Saattans

Nittaminax

olin tehnyt aloituksen tänne ja pitkästi kirjoittanut, niin tulikin ilmoitus että palvelu suljettu. Ei todellakaan tee mieli kirjoitella uusiksi joka kertaa samaa aihetta.

17

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antaisitko avaimesi aikuisille lapsillesi jolloin he voisivat tulla kotiisi milloin huvittaa.

• heillä on kaikilla avaimet, mutta eivät he tule/mene sisälle ilmoittamatta siitä etukäteen, - vaikkei oltaisi kotonakaan.

• paapuuri

jos pari kertaa vuodessa sitä tarvitsee, niin saa tulla:))

• Pirrejuupas kirjoitti:

heillä on kaikilla avaimet, mutta eivät he tule/mene sisälle ilmoittamatta siitä etukäteen, - vaikkei oltaisi kotonakaan.

sen pitäisi mennäkkin, että aina ilmoitetaan jos ollaan tulossa kylään ja sopiiko avainta silloin käyttää.

• paapuuri kirjoitti:

jos pari kertaa vuodessa sitä tarvitsee, niin saa tulla:))

jos rampataankin monta kertaa viikossa. :)

• paapuuri
        Nittaminax kirjoitti:

jos rampataankin monta kertaa viikossa. :)

ehkä ottaisin avaimet pois tai pyytäisin ilmoittamaan tulosta etukäteen.

• paapuuri kirjoitti:

ehkä ottaisin avaimet pois tai pyytäisin ilmoittamaan tulosta etukäteen.

kun meinaan että sellaisiakin kakrui löytyy jotka vanhempien poissa ollessa koluavat kaikki paikat ja tyhjentävät jääkaapin.

• paapuuri
        Nittaminax kirjoitti:

kun meinaan että sellaisiakin kakrui löytyy jotka vanhempien poissa ollessa koluavat kaikki paikat ja tyhjentävät jääkaapin.

kun tytär on vähäruokainen ja allerginen,
        ei se uskalla mitään syödä:)))

• paapuuri kirjoitti:

kun tytär on vähäruokainen ja allerginen,
        ei se uskalla mitään syödä:)))

se mun vastaus olikin noin niinku niille muille joille saattaa käydä niin ja on käynytkin :)

• omituinen-höpöttäjä1

Olen jo antanut avaimen, mutta koskaan ei tule ilman lupaa tai ilmoitusta.

Mulla yksi poika ja siitä asti kun muutti pois kotoa, on aina ollut avaimet.

Sitten kun vaimonsa kans tulevat käymään, niin aina sovitaan päivä ja aika millon sopii ja sit vaan oottelen, kun tulevat avaimilla sisään sovittuun aikaan. Mulle se on kätevää näin.

Olen sanonut kyllä, että saa tulla koska vaan, mut sen takia ilmottaa, etten saa sydärii, jos yhtäkkii joku tänne avaimilla koluaa.

Jos olen matkoilla tiettynä aikana, niin saa käydä vaikka huvikseen tai postia kattomassa tai jos nyt on muuten tarve, mikä sit vois ollakaan.

• Pakkasakka

Mie mittää avainta kellee anna! Sekos siirtää lapin lukon (harja oven päällä) ja kävelee sissään , jos on asiaa! Ja , jos ei , niin , käveleepi sittenkin! Ei taitais ihan onnistua siellä etelässä, meille ei oo koskaan autokkaa lukossa , ottaapi jos tarvis.jättääpi sitten siihen ko tarvis loppu!!!!

• Milloin vain ja tehdä mitä parhaimmaksi näkevät.

Niin myös pojan kanssa tapahtuu usean kerran kuukaudessa.
        Hän on ennen muuttamistaan asunut kotona lähes kakskyt vuotta, joten tietää talon tavat ja osaa sen mukaan toimia.

Tyttäret eivät juurikaan käytä kotipalveluja hyväkseen vaikka myös heille on tehty selväksi, että koti on ja pysyy aina kotina, johon ei ole mitään 'reunaehtoja' vain se. että olemme iloisia jokaisesta vierailuista ja jos on avun tarvetta, niin sitäkin tarjotaan, jos ei kysyä kehtaa.

jk. Hyväksikäytettyjä emme koskaan ole olleet sen paremmin lasten kuin muidenkaan ihmisten toimesta, joten näin saa elo jatkua!

• omituinen-höpöttäjä1

Miksi tää piti muuttaa kokonaan aivan sekaiseksi.
      En saanut äsken muuten edes siteerattua sun kommenttia tähän alkuun, onko sellainen poistettu kans.

Useissa keskusteluissa saa ottaa toisen kirjoitusta omaansa siteerauksiin ja kommentoida sillai. Pöh, mutta sentäs sallii kirjoittaa ollenkaan, wautsi pravoo, tänne voi edes jotain kirjoittaa. ;-)))

Ja eiks ole ihmeellistä, kun Chatissä mun nikki muuttuu ääkköset sekaisin ja muutun yks kax niinku mieheks..

Siel jäsenten luettelossa oon "sinisellä", enkä ole vieläkään saanut mitään vastausta, ku ilmoitin ylläpidolle.
      He hee on tää hauskaa ! ;-)))

• Siteerausten kopiointi onnistuu aivan samoilla kirjaiyhdistelmillä kuin kopiot internetistäkin kaikki on yhtä yksinkertaista.
        *
        Tapanani on kirjoitella aloitukset omiin tiedostoihin ja siirtää ne tänne, onnistuu...
        *
        Asiaan...minulla ei ole pelkoa, että lapseni tulisivat tyhjentämään jääkaapini tai salaiset rahakätköni ; ) ovat fiksuja nuoria miehiä ; )

• ole ollut

näpykkää, jolla voisi suoraan lainata toisen tekstiä. Voithan sinistää, ja laittaa sitaatteihin.

'
        '

• omituinen-höpöttäjä1
        korpikirjailija kirjoitti:

Siteerausten kopiointi onnistuu aivan samoilla kirjaiyhdistelmillä kuin kopiot internetistäkin kaikki on yhtä yksinkertaista.
        *
        Tapanani on kirjoitella aloitukset omiin tiedostoihin ja siirtää ne tänne, onnistuu...
        *
        Asiaan...minulla ei ole pelkoa, että lapseni tulisivat tyhjentämään jääkaapini tai salaiset rahakätköni ; ) ovat fiksuja nuoria miehiä ; )

Mä olen käyttänyt perinteistä "maalaamista" ja sitten klikkaan-valitsen-kopioi,
        seuraavaksi omaan tekstiini klikkaan-valitsen-liitä

En ole käyttänyt mitään kirjainjuttuja ollenkaan??

He hee onpa hyvä, että kätkösi on turvassa lapsilta. Niin mulla on kyllä kaikki sillai saatavilla, ettei lukkoja missään, mutta eipä mitään vietävää ja jos oliskin, niin hyvä vaan pääsee eroon turhasta.

Oikeastaan toivon, että täältä vietäisiin kamaa ulos, et ois helpompi siivota, tosin telkkarii ja tietsikkaa ei saa viedä. ;)

• omituinen-höpöttäjä1 kirjoitti:

Mä olen käyttänyt perinteistä "maalaamista" ja sitten klikkaan-valitsen-kopioi,
        seuraavaksi omaan tekstiini klikkaan-valitsen-liitä

En ole käyttänyt mitään kirjainjuttuja ollenkaan??

He hee onpa hyvä, että kätkösi on turvassa lapsilta. Niin mulla on kyllä kaikki sillai saatavilla, ettei lukkoja missään, mutta eipä mitään vietävää ja jos oliskin, niin hyvä vaan pääsee eroon turhasta.

Oikeastaan toivon, että täältä vietäisiin kamaa ulos, et ois helpompi siivota, tosin telkkarii ja tietsikkaa ei saa viedä. ;)

Sitähän se on täälläkin, ei ole rahakätköjä ei ja jos olisikin jotain ne on taas sijoitettu hyvinvointiin. Tilasimme juuri syksyksi Samoksen matkan. ; )
        *
        Sitten tähän ongelmaasi. Mene vaikka youtubeen maalaa ja kopio yläpalkin teksti kuten ennenkin, tule takaisin tähän viestiruutuun, napsauta vasemmalta hiiren puolta vilkkuva osoitin paikoilleen, sitten paina yhtä aikaa Ctrl ja V kirjainta se on se taika koodi ; ) Se koodi pelaa muissakin tekstien liittämisissä. Meirikki opetti minulle, kiitos meirikille ; )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      161
      2810
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2460
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      53
      2364
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      135
      2220
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      63
      1905
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      248
      1734
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1391
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1329
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      31
      1222
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1215
    Aihe