jospas tässä toisin lohdutukseksi jotain mukavaa aamusi! http://www.youtube.com/watch?v=Jsd8_ZJwCas Vietä hyvätuulinen keskiviikkopvä sitä Murukulta vilkuttaa! :)
*MURUKULTA* kirjoitti:
Hyvät musiikilliset muistot on onneksi meillä! Sitä kun on aikanaan kuunnellut kohtuullisen paljon niitä on mistä saada hymyä kasvoille, edellyttäen tieten että löytää sellaisen kanavan joka soittaa muutakin kuin pintamussiikkia. No, sitäkin pitää kuunnella toki ettei aivan jämähdä, mutta niitä klassikoita ei taida enää niin syntyä, on meinaan niin sekametellisoppaa touhu monilta osin nykysellään Voi monia hyväkin biisejä hukkua pelkästään muutamien suurten 'koneistojen' varjoon. Kilpailu on niin kovaa ja onnella on siinäkin osansa,,yrittäjiä 13 tusinassa... Niin aina, mutta etpäs kerennyt saunoon mun kassa! ;))) Vaan jospas tässä toisin lohdutukseksi jotain mukavaa aamusi! http://www.youtube.com/watch?v=Jsd8_ZJwCas Vietä hyvätuulinen keskiviikkopvä sitä Murukulta vilkuttaa! :)
Avatessani tätä - myös pilvinen taivas näyttää valoaan ehkä kenties myös tämän mukanasi lähetit - kuin avaimeksi. Kuinka paljon löytyy musiikkia pintaliidon alta kuin muistuttamaan monimuotoisuudesta. Nykyisin niin monista on jo kadonnut se aito jopa yksilöllinen musiikin teko, ilman sitä - melodiaa - tilalla lienee tuo mainitsemasi 13 tusinassa ja ohi. Ilolla Sinut tähän päivään otan mukaan ja näin - Kiittäen.
- *MURUKULTA*
dolan kirjoitti:
Avatessani tätä - myös pilvinen taivas näyttää valoaan ehkä kenties myös tämän mukanasi lähetit - kuin avaimeksi. Kuinka paljon löytyy musiikkia pintaliidon alta kuin muistuttamaan monimuotoisuudesta. Nykyisin niin monista on jo kadonnut se aito jopa yksilöllinen musiikin teko, ilman sitä - melodiaa - tilalla lienee tuo mainitsemasi 13 tusinassa ja ohi. Ilolla Sinut tähän päivään otan mukaan ja näin - Kiittäen.
Ei ole montaa pvää kun käytiin yhdessä liikkeessä pikku_Murun kanssa ja yhtäkkiä huomasin, että hermostuttiin. Sanoinkin että mikä kumma tässä liikkeessä mättää, oltiin hetki paikallaan ja huomattiin että "musiikki" siellä huusi, ei siitä mitään selvää saanut sittenkään, mutta häiritsevää melua piisas - Lähdettiin pois ja 'huokaus', kun päästiin kadulle! Musiikki voi karkottaa, siinä missä vetää puoleensakin. Pidetään melodiasta kiinni, niistä kauniista, dolan, vai mittee! :) ps. Kuovit on tulleet minulle, peltojen päällä kaartelee pariskunta. Kevättä! :D
*MURUKULTA* kirjoitti:
Ei ole montaa pvää kun käytiin yhdessä liikkeessä pikku_Murun kanssa ja yhtäkkiä huomasin, että hermostuttiin. Sanoinkin että mikä kumma tässä liikkeessä mättää, oltiin hetki paikallaan ja huomattiin että "musiikki" siellä huusi, ei siitä mitään selvää saanut sittenkään, mutta häiritsevää melua piisas - Lähdettiin pois ja 'huokaus', kun päästiin kadulle! Musiikki voi karkottaa, siinä missä vetää puoleensakin. Pidetään melodiasta kiinni, niistä kauniista, dolan, vai mittee! :) ps. Kuovit on tulleet minulle, peltojen päällä kaartelee pariskunta. Kevättä! :D
Kiva että jälleen tavattiin. Kuules - tuosta josta ilmaisit että nk.musiikki esim.liikkeissä huutaa -osto pakollako-niin olen kanssasi samaa mieltä ... mihin ovat jääneet melodiat kuin herkkyydet,jotka vasta synnyttävät sen oikea harmoonisen mielentilan. Nouskaamme yhdessä barrikaadeille tuon meille niin tärkeän asian puolesta. Hieno näkymä Sinulla/Teillä siellä,jos ne ovat meidän runonsaattajiamme kesään. Hyvää aamua sinne.
- Elli 92v.
Eerokii se kahtoo toljottaa ikkunasta tuolla kiikarillaan ja huokailoo että tulispa kesä ja lämmintä niin näkiss kavull vähäpukkeisii naisii... Kai se pitäs viijjä kotomökkiin maalle kun tääll kaupunkin yksiöss...tai se sanoo että asuu niinku karhu häkiss....se vaan pitkästyy tääll...ja oppii huonoille tavoille Liekkö siell kyläll hälle enempi virikkeitä? Mutta myö kiitetään Sinnuu tämänkertaisest runotejosesta ja ei täälkää ennää tuule
- *MURUKULTA*
Eeroll on se höpöhöpö_assiit vuaan mieless. Vuaan mitä se Elli aikoo nyt tehä, kun alakaa valostuun illatkii niin jotta pian se Eero huomoo, jotta siinä kiikaris onkii ne suojalaput piällä ja siitäkö se varmaan kirkastuu! Ota, kuule, äkkiä ne kiikarit ja piilota lipaston laatikkoon. Mie tuossa mittimään että liekö sitä simmosta paikkoo tähän muaapallolle keksitykkään, etteikö nuo kylänmiehet jottain koiruutta hoksoo tehä. Sekö on vähän niin ku syntymäperintönä suaatu tuo viliperttinä olo ettei siitä oikein millään suaa poikkee. Vaatii se Ellitäkii melekosia ponnisteluja ellää sen Eeronsa kanssa, ku koskaan ei voi tietee ja jos määt kyssyyn,,keltä vuaan mitä vuaan, kukkaa oo koskaan kuulukkaan tai vielä vähemmän nähänykän mittään.. Vuaan saapa nähä mitä säpinää sitä nyt sitten syntyy, ku ossuuskaapassa puhuvat, jotta alakavat isot herrat suunnitella avohakkuuta siell lähimehtissä.. (؛ ˙˙˙˙ɐʞıʌ nʞoɾ ɐllo ɐɐʇıɐʇ ɐssǝǝuuoʞ ässäʇ ''äııʇ uǝ ǝıɯ ¡ʇısǝʞʞıod nʞ ɐʇsoʇııʞ ɐɾ ıllǝ 'ɐʇlı ɐsoddǝl uääʇǝʇǝıʌ ˙sǝʞɹǝɥ ılnnʇ unʞ 'ooʌɐʞnɯ ɥo ǝs ɐʇʇnɯ 'ou (: Tähtiähän sitä täälläkin näkkyy.. http://www.youtube.com/watch?v=DTPScP31RYU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562708
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262440Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?522349- 1352210
- 591870
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2471720- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311212