Hempeilkää ihmiset

surullinen :-(

hempeilkää, puhukaa kauniita ja kertokaa pieniä suloisia kannustuksia toisillenne tänä iltana. Olette te joskus ihan lutusia..

32

827

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paapuuri

hempeillä:) Miksi sinä olet surullinen?

• surullinen :-(

ja valtaa mieln, siski olen surullinen.

• paapuuri
        surullinen :-( kirjoitti:

voisiko surullista oloasi mitenkään helpottaa, auttaisiko musiikki? Meillä jokaisella on varmasti ollut suruja, kyllä me ymmärrämme sinua. Jonakin päivänä suru hellittää, tiedän sen kokemuksesta.

• k/k
        surullinen :-( kirjoitti:

päivän valossa ,kiireen keskellä se ei jaksa pysyä mukanasi. kun illalla istuu keinuun ja hämärä sininen hetki koittaa,huomaat sen tumman hahmon tulleen ovensuuhun. Ei auta torjuvat käret,ei valoisien ajatusten esiin pakottaminen,se varjo tulee lähemmäksi,menee sisällesi ja painaa rinnassa. Siinä sinä istut ja tunnet vanhaksi ja väsyneeksi itsesi,menet raskain ajatuksin ja jäsenin nukkumaan. Aamun aurinkon valo karkottaa sen hetkeksi mutta se palaa ,haluat tai et,siksi minäkin tykkään valoisista hauskoista tarinoista. Tarinoista jossa on onnea ja toivoa paremmasta.

• paapuuri
        k/k kirjoitti:

päivän valossa ,kiireen keskellä se ei jaksa pysyä mukanasi. kun illalla istuu keinuun ja hämärä sininen hetki koittaa,huomaat sen tumman hahmon tulleen ovensuuhun. Ei auta torjuvat käret,ei valoisien ajatusten esiin pakottaminen,se varjo tulee lähemmäksi,menee sisällesi ja painaa rinnassa. Siinä sinä istut ja tunnet vanhaksi ja väsyneeksi itsesi,menet raskain ajatuksin ja jäsenin nukkumaan. Aamun aurinkon valo karkottaa sen hetkeksi mutta se palaa ,haluat tai et,siksi minäkin tykkään valoisista hauskoista tarinoista. Tarinoista jossa on onnea ja toivoa paremmasta.

oli ihan hirveetä herätä aamulla ja muistaa, mitä on menettänyt.

• paapuuri kirjoitti:

oli ihan hirveetä herätä aamulla ja muistaa, mitä on menettänyt.

Monet synkät ajatukset haalistuvat aurinkossa,moi sulle ystäväni. olen huomannut tulleeni katkeraksi ja pikkasen ilkeeksi,siks ei oikein huvita eres kirjotella. Sitten taas kun oon sovinnos luojani kans niin leivotaan riemujen piirakka ja paistetaan se laulujen voissa,(V.Lavi)

• paapuuri
        koti-kiusattu kirjoitti:

Monet synkät ajatukset haalistuvat aurinkossa,moi sulle ystäväni. olen huomannut tulleeni katkeraksi ja pikkasen ilkeeksi,siks ei oikein huvita eres kirjotella. Sitten taas kun oon sovinnos luojani kans niin leivotaan riemujen piirakka ja paistetaan se laulujen voissa,(V.Lavi)

kuunnellaan nyt tää laulu ja yritetään olla katkeroitumatta ja tulematta ilkeiksi. http://www.youtube.com/watch?v=6zy2FM87Ipw Ei löydy Veikon laulamana, harmi.

• jatkoa !

• paapuuri

• Ensten mä pyyhin surun mielestäsi, nä'iiiin! Nessun kulmalla pienet kosteat silmänurkkasi kuivaan samoin. Vielä ruudun täydeltä laitan valoa iltaasi ja pienen hymyn, jos kelpaa?:) Sitten teen niinkuin toivot ja pian siihen on mahdollisuuskin, sillä vaimo saapui juuri kotiin. Yks paha tänä iltana on, taidan olla alta aikayksikön unten mailla, sillä liikkeelle lähdin jo 03:00 ja viistoistatuntia p- ja k-auton ratin takana puuduttaa viriilemmänkin miehen,saati minut!:) Toivotan hyvää iltaa ja hyvää yötä jok'ikiselle, olkaahan muutkin hempeitä,helliä, empaattisia ja pitäkää hyvää huolta läheisistänne.

• turvallista matkaa:))

• surullinen :-(

ehjänä takaisin. Kiitos kyynelien keräilystä. Kyllä vaimosi on onnellinen kun kunnolla kehräät miehisiä kuorsausääniä siinä vierellään. Huomenna saunanjälkeen sitten vaimolla oloiset mukavat.

• sulle:)) Toivottavasti löydät sinäkin sen mukavan, vaikka noin surullinen oletkin:)) Oikein kauniita ajatuksia sinulle:))

• k/k

elävästä elämästä,olin kumartuneena tiskipöyrän alle,aikomuksena sulkee vedet. Perheen sekarotuinen koira(lappis ja ajokoira) iso vöyhäke,tuli taakseni ja laittoi leukansa olalleni. painoi lämpimän poskensa karheaan poskeeni ja katsoi ns,silmää räpäyttämättä ,mitä puuhailin. Tuli jotenkin hyvä olo.

• sanoo_suttura*

oma koira? Jos ei ollut, niin jompi kumpi teistä on hyvin kasvatettu ja säyseä olento. :)

• k/k
        sanoo_suttura* kirjoitti:

oma koira? Jos ei ollut, niin jompi kumpi teistä on hyvin kasvatettu ja säyseä olento. :)

ja olemme erelleen hyvin kasvatettuja sisäsiistejä olentoja. Aivan vieras koira ja todella ystävällinen.

• sanoo_suttura*
        k/k kirjoitti:

ja olemme erelleen hyvin kasvatettuja sisäsiistejä olentoja. Aivan vieras koira ja todella ystävällinen.

koiran emäntä oli pätevä. Ei kuka vaan mene romuamaan vieraaseen huusholliin tiskipöydän alle ilman kommentteja. :)

• k/k

koiran emäntä oli pätevä. Ei kuka vaan mene romuamaan vieraaseen huusholliin tiskipöydän alle ilman kommentteja. :)

mutta harvoin kiittäviä,talkkari kokee kaikenlaist päivittäin.

• sanoo_suttura*
        k/k kirjoitti:

mutta harvoin kiittäviä,talkkari kokee kaikenlaist päivittäin.

ajattelin, viikko sitten valittaessani ulko-oven paukahtelua. Oven sulkijassa on jotakin vikaa...jymähtää kuin pommi kun kahvan löysää ja ovi menee kiinni. Herään jysäykseen jokaikinen aamu kun lehdenjakaja tuo aviisin. Klo 04.00. Mitä tehdä? :)

• k/k

ajattelin, viikko sitten valittaessani ulko-oven paukahtelua. Oven sulkijassa on jotakin vikaa...jymähtää kuin pommi kun kahvan löysää ja ovi menee kiinni. Herään jysäykseen jokaikinen aamu kun lehdenjakaja tuo aviisin. Klo 04.00. Mitä tehdä? :)

Tai torx avain kumpa sitten käykään. Ovipumpussa on kaksi ruuvia,toinen niistä säätää oven sulkeutumis nopeutta,toinen avautumis nopeutta. kokeile kumpi vaikuttaa sulkeutumiseen ,ellei pumpussa ole sympooleja,kierrä oikeaa kiinni päin,varovasti jos saan pyytää. Samalla kokeillen koko ajan,ei tarvi kiittää ole hyvä vaan .

• örkki

asuin korkean kerrostalon rapun päällä. Talvisin talkkari tuli joka aamu klo. 05,00 puhdistamaan rapun edun, ja rämäytti rautarallin herättäen varmaan puoli taloa.

• sanoo_suttura*
        k/k kirjoitti:

Tai torx avain kumpa sitten käykään. Ovipumpussa on kaksi ruuvia,toinen niistä säätää oven sulkeutumis nopeutta,toinen avautumis nopeutta. kokeile kumpi vaikuttaa sulkeutumiseen ,ellei pumpussa ole sympooleja,kierrä oikeaa kiinni päin,varovasti jos saan pyytää. Samalla kokeillen koko ajan,ei tarvi kiittää ole hyvä vaan .

kertaa käynyt tutkimassa tuota oven sulkijaa...löysinkin yhden ruuvin ja vääntelin sitä. Ei mitään apua. Mutta kun siirrän kotelon paneelia sivuun, niin sieltä löytyy todellakin moinen kolo joka vaatii rassaamista! Kiitos neuvosta!

• sanoo_suttura*
        örkki kirjoitti:

asuin korkean kerrostalon rapun päällä. Talvisin talkkari tuli joka aamu klo. 05,00 puhdistamaan rapun edun, ja rämäytti rautarallin herättäen varmaan puoli taloa.

voin vain sanoa että tänään ei kukaan talkkari ole liikkeellä kello viisi. Vai mitä sanot Kotikiusaaja? :)

• k/k

voin vain sanoa että tänään ei kukaan talkkari ole liikkeellä kello viisi. Vai mitä sanot Kotikiusaaja? :)

En mä kiusaa kotona ,minua kiusataan ja öitä sulle suttura. Kiva kun joku joskus vastailee.

• onkin niin,

että nykyisin pihamiehiä on vain 'paremmissa taloyhtiöissä'.

• mahtaa olla pihamies?
        onkin niin, kirjoitti:

että nykyisin pihamiehiä on vain 'paremmissa taloyhtiöissä'.

Toivottavasti vastaat minulle joka asun kunnan vuokra-asunnossa.

• minäkin joskus
        mahtaa olla pihamies? kirjoitti:

Toivottavasti vastaat minulle joka asun kunnan vuokra-asunnossa.

asunut. Pihamies-Pikkarainen, Pekka Puupää-leffojen talonmies.

• maijameikäläinen.
        k/k kirjoitti:

En mä kiusaa kotona ,minua kiusataan ja öitä sulle suttura. Kiva kun joku joskus vastailee.

en kiusaa kiinteistönhoitajaa. Mutta vaadin häneltä samaa palvelua kuin itseltäni vaaditaan. Olen kaupungin virkamies ja palveluksessa n. 10 tuntia vuorokaudessa.

• Inkeri¤¤

Hempeill voi yksinkin,mies on töissä ,,,,,,,,,:))

• tässä ny sit

ku yksin kököttää ja aikasa kuluks lukee näitä juttuja.

• sanoo_suttura*

roosa vai rujo realisti?

• tässä ny sit

roosa vai rujo realisti?

taitaa tuohon väliin mennä, mutta realisti kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      172
      3280
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2580
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2446
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2321
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1976
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      282
      1842
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1411
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1339
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      36
      1299
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1235
    Aihe