Lavakausi alkaa tänään!

slowslow

Tänään alkaa meikäläisellä lavakausi. Ensimmäiset lavatanssit sitten viime heinäkuun. Ihan jännittää, riittääkö tanssittajia vai joutuuko itse hakemaan. Onko muita lavalle menijöitä?

13

574

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milläs lavalla tavataan? :)) Vaan miksi niin pitkä tauko? Kesälavat ovat ihan mukavia paikkoja etenkin jos sattuvat olemaan jonkun vesistön rannalla. norMaalisti lavoilla on naisillekin omat hakuajat!

• Yxitypy

käynyt esim. Naapurivaaran (Sotkamossa) lavalla koskaan? Jos et, niin suosittelen. Mahtavat näköalat, josta näkee kaunista Kainuun luontoa vaaroineen ja järvineen :=)) Ja siellä ei miehet tykkää huonoa, jos nainen vie. Olen kokeillut :=)))

• slowslow
        Yxitypy kirjoitti:

käynyt esim. Naapurivaaran (Sotkamossa) lavalla koskaan? Jos et, niin suosittelen. Mahtavat näköalat, josta näkee kaunista Kainuun luontoa vaaroineen ja järvineen :=)) Ja siellä ei miehet tykkää huonoa, jos nainen vie. Olen kokeillut :=)))

Ehkä kymmenen vuotta sitten viimeksi,hieno paikka. Tänään suunnistan varmaan Liperin lavalle, jossa soittaa Charlies.

• Yxitypy kirjoitti:

sinne tundran peräkorpiin! Vaan minä suosittelen Yläneen Valasrantaa. Mahtavalla paikalla Yläneellä Pyhäjärven rannalla hiekkabiitsin vieressä palmujen katveessa :)) Aika hissukoita ne tundran miehet, täälläpäin ei naiset vie tai saavat viedä itsensä ihan mihin haluavat! :))

• Yxitypy
        norMix kirjoitti:

sinne tundran peräkorpiin! Vaan minä suosittelen Yläneen Valasrantaa. Mahtavalla paikalla Yläneellä Pyhäjärven rannalla hiekkabiitsin vieressä palmujen katveessa :)) Aika hissukoita ne tundran miehet, täälläpäin ei naiset vie tai saavat viedä itsensä ihan mihin haluavat! :))

Sitäkö ei uskalleta lähteä kotikontuja kauemmaksi.. Noh..sitähän voi kyllä vaikka eksyä tuolla iällä :=)) Vai että ihan palmujen katveessa. On tainnut olla sulla Ylänteellä lumoavaa seuraa, tai oot ollut hyvässä seilissä kun kuusetkin oot palmuina nähnyt :=)) Tundran miehet osaavatkin olla fiksuja. Eivät turhista valittele :=))

• Hanne_tku

Olen kans menossa lavoille tänä kesänä. Paljoa en aiemmin ole käynyt, joten miten toi naistenhaku toimii? Onko miehille ihan ok, että minkä näköinen tai mallinen nainen tahansa uskaltaa hakea? Jos saan pakit kaksikin kertaa, en varmaan enää rohkene hakea. Voiko lavoilla tanssia naisparin kans, jos miehet ei hae? Siis onko se ollenkaan tapana? Seisoskelusta tanssipaikoilla olen saanut niin tarpeekseni, etten siksi ole käynyt juurikaan. Jos on tuttuja miehiä, niin silloin on tanssittajia mutta sitä sattuu vain kerran vuodessa Lapin matkalla.

• lavoilla

"vakkareilla" sellainen tapa, että tanssivat vain toistensa kanssa. Ja naisporukassa on niin mahtavaa kyynärpää taktiikaa, että siinä "heikoimmat" jää jalkoihin. Ihan pistää naurattamaan :) Pitää vain uskaltaa rohkeesti mennä hakemaan ja kun pääsee sille ensimmäiselle tanssille muu porukka huomaa, että osaat tanssia. Niin jopa alkaa hakijoita tulla... Tanssin pyörteistä kesää kaikille!!

• valotaulululla tai vastaavalla kerrottu, onko miesten-, naisten- vai sekahaku. Ainakin minä lähden oli hakija minkä näköinen tahansa- kunhan on riittävän selvä tanssiakseen. Ja on minua joskus miesten haullakin joku nainen hakenut, enkä ole sitäkään pahakseni pistänyt. Naisparejakin näkee tanssivan. Mutta ei kun rohkeasti hakemaan ja ties vaikka Valasrannassa joskus nähtäisiin! ;)

• Hanne_tku
        norMix kirjoitti:

valotaulululla tai vastaavalla kerrottu, onko miesten-, naisten- vai sekahaku. Ainakin minä lähden oli hakija minkä näköinen tahansa- kunhan on riittävän selvä tanssiakseen. Ja on minua joskus miesten haullakin joku nainen hakenut, enkä ole sitäkään pahakseni pistänyt. Naisparejakin näkee tanssivan. Mutta ei kun rohkeasti hakemaan ja ties vaikka Valasrannassa joskus nähtäisiin! ;)

tulenkin sitten sinua hakemaan Valasrannassa :) En ole koskaan käynyt siellä, mutta 5v kesää yrittänyt lähteä sinne. Kiinnostaa lavojen kaunis sijainti veden äärellä, tunnelmallista. Joku sanoi, että kannattaa mennä lavoille joissa käy paljon kesäasukkaita. Pääsee varmemmin tanssimaan, kun ei ole pelkästään toisilleen tuttuja paikalla. Onhan tuo Uittamoin lavakin kauniilla paikalla korkealla kalliolla meren äärellä.

• taitaa alkaa, vaimollani. Vein hänet 50-päiville ja saattavat mennä jatkoille naisporukalla H-v.puistoon; siis saattavat mennä = menevät tietysti!:) Eiköhän se flaksi käy sinullakin kunhan hoidat itsesi eturiviin!:) Senverran mitä olen tilanteesta selvillä, mekko on melko 'ylivertainen' housuasua vastaan, joten varmuuden vuoksi mekko päälle ja menoks!

• Yxitypy

ainakin kerran kesässä pitää lavalla käydä. Jospa jo viikon päästä kävis eka kerran :=))

• En ole ikinä ollut lavatansseissa tanssimassa. Kaksi kokemusta on: joskus mnuoruudessani olin Kirkaa katsomassa Tommolan, Tohmolan (?) lavalla. Se ei tainnut olla lavatanssi tapahtuma. Toisen kerran olen ollut Helsinki Pavilla, oikeastaan vedonlyönnin takia. Olin tiiviisti kahvion puolella ja muutaman kerran kurkkasin saliin. En tohtinut mennä peremmälle. Eli minulla ei ole viettiä lavatansseihin, mutta mukava lukea kokemuksia.

• HTZA

virisi ajatus. Katsotaan nyt. Toivoisin että saisivat sen lavan aikaiseksi Mustikkamaalle. Ja slow se tulee kait olemaan, minua ei hae, eikä kanssani tanssi kuin mummot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      178
      3741
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2710
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      58
      2554
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2361
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2046
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      315
      1944
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1441
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1403
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1377
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1275
    Aihe