Parempaa seksiä.

Nalli Kallio

Meillä viiskymppisillä olisi mahdollisuus harrastaa elämämme parasta seksiä, jos muistaa joitain lain alaisuuksia, mun miehenä on pakko tunnustaa että pelkän seksin odottaminen ei sytytä välttämättä, eikä tissin näkeminen ole yhtä hohdokasta kuin murkkuna, joten uskon että pienikin lisästimulaatio voi aiheuttaa ihmeen. Luulen että naisilla tuo asia on vielä monimutkaisempaa, vaikka siihen ei enää liity lisääntymis viettiä niin ne toimii silti jossain taustalla, mut osaavat varmasti tuohon vastata paremmin. Hyvää seksi kesää kaikille.

35

1667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

jotka voin allekirjoittaa, viestissäsi, niin tylsän tavanomaisia ne ovat. Tissien näkeminen ei, todellakaan, enää innosta. Pyrin hoitamaan niihin kiinnostumisen vanhoista valokuvista. Harmillisen vanhoista.

• ukot yhdessä

kaikki on ohi jo tuossa iässä.

• Nalli Kallio

Valitettava tosiasia on että seksistäkin tuppaa pitkässä parisuhteessa tulemaan rutiinia, vaikka sen ei koskaan pitäisi olla pelkkää kitkaa, jos muutosta halajaa on muutettava sitä jota pystyy muuttamaan eli itseään.

• Mitä järkeä?
        Nalli Kallio kirjoitti:

Valitettava tosiasia on että seksistäkin tuppaa pitkässä parisuhteessa tulemaan rutiinia, vaikka sen ei koskaan pitäisi olla pelkkää kitkaa, jos muutosta halajaa on muutettava sitä jota pystyy muuttamaan eli itseään.

Vai matkustatko aina samaan lomakohteeseen? Se on ihan sama kun nököttää saman ihmisen kanssa kymmeniä vuosia vaikkei kiinnosta pätkääkään. Nainenko on aivopessyt sinut tähän elinkautiseen?

• Nythän
        ukot yhdessä kirjoitti:

kaikki on ohi jo tuossa iässä.

vasta varsin olen aloittamassa;)

• Mitä järkeä? kirjoitti:

Vai matkustatko aina samaan lomakohteeseen? Se on ihan sama kun nököttää saman ihmisen kanssa kymmeniä vuosia vaikkei kiinnosta pätkääkään. Nainenko on aivopessyt sinut tähän elinkautiseen?

mutta sen voisin todeta muusta viestistäsi: kovin tietämättömätön taidat olla hyvän rakastelun/seksin perusteista saati keinoista joilla siihen päästään? Vanhanpojan mielipiteeltä kovasti kuulosti!;)

• henri|
        emw34 kirjoitti:

mutta sen voisin todeta muusta viestistäsi: kovin tietämättömätön taidat olla hyvän rakastelun/seksin perusteista saati keinoista joilla siihen päästään? Vanhanpojan mielipiteeltä kovasti kuulosti!;)

kovempaa, syvempää, hyvempää, tai jotain sellaista veikkaan.

• henri| kirjoitti:

kovempaa, syvempää, hyvempää, tai jotain sellaista veikkaan.

se!:)

• Nalli Kallio
        Mitä järkeä? kirjoitti:

Ei ole matka suunnitelmia, ja pitkään parisuhteessa eläneenä arvostan sinkkuilun saloja, ehkä vähän liikakin, kynnys nousee hurjaa vauhtia. Parisuhde askarruttaa silti jopa elinkautisesti.

• Mitä järkeä? kirjoitti:

Molemmat koko päivän hyvällä tuulella(sunnuntai), jokuset huomionosoitukset /halaamiset päivän aikana kun sopivasti kohdattiin. Illalla suht aikaisin petiin ja lähekkäin jutustelua niitä näitä, lähinnä kesäloma, ym, tulevia/mukavia/menneitä/tykkäämisestä yleensä,jne.! :::::::::............:::::::::::, hyvänäpitoa, "sanoja",.....,!nukahtaminen. Heräsin vaimon kellon soittoon viiden jälkeen, sydän nopsasti lyöden nousin sängynlaidalle! Ihmettelin, mitä,olenko nukkunut 'pommiin'? Nyt täytyy nopeasti lähteä jakamaan lehdet. Vierestä kuuluu vaimon rauhoittava ääni: Kyllä sinä ainakin liikkeelle aiemmin lähdit, joten etköhän ole työsi tehnyt. Ja niinpä, muistinhan minä, että hetken katsoin lehteäkin töistä tultuani. Olin vaan niin "eilisen/yön" fiiliksissä, että en muistanut jo rutiiniksi käynyttä lehdenjakoa lainkaan. Ja mikä tunne, kun päivän(yön) työt oli tehty ja sain hetken päästä ryhtyä uudestaan nukkumaan.:) Tässä hetki sitten herättyäni; "Auvoinen mieli edelleen"! Joten tämä päivä on jo osittain "LUSITTU" aivopestyä elinkautista, niinkuin ylenpänä totesit.;) Minulle se kyllä sopii, joten mennään sellaisilla eväillä, mitä on ja tullaan onnellisiksi tahoillamme!:) ps.Mikä on loman perimmäinen tarkoitus? Minusta se on sellainen saavutettu etuus, jolloin on hyvä ladata mieli ja keho tuleviin rasituksiin. Ei ole väliä, miten sen viettää eikä varsinkaan sillä, mikä on "lomakohde", vaan 'kohde' pitäisi aina olla ihminen itsessään, ei mikään muu?

• Heikunkeikku
        emw34 kirjoitti:

Molemmat koko päivän hyvällä tuulella(sunnuntai), jokuset huomionosoitukset /halaamiset päivän aikana kun sopivasti kohdattiin. Illalla suht aikaisin petiin ja lähekkäin jutustelua niitä näitä, lähinnä kesäloma, ym, tulevia/mukavia/menneitä/tykkäämisestä yleensä,jne.! :::::::::............:::::::::::, hyvänäpitoa, "sanoja",.....,!nukahtaminen. Heräsin vaimon kellon soittoon viiden jälkeen, sydän nopsasti lyöden nousin sängynlaidalle! Ihmettelin, mitä,olenko nukkunut 'pommiin'? Nyt täytyy nopeasti lähteä jakamaan lehdet. Vierestä kuuluu vaimon rauhoittava ääni: Kyllä sinä ainakin liikkeelle aiemmin lähdit, joten etköhän ole työsi tehnyt. Ja niinpä, muistinhan minä, että hetken katsoin lehteäkin töistä tultuani. Olin vaan niin "eilisen/yön" fiiliksissä, että en muistanut jo rutiiniksi käynyttä lehdenjakoa lainkaan. Ja mikä tunne, kun päivän(yön) työt oli tehty ja sain hetken päästä ryhtyä uudestaan nukkumaan.:) Tässä hetki sitten herättyäni; "Auvoinen mieli edelleen"! Joten tämä päivä on jo osittain "LUSITTU" aivopestyä elinkautista, niinkuin ylenpänä totesit.;) Minulle se kyllä sopii, joten mennään sellaisilla eväillä, mitä on ja tullaan onnellisiksi tahoillamme!:) ps.Mikä on loman perimmäinen tarkoitus? Minusta se on sellainen saavutettu etuus, jolloin on hyvä ladata mieli ja keho tuleviin rasituksiin. Ei ole väliä, miten sen viettää eikä varsinkaan sillä, mikä on "lomakohde", vaan 'kohde' pitäisi aina olla ihminen itsessään, ei mikään muu?

...voi että.... Sun tekstisi oli hyvin ja hienosti kirjoitettu, ei yhtää itkettävästi, mutta silti täytyy nieleskellen lukea ja yrittää vetää nesteet takaisin silmämunien taa. En kirjoita, että iloitse ja nauti yhteisestä ilostanne, koska Tiedän, että osaat sen tehdä, niin hyvin olet sen kirjoituksissasi tuonut esille. On ilo lukea (vaikka välillä itkettää) onnestasi. En tajua, miten voitkin ajatella niin samalla tavalla, kuin minä. Kivaa päivää toivottelen teille :)

• Heikunkeikku kirjoitti:

...voi että.... Sun tekstisi oli hyvin ja hienosti kirjoitettu, ei yhtää itkettävästi, mutta silti täytyy nieleskellen lukea ja yrittää vetää nesteet takaisin silmämunien taa. En kirjoita, että iloitse ja nauti yhteisestä ilostanne, koska Tiedän, että osaat sen tehdä, niin hyvin olet sen kirjoituksissasi tuonut esille. On ilo lukea (vaikka välillä itkettää) onnestasi. En tajua, miten voitkin ajatella niin samalla tavalla, kuin minä. Kivaa päivää toivottelen teille :)

Ei tarvii, kuin "olla" vaimon kera, muu hoituu itsestään!:) Samoin, hyvää päivänjatkoa ja loma-aikaa, vai muistinko oiken?

• Heikunkeikku
        emw34 kirjoitti:

Ei tarvii, kuin "olla" vaimon kera, muu hoituu itsestään!:) Samoin, hyvää päivänjatkoa ja loma-aikaa, vai muistinko oiken?

...niin helppoa, kun ei tarvitse muuta, kuin "olla" vaan ja muut jutut tulee itsestään kaupanpäälle. Loma on tosiaan menossa ja työt alkaa vasta syyskuun alussa. Ehtii tekemään vaikka mitä. Kyllä mä pianoa plimputtelen täälä kotona, kun tulee semmonen fiilis. Silloin tällöin pyöräilen työpaikalle ja soittelen siellä, kun en viitsi raahailla kaikkia nuotteja kotiin. Ja siitäkin syystä sinne meen, kun luokassa olevalla soittimella on niin miellyttävä soittaa, kun ääni "soi" niin hyvin. Kotona huonekalut/verhot/matot "imevät" vähän liikaa ääniä ja sointi on "tukkoinen."

• Heikunkeikku kirjoitti:

...niin helppoa, kun ei tarvitse muuta, kuin "olla" vaan ja muut jutut tulee itsestään kaupanpäälle. Loma on tosiaan menossa ja työt alkaa vasta syyskuun alussa. Ehtii tekemään vaikka mitä. Kyllä mä pianoa plimputtelen täälä kotona, kun tulee semmonen fiilis. Silloin tällöin pyöräilen työpaikalle ja soittelen siellä, kun en viitsi raahailla kaikkia nuotteja kotiin. Ja siitäkin syystä sinne meen, kun luokassa olevalla soittimella on niin miellyttävä soittaa, kun ääni "soi" niin hyvin. Kotona huonekalut/verhot/matot "imevät" vähän liikaa ääniä ja sointi on "tukkoinen."

meillä kotona isä ja vanhin veli soitteli päivittäin mandoliinia ja äiti "teki töitään hyräillen", niinkuin 'oikein onkin!:) Mitään ammattilaisia tai esiintyjiä ei ollut ainoakaan, mutta omaksi ilokseen 'musisoivat' ja onneksi sitä sivullisenkin korva kesti kuunnella ilman agressioita.:) Esikoistytölle ostin tokaluokkaikäisenä pianon ja se sama rakkine on hänen olohuoneessa edelleen. Poika soittaa kitaraa, ja treenaavat meillä torstaisin kolmen hengen voimalla. Hän oli jopa uskaltautunut estraadille, mikä on melkoinen ihme, sillä hän ei isän mielestä ole esiintyjätyyppiä, mutta ihan kiva että uskalsi tallaisen askeleen ottaa. nuorimman poikakaveri soittaa bändissä ja ovat jo levyttäneet 'omaa' musiikkia. Hänen suvussa on muusikoita ja eräs hyvin menestynyt muusikko. Soittaa erään "tangokuninkaallisen" orkesterissa. Itse en osaa, kuin korvakuulolta pimputella jotain soittopelejä. Kunnella tykkään kaikenlaista musiikkia, mutta liian vähän tulee lähdettyä live-musikkia kuulemaan. Tarttis varmaan sen asian eteen tehdä jotain, kunhan tästä eläke/yrittäjä/posteljoonin hommasta pääsen jonkinmoiseen tasapainoon!:) Niin ja muuta harrastukset erilaisten projektien kanssa! Hui, sanon minä, täytyy anoa jatkoaikaa yläkerrasta, että kaiken hauskan ehdin tässä elämässä!:)) Ei vaan, riittävästi kaikkea olen saanut kokea, ei siis pidä olla ahne; kuin elämälle itsessään.

• vaikka
        emw34 kirjoitti:

se!:)

saisi jo ollakin.

• Aikansa kutakin

kun meillä naisilla ei ole kovin kummoisia suorituspaineita. Lisääntymiseen liittyvät hormonit vaikuttavat niin miehen kuin naisen seksielämään. Sitä on turha kieltää. Mikään ei vedä vertoja järjen sekoittavalle seksisuhteelle, mutta se ei toimi jatkuvana elämisen tilana. Tämän iän parhaita puolia on järjen valo, joka ei estrogeenin huippukuormituksen aikaan paljon valaissut. Tässä iässä osaa arvostaa vastakkaista sukupuoltakin paljon laaja-alaisemmin kuin ennen. En sanoisi, että seksi on nykyään parempaa, kuin nuorempana. Nykyään seksi on palvelija, joka tuo hyvinvointia. Joskus se oli isäntä, joka näin jälkeenpäin ajateltuna sekoitti elämää ja tavoitteita. Jos olisin uskovainen, voisin jo vetäytyä tyytyväisenä luostariin. Kun en ole, niin kuolailen TV:n ääressä Dima Bilania ja Johnny Deppiä, ja ehdottelen vallattomia puolisolle.

• Nalli Kallio

Mikä ihme niissä naisissa sittte on että ne yli viiskymppisenäkin vielä hakee täydellsitä yli 180 senttistä tummaa ritaria, ite oon vaan 179 senttinen tumma pätkä joten kaikki on uusiosinkulta poissuljettu, parisuhteessa asia oiskin toinen.

• tunteet ne on

nunnallakin! Nauttii ja harmittelee, kuten sinäkin, ei sen kummempaa.

• Nainen 50 +

Naisena haluan läheisyyttä ja rakastelu alkaa jo hipaisuista ja katseista ja yhteisestä tuntemisesta ja toisen ymmärtämisestä. Lähellä olo, toisesta nauttiminen ja nautinnon tuottaminen, löhöily yhdessä ja sen kokeminen on jotain joka on hohdokasta. En voi kuvitella että nopeat, lyhyet seksisuhteet voisivat tuoda sitä tyydytystä, minkä pitkä parisuhde onnistuneena voisi tuoda. Maku asia ehkä. On se niin että kypsässä iässä saa enemmän ja nauttii enemmän eli on elämän parasta rakastelua /seksiä. Monimutkaista ei ollenkaan kun sen oivaltaa. Niin ja löytämisen iloa kesääsi :)

• sopivan ikäinen

Onneksi sen on oivaltanut jo, etteivät yhden illan suhteet tuo mitään uutta seksielämään. Nautinnollinen pitkä parisuhde on edellä olevaa siteeraten, parasta. Kun siihen vain on mahdollisuus, se kannattaa. Seksistä löytyy monia uusia ulottuvuuksia, myös ikä tuo oman mausteensa asiaan. Antaa ja ottaa, sopivassa suhteessa kumpaakin..

• Hanne50v
        sopivan ikäinen kirjoitti:

Onneksi sen on oivaltanut jo, etteivät yhden illan suhteet tuo mitään uutta seksielämään. Nautinnollinen pitkä parisuhde on edellä olevaa siteeraten, parasta. Kun siihen vain on mahdollisuus, se kannattaa. Seksistä löytyy monia uusia ulottuvuuksia, myös ikä tuo oman mausteensa asiaan. Antaa ja ottaa, sopivassa suhteessa kumpaakin..

seksiäkään. Näin kait se sitten menee ja on hyväksyttävä jo 50v:na. Niin kauan olen odottanut eron jälkeen, että jonkun miehen kanssa kemiat kohtaisivat, etten jaksa uskoa. Alan jo hyväksyä sen, että edes pelkkä seksikin olisi joskus kivaa. Mutta eihän sitä uskalla, kun miehet ei kait halua käyttää kondomia. Tällaisia kokemuksia nuoruudesta. Miten te kaikki sinkut suhtaudutte siihen, että 50v jälkeen ei enää ehkä ole parisuhdetta eikä seksiäkään. Minusta se on aika synkkää.

• Et kai
        Hanne50v kirjoitti:

seksiäkään. Näin kait se sitten menee ja on hyväksyttävä jo 50v:na. Niin kauan olen odottanut eron jälkeen, että jonkun miehen kanssa kemiat kohtaisivat, etten jaksa uskoa. Alan jo hyväksyä sen, että edes pelkkä seksikin olisi joskus kivaa. Mutta eihän sitä uskalla, kun miehet ei kait halua käyttää kondomia. Tällaisia kokemuksia nuoruudesta. Miten te kaikki sinkut suhtaudutte siihen, että 50v jälkeen ei enää ehkä ole parisuhdetta eikä seksiäkään. Minusta se on aika synkkää.

ole niin tyhmä, että mukautuisit sen mukaan, mitä mies tahtoo.

• Silkki-Saara*+*
        Hanne50v kirjoitti:

kondomeita ja sitten kun SE hetki tulee, laita itse kumi hepin päälle. Jos miehellä siitä lerpsahtaa niin ei ole mikään MIES. Luulisi että se on vain kiihottavaa. Kyllä tänä aikana jokaisen valistuneen miehen pitäis tajuta ettei naiset halua mitään kohdunkaulansyöpääkondyloomatartunnan takia eikä mitään muitakaan tauteja tai tulehduksia miehen mukavuudenhalun vuoksi. Kyllähän niitä selityksiä miehillä riittää että muka joskus teininä joku tyttö on pilkannut kumin käytöstä eikä sen takia halua käytää!! Anna mun kaikki kestää. Jos mies on teinin tasolla niin saa mennä kotiin kasvanmaan polvihousuistaan!! Itse olen kyllä tällä hetkellä aikas herkistynyt rakkaudelle, en niinkään seksille. Odotan sydäntä koskettavaa herkkää rakkautta. Kaipa se toisi sen seksinkin mukanaan. Onnea sinulle oman valintasi kanssa, mutta muista oma terveytesi ja turvallisuutesi äläkä tee vastoin omaa tahtoasi mitään sellaista mitä et halua tehdä!

• eroon ajautuneena sinkkuna,
        Hanne50v kirjoitti:

en todellakaan halua luopua seksistä sen takia etten elä parisuhteessa,läheisyyden ja hellyyden kaipuu on kuitenkin niin kova etten mitään parisuhdetta välttämättä kaipaa,se tulee jos on tullakseen,eli törmää naiseen joka miellyttää älyllisesti että ulkoisella olemuksellaan.Voihan suhteessa olla vaikkei yhdessä asukkaan,ja mitä siihen kumin käyttöön tulee,se on ihan simppeli homma suhteen alussa,kun luottamus on syntynyt puolin ja toisin voi siitäkin ehkä luopua.Itse olen näissä "irtosuhteissani"käyttänyt ehdottomasti kondomia.Jos mies ei siihen halua suostua,niin unohda koko hemmo!Seksi oikean ihmisen kanssa on suorastaan taivaallista vaikka onkin varttuneemmassa iässä,ilman naista ja seksiä pyytäisin niskalaukauksen....

• ei vähempää

vois kiinnostaa! Emme vuosiin ole enää harrastaneet. En sietäisi ajatustakaan, et mies lääppisi minua! Hakekoon panopuunsa mistä haluaa, se tietää et poistuu minun kartanoltani. Valintahan on hänen. Kaikkea ei saa! Yksi erhe, ja jalat pysyvät kiinni! Muuten ihan kivaa, harrastamme teatterissa, konserteissa käyntiä. Saunomme rantasaunasamme, ja nautimme , seksiä en enää tarvitse, vanha ihminen! Aloitin 14v, joten saatu on!

• jos nainen tuon ikäisenä

on tietyllä tavalla kuollut,missä lämpö ja hellyys suhteessa on jos ei edes kosketusta siedä!

• se rakkaus
        jos nainen tuon ikäisenä kirjoitti:

on tietyllä tavalla kuollut,missä lämpö ja hellyys suhteessa on jos ei edes kosketusta siedä!

vain osoitetaan? Pitäisikö minun haluta sitä mitä en halua? Mitenkään en pitele kiini toista. Ei vain kiinnosta, sitä lajia on tehty riittämiin. Meillä on eri tavoin välittämistä, sitähän sinä et ymmärrä!

• mieluummin yksin
        se rakkaus kirjoitti:

vain osoitetaan? Pitäisikö minun haluta sitä mitä en halua? Mitenkään en pitele kiini toista. Ei vain kiinnosta, sitä lajia on tehty riittämiin. Meillä on eri tavoin välittämistä, sitähän sinä et ymmärrä!

saattaa jäädä vanhuuden tullen yksin,vaikka saa kyllä olla yksin kun ei löydy haluavaa naista.Tilanne kait sama.

• ja hellyys muutakin
        se rakkaus kirjoitti:

kuin naimista,toki jos asiat pelittää vain ekonomisilla arvoilla niin ok,

• Heikunkeikku

En millään jaksa nyt ruveta lukemaan muiden vastauksia, mutta haitanneeko tuo mittää. Kirjotan silti jotakin. Kirjoitit, että meillä viiskymppisillä olisi mahdollisuus harrastaa elämämme parasta seksiä, jos muistaa joitakin lain alaisuuksia...... Mun mielestä ihan Jokaisessa iässä on mahdollisuus harrastaa parasta seksiä. Eikö se seksi ole nuorempanakin aika "laimeaa" tai "pientä", jos alkusysäyksenä tai koko "olemisen" olemisena on ajatus vain tissin tai peniksen ajattelemisessa tai näkemisessä? En usko, että naiselle olisi seksi monimutkaisempaa, kuin miehelle. En ole oikein koskaan ymmärtänyt tätä väittämää. Jos viineissä on eroja, kuten kahvissakin, niin erityisen erisävyistä on myös seksi. Enempää en tässä ala selittämään.

• yksinään.

Mielestäni seksiin kuuluu rakkauskin koska se tuo juuri sen ihanan tunteen kun saa olla mahdollisimman lähellä ihmistä jota rakastaa. Muutenhan se olisi vain pelkkää nahkan hankaamista nahkaa vasten joka ei kuulosta kovinkaan hohdokkaalta

• nainen yli 50

kanssasi. Itse ainakin koin nuorena sen "pelokkaaksi" tyyliin, kestääkö kumi vai ei eli raskaudenpelko. Aviossa ollessani, pienet lapset saattoi ns. "häiritä". Nyt olisi vapaa noista, mutta missä pirussa on se MIES :-)? Mitä taas tulee rakastelussa naisen ja miehen SUUREEN nautintoon, niin onhan sen saaminen miehellä helpompaa, joskin olen sitä mieltä, että hyvässä suhteessa se iso O-missi ei ole kaiken a ja o.

• seksin harrastajia.

totta.

• Huonoja harrastajia! Vaan eipä hätää, he ovatkin "alan" ammattilaisia, jos ketkä?:) Mikäs sinun mielestä tekee 50-vuotiaista huonoja rakastelijoita?

• RosaLiiin

on se olemassa toisenlainenkin totuus, mie vastaan nyt edesmenneen Junnun sanoin "elämää ja erotiikkaa luotiin meidät opiskelemaan, elämää ja erotiikkaa täällä unohtaa ei saisi milloinkaan... tää on totuus ja se koskee joka iikkaa sen kun saisin sinut vielä oppimaan..." me viiskymppiset olemme jo oppineet elämään seksin todeksi...ei vain harrastamaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      178
      3741
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2710
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      58
      2554
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2361
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2046
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      315
      1944
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1441
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1403
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1377
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1275
    Aihe